دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

در محضر استاد سلمانی

عارضم خدمتتون که هفته پیش جاتون خالی دلتون نخواد با یه جمع دوستداشتنی مهمون بودیم خونه یکی از دوستان به شدت عزیز که هم فسقلی تازه به دنیا اومده اش رو ببینیم(البته بنده برای بار دوم مشرف شدم به دیدن این پرنسس خانم کوچولو) هم یه تولد کوچولو براش بگیریم.خانم و آقایی که شما باشی من تا رسیدم اولین بانویی که به استقبال من اومد خیلی شیک و مجلسی با موهایی کوتاه و ناز اومد جلو... من در حال ابراز شعف و شادی و کلا فوران احساساتم برای ایشون بودم که صاحب خونه رو دیدم با اون موهای کوتااااااااااهش. در حال ابراز وااااااااای چه خوب شدین و واااااااااااای چه بهتون میاد و اینا بودم که دوتا دوست دیگه ام رو هم دیدم که قبلا با موهای کوتاه دیده بودمشون و خلاصه به خودم اومدم و اطرافم رو نگاه کردم که از 7 نفر 4 نفرمون موهاشون کوتاهه. به قدرررررررررررررری تحت تاثیر قرار گرفتم(شما بخون جو گیر شدم) که گفتم منم باید موهام رو کوتاه کنم.

بعد از یک هفته کشمکش با خودم که یعنی خوبه؟ یعنی بده؟ میاد؟ نمیاد؟ دل رو زدم به دریا و رفتم آرایشگاه. حالا آرایشگره موهای من رو که تا اواسط کمرم بود گرفته دستش و میگه چقدر کوتاه کنم و چجوری؟ من هی میگم تا اینجا(یعنی دقیقا 2 سانت کوتاه کنه) ! نه نه تا اینجا(لطف کردم و 4 سانت اومدم بالاتر)! طفلکی که فهمید من پر از تردیدم گفت میخوای فکر کنی؟ گفتم نههههههههههه کوتاهش کن. خیلی کوتاه!!! بعد خلاصه یه چیزهایی که دستگیرش شد شروع کرد به قیچی زدن. نوبت به قد مو که رسید سر شونه هام رو نشون دادم و گفتم تا اینجا! گفت میشه یه وجب بیشتر از اونچیزی که گفتیا. به روی خودم نیاوردم که حرفت رو شنیدم... نمیدونم چرا تمام مدت این آهنگ شهره که میگه موهام رو بریزم سر دوشم توی ذهنم خونده میشد. منم به احترام ایشون سر دوش رو انتخاب کردم!

نوبت سشوار کشیدن موهام که شد دیدم داره واقعا قیافه ام شبیه شهره ی دهه 60 میشه. هی این موهای من پف دار و پف دار تر میشد. به خودم دلداری می دادم که نه درست میشه. اینجوری نمیمونی که.آخرش که شد دیدم نهههههه واقعا پرتاب شدم به دهه 60.قیافه ام داشت از مات و مبهوتی به خشم تبدیل میشد که خانم آرایشگر ماهرانه دستهاش رو از دو طرف کشید توی موهام و موهام هم با یه تابی 180 درجه حالت عوض کرد و هم خودش رو نجات داد و هم من رو و هم تمام اونهایی که قراره من رو با موهای کوتاهم ببینن...

نظرات 6 + ارسال نظر
طـ ـودی جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 01:08

کافی بود همون روز اول بیای به من بگی، چنانی مغزت رو میشستم که همون بعدازظهر میرفتی کامل کچل میکردی اصن!!
یعنی تجربه دارم که میگم هاااااااااا

طودیییییییییییییییییی نههههههه تا این حد منو تحت تاثیر قرار نده
معلومه به نظر میاد که تو کارکشته ی این امورها هستی

نیمه جدی جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 14:35 http://nimejedi.blogsky.com

به کلوپ موکوتاها خوش اومدی اسم قشنگ جان. یعنی لذتی که د رموی کوتاه هست در هیچ چیز یافت می نشود. نفس می کشی اصلن. عااااااااااااالیه. مبارک باشه

کلوپ موکوتاها
این تغییر رو خیلی دوست داشتم. انگار یه دور دیگه به خودم گفتم میشه ریسک کنم و دل و جرات تغییر کردن رو دارم. و به شددددددت خوشحالم.
نفس میکشم اساسیییییییی
سلامت باشی عزیز دلم

نرگس20 جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 15:31

مبااااارک باشه دل آرام جانم
حالا تا مدتی لذت و راحتی موهای کوتاه رو تجربه میکنی.البته فکر کنم زیاد کوتاه نکردی

من شش هفت سالی موهام مدل سیبل بود.آی راااااحت بودم...آی راااااحت بودم
الان خیلی دلم برای اون موها تنگ شده
بازم مبارکه عزیزم

به به نرگس جانم
سلامت باشی خانممممم
خب وقتش نیست دوباره مدل موی دوستداشتنیت رو تکرار کنی؟ یا چیزی شبیه به اون رو... همین حالا به ما بپیوندید. انجمن مو کوتاهان
سلامت باشییییییی

بشرا شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 03:03 http://biparvaa.blogsky.com

مبارک باشه دل آرام جونمممم...
من هم بعد از زایمانم موهامو کوتاه کردم ، خیلی هم راضیم . راحت و آسوده میشه آدم... به به!

مرسی دوستممممم
به به بسیار هم عالییییییی

آذرنوش یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 21:11

حرف طودی خانوم رو تایید میکنم :)))))
مغز من چند روزه مورد شستشوی ایشون قرار گرفت :))))
خیلی هم خوب و عالیه مبارک باشه

عزیزززززززززززززم
طودی معلومه در این زمینه استادیه برای خودش
سلامت باشی خانمممممم

الهام (سکوت) دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 09:21 http://www.hesemaktoob.blog.ir

:))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد