دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

خداحافظ ماهی قرمز کوچولو

امروز یه وقت خالی پیدا کرده بودم و میخواستم به مامانم زنگ بزنم. که البته زدم... گوشی رو برداشتم و دو سه ثانیه به شماره ها خیره شدم... 0912... تا دو سه ثانیه نمیدونستم عدد بعدی چنده... انقدر که هر روز مسیر فون بوک، مامان، کال رو رفتم دستم برای انتخاب شماره تردید کرد... حالا از امروز تصمیم گرفتم که هر روز شماره یک نفر رو از حفظ بگیرم و باهاش حرف بزنم. حتی اگه شده برای یکبار...

بعضی قصه ها گفتنی نیست

امروز از اینستاگرام برام یه ایمیل اومده که به زودی قراره برنامه ای رو معرفی کنن به نام "داستان های اینستاگرام"... به این صورت که ما تمام لحظه های روزمون رو به تصویر میکشیم، نه فقط اون قسمتی رو که توی پروفایلمون میذاریم و تمام اون لحظات به صورت اسلاید به نام "قصه ی تو" نمایش گذاشته میشه. نمیشد ایمیل رو ریپلای کنم واگرنه در جواب میگفتم خواهشا بیخیال ما شو... بذار همون یه تکه از زندگیمون رو که دوست داریم نشون ملت بدیم. بذار دلمون و دلشون خوش باشه که وای چه آدمهای خوشبختی... چه خوشی داره توی زندگی بهشون میگذره... بذار فکر کنیم  آدمهایی که فالو میکنیم همیشه به سفر هستن و غذاهای خوب میخورن و لباس های شیک میپوشن و مهمونی های آنچنانی میگیرن. این بیرون که خیلی تعریفی نداره لا اقل گند نزن توی دنیای فانتزیمون... 

سوپرمن در دروازه

خیلی فوتبالی نیستم. یعنی توی مغزم نمیگنجه که نود دقیقه دویدن آدمها رو تماشا کنم و اگه خیلی مرام به خرج بدن دو تا گل رد و بدل کنن که خیلی هم بازی یخ و لوسی نباشه. اما امشب با تمام وجود دلم میخواست تیم فولاد ببره... نه برای اینکه از پرسپولیس خوشم نمیاد... نه برای اینکه بازیکن تعویضی فولاد از راه نرسیده گل اول رو زد... فقط و فقط برای دروازه بانشون. دروازه بانی که لحظه به لحظه مراقب دروازه بود و مطمئنم اگه نبود تیمش 5 تا گل  خورده بود. درسته که بازی مساوی تموم شد، درسته که وقتی فولاد گل خورد همه بازیکن ها شماتت کردن اما به نظر من تو امشب  برای تیمت یه سوپر من بودی. سوپر منی که به خاطر اشتباهات هم تیمی هاش زحماتش بر باد رفت...

کنسرت

چند روز پیش رفته بودیم کنسرت. بعد خواننده که با ظاهر جدید اومده بود گفت ازتون یه نظر می خوام. من هیچوقت ریش نداشتم و همیشه بدون ریش من رو دیدین کدومش بهتره؟

خواننده: ریش؟ 

ملت: جیغ

خواننده: بی ریش

ملت: جیغ

خواننده: مرسی کاملا متوجه شدم

ملت: جیغ

نوازنده ها: آهنگ بعدی

ملت: جیغ

یک دنیا لبخند

لبخند مسری ست

امروز را لبخند بزن

خدا را چه دیدی

شاید دنیا را فرا گرفت...