دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

رازِ باران

حتما باید یه رمز و رازی بین آسمون گرفته و بغض ترکیده اش و بوی نم خاک و روح ِ آدمها وجود داشته باشه. واگرنه چرا هر بار که بارون میباره اکثر آدمها لبخند روی صورتشون پهن میشه و چشمهاشون به سمت آسمون دوخته و ریه هاشون از بوی خوش خاک بارون خورده پر...

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام (سکوت) شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 11:48 http://www.hesemaktoob.blog.ir

من ولی این روزها همینکه آسمون ابری میشه دلم میگیره دلم میخواد پا به پای آسمون اشک ببارم. چراش رو نمیدونم

طـ ـودی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 15:50

حتما رازی در میونه

نرگس20 شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 17:17

حتما هست

خورشید یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 01:06

من هروقت که دلم می شکنه شبش بارون میاد..

مزاحم تلفنی یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 08:55

بین این عواملی که گفتی لوله کشی گازه دلی به جان خودم میرم عه خب نزن دیگه اونم با دمپایی ابری خیس!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد