دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

اردیبهشتی و زندگی

خیلی وقته میخونمش. خیلی اوقات براش کامنت میذارم. خیلی وقتها شده به خودم اومدم و دیدم پستم شده مدل پستهای اردی. بارها هم به این موضوع اشاره کردم...

برام جالبه، هم شخصیتش و هم مدل تعریف کردنش. وقتهایی که پست مینویسه انگار میگه "بچه ها بیاین براتون بگم چی شده". در همین حد خودمونی، در همین حد دوستداشتنی... راستش گاهی بهش حسودی کردم. که چطور میتونه انقدر با هیجان جزء به جزء رو تعریف کنه. گاهی غبطه خوردم که وااااای ببین چقدر راحت داره احساساتش رو ابراز میکنه.

حالا این میون یه عده پیدا شدن که حرفهای بی سر و ته زدن. و خب طبیعیه که اردی دلش نخواد طبق روال قبل پیش بره اما من یه پیشنهاد به این مدل آدمها دارم و اون اینکه وقتی همه چیز رو نمیدونین قضاوت نکنین. یعنی واقعا نشده شما ها درگیر احساسات بشین؟ یعنی هیچوقت نشده یه ماجرای عاطفی داشته باشین؟ یعنی شما الان زیر و بم روابط اردی رو میدونین که اینهمه نظرات عجیب و غریب میدین؟

وقتی ما "همه چیز" رو نمیدونیم، بهتره گوشه ای بشینیم و به حرفهای کسی که ما رو امین زندگیش دونسته گوش بدیم و توی دلمون آرزو کنیم هرچی خیره براش پیش بیاد...

*اردیبهشتی

نظرات 11 + ارسال نظر
چوب کبریت یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:49 http://matchbox.persianblog.ir

منم خیلی وخته اردی رو میخونم و واقعا همینطوره ک میگی دقیقا انگار میگه"بچه ها بیایید بگم چی شده" خیلی دوسش دارم هم نوشته هاشو هم شخصیتشو واقعا ناراحت شدم که یه عده اذیتش کردن.چقد خوب گفتی دل آرام جان.
براش ارزوی موفقیت و شادی دارم:)
برای شما هم :)

ممنونم عزیز مهربونم
شاد باشی ایشالا همیشه

طاها یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:15 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

من وبلاگ ایشون رو زیاد نخوندم اما کلا با قضاوت کردن آدم ها اون هم تنها از روی نوشته هاشون و بدون شناخت کاملا مخالفم،اونهایی رو هم که میشناسیم نمیشه به راحتی قضاوت کرد،اصلا قضاوت کردن آدم ها جالب نیست...

ایشالا هرچی هیره پیش بیاد
شاد باشی و سلامت

سلام
خیلی اوقات همینه . از یه حرف یا رفتار کل زندگی طرف رو قضاوت میکنن...
ایشالا
ممنونم به همچنین

رها یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 18:22 http://razhaye-man.blogfa.com/

تو دنبای وبلاگی خعلییی زیاده این حرف و حدیثا مخصوصا اونا ک بی سانسور مینویسن.من همه اون مدل کامنتارو میندازم سطل اشغال!

دقیقا همینطوره رها جان
بهترین کار رو میکنی

رها دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 00:10 http://gahemehrban.blogsky.com

به قول دیانا «خدای من» .خیلی نمیدونم چی شده نازنین اما نه میشه جلوی دهنحرف مفت زن ها رو گرفت و نه از دوستمون توقع داشت که ناراحت نباشه. خود من هم که در این راه مانند کرگدن پوستی کلفت کردم گاها ناراحتی میکنم.میدونی اگه صحبت کردن کانتر داشت و پولش محاسبه میشد کمی بهتر بود...
من نمیدونم موضوع چیه فقط امید دارم اوضاع بهتر شه و از تو هم بخاطر همدلی و مهر و توجهت ممنونم
خوبی دل آرام جانم؟

فدای دیانا بشم من
متاسفانه بعضی ها حد و مرز خودشون رو نمیدونن...
ممنونم عزیز دلم
خوبم خانممممم. ایشالا تو و دختر نازنینت هم خوب باشین

اردی بهشتی دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 18:45 http://tanhaeeeii.blogfa.com

دل آرام؟

فدات شم عزیزم
ممنووووون:***

جانم عزیز دلم
خدا نکنه
:*****

مهناز دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 20:21 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

دقیقا موافقم

طـ ـودی دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 ساعت 23:01

اردی دوست داشتنیه، خیلی دوست داشتنیه؛ من خودم به شخصه توی کامنتدونی این دختر چیزایی دیدم که اگه من بودم خیلی زودتر از اینها جا میزدم
امیدوارم شاد باشه، موفق باشه، همیشــه
و دور و دورتر باشه از این آدم ها و قضاوت ها و ...

منم مثل تو امیدوارم طودی عزیزم

خورشید سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 18:39

اردی خیلی بامزه و خنده دار خوبه.. اینکه میگم بامزه و خنده دار چون با اینکه تا حالا براش کامنت نذاشتم، من هم همین قدر صمیمی حسش می کنم که انگار صمیمی ترین دوستم دستمو کشیده و برده یه کنار که این طوری شده و اینا..

خدا براش بخواد ایشالا..

ایشالا خیر بخواد

رهگذر سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:02

سلام
اردی خیلی ماهه!
من چندساله میخونمش،خیلی قشنگم مینویسه،ساده،صمیمی راحت،بی الایش
جزو اولین وبایی بود ک پیدا کرد(بعد یک دخترترشیده اینا)
ددلم میخاد بیاد کامتتمو بخونه



پ ن:من یک اقام:)

سلام
منم موافقم خیلی ماهه
مرسی که نظر گذاشتید

A GH سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 21:44

"وقتهایی که پست مینویسه انگار میگه "بچه ها بیاین براتون بگم چی شده""

این قسمت پستتون به شدت تایید میشه...

متشکرم

دل آرام دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:28 http://delaram.mihanblog.com

این مردمی که من به شخصه درک کردم از حضور ناحضورشان ..
باور بفرمایید خدا خدا هم از عرش به ارض بیایید کلی قضاوت میشود و در بوته ومحک

نخواندمشان .. لذا هرچه خوب هست امید که برایشان مقدر شود.( آمین )

همینطوره...
ان شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد