دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دانه دلت پیداست دختر

همکار سابقم اس ام اس زده. بعد از سلام و احوالپرسی و ابراز دلتنگی، نوشته : این دختره که جای تو اومده اصلا شبیه تو نیست.

دلم یجوری میشه... نه برای اینکه چرا دختری که نزدیک به یک ساله جای من اومده شبیه من نیست و اصلا من کی هستم که کسی بخواد شبیه من باشه یا نه. نه برای همکارم که خیال کنید اون آدم دست و پا چلفتیه و نمیتونه دوست پیدا کنه، نه اتفاقا خیلی روابط عمومی قوی ای داره و حسابی جو رو برای خودش خوشایند میکنه. دلم برای خودم میگیره... دلم برای خودم میسوزه... حضورم برای کسی پررنگ بوده و حالا ازش فاصله دارم... تو بگو یک نفر...

نظرات 11 + ارسال نظر
مهندس دیوانه دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 00:41 http://jenin.blogsky.com

این نوشته واقن دل‌نشین بود.

محبت دارید

مهندس دیوانه دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 00:47 http://jenin.blogsky.com

نه ولی جدی عرض کردم. در باب کامنت قبلی این رو هم عرض کردم!

سارا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 04:05

هفتگی شدنت مبارک
اقا خود من چندبار خواستم ازت دعوت کنن:)))

ممنونم سارا جان
لطف داری عزیزم

آفو دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 11:51 http://MATRIXX.BLOGFA.COM

خیلی خوبه وقتی نیستی و میکنی از جایی باشند هنوز آدمهایی که یادت کنند .
گاهی وقتی حتی برای چند روز هم مرخصی میری کلا فراموش میشی .
تو خیلی خوب بودی حتمن که بعد از یکسال هنوز ...

به نظر منم حس خوبیه...
نه من معمولی هستم، ایشون خیلی خوبه که من رو هنوز توی ذهنشه...

رها دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 18:31

کسی بهت گفته بود ته ته چهرت یه مهربونی دوست داشتنی ای هست؟!

ممنون رها جان لطف داری

مزاحم تلفنی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 07:36

اختیار داری دلی خانوم جون. شما همیشه حضورت محسوس هست و پر رنگ

قربون شما برم من

بهسا سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 11:35 http://mywellnessjourney.mihanblog.com/

چقدر خوبه که حضورت پر رنگ و دلنشین باشه
هفتگی شدنت مبارک

ممنونم بهسا جان

پریسا چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 08:27

سلام، خوش به حالتون.... منم چند روزی هست تصمیم به ترک کار گرفتم و در مرخصی پیش از استعفا به سر میبرم، بر خلاف انتظارم فقط یک نفر مخالف هست

سلام
یعنی اون یکنفر دوست داره شما اونجا بمونین.خیلی خوبه

پریسا چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 10:19

دوباره سلام
میدونم اینجا محل گفتگو نیست ولی خواستم بگم وقتی محل کار بودم آدمای بیشتری ادعا میکردند از اونجا بودنم خوشحالن

سلام
پریسا جان متاسفانه خیلی ها دو رو هستن...

پریسا چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 10:24

در ضمن اسم شما "دل آرام" ، فوق العاده زیباست، حس آرامش میده.... چیزی که من بهش نیاز دارم. دلتون آرام[

ممنونم عزیزم لطف داری

sasan پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 21:56 http://www.delaramtarabar.blogfa.com

سلام واقعا وبلاگ عالیی دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد