دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

من هر روز از تو جوانه میزنم ...

آدمیزاد است دیگر ... پر از عیب و ایراد و نقص ... پر از غرور و حسهای منحصر به فرد ... تا حدی که گاهی فراموش میکند کسی ، نیرویی ، انرژی ای ، نوری و یا چیزی برتر به نام "خدا" آفریدگارش است ... مذهبی اش را کاری ندارم ... عرفانی اش را نیز ... از یک حس شخصی میگویم ... از آن تلاطمی که به وقت آشفتگی در وجودت موج میزند و دلت میخواهد چنگ بیندازی به چیزی قوی تر و برتر از جنس بشر ... از آن وقتی که "نشد" های زندگی ات یکدفعه و بی دلیل به "شد" تبدیل میشود و تویی و رقص دانه های اشک بر گونه هایی که شاید سرخ باشد از شرم آنکه "او" را بی رحمانه محاکمه کرده بودی بی وقفه  ...

اگر انسان اشرف مخلوقات باشد ، که هست ... ، اگر نماینده خدا روی زمین باشد ، که هست ... ، اگر از روح خدا در وجودش دمیده شده باشد ، که شده ... ، حد اعلایش میشود "مادر" ...

فرشته هایی پاک و معصوم نیستند ... اما سرشارند ... سرشار از عشق ...


*این پست هدیه تولد ناچیزیست به مامان سمیرا ... که هم دوست است .. هم خواهر و هم مادر ...  تولدت مبارک نازنینم ...



و ... پیشکش به روح پاک مادر هاله بانوی عزیزم ...


نظرات 51 + ارسال نظر
میلاد جمعه 19 آبان 1391 ساعت 15:22

به به چه پست تولدانه دلچسب و ملس و دوست داشتنی

خوش به حال مامان

از همینجا که میدونم و مطمئنم میخونن

سلام و هزار تبریک سمیرا خانم

تولدتون مبارک مبارک مبارک

انشالله که سالیان سال سرزنده و سرحال باشید و مثل همیشه شاد و قبراق

براتون از خدا بهترین هارو آرزو دارم تو این روز عزیز

انشالله که همیشه سایه تون بالای سر دلارام و بقیه اعضای خانواده باشه که حضورتون بهترین نعمت خداست برای خانواده

و اینکه مثل همیشه دلارام باید کلی افتخار کنی به داشتن چنین مادر بینظیری

در ضمن سمیرا خانم یه وجه مشترک خوب بین من و شماست، هردو متولد آبانیم (دلت آب دلارام)

و به عنوان اخرین جمله، به قول مجتبی دوستم:

سالروز تحولتون مبارک

ممنونم میلاد از تبریک و دعای خوبت
درضمن همه میدونن که متولدین تیر یک چیز دیگه هستن (دوستانی که اینجا رو میخونید ، بدانید و آگاه باشید که جمله پیشین جهت اذیت و آزار میلاد میباشد ، پس جدی نگیرید . )

الف. لام. ی جمعه 19 آبان 1391 ساعت 15:25 http://www.inspiration90.blogfa.com

عزیــــــــزم، تولد مادر گلت مبارک باشه دل آرام جان! :*******

ممنونم الی جاااان

سمیرا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:06

وااااایییییی خدای من
مرسی دل آرامم ،مرسی عزیزم؛ قربونت برم میوه وجودم.
الهی که موفقیتت را هر لحظه شاهد باشم این آرزوی قلبی منه عزیز دلم ،دختر گلم ،دوستم ،رفیقم
به میلاد عزیز:ممنون از ابراز لطف و محبتت ،آبانی عزیز سالروز تولد تو هم مبارک بهترینها بدرقه راهت.

ممنونم مامانم

الهه جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:15 http://khooneyedel.blogsky.com

واااااااای که چه پست خوبی بود آروم دل...الهی که دلت همییییشه سرشار از حس عشق باشه به این موجود عاشق که اسمش مادره...
حالا دلارام جونم برو کنار لطفاً میخوام به سمیرا جون تبریک بگم!

سمیرا جون مهربونم،دوست و مادر و همراه همیشگی آروم دل من،تولدتون مبااااااارک....الهی که سایه تون همیشه روی سر دلی و ما باشه و از عشق وجودتون بهره مند بشیم مثل همیشه.....دلم واسه چشمای خندون و مهربونتون تنگ شده....ایشالا ببینمتون به زودی...
دنیا دنیا عشق و شادی براتون از خدا میخوام...بازم تولدتون مباااارک

ممنونم الهه جانم .
بذار من برم کنار ... خب حالا بگو

الهه جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:16 http://khooneyedel.blogsky.com

الهی که روح مادر هاله شاد باشه و دل هالهٔ خوبمون آروم...

ایشالا

سمیرا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:26

مرسی الهه نازنین.
خوشحالم دل ارام دوستانی همچون شما داره.
دوستیهایتان پایدار.

جزیره جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:50

اشک تو چشام جمع شد
خیلی پست خوبی بود
مامان سمیرا تولدتون مبارک.ایشالله سایه تون سالیان سال رو سر دل ارام باشه

ای جانم ...
مرسی عزیز دلم

جزیره جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:50

روح مادر هاله ی عزیز هم شاد

ایشالا

سمیرا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 16:58

دل آرام گلم چه کار قشنگی کردی که این پست را به مامان هاله بانوی عزیز پیشکش کردی.
روحشان قرین رحمت و مغفرت.

وظیفه بود .
ایشالا

هاله بانو جمعه 19 آبان 1391 ساعت 17:08 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

تولدتون مبارک سمیرای عزیز
روزهاتون خوش ....

ای جانم هاله

هاله بانو جمعه 19 آبان 1391 ساعت 17:11 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

ممنونم دل آرام
امیدوارم همیشه شاد باشی و بی غصه ... و قدردان وجود نازنین سمیرای عزیز ....

مرسی عزیزم
از پانزدهم تیر به بعد ، محاله اسم مادر که میاد چهره مامان عزیزت و خودت توی ذهنم نقش نبنده ... دلت آروم رفیق ...

صالی جمعه 19 آبان 1391 ساعت 18:34 http://afsonkhanomi.blogfa.com

چقدر قشنگ گفتی سرشارند از عشق
تولدشون مبارک باشه

ممنونم صالی عزیزم

آرشید جمعه 19 آبان 1391 ساعت 19:57 http://arshid.blogsky.com/

روح تمام مادران آسمانی شاد ...
و ممنون از این متن تامل برانگیز و زیبا .

درود

ایشالا
درود و خوش آمدید

دیادیا بوریا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 19:58 http://verach.blogfa.com

سلام
تولدت شون مبارک
می دونم که خودتون می دونید زیبا توصیف کردید که جای هیچ حرفی نیست برای این رتبه ای که خداوند به مخلوقش داده ....امیدوارم سالهای سال سالم و تندرست باشند...
در ضمن باهاتون کاملا موافقم که متولدین ماه تیر یه چیز دیگه هستن

سلام جناب دکتر عزیز
ممنونم از لطفتون
ای بابا ... دکتر جان گفتم جدی نگیرید که

آذرنوش جمعه 19 آبان 1391 ساعت 20:17 http://azar-noosh.blogsky.com

تولدشون مبارک باشه
ایشالا سایشون همیشه بالا سرت باشه دلی جونممم

روح مادر هاله ی عزیز هم شاد..

مرسی آذرنوش جان
چه هیجانی داری تو
ایشالا

بابک اسحاقی جمعه 19 آبان 1391 ساعت 20:36

تولد سمیرا خانوم عزیز مبارک باشه ایشالا
از صمیم قلب دوستشون دارم و چقدر خوب گفتی که هم مادر هم رفیق و هم خواهر
سمیرا خانوم همه اینها با هم هستن
ایشالا که همیشه سلامت باشند و سایشون بالای سرت
از قول من هم تبریک حسابی بگید بهشون
و روح مادر عزیز هاله هم در آرامش ایشالا

خیلی خیلی ممنونم از محبتی که داری بابک عزیز
شاد باشی همیشه
ایشالا

فرزانه جمعه 19 آبان 1391 ساعت 20:54 http://www.boloure-roya.blogfa.com

تولد سمیرا جووووووووووووون بسیار مبارک باشه. علی الحساب دلارام جان از طرف من ببوسشون تا بعد خدمت برسم
دلارام داشتن مادری مثل سمیرا جون بزرگترین نعمتی هست که یه دختر میتونه داشته باشه. سالهای طولانی همراه با سلامت رو براشون آرزو می کنم.
روح مادر هاله عزیز هم قرین آرامش.

ای جانم فرزانه
ممنونم عزیزمممم
ایشالا


فرزانه ، پارسال توی کامنتهای تبریک تولد مامان ، نوشتی که شاید یه روز باهم دوست شدیم و اینها ... و الان بعد از یکسال ، شاید بیش از چند بار هم همو دیدید ... دنیای عجیبیه ...

مریم انصاری جمعه 19 آبان 1391 ساعت 20:56

تولد خاتونِ خونه تون ـ مادرتون ـ مبارک.

عمرشون با عزّت.

اولین بار این ترکیب رو از زبان ژاکلین ویگن شنیدم ... نکنه روز سفرم ، خاتون خونه مادرم ...

ممنونم مریم جان

مریم انصاری جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:04

مادر هاله خانوم رو هم خدا رحمت کنه.

ایشالا زندگی ِ اون دنیاشون، آروم باشه.

ایشالا

فرشته جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:07 http://houdsa.blogfa.com

عزیزم...
تولدشون مبارک ..ایشالا سالهای سال با عزت و سلامت کنار هم باشین...

مرسی فرشته مهربون

نرگس۲۰ جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:19

سلام دل آرام جان

تولد مامان سمیرات هم به ایشون و هم به تو مبااااااااارک باشه

امیدوارم سالیان سال تندرست و شاد درکنار هم روزهای زیبایی را زندگی کنید

روح مادر هاله بانو هم شاد باشه و دل ایشون آرام

سلام نرگس عزیزم
ممنونم برای دعاهای قشنگت
ایشالا

وانیا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 21:45

تولد نازنیترینت مبارک
همه ی مادرا عزیزن و مثه هم یه جورایی همشون یه شادی و غم مشترک دارن اونم ما ورپریده ها هستیم

ممنونم
ای جانم ، همه مامان ها عزیزند ...

عارفه جمعه 19 آبان 1391 ساعت 22:00

تولد مادر نازنینت مبارک

ممنونم عارفه جانم

سایلنت جمعه 19 آبان 1391 ساعت 22:31 http://no-aros.blogfa.com/

تولدشون مبارک

ممنونم عزیزم

فاطمه شمیم یار جمعه 19 آبان 1391 ساعت 23:24

سلامم دل آرام جانم
تولد مامان سمیرای نازنین مبارک...عمر باعزت و تن سالم داشته باشن الهی...
عالی بود و عالی تر حس و حال و هوای رفاقتت با مامان نازنینت...
دل هاله بانوی عزیز هم آرام..و روح مادر عزیزش قرین رحمت

سلام فاطمه جانم
ممنونم عزیزم
ایشالا

م . ح . م . د شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:02

تولده مامان سمیرای عزیز مبارک

من همه جا گفتم مامان سمیرا رو بیشتر از دلارام دوس دارم ، نمیدونم چرا

ممنون محمد جان
نگران نباش تنها نیستی ، این تقریبا حرف بیشتر دوستهای منه .

م . ح . م . د شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:03

چقد اهنگای قدیمیه آریان قشنگن

مادر که گذاشتی ، گل آفتابگردون ، بارون ، علی ...

کللن خیلی خاطره دارم باهاشون

روح مادر هاله بانو جان هم شاد

موافقم
ایشالا

yasna شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:09 http://delkok.blogfa.com

تولدشون مبارک باشه.... من یه اعترافی بکنم ظهر که پستت رو خوندم فکر کردم به مامان_سمیرا این پست رو تقدیم کردی دنبال سمیرا می گشتم که از وبلاگستانه یا نه....
تولدشون یه عالمه مبارک...

عزیزم ..
ممنونم از لطفت

مریم نگار(مامانگار) شنبه 20 آبان 1391 ساعت 00:28

سلام عزیزدل...
دلی جانم....تولد مامان نازنینت که خیلی از مهربانی و بزرگواری شون شنیدم....مبااااارک باشه ...
سالیان سال کنار هم بخوشی و سلامتی انشاا.....

روح مادر هاله عزیزم هم قرین رحمت...

سلام مامانگار جانم
ممنونم یک دنیا
ایشالا

کویر شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:06 http://faramushshodeh.blogfa.com

سلام دل آرامک...

سلام کویر جان

فرزانه شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:13 http://www.boloure-roya.blogfa.com

بله دلی جونم. اینجوریاس دیگه من تو پیدا کردن دوست خیلی خوش شانسم

ایندفعه شانس با ما یار بوده خانم

سارا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 13:39 http://www.takelarzan.blogsky.com

فوق العاده نوشتی
تولدشون مبارک

ممنونم عزیزم

مریم شیرزاد شنبه 20 آبان 1391 ساعت 14:57

تولدشون مبارک دلی عزیزم
مادر یه دونه ست و بودنش بهونه برا زندگی
امیدوارم 150سال دیگه سایه ی این بهونه ی زندگیت رو سرت باشه

مرررررسی مریمم از دعای خوبت

طـ ـودی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 16:12

تولدشون مبارک
ایشالله سالیان سال در کنار دختر عزیزشون باشن این مامان دوست داشتی

واینکه
روح مادر هاله بانو شاد

فدای شما
ایشالا

سمیرا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 20:09

مرسی از تمام شما عزیزان که با محبتید.
بابک عزیز ممنون .دل به دل راه داره .
ممنون فرزانه جون .
مامانگارنازنین ممنون. دوستان لطف دارن و پیازداغشو یه کم زیاد کردن.
محمد جان ،منم دوستای دل آرام را خیلی دوست دارم.
مرسی هاله گلم.
جزیره جان ممنون .
ازصالی و جناب دکتر ومریم شیرزاد وآذرنوش و بقیه دوستان که به من و دل آرام لطف داشتند واقعا ممنونم ،خوشحالم که هستید .امیدوارم دوستیهایتان پایدارباشه.

بهنام شنبه 20 آبان 1391 ساعت 23:03 http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام
تولدشون مبارک
البته من موافق نیستم!
حد اعلای همه ی اینایی که گفتی میشه پدر!
والله!

سلام بهنام
ممنونم
بله متوجه ام

علیرضا شنبه 20 آبان 1391 ساعت 23:17 http://yek2se.blogsky.com/

به به
عجب پست تولدی
تولدشون مبارک

ممنونم علیرضا جان

ژولیت یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 00:41 http://migrenism.blogsky.com

این یهو دلتنگ شدن ها رو واسه او که شدن ها رو از نشدن ها بیرون می کشه لمس کردم عزیزم.
راستی تولد مامان سمیرای گلت مبارک. خوش به حالتون که همدیگه رو دارین.
روح مامان هاله بانوی عزیز هم شاد شاد. اونی که همیشه هست خیلی دور خیلی نزدیک:)

ممنونم ژولیت عزیزم
خدا مامان گلت رو برات حفظ کنه و پدر عزیزت رو بیامرزه .

محمد رضا آقایی نیا یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 03:28

سلام
فکر کنم رسمه که آدما وقتی توی یه وبلاگی مطلبی رو میخونن هی ازش تعریف کنن.
هرچند متن قشنگی بود اما راستش من زیاد باهاش ارتباط برقرار نکردم
لطفا ناراحت نشید اما گاهی یه کم نقدم بد نیست، البته از نوع منصفانه اش. به عقیده من واسه پیشرفت لازمه.
بهر حال اسم مادره و یه بغض شیرین برای همه ما حتی توی تلخ ترین لحظات نبودنش!
تولد مادرتون قشنگ و روح همه مادران سفر کرده قرین آرامش

سلام
این لطف دوستان هست که تعریف میکنند و اگرنه رسمی در کار نیست .
اتفاقا از انتقاد خیلی استقبال میکنم ، به شرط آنکه به قول خودتون منصفانه باشه . ولی شما نقدی نکردید و صرفا نظرتون رو بیان کردید که "با متن ارتباط برقرار نکردید" .
خوشحال میشم اگر دلیلش و نقد مربوطه رو هم ارائه بدید .

طاها یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 08:43 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
تولدشون مبارک

سلام
ممنونم طاهای عزیز

م . ح . م . د دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 18:49

من میتونم یه نقد کنم راجع به وبلاگت ؟!

به جان محمد منصفانه هست ها

چرا اصن پست تقدیم من نمیشه اینجا ؟!!!!!

چرا نمیتونی
http://delaramam.blogsky.com/1391/07/04/post-245/

سمیه سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 17:57

*** تولدتون مبارک سمیرا جون****
آرزو دارم که همیشه پایدار باشید و سلامت، دلتون خندون باشه و کانونتون هم گرم.

متن خیلی قشنگی نوشتی دلی جونم که فکر می کنم از هر کادویی قشنگ تر این باشه که احساساتت رو اینقدر خالصانه ابراز کردی ایشالله همیشه وجود مامان رو در کنارت داشته باشی.
یه چیزی هم من اضافه کنم که سمیرا جون نه تنها دوست تو بلکه دوست ما هم هست D-:

تو همیشه محبت داری مهربونم ...

جعفری نژاد سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 20:32

من به شدت عذر می خوام

این چند وقت درگیر کارهای شرکت بودم ، خیلی زیااااد
عذر تقصیر بابت تاخیر در عرض تبریک تولد " مامان سمیرا " ی عزیز شما که حتمن ، حتمن ِ حتمن مثل همه ی مادرهای دنیا دوست داشتنی و مهربون و لبریز از عشقه ...

خدا شما رو برای ایشون و ایشون رو برای گرمای محفل خانواده تون حفظ کنه

لبخندهای مادر هاله رو از پشت این کلمه ها لمس کردم ، حس کردم ...

نفرمایید جناب
درگیری هاتون کم و شادیهاتون زیاد ایشالا
ممنونم برای دعای زیباتون ...
روحشون شاد ...

سمیرا سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 20:45

ممنون از لطف همه دوستان عزیز .
ببخشید اگر تک تک نام قشنگتان را نمیبرم.
الهی سایه مادرو پدربرسر تان باشه.
روح تمام مادران و پدران از دنیا رفته را هم خدا غرق نور کنه .

جزیره چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:15

غرض عرض سلام و ظهر بخیر گویی ست که حاصل شد
حالا چون تویی و برا اینکه به دلت نیاد که کامنتم بی ربط برا پستت:دی مجدد میگم تولدت مامان سمیرا مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک
و درادامه میگوییم که :خدا ایشونو برا شما ،شما رو برا ایشون، هردورا برای باقی اعضای خانواده و باقی اعضای خانواده را برای شما حفظ کناد
و همچنین شما را برای ما ،ما را برای شما

شما را برای ما
جاااانم انرژی

سمیرا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:36

مرسی جزیره جان.
الهی تو هم همیشه پر از انرژی باشی.

این بشر کلا فلسفه خلقتش همین بوده که انرژی داشه باشه

تیراژه پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 18:51 http://tirajehnote.blogfa.com

با چند روز تاخیر:

تولد سمیرا بانوی عزیز مبارک..
بارها به این فکر کرده ام که ما اگر قبل از پدر..فرزند..همسر..همکار..خواهر...دایی و غیره...بودن به این دقت کنیم که مهمترین چیز رفیق بودن است زندگی خیلی زیباتر میشود..روابط خیلی بهتر و شادی ها عمیق تر...کدورت ها و کینه ها به کمترین حد ممکن میرسد..
و این رفاقت شیرین از دل خانواده است که در سرزمین وجود ادمی رشد پیدا میکند..از دل ناب ترین همدل...همدلی مثل مادر...و چقدر خوب تجلی این رفاقت و مهربانی را در تو و مادرت میبینم دل ارام..
برای شما بهترین ها را ارزو دارم.

مادر ، پدر ، خواهر و ... تماماً چهارچوب دارند ... قوانین دارند ... اما دوستی فراتر از قاعده و قانون است ... دقیقا همین هست که میگویی .
ممنونم عزیز دلم از این همه محبتت .
ما نیز برای تو ...

سمیرا شنبه 27 آبان 1391 ساعت 16:02

ممنون تیراژه جون.
امیدوارم همینطور باشه که دلی و تو و بقیه دوستان گفتید.
منم برای تو لحظات زیبا آرزو میکنم همراه با سلامتی و شادی و ثثثثثثررررررررررروووووووووتتتتتییییی که گفتی

بگو قول بده از پولش به ما هم بده

م س ا ف ر پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 02:38

*این پست هدیه تولد ناچیزیست به مامان سمیرا ... که هم دوست است .. هم خواهر و هم مادر ...
=================
زیبا و زیبا...

حروف یارم نیستند
تا قامت ادبتان نسبت به مادر عزیزتان را
در آینه ی خویش به نمایش بگذارم

پس سکوت می کنم...

م س ا ف ر جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 01:55


فرزندم سلام

نمی دانستم 5 شنبه ها هم سر کار!

آرام بودم از این "گمان" که اگر آراممان نیست
پنج شنبه ای و گردشی و مانند آن
تا پست جدید که گمان شیرینم را گرفت!

فرزندم چرا قرص؟
حمل بر فضولی نکنین

سلام به شما
بله گاهی باید پنجشنبه ها سرکار باشم.
چند قرص سرماخوردگی منظورم بود
اختیار دارید...

http://delaramam.blogsky.com/1392/02/06/post-314/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد