دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

عرب زدگی

http://s5.picofile.com/file/8150516968/yal.gif


دست پیش را گرفته اند که پس نیوفتند. کارشان است. از همان اولِ اولش را که یادم نیست اما تا آنجایی که یادم می آید همین آش بود و همین کاسه.

فرهنگ غربی، تهاجم غربی، دشمنان غربی، غرب زدگی و...و...و... غافل از اینکه هرچه میکشیم از عرب هاست... فرهنگ عربی، دشمنان عربی،تهاجم عربی، عرب زدگی...

دیشب رادیو هفت اعلام کرد که برای یلدا برنامه نخواهد داشت چون اون شب مصادف با شهادت هست. فکر میکنم آخر صفر باشه...

بارها و بارها از خودم پرسیدم من یه مسلمان ایرانیم یا یه ایرانی مسلمان؟ مگه نمیگن خط زرین تعادل؟ تا کی باید درگیر این مدل افراط و تفریط ها باشیم؟ ما که شکر خدا به برکت نظام ملت شادی نیستیم، این بهانه های کوچک هم ازمون دریغ میکنن؟...



نظرات 16 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 11:22 http://lifetour.blogsky.com

اذین یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 15:03

خب ما مسلمونیم و ایرونی
شهادت امام رضا (ع) هستش تنها امامی که مال ماست و پیش ماست .
گور بابای عربها
ولی انصافا خودمونیم ها 99% مردم مراعات نمی کنن و مراسمشون رو میگیرن
الهی به همه خوش بگذره ولی خودتون رو ناراحت نکنید
اسلام مال ما مسلمونهاست بازم میگم گور بابای عربها
پیشاپیش یلداتون مبارک خانم مسلمان مهربان

اذین یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 15:05

دوستان تذکر ندهید لطفا میدونم شهادت آقامون دوم دی ماه هست ولی اصولا آخر صفر رو به نام ایشون و پیامبر و امام حسن (ع) میدونن

نینا یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 16:11

دیگه اصلا علاقه ای به این تقابلها ندارم.
یک ملقمه مزخرفی شده که نمیشه درستش هم کرد

صدیقه (ایران دخت) دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 00:49 http://dokhteiran.blogsky.com

کلا با هر جبری مشکل دارم ...
چرا یه عده عزاداری رو تو گریه و اشک میبینن !!!!!!
چرا دیگران جای ما تصمیم میگیرن؟؟؟؟
چرا فکر میکنن ما نمیفهمیم تو هر زمانی چی درسته چی غلط
!!!!
....
بعد میگن چرا اسلام زدگی !!!!
با چه جاذبه ای مسلمون باشیم اخه؟؟؟؟
من بخاطر محیط زندگیم و خیلی چیزای دیگه دیدم با این افراطها شاید عوض نشه ولی حق میدم به همه ادمایی که خسته میشن از اسلامی که ساختن برامون!
به شدت جامعه مون عرب زده س!!! اینو عالی گفتی
خدا یکم بصیرت بده اونایی که نمیبینن دارن چه بلایی سر مملکت و دین و مذهبمون میارن!

ببخشید پرحرفی کردم دلی جان .... اینایی که گفتی خیلی درده عزیز. دردی به وسعت این 25 سال زندگیم

مزاحم تلفنی دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 10:00

دلی جان این حرفها دیگه مصرف داخلی هم نداره. سه دهه هست که خواستن همه این رسم و رسوم رو از بین ببرن و نتونستن. ما خودمون یه جشنی بگیریم که اووووووووووووووه بیا و ببین.
وقتی میخوان هویت یه ملت رو از بین ببرن بالاخره باید یه فرهنگی رو وارد کنن دیگه.
اصلا چرا تو یه پستی می نویسی که من نتونم سر به سرت بذارم؟؟؟؟؟؟؟ نه آخه چرا این کارا رو میکنی؟؟؟؟؟

سکوت دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 11:46

چند روز پیش یه مصاحبه دیدم که داشتن از یه بچه 5 یا 6 ساله میگرفتن که توی محرم چیکار میکنید
بچه گفت باید گریه کنیم نباید بخندیم و شادی کنیم توی این ماه و .....
فکر کن از بچگی بهمون میگن 2 ماه باید گریه کنی
انتظار هم داریم افسرده نباشیم؟

طاها دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 20:23 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

اینکه من چیم و کیم سوال خیلی اساسی و سختیه و نمیدونم باید از جز به کل رسید یا از کل به جز ...
برای من مناسبت ها فقط اگر منجر به جمع شدن عزیزان دور هم باشد معنا دارد والا همه ی روزها و شب های سال فرصت هستند و غنیمت...

شما شاد باشید لطفا

باغبان سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 08:32 http://Www.laleabbasi.blogfa.com

چقد یه لحظه دلم برا رادیو هفت تنگ شد.

خورشید سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 17:06

منم دلم برای رادیو هفت تنگ شد..


من آدم معتقدیم. خیلی هم معتقد.
اما این چیزا رو درست نمی دونم.

من فکر می کنم که، دینم هیچ وقت مخالف شادی نبوده.
شب شهادته.. آره.. اما چندین قرن از شهادت گذشته.
من نمیگم که عزاداری کردن برای امامان و پیامبر غلطه.. اما اینکه به خاطر اون بیایم سور و شادی هامون رو بهم بزنیم خیلی بی انصافیه.
شب یلدا که رقص و هلهله نداریم..
دورهمی قشنگ .. با خوراک ساده.. صمیمی..

اتفاقا به نظر من این مهمونیا.. بیشتر خدا رو تو دلمون میشونه تا عزا..

خورشید سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 17:11

ما یه حاج آقا دوست محمدی داریم، روحانیه تو مراسما میاد و برامون حرف میزنه.
شهادت حضرت فاطمه بود.
حرفا تموم شد.
بچه ها صلوات دادن.
گفت دست بزنین.
گفتیم حاج آقا شهادته.
گفت دست بزنین. گناه اگه داشت پای من.
خدای ما خدای شادی هاست. می خوان ما رو از خدامون دور کنن.

فروزدین سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 18:48 http://ashteroh.mihanblog.com/

کلمه‌ی جالبی بود این عرب‌زدگی

میرزاده خاتون شنبه 24 آبان 1393 ساعت 19:28 http://khatoonnn.blogfa.com

نگو دل آرام جان که دلمون خونه از این عرب زدگی افراطی

؟رهگذر جمعه 7 آذر 1393 ساعت 00:25

لام
روزی خدارو میخوریم
با دعای امام زمان زندگیمون میگذره
اما تا شهادت یه امام، امامی که همین ایمان به خدارو از حرفهاش داریم میشه میگیم عههههههههه همش شهادت همش غم

تا محرم میشه میگیم بازم غم
انگار که مثلا خیلی عزادار بودیم که الان دلمونو زده
شما یه یلداتون برسین کسی جلوتونو نگرفته

کسی که یذره امامشو بشناسه مث امام زمان خون گریه میکنه

قهقهه مستانه. و شادی دوروز دنیا برآی شما

توی وبلاگ خودمون هم نمیتونیم حرف دلمون رو بزنیم؟؟

ساجده چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 16:13

گیر کردیم بین غرب زدگی و عرب زدگی!

بله همینطوره

اسدی سه‌شنبه 14 آذر 1402 ساعت 19:11

در هر حال ایرانی باشید جشن های ایرانی را برگزار کنید..نام های ایرانی بر کودکان خود بگذارید..شاهنامه بخوانید تاریخ ایران است
پیشکشی به هم بدهید و رنگ های شاد بپوشید
چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

عرب هرکه باشد مرا دشمن است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد