دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

یک حقیقت باور نکردنی

یکی از توانایی هام اینه که میتونم وقتی دو نفر در حال صحبت کردن هستن، به حرفهاشون گوش ندم. به راحتی میتونم نشنوم چی میگن و حتی صداشون رو ایگنور کنم و به یکسری اصوات نا مشخص اما اشنا تبدیلشون کنم. خب اکثرا آدمها اینو باور نمیکنن و تا میگن شنیدی چی میگفتن؟ و میگم نه، فکر میکنن دارم ازشون چیزی رو مخفی میکنم!


*در تلگرام: t.me/delaramnevesht

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 10:35

این خیلی خوبه. نگم برات از خودم که "همه" چیز رو به وضوح می‌شنوم و حتی گاهی اذیت میشم اما چاره‌ای نبوده و نیست

خیلی عالیه اتفاقا

فانی چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 23:19 http://Banooye_natamam.blogfa.com

منم گاهی اینکارو میکنم

چه جالب
احتمالا اطرافیان شما هم باور نمیکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد