دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

بگو سیب


دارم توی عکسهایم میگردم. دنبال یک عکس موقر و متشخص!! باورتان نمیشود، البته چرا آنهایی که مرا دیده اند باورشان که هیچ احتمالا سری هم از تاسف برای این دختر شیدا تکان میدهند، یک عکس ندارم که این دندانهایم بیرون نباشد. یعنی در تمامی عکسهایم 28 دندان ( 4 تای عقل را کم کردم. ندارمشان که، برای چی بیخودی ازشان مایه بذارم. دندان عقل را گفتم جانم، عقلم که سرجایش است اگر خدا قبول کنه!!) که هیچ، چندتایی هم قرض میکنم و همچین همه را با هم میفرستم در حلق دوربین!! ته تهش خیلی خیلی متانت به خرج دهم به نمایش 10 - 12 دندان رضایت میدهم...یعنی رضایت میدهم ها. دلم با بیشتر است اما خب مثلا ژست سنگین و رنگینی میگیرم.

داشتم عرض میکردم، خانم و آقایی که شما باشید، هی این فایل رو باز کردم، هی اون فایل رو باز کردم، رفتم به عکسهای قدیمی تر، آمدم به عکسهای جدیدتر، نبود که نبود. یعنی نداشتم که باشد... در تمامی عکسها این لب های ما از لبخند به قهقه میل میکند و برعکس... من نمیدونم آخه انقدر سخته شیک و مجلس پسند به دوربین زل زدن و نخندیدن؟؟؟


http://s1.picofile.com/file/8124505200/IMG_7853_2_.jpg


عیدتون مبارک

دل و لبتون همیشه بخنده


نظرات 29 + ارسال نظر
بابک اسحاقی دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 23:34

اینکه خیلی هم خوبه
من هر وقت چهره تو رو تصور میکنم لبخندت رو هم می بینم
خیلی خوبه یکنفر با لبخندش در خاطره ها ثبت شده باشه

خداییش به تو میگن دوست که اینجور هوای دوستهات رو داری. توی شادیهات جبران کنممممم
ولی جدای از شوخی، خیلی لطف داری... ممنونم

نرگس20 دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 23:43 http://www.narges20.blogsky.com

چه لبخند دل نشینی
عید تو مبارک دل آرام جان

چشمهات دلنشین میبینه
فدای تو

snowman دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 23:47

ناخوداگاه یه لبخند عمیق و غلیظ و طویل و خلاصه اساسی نشست روی لبم . با خوندت دلارام جانم. همیشه بخندی الهی. از ته دل . از سر شوق.

سلام رفیق

سلام عزیز دلم
کم پیدایی اسنو جانم
خدارو شکر که خنده اومد روی لبت.
ممنونم ،تو هم همینطور خانممممم

تیراژه سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 00:00 http://tirajehnote.blogfa.com/

"هوا را از من بگیر، اما خنده ات را نه.."
(پابلو نرودا)

خنده هایت را خیلی دوست دارم دل آرام.

ای جانم
شیرینی خنده های خودت رو ندیدی پس

snowman سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 00:01

چه حس خوبیه یه نفر حواسش به نبودنت باشه...
پی سی مان کنج تعمیرگاه است مدتی رفیق! لذا با گوشی دنبالتون میکنیم. دارم به وب خونی باهاش عادت میکنم:-D

بوسه به قلب مهربانت:-*

بله که حواسم به نبودنتان بود خانم
پس بگو چرا نمینویسی...
فدای تو

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 01:05 http://dokhteiran.blogsky.com

چه خوب... همیشه لبت خندون و دلت شاد عزیزم

به همچنین صدیقه عزیزم

نیمه جدی سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 09:30

عزیزم ایشالله همیشه لب و دل خندون باشی۰

به همچنیییییییین

فرشته سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 11:07

سلام خانم..
عید شما هم مبارک .
چه لبخند شیرینی...
تصویر رو که قبل خواندن پست دیدم یک لبخند نشست روی لبم ...ممنونم ...
الهی که همیشه این خنده ها برقرار باشد و دلت شاد باشد...
حالا بگو سیب...

سلام بر فرشته مهربون
چشمهای شما شیرین میبینه
ممنونم عزیزم
شادی های تو هم بی پایان
سیـــــــــــــــــب

گیل دختر سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 11:40

سلام . همیشه فکر میکردم خنده هام عکسهامو زشت میکنه و اکثر عکسهام همراه با اخم کمرنگیه بر عکس حالت معمولم که همیشه می خندم ... اونم به این خاطر که دوتا از دندونای جلوییم کمی از هم فاصله داره و وقتی این فاصله رو میدیدم تو عکسا اعصابم خرد میشد واسه همین هیچوقت دقت نکرده بودم خنده هام چقدر عکسامو میتونه به یاد موندنی تر و بامزه تر کنه ...جدیدا دارم کشفش میکنم ...

سلام عزیزم
چقدر خوبه که کشفش کردی. فکر کنم بیشتر به چشم خودت میومده تا دیگران. خنده هات حتما انقدر شیرینه که تمام توجه ها به سمت زیباییش جلب میشه.
خنده هات پر رنگ و همیشگی

بازیگوش سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 11:44 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

عی جاااااانم اینکه عالیه دختررررر:-**

دندونات سفیده ها بارییییک خمیر دندونت چیه؟

قابل شما رو نداره
با اجازتون crest

مشق سکوت- رها سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 12:03 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

همیشه بخندی عزیزم

به همچنین رهای خوبم

ته تغاری سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 12:28 http://ssmall.blogsky.com/

متاسفانه مننم همیشه نیشم بازه به عبارتی...

پس فراگیره

طاها سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 12:47 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
عیدتون مبارک...
قهقه هاتون مدام

سلام
ممنونم
شادی های شما هم بی پایان

امیرحسین... سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 13:14

عیدت تو هم مبارک
لبت همیشه خندون

مرررسی
به همچنین

وفیق سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 13:44 http://hayel.blogfa.com

همیشه خندان باشید ایشالا

و عید شما هم مبارک

شما هم همینطور
مرررسی

داودP سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 15:44

ساده صمیمی و مهربان سربلند باشید و خندان

ممنونم
شما هم همیشه شاد باشید ان شالله

Mrs psychologist سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 16:35

براوووو
در روانشناسی به این عمل و عکس العمل روانشناسی معکوس میگویند
عالی و زیرکانه توانستی از روانشناسی معکوس استفاده کنی
با گفتن (من نمیدونم آخه انقدر سخته شیک و مجلس پسند به دوربین زل زدن و نخندیدن؟؟؟) به این معنا که من سنگین و رنگین نیستم + عکس خنده براحتی واکنشهای متضاد با آنچه گفتی یعنی تعریف از خنده هایت را دریافت کردی

لبخند مهمان لبانت

الان این تعریف بود؟ تخریب بود؟ خوب بود؟ بد بود؟
ممنونم ، به همچنین برای شما

میرزاده خاتون سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 22:49

مثه من یه سری عکس پرسنلی هم دارم که توش لبخند زدم و هیچ جا ازم قبولش نکردن
الهی که همیشه شاد باشی و خندون دلآرام عزیزم^ـ^

چقدر بی سلقه بودن اونهایی که ازت قبولشون نکردن
فدای تو، به همچنین عزیز دلم

میلاد چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 11:37

ما همه ی پست های نخوانده را یکجا باهم خواندیدیم
با تشکر از چشمانمان جهت همراهی

لبتون همیشه پر خنده

(خدایش دل آرام می بینی چه با کلاس برات کامنت گذاشتم. فقط اگه تیراژه از این ورها اومد اون خواندیدیم رو سریع پاک کن وگرنه با دمپایی دنبالم میاد)

با تشکر از همراهی چشمهایتان
مرررسی به همچنین
که خواندیدیم؟؟ عمرا اگه پاک کنم. تو درباره من چی فکر کردی؟

مزاحم تلفنی چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 12:06

اصلا چه معنی میده که کسی تو عکس نخنده. اصلا ما دلی سنگین رنگین نمیخوایم به کی بگیم؟؟
همیشه بخندی عزیزم

به هیچکس قربونت برم، به خودم بگو
در کنار شما

آذرنوش چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 12:22 http://azar-noosh.blogsky.com

منم اینجورم :))))

آرررره دیدم عکسهات همه اش همینجوریه

بیوطن چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 14:51

دقیق به عکس من که نمیتونم جلو دوربین بخندم ....باید خودم باشم و بی هوا ازم عکس بگیرن تا خنده ام ثبت بشه ...

جدی؟ چه حیف. پس امیدوارم همینجور بی هوا ازتون عکس بگیرن که خنده های زیبای زیادی ازتون ثبت بشه.

مریم چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 15:02 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

ای جانمـ... چقدر قشنگ و دلنشین می خندی دلآرام
دعا میکنم همیشه لبت به خنده باشه و قهقهه هات از ته دل
مراقب خنده هات باش عزیزدلم

چشمهات قشنگ میبینه عزیزم
ممنونم به همچنین عزیز دلم

علیرضا جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 00:22

این نکته رو مدت ها قبل من به تو و یکی دو نفر دیگه گفته بودم که در آخر هم از سوی بعضی از دوستان (!!!) تهدید به مرگ شدم !
یادش بخیر ! گالیله هم سرنوشتش اینجوری بود اما بلاخره همه یه روز فهمیدن که زمین گرده ! :))

یادش به خیر؟؟؟ علیرضا من تو رو میکشم. ببین حالا
خواستم در جریان باشی که اگه دوستان تهدیدشون رو عملی نکردن من اینجام

علیرضا جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 00:32

من همیشه در جریانم ! از دست این تهدید ها ! وگر نه اگه یه جا ثابت باشم که بازگشت همه بسوی اوست !!!

خدا نکشه تو رو با این زبونت :)))

م س ا ف ر جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 02:44

رعنا جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 21:41 http://rahna.blogsky.com

این خنده رو خیلی دوست داشتم:*
همیشه لبت پرخنده خانوووم :*

فدای تو بشم :*
دلت همیشه شاد دختر پر انرژی

اردی بهشتی سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 14:13 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چه لبخند شیرینی
چه لب و دندونای زیبااااایی
عاشق شدیم

مررررسی اردی جانم

لبنوش یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 23:54

:خواب مگه آدم خوابش می بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد