دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

زنگ عشق

من اگه یه روز دختری داشته باشم حتما یادش میدم عاشق بشه. نه عاشق چشم و ابرو و نه عاشق بوی عطر و رنگ ماشین... یه دختر بچه هم حتی باید بدونه تو با شریکت اگه تلاش کنین بالاخره یه ماشین میتونین بخرین. خونه رو این ماه نخرین، ده ماه بعد میتونین بخرین. ویلایی نشد آپارتمانی، 1000 متری نشد، 500 متری... اما مهر یه آدم رو، صبوری رو، لبخند رو نمیشه با هیچ حقوقی، با هیچ پس اندازی، با هیچ دو دو تا چهارتایی خرید. دخترم باید یاد بگیره  عاشق چیزهای بی قیمت بشه، البته اگه تا اون روز مادرش عاشقی رو یاد گرفته باشه...
نظرات 15 + ارسال نظر
خورشید جمعه 5 دی 1393 ساعت 15:49

سلام به صلح
سلام به عشق
بی عشق از دنیا چی می مونه..؟

هیچ!

دل آرام چرا میبینم اکثر دخترای هم نسل ما همین مشکلو دارن؟ چرا به ما عاشق کردن و عاشق شدنو یاد ندادن !!!
گاهی به خودم میگم وقتی تا 25 سالگی نتونستی عاشقی کنی از این به بعد هم نمیتونی!!!

نمیدونم واقعا عزیزم. البته شاید یک دلیلش این باشه که توی دورانی که نوجوونی کردیم از همه چیز منع شدیم...
ولی میتونی، باید بتونی...

طاها جمعه 5 دی 1393 ساعت 23:46 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

این چیزا یاد دادنش خیلی سخته،اما ممکنه...

زندگیت پر از عشق و شادی

سلام
آره خیلی سخته اما همینکه درباره اش حرف بزنی و دلت بخواد که یادش بگیری باعث میشه چند قدم جلو تر از بقیه باشی

snowman شنبه 6 دی 1393 ساعت 01:44

سلام رفیق
دخترت با این اموزه ی مادرش , خوشبخت ترین میشه
عشق ورای مادیاته. ورای پول و ظاهر و امکانات
عشق یه چیزیه شبیه نور . اصن خود نوره.
تاریکه دل , بدون عشق

دلت پر نور دلارام خوب

سلااااااااااااااام
چطوری تو؟؟
واقعا همینطوره. دلهای هممون پر از عشق

بابک اسحاقی شنبه 6 دی 1393 ساعت 03:36

من واقعا نمی فهمم یه دختر خوبی مثل تو
با این سطح توقع پایین
چرا ازدواج نمیکنه ؟
مشکل از کجاست آیا ؟

واقعاااااااااااا میبینی تو رو خدااااا
قدر نمیدونن که

مسافر شنبه 6 دی 1393 ساعت 11:35

سلام ده روز گذشت تا پست جدید آفنابی شود...

و این روزها ابری گذشت
کمتر پیش میآمد دل آرام دیر بنویسد
ممنون که نوشتین و ابر نگرانی ام رفت

و اما موضوع دل نوشته را دوستانتان در حال تحلیل هستند

مسافر فقط می خواند...
لکنت زبان دارد این روزها
فقط آفتابی شدنت زبانش را باز کرد

سلام بر مسافر عزیز
پس شما همین اطراف هستید، دلتنگ پیامهای پرمهرتون بودم.
مانا باشید

نیمه جدی شنبه 6 دی 1393 ساعت 11:42

نمیدونم چرا این جور وقتا و موقع این جور حرفا مضطرب میشم و نمیتونم اونی که تو دلم هست و بگم؟
یاد دادن عاشقی ،یاد گرفتن دوست داشتن بی قید و شرط ....
به دخترت حسودیم شد دلارام

تو با سکوتت هم حرف میزنی خانمممم
ای جان دلم. تو که منبع عشقی...

سکوت شنبه 6 دی 1393 ساعت 13:32 http://www.sokooteashena.blogfa.com

فدای مامانش

خدانکنه عزیزم :*

نازنین شنبه 6 دی 1393 ساعت 19:34

گل گفتی دل آرام...یه همچین دخترایی الان نایابن

باغبان شنبه 6 دی 1393 ساعت 20:47 http://laleabbasi.blogfa.com

شما که خودت آخر عشقی دل آرام نازنین!

فدای محبتت عزیزم

عاطی یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 05:03

چقد خووووب :-*

من از اونجایی ک هرسال یه نظر دارم:دی.فک کنم بلوغم دیر رس بوده .لامصب تغییرات عقیدتی ک از 13 سالگی تا20 سالگی پیش میاید برای من هنوووز پیش میاید:دی ی ی
خب عرض میکردم.در حال حاضر من درست انتخاب کردن با توجه به جنبه های مالی و مادی را یاد می دهم به دردانه جانم:دی.

ای جانم به تو اخه شیرین زبون
تو هر چی به دخترت یاد بدی معرکه است. اصلا دختری که مامانش تو باشی عشقه

بشرا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 05:09 http://biparvaa.blogsky.com

خانم من همین الان و در ملا عام دختر شما رو برای پسرم خواستگاری میکنم.
دختری که مامانش تو باشی بهترین میشه. اصلا از قدیم هم گفتن مادر رو ببین ،دختر رو بگیر...
من هم سعی میکنم پسرم رو جوری تربیت کنم که اصلا نتونین بهش نه بگین
شاد باشی و عاااشق دل آرام گُل

با این مادری که من دارم میبینم عمرا هم بتونیم بهش نه بگیم. دخترم هم نه بگه من نمیذارررررررم

سمیرا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 09:47

ولی من اگه دختری داشته باشم از همون روز اول یادش میدم که هرگزززززززززززززز عاشق نشه..عاشق هیچ کس و هیچ چیز....سنگ بودن رو خوب یادش میدم

روزی به روت میاره که مامان تو همه ی چیزهای خوب دنیا رو یادم دادی الا عشق...

مژگان امینی یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 21:24 http://mozhganamini.persianblog.ir

دخترا عاشقی را بلدند چون مادر می شوند
فقط روزگار اجازه نمی ده فکر کنند به این آسانی ها می شود آپارتمان پنجاه متری خرید.

بانوان از مهر زاده شدند برای عشق...

سمیرا سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 15:49

از جمعه تا امروز دارم فکر میکنم که ایا عشق و عاشقی یاد دادنیه یا ....؟
هنوز به پاسخ درستی نرسیده ام ! نمیدونم!
البته به منم کسی عشق را نگفت چیه ، عاشقی را کسی بهم یاد نداد شایدم هنوزم که هنوزه عاشقی بلد نباشم ، ولی نه ، توی این چند سالی که از خدا عمر گرفتم عشق را به اندازه خودم فهمیدمش .
شاید تو هم بشی یکی مثه من که خودت بفهمیش بدونه اینکه کسی یاد داده باشدش .
دوستت دارم نازنینم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد