دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

10 ساله شد

اینکه بعد از اینهمه وقت، اومدم اینجا و شروع کردم به نوشتن یه جوریه... 

دقیقا 10 سال پیش 15 خرداد رفتم توی سایت بلاگ اسکای و گزینه ساخت وبلاگ رو کلیک کردم و وارد این دنیا شدم. تجربه نوشتن، تجربه عجیب و خاصی بود و خوشحالم که امتحانش کردم و ادامه دادم و خواهم داد.


نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 10:33 http://parisabz. blogsky. com

خیلی خوشحال شدم که اومدی. قلمت پرتوان‌تر از همیشه باد

مرسی عزیزم
منم که دیروز گفتم کلی خوشحال شدم پیدات کردم

فرزانه یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 08:54

دروووود بر دلی جان جانان
خوش اومدی . چه خوب که اینجا دوباره می نویسی. تو تلگرام که نمیشه تبادل نظر کرد. اینجا بنظرم خیلی بهتره. منتظر پست های هیجان انگیز هستم.


قربونت برم. اگه راست میگی توی وبلاگ خودتم بنویس
مرسی که اینجایی

فانی چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 23:20

خوش برگشتی پس :)

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد