دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دستهای پر توان، برسید به داد این ناتوان

تا چند وقت دیگه قراره موسسه ما توی یکی از شهرهای بزرگ شعبه جدیدش رو افتتاح کنه. برای همین تیمی که قراره برن اونجا هر روز موسسه ما هستن و مدام جلسه داریم که هم کم و کیف کار رو یادشون بدیم و هم کاملا امور دستشون بیاد. دیروز توی یکی از این جلسات من داشتم موضوعی رو توضیح میدادم. حرفم تموم شد و یکی از اعضای جدید قرار بود بر اساس حرفهای من مطلب رو اونجوری که متوجه شده بیان کنه. وسط حرفهاش مدیرمون متوقفش کرد و گفت: به حرفهای دل آرام گوش دادی؟یه نکته مثبتی که این ادم داره و تا حالا بهش نگفتم اینه که با دستهاش هم حرف میزنه. اصلا یه شوری برپا میکنه! این رو که گفت جلسه ترکید از خنده... خود من نمیتونستم خنده ام رو کنترل کنم.

بعد از تموم شدن جلسه به رفتارم دقت کردم. دیدم آره، من خیلی از دستهام برای حرف زدن  استفاده میکنم. اصلا یه جورایی یار کمکی من هستن. حالا هروقت توی حرفهام نگاهم به دستهام میوفته خنده ام میگیره...

نظرات 6 + ارسال نظر
تیراژه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 23:57

همین دستهای مهربان بودند که یک سال تایپ میکردند و چت میکردیم و با اینکه هنوز ندیده بودمت اما رفیقم شده بودی و صمیمی
همین دستهای صمیمی بودند که وقتی بعد از یک سال دوستی دیدمت و از برق چشمهای شیطانت دچار تعجبی شیرین شده بودم گرمی شان در ذهنم ماند
همین دستهای مهربان و صمیمی ، همینها که هر وقت باید هستند و هستی

نیمه جدی چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 01:58

به تیراژه حسودیم شد که

مزاحم تلفنی چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 07:36

کلا آدم های پرانرژی اینجوری هستن. پس فکر کردی برای چی ما یه ساعت میتونیم بخندیم؟
در ضمن یادم باشه جمعه یه نگاهی به دستات کنم

طاها چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 22:14 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

دست ها خیلی کمک می کنند توی حرف زدن،خلی هم خوبه که از دست ها استفاده میکنید...اگر دست های ایتالیایی ها رو بگیرن کلا نمی تونن صحبت کنن!!

شاد باشی دل آرام عزیز

رها جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 03:42

برای من میزنه ب پلاستیکیه پسر نداشتم
مربوط ب پست بالا

آهــــو شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 12:56 http://joodiiabot.blog.ir

دنبال نشونه گشتن موقع ِ پخش اذان ، اونم وقتی خسته ای از روزمرگیها، خیلی آرومت میکنه حتی اگه نبینیش بازم ته دلت امید داری و هرروز و هرروز دنبالش میگردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد