دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

از اونور دنیا باز نامه رسیده

نمیدونم این ماجرا رو قبلا تعریف کردم یا نه اما به نظرم بامزه است. یعنی هم بامزه است و هم شاید خیلی معنی خاصی نداشته باشه این روزها. حالا آدم چرا باید یه ماجرایی که همزمان هم بامزه است و هم بی معنی رو تعریف کنه خدا میدونه...

دقیقا بیست و دو سال پیش بود و من اولین ایمیلم رو ساخته بودم. خب من یه دختر سوم راهنمایی بودم که تازه چند هفته بود داشتم کار با کامپیوتر رو یاد میگرفتم. از قضا چندتا خواننده اون طرف آبی همچین خوش تیپ و قیافه هم اون روزها خیلی معروف بودن. من خیلی کنجکاو طور دلم میخواست سر از کار یکیشون دربیارم. نمیگم کی و شما هم نپرسین کی ... خلاصه رفتم توی سایتش. یه ادرس ایمیلی گذاشته بود و منم براش ایمیل زدم. خانمها و آقایونی که شما باشین، فرداش جواب ایمیل من رو داد. حالا منو میگی... دور خونه دارم دور افتخار میزنم که آره فلانی جواب منو داد. یعنی الانم که فکر میکنم خنده ام میگیره... بابا جان توی ناسا که استخدام نشده بودی یه جواب ایمیل ساده از یه آدم گرفته بودی دیگه. 

بامزگیش برای دنیای ساده خودم بود و بی معنی بودنش در مقایسه با حالا که انقدر راه های دسترسی آسونه و همه دردسترس هستن. هرچند که بعضی ها دردسترس هستن و نیستن...

خلاصه اگه شخص معروفی یه گوشه دنیا بهتون پاسخ داد یاد منم بیوفتین

نظرات 4 + ارسال نظر
فانی پنج‌شنبه 24 تیر 1400 ساعت 17:05

عععع چه جالب :) خدایی اگه منم بودم همینقدر ذوق میکردم

فکر کنم برای اون سن و سال طبیعی بود

پریسا دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 08:53

خیلی باحال بود

باحالی از خودته

پریسا دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 08:55

منم بیست سال پیش یه بار زنگ زدم به یکی از این کانال های ماهواره ای کلی خوشحال بودم که صدام پخش شد

واقعا؟ چه هیجان انگیز

الهام دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 11:52 http://www.hesemaktoob.blog.ir

آقا خب ذوق هم داره .یعنی به قول تو( توی همین دوره دسترسی بسیار) که چند دفعه آقای رضا کیانیان جواب دایرکت منو داده و من اینقدر مشعوف و ذوق زده شدم ذوق زدگی ام بی معنی بوده

عزیزم...
نه نه اصلا هم بی معنی نبوده. کلی هم باحال بوده. اصلا چرا نیومدی تعریف کنی برامون؟
(آیکونِ آدمِ طلبکار)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد