دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

پیاده هم شده سفر کن، در ماندن میپوسی

دارم خودم را جمع و جور میکنم برای رفتن در مسیری جدید. تا جایی که به یاد دارم، برای داشتن تجربه های نو مشتاق بودم و اینبار هم... مهم نیست نتیجه چه از آب در می آید، مهم این است که مسیر را گذاشته اند برای رفتن، برای پیشرفت کردن، برای بالا رفتن، برای بهتر شدن... از راه پیش رو لذت میبرم... 


*!I'm going to make it


نظرات 20 + ارسال نظر
نیمه جدی سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 15:34

ای ول ! دلارام جان ...همین که نتیجه برای آدم مهم نباشه یعنی یه تحول بزرگ ... نه یعنی یه پرش تکاملی بی نظیر .
عزیزی اسم قشنگ... زیااااااااد ....
لذتت افزون و گامهات استوار

مرررررسی انرژی مثبت
ممنونم عزیز دلم

طاها سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 17:55 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
امیدوارم مسیر جدید کلی ایده جدید و زیبا براتون داشته باشه و پر باشه از موفقیت
عیدتون مبارک
شاد باشید و سلامت

سلام
ایشالا مررررسی
عید شما هم مبارک

جزیره سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 19:07

موفق باشی^_^

متشکررررررم

نرگس20 سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 20:10 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرامم.عیدت مبارک
به به چه تصمیم عالی ای در چنین روز فرخنده ای
از صمیم دلم برات آرزوی موفقیت در این راه جدید و رسیدن به نتیجه ی دلخواهت در کنار طی مسیر را دارم
انشالا طی این مسیر برات با لذت توام باشه

سلااام عید شما هم مبارک
مررررررسی از آرزوهای خوبت

تیراژه سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 21:21 http://tirajehnote.blogfa.com/

سمیرا سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 22:58

موفق باشی دختر گلم .
با اقتدار جلو برو .

متشکرررم

تیراژه چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 05:26 http://tirajehnote.blogfa.com/

همیشه از این ترسیدم
که گفتن راه بی انتها، بیراهه است
که سفر بی مقصد کشتی بی بادبان در دریاست
که و که و که..
اما رفتم...تا جایی که شد رفتم...از هر راهی...

الان؟
نمیدونم کجام..یه جایی که نه راهه نه بیراه..اما بد هم نمیگذره..هر چی هست از ماندن بهتره..

نازنین دوستم پشت لبخندت حرفها داشتی...
رفتن،با برنامه ریزی جلو رفتن، همیشه از سکون بهتره. حتی اگه به مقصد دلخواه هم نرسیم باز هم میدونیم که حرکت کردیم...

طـ ـودی چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 11:39

موفق باشی هر اتفاقی که میافته دل آرام جان

ممنونم عزیزم :*

snowman چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 19:33

این رکود، این ماندن، این پوسیدن! مثه مردابی که هیچ امید رهایی ازش نیست. باید چنگ زد به شاخه ها به آسمون.
چه خوب چه حس خوبی گرفتم.
مسیرت بی خطر و پر لذت رفیق

و سلام

فدای تو عزیز دلم. برام دعا کن دختر خوب
سلام نازنینم

ف رزانه چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 20:26

سلام
هزاربار برات آرزوی موفقیت دارم... امیدوارم توی تمام مسیر پر انرژی باشی و انشالا به نتیجه ی دلخواهتم برسی...

سلام
مرسی از انرژی مثبتت عزیزم

ف رزانه چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 20:30

"پیاده هم شده سفر کن، در ماندن میپوسی"
یاد الهه دلکده افتادم... دیگه نمینویسن؟ شما ازش خبر دارین؟

نه متاسفانه دیگه نمینویسه
بله خداروشکر الهه جان خوب و سلامته :)

باغبان چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 23:46 http://www.laleabbasi.blogfa.com

شاعر میگه
حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام درون دشت شب خفته است
دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته است

موفق باشی دل آرام دریایی!!

به به
مررررررررررسی عزیزم :*

رها پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 11:48 http://gahemehrbani.blogsky.com/

را پیش روت هر چه هست دل آرام جان راهت روشن و برات آرزوی موفقیت دارم عزیزم

ممنونم رها جانم :*

صدیقه (ایران دخت) شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 00:13 http://dokhteiran.blogsky.com

مواظب خودت باش...
موفق باشی عزیزکم

مرررسی صدیقه خوبم :*

سکوت شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 14:04

ان شاالله که راهی که در پیش داری پر باشه از تجربه های شیرین و پیشرفت های بزرگ

ممنونم سکوت عزیزم :*

خورشید شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 23:30

برو دلی...
رفتن، خوبه..
حتی اگه آخرش خوب نباشه، تو طول راه پر میشه از لحظه های ناب..
رفتن، آدم ها رو بزرگ می کنه..
رفتن، به آدم انگیزه میده..امید میده..
برو دلی..
خدا به همرات.

پ.ن: حرفای تیراژه ای اصلا به من نمیاد نه؟ اصلا بلد نیستم..

فدای تو که انرژی مثبت میدی دختر نازم
حرفهای خوب و قشنگ به همه ادمها میاد خورشیدکم :*

نینا شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 23:36

دلی بو اونور منم جا بشم بیام باهات

فرشته سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 16:20

دل آرام جان...
امیدوارم که این مسیر برات پر باشه از لحظات خوب و شاد و سرشار از موفقیت و لذت ...الهی که بشود آنچه که دلت می خواهد ...
مراقب خودت هم باش دل آرام ِ آرام دل...

مررررررررررررررسی عزیز دلم
فدای تو

مزاحم تلفنی دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 16:15

شاعر میگه:
منو با خودددددددددت ببر. من به رفتن قانع ام
یه ده روز نبودم شما چقدر پست نوشتی. نمیگی من وقت نمی کنم سر به سرت بذارم؟؟؟

اردی بهشتی دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 21:06 http://tanhaeeeii.blogfa.com

موفق باشی غزیزدل
این تجربه های جدید به زندگی رنگ و بوی جدیدی می بخشن و تنوع دلپذیری رخ میده!
انشالله همراه با موفقیت های فراوان هم باشه برات عزیزم :**

مررررررررررسی اردی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد