دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

از سری درد دل های یک بلاگر

خواستم بعد از عمری - یک سال و خرده ای هم عمر محسوب می شود دیگر، یک روز حتی - قالب وبلاگ را تغییر دهم. از آنجایی که قبلا چندین بار به سایتهای طراحی قالب سر زده بودم و هربار نا امیدتر از قبل، دست به دامان یک دوست شدم برای ساخت هدر. که واقعا هم این مدت خیلی با دیدنش روحیه می گرفتم اما تنوع و تغییر نیاز است و ضرورت... پس به  سایتهایی سر زدم که از این قرتی بازی ها دارد و خلاصه هی از اینور به اونور... از صفحه یک رفتم پنجاه، از صفحه پنجاه رفتم به یک، نبود که نبود. یعنی بود اما مورد پسند من نبود.

رنگها سرد... سبز، آبی یا خاکستری... طرح ها... از ویولون یخ زده تا جزایر هاوایی و آب پرتقال... از مسی و شاکر دوست تا رادان... آخه رادان؟؟؟ رادان رو بذارم سردر وبلاگم بگم چی؟ یا چمیدونم چشم و ابروی یک دختر واقعا برای وبلاگ؟؟ گورستان یخ زده به چه درد یه بلاگر میخوره یعنی؟ حالا این قالبهایی که از سر و کولش قلب میره بالا رو کاری ندارم، بالاخره نوجونهای 14 - 15  ساله هم دل دارن!! ولی قلب منهدم شده که ازش خون داره چکه چکه میریزه بیشتر فاز خودکشی داره تا حس و حال بلاگری که میخواد بذارتش روی وبلاگش... یا چمیدونم این گلدونهایی که توش گلهای مکش مرگ ما هست. خب فقط به درد یه تازه عروس میخوره که خوشحال و خندان داره از آخرین رویدادهای ازدواجش و یا ماجراهای قبل و بعدش میگه و آخرین ورژن صبحانه ای که برای همسرش سرو کرده!

هیچی... هی من اونها رو نگاه کردم، هی اونها منو نگاه کردن. هی من سعی کردم باهاشون ارتباط بگیرم، هی اونها تلاش کردن با من دوست بشن. اما حقیقتش نشد... ته تهش چندتا گل صورتی و بنفش دیدم که همینجوری پخش و پلا بودن ولی انقدر رنگها لوس بود که میلی برای انتخابشون پیدا نکردم.

بین این همه رنگ و طرح، شاید جای قالب های همه فن حریف خالی بود. من به عنوان یک دختر، همیشه شاد یا غمگین نیستم. همیشه خوش خوشانم نیست و یا افکارم غرق در خودکشی... همیشه با یار در آسمان هفتم پرسه نمیزنم و یا در فراقش اشک نمیریزم... جای قالب های گرم، عمومی، ساده و کاربردی خالیست...

نظرات 23 + ارسال نظر
ته تغاری دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 14:27 http://ssmall.blogsky.com/

واقعا هم همینطوره تازه برای بلاگ اسکای که قالب به زور پیدا میشه تبدیل هم که میکنیم کلی بهم میریزه

دقیقا با مشکلات فنی هم رو به رو میشیم :))

عاطی دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 16:25

واقعاااااااا......

من از قالبا متنفرم!!!!!!!!

باید ی دوونه سفید ساده ی ساده وجود داشته باشه(البته همه با این نظر من مخالفن:دی)!

و این بود نظر من :))

:گل ل ل

نه اتفاقا نظر خوبی داری. باید قالب های تک رنگ هم وجود داشته باشه.
این هم بود جواب من :))))

داودP دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 16:35

عیب نداره همین خوبه زیاد سخت نگیرید.

ممنون

من از لینک زن با شما آشنا شدم.همین قالبتون هم نااااازه.
راستی لینک زن چطوری مطلب شما رو تو سایتش آورد؟

خوش آمدی عزیزم
راستش نمیدونم سیستمشون به چه نحوی هست، شاید از خودشون سوال بپرسی بهتر باشه.

طـ ـودی دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 19:26

خب شما میتونی قالب مورد نظرتون رو به دوستتون (که من باشم) بدید، بعد ایشون همه تلاشش رو میکنه که با اون چیزای که بلده چیزی رو که میخوای رو بسازه و بهت تحویل بده!
البته از اول تیر میتونه این کار رو بکنه!
(جدی بود این کامنت، کاملا جدی! خیلی وقته از این کارا نکردم، فکر کنم دلم واسش تنگ شده!)

ای جااااانم
مررررسی طودی برای این پیشنهادتتتتت
اول تیر مزاحمت میشم
چنین دوست بی جنبه ای داری

میس کافه دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:14 http://www.cafe-miss.blogfa.com

به نظرم قالبت به اندازه ی لازم و کافی زیباست:)

چشمهای شما زیبا میبینه

آقای دنتیست دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 21:08

قالب شما که خوبه، برای تنوع هدرو تغییر بده که دردسرش کمتر باشه :)

قربان شما، باید همین کار رو کرد.

صدیقه (ایران دخت) دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 23:22 http://dokhteiran.blogsky.com

دقیقا منم بزرگترین دردم حداقل یکیش ... خوب یکی از مشکلاتم انتخاب قالب بوده و هست مضاف بر اینکه من نه خودم هنر طراحی قالب دارم نه دوست هنرمند که بتونماز این کارا که شما ها میکنید بکنم! پس بازم اویزون همین قالبا میمونم....
باشد که مسئولین به فکر چاره باشند!

عزیزممممممم
منم بلد نیستم صدیقه جان :)))))
اتفاقا قالب تو خیلی بامزه است. به اسمت خیلی میاد.
ان شااللههههههه

وفیق دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 23:58 http://hayel.blogfa.com

سلام


با توجه به تحلیل هاتون ، میتونم بگم فعلا با تغییر هدر ، بسنده کنید ....


ایام بکام و روزگارتون سرشار از شادی..

سلام
بله ظاهرا همین کار رو باید کرد.
ممنون به همچنین

snowman سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:15

اصن وبلاگ دلارام باشه با خط و حرف و فکر و حسش. دیزاینش هر چه صاحبخونه بذاره لذت میبریم:-*

سلام دوستم

ای جانم با این نظرت آخه :*
سلام عزیز دلم

طـ ـودی سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 00:44

مراحمــی، در خدمتیم بانو

مررررسی عزیزم

بهار همیشگی سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 02:21

وای اگه قالبتو عوض کنی فکر کنم قیافه شکلک ها هم عوض بشه و تبدیل بشن به شکلک های گودزیلایی جدید!
وبلاگ تو جز معدود باقیمانده های این شکلک هاست
پس لطفا همین قالب زیبا رو نگه دار

آخ آخ بهااار از شکلها نگو. اصلا دلم نمیخواد این شکلک ها رو از دست بدم. باورت نمیشه اما برای حفظشون به نوعی دارم مبارزه مستقیم میکنم
چشم

مریم نگار سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:57

سلام دلی جانم...
منم نظرم اینه که هدرو عوض کنی...چون خییییلی در قالب وبلاگ تاثیرگذاره...و بقیه قسمتهای قالبو تحت الشعاع خودش قرار میده

سلام مامانگار عزیزم
تا اینجا اکثرا با شما هم نظر بودن و بیشترین رای با حفظ قالب و تغییر هدر بوده.

مریم سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 12:46 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

چی بگم جز اینکه جانا سخن از زبان ما میگویی
سلام دلی جانم

پس تو هم؟!
سلام عزیزم

نرگس20 سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 20:16 http://www.narges20.blogsky.com

اینجانب مراتب همدردی خود را با مسئله ی مطروحه در پست
ابراز می نمایم

فدای شما بشم من با این همدردی شیرینتون

طاها سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 21:07 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
قالب عوض کردن برای من مثل یه جور پوست اندازی میمونه،واقعا باید برام یه تغییر زیبا و شگرف داشته باشه تا قالب وبلاگمو عوض کنم...
طراح ها معمولا میرن به طراحی به سمت سلیقه عموم مردم،که البته خودشون سلیقه مردم رو به این سمت سوق دادن،و کسایی که دوست دارن طرح به سلیقه خودشون باشه همیشه تو دردسر میافتن...
اگر طراحی وبلاگ بلد بودم حتما مشتاقانه کمکتون می کردم،اما متاسفانه تا حالا همچین کاری انجام ندادم و بلد نیستم
امیدوارم هرچه سریعتر قالب مورد نطرتون رو پیدا کنید
شاد باشید و سلامت

سلام
دقیقا همینطوره ، منم با شما موافقم. نمیدونم بین طرح ها چقدر دنبال طرح مورد نظرتون گشتید اما واقعا پیدا کردن چیزی که به سلیقه مون نزدیک باشه کمه و تقریبا غیر ممکن... برای نوروز خیلی گشتم اما متاسفانه طرحی که مجبور به استفاده شدم، یک فضای سرد و برفی بود با یک سبزه و یک بیت شعر، به همراه گوزنی در حال دویدن که بیشتر حال و هوای کریسمس رو القا میکرد...
بسیار ممنونم از لطف و محبتتون
شما هم همینطور

زهرا سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 22:10 http://z-man.mihanblog.com/

آخ که دست گذاشتی عجیب بر دلم .
هی روزگار
یک روز طراحی حرفه ای هم یاد گرفتم شاید ... انشالا .
یکی دو تا از مطابت رو که خوندم دلم نیومد نظر نذاشته برم
در کل خوشمان آمد و خواستیم یک خسته نباشیدی عرض کرده باشیم
یاحق

عزیزم...
ایشالا ایشالا :)
مرررسی زهرا جان
حق نگهدارت

نیمه جدی چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 02:25

میگما دلارام جان مدیونی اول تیر بدون من پیش طودی عزیزم بری!یعنی مدینه گفتی و کردی کبابم! چند بار اومدم یه کارایی تو حوزه هدر قالب و اینا انجام بدم چنان سرخورده و ناامید شدم که در گمان گفتن نگنجد! طودی جان هل من ناصر ینصرنی( اایکون سو استفاده از پست و کامنتدانی)

نه نههههه من اصلا به نفع تو میرم کنار که طودی زحمت قالب تو رو بکشه.
برای منم نمیگنجد. من که همیشه دست به دامن دوستان هستم جهت تغییر هدر :)))

سایا چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 09:07 http://sayabarani.blogfa.com

خیلی وقته که از قالب های آماده چیزی چشممو نمیگیره ... همین قالب های ساده ای که خودمون دستکاریشون میکنیم خیلی بهترن .

به به سایا جان شما هنرمندی اخه. من از این کارها بلد نیستم متاسفانه

طـ ـودی چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 20:46

:)))))
من در خدمتم نیمه جدی عزیزم؛ شما از الان میتونی فکر بکنی به اینکه دوست داری قالبت چه شکلی باشه
آیکون یه آدمی که خیلی وقته قالب دستکاری نکرده و هی دلش میخواست و هی کار نمیکرد و الان داره از خداش میشه!!!

قربونت برم که انقدر مهربونی طودی
میگم نیمه جدی جانم برو فکر کن به مدل قالبت که طودی آستین ها رو زده بالا. یعنی اول تیر بالا خواهد زد :))

مستر نیما چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:48 http://saheleafkar.blogfa.com/

اتفاقا من از هدر شما خیلی خوشم میاد
رنگ های توش خیلی زنده و قشنگن
یه حس خوب به آدم دست میده

خودمم خیلی دوستش دارم
اما خب تغییر هم گاهی لازمه...

میتینگ انلاین پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 01:48 http://meetingonline0.blogfa.com/

سلام
من نیز به شدت با این موضوع مشکل دارم.
با این که خودم گرافیک کار می کنم حوصله ام نمی کشد.
به روزم.

سلام
چه جالب پس میبینم که این درد مشترک خیلی از ماست...
شما که اهل فن هستید کار براتون خیلی راحت تره

لینک‌زن پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 14:37 http://linkzan.ir

سلام
این پست وبلاگ شما در "لینک زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک زن
http://linkzan.ir/archives/24727

سلام ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد