دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

این یک اعتراف است!

چارلیِ وجودم، علاقه بی حد و حسابی به شکلات، شیرینی و انواع و اقسام بستگان سببی و نسبی اش دارد. دارد دیگر، دست خودش که نیست. غمگین است میخورد، شادمان است میخورد، کلا موجودِ "شیرین" دوستی است.

اضافه وزن و چاقی را با عذاب وجدان و یکی دو روز وعده و وعید رژیم دادن به خودم سر و تهش را هم میاورم، مانده ام اگر مرض قند بگیرم دقیقا چه خاکی بر سرم بریزم...


نظرات 20 + ارسال نظر
عاطی جمعه 19 دی 1393 ساعت 23:34 http://www-blogfa.blogsky.com

آخه مگه می شه شیرینی وجود داشته باشد و دل آدم قرار داشته باشد؟:دی

من ک قاتل شیرینی و شکلات و امثالهم هستم:دی

ان شا الله تمامی بیماری ها رو از همه ی ما دور کناد:دی.
:گل

بزن قدش
ان شالله

آدمک شنبه 20 دی 1393 ساعت 01:33 http://kaktusss.blogfa.com

شکلات ها بهانه کرده اند شیرینی را
همه شان تلخند.
خود شیرینی می کنند برای ما آدمها.

به خیالشان کام تلخمان را شیرین میکنند...

بابک اسحاقی شنبه 20 دی 1393 ساعت 01:47

شما اگر نکران اضافه وزن باشی
من و امثال باقرلو و پیرزاده و سید عباس که باید سرمون رو بگذاریم بمیریم .
ایشالا که کامتون شیرین باشه

ای وای دور از جون
اتفاقا شما ها هیکلتون ورزشکاریه
قربان شما در کنار دوست جان هایی چون شما

خورشید شنبه 20 دی 1393 ساعت 12:12

خوردن بزرگترین لذت دنیاس.

موافقم

طـ ـودی شنبه 20 دی 1393 ساعت 12:28 http://b-namoneshon.blogsky.com/

کامنت بابک عالی بود :)))))))


من ولی شیرینی زیاد دوست ندارم، یعنی تا یه حدی بیشتر نمیتونم بخورم، زود دلمو میزنه؛ تو جای منم بخور، من این رضایتو میدم که نصف شیرینی هایی که میخوری رو ببندی پای من!! :دی :دی

:)))
خوش به حالت طودی، نمیدونی چه موهبت بزرگیه که زیاد شیرینی دوست نداری

مزاحم تلفنی شنبه 20 دی 1393 ساعت 16:44

پس این دفعه سهم کیک برات در نظر نگیرم دیگه ؟؟!!

نخیررررررررررر
شما من رو دو برابر بیشتر از همه در نظر بگیر اتفاقا

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 00:10 http://dokhteiran.blogsky.com

من هر موقع از جلوی شیرینی فروشیا رد میشم از بوی شیرینی کلا مدهوش میشم، دست و پام شل میشه ... مجبور میشم یه سلام مختصری عرض کنم خدمت جناب قناد نازنین...
منم اتفاقا همین دغدغه رو دارم ! با هر چیزی کنار میام جز دیابت ... اگه گرفتم بدونید که به سال نرسیده کارم تمومه ... من ادم شیرینی نخوردن نیستم کلا ...
لحظاتت شکلاتی دل آرامم

میفهممتتتت
دور از جونت صدیقه جانم
به همچنین عزیز دلم

snowman یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 02:04

سلام رفیق مهربان

الهی که همیشه سالم و شاد و پر انرژی باشی دوست خوب نادیده ام
خب فدای شما بشم کمتر شیرینی بخور . من به نوبه ی خودم اجازه نمیدم دوستم قندش بره بالا. حالا اصن به این کار نگیریم که خودم صد بار مامانم ترکم داده بازم به قندون دستبرد میزنم یکسره !! ( ایکن سوت بلبلی )

سلاااااااام عروس خانم
سوت بلبلیتان را دوست داریم، رعایت بنما عزیز دلم

غذادرمانی سرطان یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 07:15 http://nokhod1.mihanblog.com

سعی کنید علاقه به شیرینی طبیعی داشته باشید مثل خرما وعسل ومویز وکشمش قهوه ای ونان برنجی وتوت خشک
علاقه بی حد به شیرینی قنادی یعنی علاقه به سرطان
اضافه وزنتان را با زنده خوری درمان کنید بدون عوارض است وپخته نخورید
اگر دوست داشتی
قد
وزن
را بنویس تا آنالیزبشه

من کم عذاب وجدان داشتم شما هم تشدیدش کردی که ;)

بشرا دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 00:15 http://biparvaa.blogsky.com

حالا جالبه من بعد از زایمانم به طرز عجیبی به شیرینیجات علاقه مند شدم... تا یادمه همیشه ترشیجات دوست داشتم و شیرینیها زود دلم رو میزدن اما حالا نمیدونم چی شده که اینجوری شدم...
درکت میکنم ...

ای جان دلممممم
تو خودت شیرینی آخه بشرا

سکوت دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 14:14 http://www.sokooteashena.blogfa.com

منکه از مدتها پیش دیگه شیرینی تر و کیک خامه ای دوست ندارم.
اما الان یه مدته شیرینی معمولی یا شکلات که میخورم حال معده ام بد میشه .پس ترجیح میدم نخورم

نمیدونی چقدرررر خوش به حالت هست که شیرینی و اینها دوست نداری سکوت جانم

مریم سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 14:39

منم خیلی بیش از حد به شیرینی (شکلات کمتر) علاقه دارم
و به قول خودِ عزیزت اما از اضافه وزن و چاقی می ترسم بسی
در هر حال وقتی توی مهمونی یا هر جای دیگه ای چشمم بخوره به شیرینی دامن عفتم میدرد و نمیتونم جلوی خودمو بگیرم و مثلا کلاس بذارم حتا
و شنیدم که میگن اوناییکه به شیرینی علاقه دارن افسرده های حرفه ایی هستن
در هر حال کامت همیشه شیرین دل آرام عزیزم

ااااااااااا یعنی ما افسرده های حرفه ای هستیم؟! افسرده هستیم اینیم و مدام در حال هرهر و کر کر هستیم، افسرده نباشیم که دیگه هیچی
ممنونم عزیز دلم

آقای دنتیست سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 19:42

واقعا من برام سواله لعضی ها چه طور در مقابل شیرینی و سکلات مقاومت میکننده؟ داریم اصن؟ :|

منم نمیدونم والاااااااا
فکر کنم نداریم اصلا

نیمه جدی چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 18:07

خداوکیلی موقشنگو رقص قشنگ و اسم قشنگ باربیی مثل تو از چاقی بترسه من دیگه باید هر شب برا خودم یه فاتحه قرائت کنم! برو بچه!

من که از اینهمه تعریف الان توی فضا هستم که
تو که خیلیییییییییییییی خوش اندامی عزیزِ دلِ دلی

طاها پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 23:59 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

خوبی رفیق؟
من همیشه به کسایی که عاشق ترشی هستن و شیرینی دوست ندارن حسودیم میشه...نمیدونم چقدر گوشت تلخم که هرچقدر شیرینی میخورم سیرمونی ندارم

زندگیت شیرین و شاد

سلااام
متشکرررررم
منم همینطور بهشون خیلی حسودی میکنم. البته که اصلا به گوشت تلخی ربطی نداره و به نظرم آدمهای شیرینی دوست، آدمهایی بسیار مهربون و شیرینی هستن
خوشحالم که پیامت رو دیدم

ماهان جمعه 26 دی 1393 ساعت 05:04

من یه خواننده ی خاموشم که وقتی دلم میگیره میام اینجا!

واسه اینکه اینجا آرامش خاصی داره و حرفای دلتون به دل میشینه! خواستم ازتون تشکر کنم.

از خدا میخوام همیشه شاد و سلامت باشید.
دلتون آرام

خداکنه هیچوقت دلتون نگیره اما هی تند تند بیاین اینجا
نظر لطفتونه، آرامشی اگه اینجا هست به برکت وجود خواننده های عزیزشه

ترنم شنبه 27 دی 1393 ساعت 13:36 http://www.nofualt.persianblog.ir

پس با این حساب چارلی و جود من کاملا عکس مزاج شما رادارد . بیسییار بیسییار علاقه بی حد و حساب به خوردن انواع لواشک آلوچه و اقسام بستگان سببی و نسبی اش دارد.ولاغری وعدم اشتها را برای نوش جان کردن دیگر خوراکی ها را به همراه دارد...ینی برعکس صدیقه من هر وقت از جلوی شیرینی فروشی که رد میشم عذاب میکشم...اصلا دوست ندارم شیرینی جات رو

البته "چارلی" ای که نوشته ام اشاره ام به "چارلی و کارخانه شکلات سازی" بود فکر کنم چارلی شما "چارلی و کارخانه لواشک سازی" باشه
خیلیییییییی امتیاز خوبیه ها که دوست نداری شیرینی جات رو، تبریکات فراوان من رو بپذیر

علیرضا شنبه 27 دی 1393 ساعت 23:55

اگر این دانشمندا در آینده ی نزدیک درمان سرپایی و قطعی دیابت و کلسترول و اینچیزا رو ابداع نکنند پس به چه درد میخورن ؟!!! پس با خیال راحت شکلاتتو بخور ، نوش جان :))

:))))) منطقی بوووود.

ترنم باران یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 20:18

سلام دلارام جان
تا جایی که من شنیدم (البته نمیدونم تا چه حد درست یا نادرسته) مصرف ترشیجات بیشتر باعث خرابی دندان میشه تا شیرینی جات!
حالا شاد باش عزیزم
من که میلی ام گاهی بدنم شیرینی میطلبه شدید و گاهی ترشی و لواشک و امثالهم
ولی فک کنم گرایشم بیشتر به ملس و ترشه

سلام عزیز دلم
والا ترنم جان هرچیزی که دوست داشتنی باشه ظاهرا ضرر داره. حالا میخواد ترشی باشه ، میخواد شیرینی باشه
ای جان

miss.hiss سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 02:42 http://whitelife.blogfa.com/

شیرینی اینا بخور برنج و نونت و کم کن!چاق نمی شی
من خیلی وقته امتحان می کنم!

فکر کنم منم باید همین پیشنهاد شما رو انجام بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد