دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht


نوای سنتور که بنوازد دیگر فرقی ندارد من کجایم و اینجا کجاست... سه تار که همراهش شود... آشفته ترین آشفته این شهر میشوم... نمیدانم تلفیق پیانو با اینها چه از آب در می آید اما من دلم میخواهد تصور کنم که خوب میشود...

من آن دختر قرمز پوش میشوم و خیابان افکارم بی انتها ترین خیابان دنیا...بی همراه، بی عابر، بی حتی یک نگاه آشنا... خیابان خیس باشد، سنگفرش باشد، هوا ابر باشد اما تاریک نباشد... بی دیوار نباشد، یا دیوارهای اطرافش بلند نباشد، ویران نباشد، اما زبر باشد... زبر باشد که گاه و بی گاه پشت دستم را بر صورت زبرشان بکشم تا بیرون کشیده شوم از فکرهای دور... تا غرق نشوم در... اصلا غرق شوم... اصلا پرت شوم به فکرهای دور... اصلا بگذار خیابان دیوارهای بلند داشته باشد، اگر دیوارهایش کوتاه بود سطحش صاف باشد، یا که اصلا بی دیوار باشد، بی پناه باشد، شب باشد...

نظرات 4 + ارسال نظر
مزاحم تلفنی چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 15:43

اینجور که نوشتی از دست رفتی پس. فردا مفصل صحبت کنیم در این باره!!

تیراژه پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 00:35 http://tirajehnote.blogfa.com/

دختری قرمز پوش، خرامان در دشت خیال
موسیقی است و خلسه هایش..
امیدوارم که همیشه در شبستان خیالت ماه باشد و ستاره..

طاها پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 01:46 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

موسیقی؛خوب حال آدم را خوب میکند...

شاد باشی دل آرام عزیز

بهار شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 08:23 http://mahbobam46.blogfa.com/

دل منم با شنیدن صدای سنتور به جورایی میشه.
فکر کنم هوایی میشه طفلک ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد