دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

فرهنگی-آموزشی، حتی گاهی دیده شده ورزشی

محل کار من یه موسسه فرهنگی-آموزشیه. حالا به اینکه دقیقا چکار میکنیم و چند تا شیفت داریم و دانشجوها اوضاعشون چطوره و اساتید رو از کجا میاریم و اینها کاری ندارم. چیزی که میخوام براتون بگم خیلی هیجان انگیزتر از همه اینهاست. گاهی - البته متاسفانه فقط گاهی- وقتی طبقه ما خالیه، یعنی هیچ کلاسی نیست و مدیر گروه ها رفتن و کلا خودمونیم و خودمون، بازی ای که اختراع کردیم رو انجام میدیم. اسم بازیمون والیبال کاغذیه! یعنی یه کاغذ رو مچاله میکنیم و دو طرف زمین (شما بخون اتاق!) می ایستیم و به سبک و سیاق والیبالیست ها همچین خیلی جوگیر طور والیبال بازی میکنیم... البته که این میون یه چشممون به در هست که یهو باز نشه و یه گوشمون به راهرو که کسی از راه نرسه و ورزشکاران، دلاوران، نام آوران رو در اون حالت ببینه. باز جای شکرش باقیه که مدیر خودمون در جریان این حرکت ژانگولریمون هست.

این بازی اونم در محل کار به قدری انرژی میده، به قدری انرژی میده که خدا رو چه دیدی شاید یه روز به عنوان پیشنهاد مطرحش کردیم و یه ساعتی رو خیلی شجاعانه و در ملا عام همه با هم والیبال کاغذی بازی کردیم!


نظرات 16 + ارسال نظر
اذین یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 08:44

جالب بود

مزاحم تلفنی یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 09:22

وااااااای دلی یاد سال های اولی افتادم که اومده بودم این شرکت. با این که حجم کار زیاد بود ولی چند تا دختر هم سن و سال بودیم. جوان بودیم و جویای نام. یه بار کیف یکی از آقایون رو برداشتیم و بردیم تو کشوی میز رئیس یه امور دیگه گذاشتیم!!!!! موقع رفتن در به در دنبال کیفش می گشت ادامه داستان در شماره های بعدی
دلم یه همکار درست و حسابی و باحال میخواد اما فک نکنم دیگه بتونم یه همچین همکار یاهمکارایی پیدا کنم
میگم شما همکار نمیخواین احیانا؟؟؟

ااااااااااا بگو بقیشو دیگههههه. مدلت مثل اینهاست که سریالهای آمریکایی میسازنا. تا میخوای به خودت بیای ببینی چی شد میره تا یه ماه دیگه
آآآآآآآآآآخ فکر کن من و تو هکار بودیم. خب اخراج میشدیم همون روز اول که

نیمه جدی یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 09:45

شادیاتون مستدام دلارام جانم! والا این کارا تو این آدمای عصا قوردت داده ی دور و برم این قدر دور ا زذهنه که تصورشم برام هیجان انگیزه! چی گفتم من الان ؟!

فدای تو
من فهمیدم چی گفتی، یه مشت آدمِ کودکِ درون خفته دورت رو گرفتن نمیذارن بپر بپر کنی

خورشید یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 18:00

وای خیلی باحالین شما..
دوستون دارم...

مدرسه ما و کلاس ما خصوصا خیلی محیط فرهنگی می باشدی..
ما زنگای تفریح به نمایش تئاتری در ژانر طنز از حرکات و دیالوگ های دبیر زنگ پیش می پردازیم..
به قدری حرفه ای..
به قدری زیبا..
کانه خودش..

باحالی از خودتونه
اتفاقا تجربه ثابت کرده هیییییییچ تئاتری به زیبایی و دلنشینی این تئاتر نمیشه و نخواهد شد. قدر دان باشید بسیاااااار

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 23:04 http://dokhteiran.blogsky.com

سلام
فک کنم تو هم از اون ادمایی باشی که کلا کودک درونن :)
همینطور پیش برید میتونی یه ورزش جدید معرفی کنید به جهان ورزش :))

سلااااام خانم
"از اون ادمایی باشی که کلا کودک درونن" جمله ات عااااااالی بود آره به گمونم از همون ایل و تبارم
خیز برداشتیم برای المپیک آینده

فروردین یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 23:08 http://ashteroh.mihanblog.com/

توی ِشرکت ِگوگل بعضی جلسه‌ها دور ِمیز ِبیلیارد تشکیل می‌شه. حتا مصاحبه‌های ِجذب ِنیرو رو گاهی وقتی که مدیرا در حال ِبازی‌ان برگزار می‌کنن.

خیلی خوبه واقعن. مهم اینه که بعدش کلی انرژی از کارتون می‌گیرین

راستی مرسی از لینک

پس بگو این پس زمینه از کجا به فکرمون خطور کرده، خودمون رو با گوگلی ها(!) مقایسه کردیم :))
خواهش

بابک اسحاقی دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 03:23

منم می خواستم شرکت گوگل رو مثال بزنم که دیدم دوستان گفتن
خوش به حالتون

قربان شماااا

هلیا دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 11:19 http://www.mainlink2.blogsky.com

خیلی خوبههه.....
خیلی کیف کردم از این کارتون .
چه بده این کارا باید با ترس انجام بشه .

فدای تو
آره هلیا کاش میشد بفهمن یه ساعت یا نه حتی نیم ساعت تفریح هیچ لطمه ای به کار نمیزنه...

سکوت دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 12:19

هیچ فرقی نمیکنه بازی چی باشه مهم اینه که برای چند دقیقه هم شده انر‍‍ژی میده بهتون و این خیلی خوبه
همیشه شاد باشید و پر انرژی دل آرام عزیزم

واقعاااااااا
مررررررررسی عزیز دلم. تو هم همینطور

آوا دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 15:38

ماناجاییکه قدمیدادمینشستیم پشت سیستمامون
وازین بازیای آنلاین میکردیم .چندباری هم مدیران ِ
گرام ِ بخشامون هم مچ گرفتن،امااگه حالشون
خوب بودیهویی میومدن توی بازی اظهارفضل
میکردن.امایکی ازبچه هامونوبه خاطرهمین
بازیااخراج کردن.خب واقـــــعامگه چیه آدم
محل کارش بازی هم بکنه.بااین ساعتای
کاری ِ طولانی والا بخدا!(فعلاکه کلاما
خونه نشــــــــــــــین شدیم)
یاحق....

طفلی!
ولی اوا خدایی بازی حرکتی اصلا با بازی آنلاین و سیستمی قابل مقایسه نیست. من عمرا حاضر نیستم برای بازی آنلاین اخراج بشم ولی خودم رو برای تمام رفتارهای احتمالی پس از کشف این مدل بازیمون آماده کردم

طاها دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 20:33 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

تو محل کار سابقم دوتا فوتبال دستی داشیم و یه میز پینگ پنگ،سر ساعت نهار غوغایی بود که نگو...یادش بخیر،هر سال یه دور مسابقه هم داشتیم.
تفریح حتا شده ده دقیقه تو محل کار واقعا به آدم انرژی میده

امیدوارم همیشه پر انرژی و شاد باشی

سلام
آخ اخ فوتبال دستی هم از اون بازی های مهیج و پر هیجااااانه. خداکنه باز هم یه محیطی رو تجربه کنی که توش کلی بهت خوش بگذره.

آقای دنتیست دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 21:43

عالیه :))) حیف که تو محل کار من قابل استفاده نیست!

واااااای فکر کن توی مطب والیبال بازی کنین. دکتر با دستکش و اون مته اش (میدونم یه اسم دیگه داره!) یه طرف، مریض با کاوری که تنشه و دهن باز و بی حس یه طرف دیگه!! تصورش هم خنده داررررره

عاطی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 15:14

خیلی هیجان انگیزه ه ه ه ه ه

دبگه فایده ای نداره.باید برم سرکار بازی کنم:دی

(وا الان بار سومه ک دارم این چارتا عدد رو میزنم و میگه اشتباهه.کلا واسه همه وبلاگای بلاگ اسکای این مشکلو دارم...من ک میگم با سر مدیربلاگ اسکای والیبال بازی کنیم بهتر باشه:دی ی ی ی )

آره عاطی بدو بدو جا نمونی

والیبال با سر مدیر بلاگ اسکاااااای عااااالی بود

باغبان سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 21:34 http://laleabbasi.blogfa.com

خیلی باحال بود
منم دلم خواست طبق معمول
فعالیتهای فرهنگی آموزشی ورزشیتون مستدام

جای تو بسیاااااااار خالی

amine چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 15:34 http://www.donyayeman1.blogsky.com

یعنی چقدر کاغذو مچاله می کنید تا اندازه ی توپ بشه؟؟

1 کاغذ A4 چرکنویس

نازنین پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 11:10

ایشالا که میزنی همه رو حذف میکنی می ری برا جام جهانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد