دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

سر خط

از روزی که وارد دانشگاه شدم ، توی فکر تغییر دادن رشته ام بودم . خوب اون زمانی که من اپلای کردم برای دانشگاه ، این رشته ها نبود و یا اگر هم بود من پیداشون نکرده بودم . اما وقتی اومدم اینجا و محیط و دانشکده ها رو از نزدیک دیدم تصمیم به تغییر گرفتم . این رو میدونستم که تغییر رشته مساوی است با هدر رفتن تقریبا چهار ماه از وقتم و همچنین هزینه های فراوان . ولی خوب با حمایت فکری و مالی خانوادم راهم رو پی گرفتم .

هفته پیش یکی از دوستان زنگ زد و گفت دلی مژده بده با درخواستت موافقت شده و پذیرفته شدی . من کلی خوشحال شدم اما گفتم تا جواب قطعی نیومده زیاد خودم رو امیدوار نکنم . طی هفته گذشته من چند بار رفتم ips (مرکزی که مربوط به دانشجوهای تحصیلات تکمیلی است ) و اونها میگفتن جواب نیومده تا اینکه خلاصه امروز جواب مثبت رو ازشون گرفتم .(مجبورشون کردم زنگ بزنن از دانشکده جواب رو تلفنی بگیرن برام ! ) و الان خیلی خوشحالم که میتونم توی رشته دلخواهم (تکنولوژی محیط زیست environmental technology ) درسم رو شروع کنم ، البته با چهار - پنج ماه تاخیر !



نظرات 38 + ارسال نظر
شازده کوچولو چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:00 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

عزیییییییییییییییییییییزم مبارکه
از ته دلم آرزو می کنم موفق باشی

مررررررررررررررررررسی میثا جونم





*دیروز به کامنتت جواب دادم اما نمیدونم چرا ثبت نشده بود !!

شازده کوچولو چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:00 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

راستی اووووووووووول

اول و دوم نداره اینجا که عزیزم

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:02

شاااااااااااااااااااااااااااااااااازدههههههههههههههههه

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:03

من میخاستم اول شمممممممممممممم
نمخاااااااااااااااااام دیر باز شد کامنتدونیت
من میخام اووووووووووووووووووووووووووول شممممممممممم
میثا برو کناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

همه اولین واسه من عزیزم

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:12

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــه
شرینیش کووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من شیرینی میخااااااااااااااااااااااااااااااام
بجا شیرینی شوئرم قبول میکنمااااااااااااااااااااااا
فقط بخاطر تو که میخام بت ضرر مالی نزده باشم

مررررررررررررررسی کیانا جونم
شیرینی رو بیا اینجا بهت بدم
به جا شیرینی شوهر قبوله ؟!

عاطی چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:19


الهی ی ی ی ی


مبارکه ه ه ه ه

ایشالا ب هرچی ک می خوای برسی دوستم:ایکس

مررررررررررررسی عاطی جونم

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:24

آیییییییییییییییییییییییییییییی دلی خااانوم
بجا اینکه توو وب بقیه باشی پاش بیا کامنتاتو جواب بده

الهه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:48 http://khooneyedel.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااام عشقمممممممممم
مبارکهههه دلی من
مهم اون چهار پنج ماه نیست...مهم همینه که رشته ای که مورد علاقه ت هست رو میخوای بخونی عزیزم...
الهی که موفق باشی

سلاااااااااااااام الی
مرررررررررررسی عزیزم
ممنونم گلم

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:48

شیرینی میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

تشریف بیارید اینجا به روی چشم

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:51

ش

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:52

ی

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:52

ر

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:53

ی

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:53

ن

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:56

شیرینیییییییییییییییییییییییی

آذرنوش چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 17:35 http://azar-noosh.blogsky.com

مبارکه عزیزم به هرحال باید واسه هر چیزی بهایی داده بشه دیگه ولی ارزششو داره چون تا آخر عمرت کار وزندگیت به همین رشته مربوط میشه موفق باشی عزیزم

مررررررررسی آذرنوش گلم

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 18:09

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 18:51

الان داری کامنت جواب میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نمیشه شووما بیایی اینجاااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله دارم جواب کامنت میدم
نخیر شما باید بیای اینجا

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 18:52

اصن اینجا و اونجا نداره که
شووما با پست برفست
اما بگماااا فقط چووون توویی قبول میکنمااااااااااااااا

چه منتی هم میذاره !

کیانا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 19:01

واللا با این نوناشووون

چه ربطی داش؟؟

همینو بگو !

عارفه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 19:20 http://delaramam.blogsky.com/

سلام
تبریک میگم بهت خیلی خوبه مبارک/ت باشه دل آرام
حس خوبیه آدم بره دنبال علاقه اش چهارپنج ماه تاخیر هم باشد فدای سرت باز هم خوبه
دست خانواده ات هم درد نکنه که هوات رو داشتند...
واقعا تبریک میگمممممممممممممممممممممممم...

سلام عزیز دلم
مرررررسی
خدا خانوادم رو خیر بده ایشالا که اگه نبودن و همکاری نمیکردن من اینجا نبودم
مرسی گلم

پونه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 19:58 http://jojobijor.blogsky.com/

تبریک میگم دلی جونم موفق باشی عزیزم

مررررررررررسی گل پونه جونم

تیراژه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 21:40 http://tirajehnote.blogfa.com/

دلی..دست گذاشتی رو دلم که خونه
خوبه که تو میدونی باید کجا پرواز کنی
من هنوز همینش رو هم نفهمیدم
45 ماه یا سالش دیگه توفیری نداره

قربونت برم عزیزم
مرسی که ما رو هم در این شادباش بزرگ سهیم کردی

خدانکنه خون باشه عزیزززززم
مگه میشه ندونی ، اگه نمیدونستی تغییر رشته نمیدادی عزیز دلم
خدانکنه
مرسی که انقدر مهربونی که با شادی من شاد میشی

الهه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 23:45 http://elahename.blogsky.com

می گن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است...خب در مورد تو هم صدق می کنه...خیلی خوبه که به علاقه مندی هات می رسی و بهشون بها می دی....و از طرفی خانواده ات هوات و دارن...ایشالا موفق باشی

ممنونم الهه نازنینم
تو هم موفق باشی ایشالا همیشه

آوا پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 00:01

خوشحالم که بالاخره به رشته
دلخواهت رسیدی..یادته گفتم
بهت بهش میرسی.امیدوارم
موفق باشین دل آرام بانو
یاحق...

یادمه عزیز دلم
ممنونم آوای عزیزم
حق نگهدارت

خدیجه زائر پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 00:08 http://480209.persianblog.ir

خیلی خوبه که دنبال دلتو گرفتی...تبریک میگم هم برای اینکه به خواسته ات رسیدی هم برای پافشاریت رو ی هدف.موفق باشی عزیزم (بوس )

مرررررررررررسی مادر عزیزم
یک دنیا بووووووس

آناهیتا پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 00:42

آفرین دلی جان
آفرین
تبریک میگم
تویی که بی خیال علاقت نمیشی موفقی
خوشحالم کردی عزیز

مرسی عزیز دلم
قربونت برم مهربووووون

صالی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:50 http://afsonkhanomi.blogfa.com

علاقه خیلی مهم تره
تبریک می گم دل آرام جون
من رشته مو دوست ندارم ولی شجاعت رشته عوض کردن نداشتم

مرسی عزیز دلم
صالی جون اگر واقعا به رشته ات بی علاقه هستی عوضش کن حتما
هیچ وقت دیر نیست عزیزم

تیراژه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 03:14 http://tirajehnote.blogfa.com/

اون ۴۵ ماه منظورم ۴ـ۵ ماه بوده!!!
باز هم تبریک
سوپ حلزون و آبگوشت لاک پشت فراموش نشود لطفا!
دلمان را صابون زده ایم حسابی!!!
بلاخره چنین موفقیتی شیرینی میطلبه..نمیطلبه؟

متوجه شدم عزیززززم
وااااااااای تیراژه امروز یه غذایی امتحان کردم که در برابرش باید سوپ حلزون و لاک پشت رو بذاری روی سرت !!!

کیانا پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 10:31

محدثه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 13:09 http://shekofe-baran.blogsky.com

ووووووووووووووییییییییییی!!!!!!!!
موبارکهههههههههههههههه!!!
ببین کللللللللللیییییییییییییی شیرنی به ما بدهکاریا!!!
حواست باشه!

مررررررررررررررررسی
شما هم تشریف بیارید برای شیرینیییییییییییی
حواسم هسسسسسسسسسسست

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 15:18 http://denizlove.blogsky.com/

واقعا عالیه خیلی خوشحالم... اصلا بهتر از این چیزی نیست که ادم رشته ای رو بخونه که دوست داره نه رشته ای رو که مجبوره... منم میخوام یه بارم کنکور بدم رشته ام رو دوس ندارم... اما نمیدونم چطور به مامان اینا بگم... اما دلم نمیخواد پولشونو بریزن دور چون دقیقا من با خوندن این رشته همچین احساسی دارم... من چیگار کنم دلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی این اقای سعید جوون ما اومده مالزی یه سر بزن بهش بچچه احساس غریبی نکنه!!!
سعید مظفری زاده رو میشناسی؟؟ فکر کنم میشناسی؟؟؟

قربونت برم عزیزم
به نظر من باهاش مطرح کن که به رشته ای که داری میخونی علاقه نداری و میخوای علاقه ات رو پی بگیری . اونها حتما خوشحال میشن که بدونن زمینه و رشته مورد علاقه تو چی هست . بدون که اگر دنبال چیزی که دوست داری نری داری پولشون رو هدر میدی !
ایشون کی هستن ؟ من یه سعید مظفری میشناسم که داور فوتباله ، آیا ایشون همونه ؟!

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 18:19 http://denizlove.blogsky.com/

آخه چجوری بگم... اه خیلی سخته... میگم میخوام برم ترکیه ادامه تحصیل بدم مامان میگه من بدون تو نمیتونم بمونم!!! دق میکنم... میگم رشتمو دوس ندارم جدی نمیگیره منو...

بعله بعله!! میشناسی پس عشق منو!!!!!!

براشون توضیح بده که پای آیندت درمونه
اصلا اگه میتونن خودشون هم باهات همراه بشن
محاله که درکت نکنن ، فقط کافیه که با آرامش شرایط رو براشون شرح بدی

اااا ایشون عشق شما هستن ؟!

جزیره پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 20:01

عزییییییییییییییییییییییییزم مبارکت باشه

مررررررررررررسی قربونت برم

تلاش پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 21:13 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

مبارکه عزیزم..
خیلی عالیه که رشته ای رو می خونی که دوستش داری..

مررررسی مامان آینده عزیزم

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 21:29 http://denizlove.blogsky.com/

دلی؟؟؟؟؟؟؟؟ من دارم از دست مامانم اینا فرار میکنم تو میگی همراهیت کنن؟؟؟؟ اونوقت دیگه ترکیه رفتن چه معنی داره؟؟؟
ارامش... همینه دیگه اینو ندارم... قبول نمیکنه مامان... قبول نمیکنه دوس ندارم رشته مو... میگه داری فرار میکنی... میگه چرا همون اول نگفتی... میدونی اگه من الان بخوام بگم من میخوام توو یه رشته فنی ادامه بدم بیشتر بهشون برمیخوره جرئت ندارم بگم... چون من خیلی اصرار کردم بیام تجربی بخونم...

هاله !
تکلیفت رو اول با خودت روشن کن . تو میخوای فرار کنی و بری دنبال آرامش به قول خودت یا میخوای رشته مورد علاقه ات رو ادامه بدی ؟
شناخت از مشکل میتونه خیلی برای حلش کمکت کنه .

تبریک میگم :)

چرا به این رشته علاقه داری ؟

ممنون
به قول اونها که باهاشون مصاحبه مبکنن : سوال خوبی پرسیدین
دلیل علاقه من به این رشته خیلی طول و تفسیر داره ولی به طور خلاصه :
شخصا خیلی نگران محیط زیست هستم و اخبار مربوط بهش رو دنبال میکنم و گاهی اگر کاری از دستم بربیاد انجام میدم. تا اینکه با رشته تکنولوژی محیط زیست ، همین رشته مذکور ، آشنا شدم و دیدم درصدد مطالعه بر روی جدیدترین راه های حفظ ، ترمیم و بازیابی محیط زیست هستند به وسیله موجودات زنده ! این شد که علاقه مند شدم و به عنوان یک ریسرچ واردش شدم .

چه جالب و قشنگ .پس صددرصدم موفق میشی توش چون دوسش داری و قسمتی از زندگیت میشه :)

ممنون ازینکه وقتتونو در اختیار بیننده های ما گذاشتین :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد