دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

فصل سوم

کودک فهیم سابق و آرتیست اتاقک زیر شیروانی امروز، پارسال برایم نوشته بود:


"کودک فهیم

جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 21:36

من همیشه میگم که تولد وبلاگی که نویسنده اش نوشتن رو دوست داره تولد خودش هم هست پس تولدت مبارک دل آرام."


و من هنوز نوشتن را، وبلاگم را و شما را دوست دارم...


* "دنیای دل آرام" سه ساله شد...

نظرات 33 + ارسال نظر
وفیق پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 01:13 http://hayel.blogfa.com

به به ، خونه نو نوار شده ...

مبارکه تولد وبلاگتون و ایشالا هر روز شاهد خبرهای خوبی از اینجا باشیم .


شیرینی فراموش نشه

مررررررررررررسی
بله بله چشم :))

علیرضا پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 01:16

یادمه اون اوایل توی اون جمع تو هم جزو کسایی بودی که وبلاگ نداشتند ! ولی برعکس آوا و میلاد و ... زود دست به کار شدی ... سه سال گذشته واقعا ؟! سه سال ! پس سومین تولد وبلاگت مبارک ، که به روایت کودک فهیم میشه سومین تولد خودت !!! تولدت مبارک دوست خوبم ، دل آرام 3 ساله از تهران

بله بله علیرضا جان
تو که میدونی من اساسا ادم حرف گوش کن و سر به راهی ام. ( ایکون اشاره با ابرو به میلاد و آوا !!!)
که دل ارام سه ساله از تهران؟! بعد اون تهدیده که یادته ان شالله؟؟ همون که همه از خداییم و اینها!!! خلاصه یاد آوری کنم که کماکان من اینجام

داودP پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 01:44

به سلامتی انشااله که سالهای سال سرزنده به نوشتن ادامه بدین و اون لبخند بگوسیب رو همراهتون داشته باشید.

مررررررررررسی از دعای بامزه تون

ف رزانه پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 02:00

مبارک باشه سه سالگی وبلاگت دل آرام جان...
هدر جدید هم مبارک باشه ... خیلی قشنگه
انشالله همیشه شاد باشی و از شادیهات اینجا بنویسی...

ممنونم از محبتت ف رزانه نازنینم
در کنار شما عزیزان :*

طـ ـودی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 03:55

مبارک باشه دل آرام سه سالگی دنیای دل آرامت بوس

مرسی طودی عزیزم :*

طـ ـودی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 03:56

هدر جدید هم مبارک
زیبا است

مرررررررررررسی

بابک اسحاقی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 05:41

مبارک باشه دلی جان
تولد وبلاگت مبارک

من همه چیز رو در دنیای مجازی از تو دارم بابک...
مرسی برای همه چیز
خدا تو رو برای ما حفظ کنه دوست عزیزم

رضوان پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 10:24 http://zs5664.blogsky.com/

مبارک باشه تولد مبلاگت
هدرت هم خیلی خشگله و بهاری
مبارکه
و ماهم شما را دوست میداریم دلارام جان

چشمهات قشنگ میبینه عزیزم
ای جان دلم :*

رضوان پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 10:25

مبلاگت=وبلاگت
سر صبحه دیگه چه کنیم

عزیزم :*

باغبان پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 11:15 http://www.laleabbasi.blogfa.com

چقدر این عکس و این لاله ها بهم انرژی می دن
تولد وبلاگتون مبارک نازنین دل آرام

آخه تو باغبان لاله عباسی هایی...
مرسی عزیزم

امیرحسین... پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 12:18

مبارکا باشه

مرررررررررررسی امیرحسین جان
امیرحسین اعتراف میکنم اون اوایل اسم وبلاگت برام خیلی عجیب بود. الان عادت کردم

تیراژه پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 13:42 http://tirajehnote.blogfa.com/

منصوره چه خوب گفته..

تولد وبلاگت مبارک دل آرامم، تولدت مبارک دوست نازنین و خوش قلم من.

ای جان دلم تیراژه خوشگلم... مرسی عزیز دل ِ دلی :*

دلارام پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 14:00 http://garyahnamikonim.blogfa.com

اسممون رو درست بنوییییییییییییییییییییس
دلارام اینجوریه نه دل آرام!
دیگه تو چرا:))
تولدت مبارک!!:) تولدش مبارک! تولدمون مبارک:))

اسم من دقیقا اینجوریه "دل آرام"
معناش هم با دلارام متفاوته...
و صد البته من مدل نگارش اسم خودم رو بیشتر دوست دارم...
ممنون

صدیقه (ایران دخت) پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 15:17 http://dokhteiran.blogsky.com

به به چه هدر شیک و خوشگلی
مبارک باشه
تولدت وبلاگ خوبتم مبارک دوست عزیزم

چشمهای تو خوشگل میبینه عزیز دلم
مرسی صدیقه جانم

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 16:23

سلامم دل آرام خوبم
دلم برات تنگ شده...
تولد وبلاگت مبارک عزیز جان..
هدر هم خیلی حس خوبی داره

سلاااااااااااااااام بر فاطمه شمیم یار دوستداشتنی
کجایی خانم دلم برات یه ذره شده خب
مررررسی

م . ح . م . د پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 18:59

تولد وبلاگت مبارک .

هدرت هم خیلی قشنگه

مرسی محمد جان

نیمه جدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 19:33

وای چه هدری ! خدای من!
تولد وبلاگت مبارک باشه دلارام جانم. من یکی که از تولدش و آشنایی باهات خیلی خیلی خیلی خوشحالم .
میدونی دلارام جان فکر کنم قبلنم اینو گفتم و بازم میگم بعضی از آدما باعث میشن فکر کنم هنوزم میشه امیدوار بود.. هنوزم آدمای خوب و درست و حسابی زیادن ... تو یکی از اون معدود آدمایی هستی که دنیا رو جای بهتری می کنند. پس : مبارک باشه تولد وبلاگت و خودت بر من ...

آخه من به تو چی بگم که همیشه انقدر مهربونی...
من افتخار دارم به دوستی با تو عزیز دلم
من واقعا از صمیم قلبم و با تمام وجودم خوشحالم که بابک باعث شد انقدر دوستهای ماه پیدا کنم.
خدا تو رو برای من نگه داره نازنین دوست من... دوستت دارم زیاد...

نیمه جدی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 19:35

عامو احساساتم همین طور داره غلغل می کنه و نمیتونم کنترلشون کنم . خیلی عزیزی و خیلی دوستت دارم دوست گرجسم.... اسم قشنگ و مو قشنگ و رقص قشنگ ....

من به فدای تو دوست ناززززززززززم
منم خیلی دوستت دارم... بارها هم بهت گفتم... مرسی که انقدر ماهی...

بهار همیشگی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 21:28

چقدر هدر قشنگ و پر از حس تازگیه...سلیقت حرف نداره
امیدوارم سالهای سال ما خواننده اتفاق های ناب و روزهای قشنگه زندگیت باشیم♥

مرسی بهار قشنگم :*

هاله بانو پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 22:03 http://halehsaadeghi.blogsky.com

تولد وبلاگت مباررررک

مرررررررررررسی

عاطی پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 23:21

تولدت مبارک ک ک ک ک ک :-*

چ هدر ناااااااااااازی :گل ل ل ل ل

مررررررسی عاطی
تو خودت گلی دختر :*

فرشته پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 23:28

سلام دل آرام جان...
خوشحالم که با شما آشنا شدم و خوشحالم که اینجام و خوشحالم از اینکه مهمان نوشته ها و قلمت هستم...
تولدت وبلاگت و قلمت مبارکمون باشه ...مبارکت باشه ...
دنیای دل آرام...تولد سه ساله گی مبارک...
هدر جدید هم مبارک...

سلااااام فرشته مهربون
مرسی که با اینهمه انرژی مثبت همیشه اینجایی
ممنونم عزیز دلم

snowman جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 00:20

خونه ی هرکسی میتونه قالب روح آدم باشه. اینجا ازون خونه هاس که روح توش جریان داره و ما رو به صاحبش مانوس کرده.
تولد دنیات مبارک دل آرام خوبم. خوشحالم که به خونه ت رفت و آمد دارم. و تو میزبان خوبی و خنده بوده ای همیشه برایم.

سلام رفیقم:-*

"رنگ روح زندگی"... با کامنتت این جمله اومد توی ذهنم.
روح این خونه از گرمای وجود مهمونهاشه... مهمونهایی که دیگه یه مهمون عادی نیستن، شدن خودی... شدن صاحبخونه...
ممنونم از محبت همیشگیت اسنو جانم
سلام به روی ماهت :*

مریم نگار جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 02:13

هدرت حس خوبی میده دلی جانمممم...
تبریک میگم تولد وبت رو...
یادمه از همون اول بااحساس و پخته مینوشتی عزیزدل...

مررررررررررسی مامانگار عزیزم
من در محضر شما مشق میکنم...
:*

طاها جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 02:49 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
خیلی خیلی مبارک باشه دوست عزیز
امیدوارم مثل همیشه اینجا پر باشه از واژه ها و چینش زیباشون
شاد باشید و سلامت

سلام
ممنونم طاها جان
مرسی که اینجا رو قابل میدونید

نینا جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 08:47 http://از هر دری سخنی

دلی مبارکه
چه هدر خوشگلی هم داری

مرررررسی نینااااا
چشمهات خوشگل میبینه

مریم جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 13:04 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

دل آرام ساده و روان می نویسه اما دلی
دل آرام گاهی طناز می نویسه اما آرام...
تولد وبلاگت و خودت مبارک دلیِ عزیز بلاگستانم

هدرتون هم بسی زیباست و پُر از انرژی بانو

ای جانم مریم نازم
مرسی از لطفت عزیز دلم

زهرا جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 14:36 http://z-man.mihanblog.com/

به به
تبریک دل آرام عزیز
هدر جدید هم مبارک ، قشنگه

ممنونم زهرای عزیزم
چشمهات قشنگ میبینه خانم

سمیرا جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 15:08

سه سالگی وبلاگت مبارک ، به قول قدیمیا انشااله چرخش برات بچرخه (حالا وبلاگ تو چون چرخ نداره ، باید گفت انشااله نوشته هاش برات بچرخه)
و در آخر ،ما هم تو را دوست داریم عزیز دلم .
دوست دارم تا دنیا دنیاست تو را شاد ببینم .
هدرت هم خیلی خیلی دوست دارم ، زندگی در آن جریان داره .

مرررررررررررسی مامان گلم
زندگی من در کنار شما شاده و زیبا...

آقای دنتیست جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 17:09

به به! هدر جدیدو ! :)
تولد دنیای دل آرام هم بهت تبریک میگم. امیدورام سال های سال اینجا بنویسی و همیشه محل ثبت اتفاقات خوب زندگیت باشه.

قربان شما :)
مرسی دکتر جان در کنار شما دوستان

نرگس20 جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 19:44 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرام عزیزم
به به چه مناسبت فرخنده ای
تولد وبلاگت و 3سالگیش مبارک باشه.واقعا تبریک داره چون اینجا 3سال پربرکت را پشت سر گذاشته
نمیدونم از کی و چجوری با اینجا آشنا شدم.ولی میدونم آشنایی با تو و اینجا یکی از بزرگترین شانسهای من در دنیای مجازی بوده
مرسی که مینویسی.مرسی که اینقدر صمیمی و دلنشین می نویسی.مرسی که خودت اینقدر گرم و صمیمی و ساده و ماهی
همیشه شاد باشی دل آرام جانم
در ضمت هدرت هم بسیار زیباست.مبارک وبلاگت باشه

سلااااام بر نرگس مهربونم
مرررررررسی از اینهمه محبتت، ممنونم که همیشه هستی
من از خجالت آب شدم که...
خوشحالم و شاکرم که دوست فرهیخته ای چون تو دارم...

مزاحم تلفنی شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 09:39

تولدت وبلاگت مبارک بهترین دلارام دنیا
وااااااای چه هدری منم میخوااااااااااام. (آیکون آدمی که بلد نیست هدر عوض کنه)
دلی جان دیگه کیک گلابی واجب شدی. بابا صد بار گفتم روزهای تعطیل که به نت دسترسی ندارم پست مهم می نویسید اطلاع رسانی کنید. خوب اگه میدونستم حتما با کیک خدمت می رسیدم.

مرررررررررررررررررسی :*
ای جانم
آخ جون... من اینجوری میخواستم کیک خودم رو تضمین کنم دیگه
شما خودت شیرینی بودی...

میلاد دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 16:24

با تاخیر 11 روزه، تولد وبلاگت مبــــــــــــــــــــــــارک خواهری

چقدر من از دنیا عقبم، چقدر این روزها غرق خودمم

مرررررررررررسی
ای بابا... بیا نجاتت بدم اخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد