دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

سوپرمن در دروازه

خیلی فوتبالی نیستم. یعنی توی مغزم نمیگنجه که نود دقیقه دویدن آدمها رو تماشا کنم و اگه خیلی مرام به خرج بدن دو تا گل رد و بدل کنن که خیلی هم بازی یخ و لوسی نباشه. اما امشب با تمام وجود دلم میخواست تیم فولاد ببره... نه برای اینکه از پرسپولیس خوشم نمیاد... نه برای اینکه بازیکن تعویضی فولاد از راه نرسیده گل اول رو زد... فقط و فقط برای دروازه بانشون. دروازه بانی که لحظه به لحظه مراقب دروازه بود و مطمئنم اگه نبود تیمش 5 تا گل  خورده بود. درسته که بازی مساوی تموم شد، درسته که وقتی فولاد گل خورد همه بازیکن ها شماتت کردن اما به نظر من تو امشب  برای تیمت یه سوپر من بودی. سوپر منی که به خاطر اشتباهات هم تیمی هاش زحماتش بر باد رفت...

نظرات 4 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 17:11

من همش میگفتم
این گوگولی گل نخوره حیفه

مهدی پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 12:14 http://barantaraneh.blogfa.com/

زیبا بود
گاهی واسه خاطر اشتباهات دیگران تاوان دادن سخته . . .
سخت . . .

عباس جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 13:25

این دروازه بان خیلی خیلی خوش شانس بود تا سوپر من

طاها یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:24 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

یاد مسابقاتی افتادم که سوپر من تیممون بودم، تا قبل از مصدومیت همیشگی... شاید یک روز از اون روزها بنویسم. اگه بازی قشنگ باشه نود دقیقه مثل یک دقیه میگذره، عین لحظه های خوش زندگی.

سلامت و شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد