دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

این روزها روزهای عجیبیه. شهرمون پر شده از پرچمهای رنگارنگ که پیام آور نزدیک شدن دهه فجره. دیروز عمیقا دلم میخواست میتونستم توی این شادی ملی شریک باشم. به شدت دلم میخواست میتونستم منم یکی از همینهایی باشم که دل دل میکنه برای رسیدن این روزها... واقعا دوست داشتم از اومدن و رسیدن این ایام شاد بشم و پر غرور... که دست توی دست هم "جشن" بگیریم فرا رسیدن بهار آزادیمون رو...

اما یه لحظه به خودم اومدم، گفتم هی... خوب اطرافت رو نگاه کن...

نظرات 4 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 18:03

من این داستان انقلابو دوست دارم.
این یکی شدنو..
این دست به دست هم دادنو..
مطمئنم که اگه منم بودم کنار همین مردم شعار می دادم.

اما می دونی..
همه چی خراب شد.
حیف شد.

همیشه همین بوده.

فروردین سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 20:05 http://ashteroh.mihanblog.com/

چی میشه گفت؟؟

طاها چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 00:25 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
خیلی ببخشید،واقعا عذر میخوام،من شرمنده ام،اما من این روزها مدام به معنی شکر فکر میکنم...که این روزگار چون شکر منظورش کدوم شکر بوده؟!

امیدوارم روزی دست در دست هم دهیم به مهر و لبخندی از ته دل بنشانیم به لب
شاد باشید

سلام
دور از جون شما که میشنوی ، منظورش "شکر خوردنه"!!!!
خداکنه، خداکنه بتونیم روزی باعث لبخند باشیم و شادی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد