دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

وقتی دلگیری و تنها... من اینجام غصه نخور ;)

*الان چرا بلاگ اسکای پست دیشب و امروز منو توی تقویم این کنار ثبت نکرد؟ ما داخل آدم نبودیم؟ پستمون پست نبود؟ پست ِ بقیه پسته، پست ِ ما باد هوا؟ شایدم بلاگ اسکای هوشمند شده، پستهایی که از نظرش ارزش ندارن رو ثبت نمیکنه


*********


هممون یه روزهایی، یه وقتهایی تا سر حد غم میریم. بعضی هامون میریم و برمیگردیم، بعضی هامون هم چادر میزنیم و ماندگار میشیم... این میون، هرکدوممون یه راه و روش خاصی داریم که نجات بدیم دلمون رو از اون وضع... یکی مینویسه، یکی گریه میکنه، یکی با دوستی درد دل میکنه، یکی هم کلا میزنه خودش رو میکشه!

خب چیزی که مسلمه ما با گروه آخر کاری نداریم و با فاتحه ای نثار روحش میسپاریمش دست خدا که همه از خداییم و به سوی او بازمیگردیم، اما به گروه های عزیز دل دیگه میخوام بگم، اگه روزی، جایی، غم ِ نامرد همچین ناغافل اومد جلو و خواست دست به یقه (تیراژه جان درسته دیگه؟ اشتباه نباشه یهو آبروم بره ها. خلاصه دست من و یقه نه ببخشید دامان تو) بشه باهاتون و از اون بدتر خواست روش رو زیاد کنه و مهمون ناخواندتون بشه، اینجا کسی هست که شما رو بشنوه... شاید احمقانه به نظر بیاد. شاید اصلا کسی خوشش نیاد با یه آدمی که نه میشناسدش و نه چیز زیادی ازش میدونه درد دل کنه اما خب اینجا یه نفر با تمام وجودش دلش میخواد اگه ذره ای، قطره ای، و یا اندکی از غم شما کم میشه بشنوه حرفهایی که غصه دارتون کرده.

خلاصه ما اینجا برای دوست جان میدهیم...


نظرات 26 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 20:38

ینی اول؟

بیخیال کیانا مگه اول و دوم داره اینجا

کیانا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 20:38

خوبی؟

خوبمممممم
تو چطوری؟ این طرفها؟؟

عاطی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 20:45

تو صفه ی اول بلاگ اسکای تیکه ی اول پستتو خووندم! گفتم ای ول چ وبلاگ باحالی:دی! برم بخوونم!

اوومدم دیدم باحالی از خودمونه:دی! (یعنی شخص باحال دووستمونه:دی)

:-* *****

این پستت و خیلی دووست دارم! اصنا ب خودم گرفتم :دی!!!

امیدوارم موضوع هیچ صحبتی غم و اینا:دی!نباشه و همیشه واسه هم جک تعریف کنیم:دی!

:گل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل :-* *****

عاطی یعنی من کشته و مرده ی مدل کامنت نوشتن تو هستم. خیلی باحال مینویسی
خدا کنه واقعا اصلا هیچ موضوع غم انگیزی نباشه و به قول تو همیشه جوک تعریف کنیم.(یعنی مثال زدنت هم بامزه است)

طـ ـودی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 21:01

فدای شما دوست مهربون و عزیـــــز
چشـــم
خدمت میرسیم!
فقط نمیدونم از کجا باید خدمت برسم!! :))

بوســــــــ

خدانکنه عزیزم

از کجا ؟!
- از اقصا نقاط دنیا

تیراژه چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:22 http://tirajehnote.blogfa.com/

یقه درسته
که در عامیانه یخه هم مینویسندش.
من برم دوباره پست رو بخونم که سر این یقه و پرانتز نوشتت خنده ام گرفت نفهمیدم چی شد! چی خوندم!

تو یه ویراستار بالفطره ای تیراژه
اینو بی اغراق میگم.
خنده ات مستدام، صداش تا آسمون هفتم

فرهاد چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:25

در مرام ما رفیقان نیست رسم ترک دوست
هر که با او عهد بندیم جان ما تقدیم اوست
دندونت در چه حاله؟

چه شعر خوبی بود...
ممنون خوبه، فردا عصب کشی میشه طفلی

تیراژه چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:28 http://tirajehnote.blogfa.com/

بعضی ها هستند که رفاقت رو خوب بلدند..واو به واو و مو به مویش را..البته فقط بعضی های انگشت شمار..
تو خوب بلدی..دوست بودن را..رفیق بودن را..گوش شنوا بودن و آغوش بودن را..غریبه و آشنا هم هر کدام به سهم خود از خوان بی دریغ تو لبی تر میکنند و غمی میگشایند و تبسمی نثار نگاهت..
جانت همیشه سلامت رفیقم..

این ها همش لطف توست.
من یک در صد از اینهایی که تو گفتی هم باشم، خیلیه...
در کنار شما دوستان نازنینم

طـ ـودی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:30

:))))
نه یعنی به کجا تشریف بیاورم! :))

:))))
شما اصلا قدم بذار روی چشم من.
قسمت کامنتهای خصوصی تمام قد در خدمت شماست.

فرهاد چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 22:36

الان با خوندن چند پست قبلت فهمیدم گرجستان بودی. راستش تعجب کردم. گرجستان تا اونجا که میدونم کشور پیشرفته ای نیست. البته شنیدم کشور ارزونیه. اگه فضولی نیست دوست دارم دلیل انتخابتونو بدونم

یک سفر تحقیقی بود.

مریم نگار چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 23:01

تو از مرزهای سخاوت خیییلی رفتی اونورتر دلی ماه من...
رفیق یعنی این....حقیقتا که دلت وصله به اقیانوس آرام....دلارام...

فدای شما مامانگار عزیزم
لطفتون بی کرانه

فرهاد چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 23:02

از اینکه احساس و حرفاتو بی کم و کاست میگی خیلی عالیه و به دل میشینه. ولی چون دوس دارم نویسنده ی بهتری بشی اگه انتقادپذیری نوشته هاتو نقد می کنم.
از همین پست شروع می کنم. سرحد یعنی مرز. وقتی میگی تا سرحد غم میریم یعنی به غم نمی رسیم. بهتر بود می نوشتی از سرحد غم گذر می کنیم.
قلمت مانا دوست من

ممنونم
بد نیست این رو بگم، به نظرم اینجا کتاب، مجله و یا روزنامه نیست که از معیار های نوشتاری اونها پیروی کنه. بیشتر نوشته ها حسیه و یا چیزی که در لحظه به ذهن ادم میرسه. ترجیح میدم بدون محدودیتهای معمول نوشتاری بنویسم.

صدیقه (ایران دخت) چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 23:16 http://dokhteiran.blogsky.com


مرسی دلی... مرسی دوست دوست داشتنی نادیده ی من...
چشام داغ شد دل آرامم...

ای جانم عزیزم
شادیهات بی پایان صدیقه جان

کیانا پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 13:48

همه جا اول و دوم داره دلی همه جااا

خوووبم. میام دیگه گاهی یه سرکی یه خبری . تو ک نیستی اصن تو فیس -__________- خبرم که نمیگیری خبرم که نمیدی

به به خدا رو شکر. اره یه مدتیه اونجا نیستم. اخه تو هم اینجا نیستی، دیگه اینه که کلا نمیبینیم همو

مریم پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 14:39 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

یعنی واقعا باورم بشه که هستن هنوز آدمایی که دلشون وصله به اقیانوس آرامِ آرام (البته به قول مامانگار)
از اسم قشنگت معلومه که هم پاکی و معصوم... هم ارامی و نجیب...
تو آرامش دلی... راست میگم بخدا دلآرمم...
ایشالله همیشه خنده بر لبات خودنمایی کنه و دلت آروم و بی دغدغه باشه
خیلی خیلی دوستت دارم نازنینِ دل

ای جانم... من چه کنم با اینهمه لطفت مریم عزیزم :*
مهربونی خانمی، دل به دل راه داره
ایشالا تو هم همیشه شاد و سلامت باشی عزیز دلم

آقای دنتیست پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 22:05

من همیشه معتقدم انقدر همه مون توی این مملکت غم و غصه ی مشترک داریم که بهتره غم و غصه های شخصیمون رو نگه داریم واسه دل خودمون و شادی هامونو با دوستان شریک بشیم...هوووم؟ :)

اینم حرفیه، ولی خب اگه بتونیم یکم غم های دوستهامون رو رقیق کنیم فکر کنم جای دوری نمیره
ایشالا که همیشه شادی همراه لحظه هاتون باشه

وفیق پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 23:55 http://hayel.blogfa.com

دلمون غمگین تر از این حرفاس !!

که ...


شاد باشید و روزگار بکام

:)

شما هم

طـ ـودی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 01:23

چشم، مزاحمتون میشیم پس! :دی

خدا نکنه ناراحتی ای داشته باشی که نیاز به گفتن داشته باشه ولی قدمت روی چشمم عزیز دلم.
شاد باشی همیشه طودی نازم

فرهاد جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 02:50

به خاطر اینکه تو متن و داخل برانتز به اصلاح نوشتت علاقه نشون دادی گفتم. وگرنه هر چی و هر طور دوس داری بنویس
موفق باشی

ممنون برای نقدی که داشتی
البته نوشته داخل پرانتز برای اطمینان از درستی و یا نادرستی املای "یقه" بود.

بازیگوش جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 12:36 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

الهیییییییییییییی بگردم دوست بامعرفت خودممم:-**
جونت سلامتتتت عزیزم

خدا نکنه :***
فدای تو عزیز دلم
شاد باشی همیشه

مژگان امینی جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 21:45 http:// mozhganamini. persianblog.ir

نوشتن این جور چیزها سخته اون هم توی فضای بی انتهای اینترنت!

قبول دارم درست میفرمایید.

آذرنوش جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 22:59 http://azar-noosh.blogsky.com

فدای شما:*

خدانکنه :*

فاطمه شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 00:20

چقد خوب... من خیلی وقتا دلم میخواد با یکی حرف بزنم ... الانم حالی ک دارمو هیچی بهتر از این شعر توصیف نمیکنه:
تنهایی مهربانم کرده است
شبیه سربازی که
از روی برجک دیده بانی
برای تک تیرانداز ان سوی مرز
دست تکان میدهد
(حامد ابراهیم پور)
دلم نمیخواد وقتی حالم خوب نیس انرژی منفی پراکنی کنم :)) ولی خودتون گفتین هر چه میخواهد دل تنگت بگو.. مام گفتیم...
ایشالا همیشه حال همتون خوش باشه

چه شعر زیبایی
شما لطف دارید که فقط به فکر انرژی مثبتید.
ممنونم
شادی همراه همیشه لحظه هاتون

مزاحم تلفنی شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 09:54

یه چایی بذار تا برسم من به نظرت من و تو بهم برسیم اصلا خنده امون میده که از غم بگیم؟؟؟؟!!!!

واااااااااااای نه ما فقط غش غش میخندییییییییم
ولی در هر صورت من چای رو گذاشتمهاااااا

نرگس20 یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 15:27 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرامم
غیر از این هم از تو انتظار نمیرفت
تویی که اینقــــــــــدر مهربان،ساده و صمیمی،با معرفت و کلا آرام ِ دلی
واقعا که سمیرا جون بهترین اسمو برات انتخاب کردن

دلت بی غصه باشه دل آرام جانم

سلااااااااام نرگس زیبا و خوشبوی من
من از روی دست شما مشق میکنم خانمممممم
همیشه شاد و سلامت باشی نازنین دوست من

باغبان یکشنبه 4 خرداد 1393 ساعت 18:20 http://www.laleabbasi.blogfa.com

این پستت چه حس قشنگی داشت دل آرام نازنین
اینکه آدم احساس می که زمین هنوز خالی از آینه ی پاکی نیست
لحظه هات شاد و دلت آرام

تو که خودت مظهر پاکی هستی باغبان لاله عباسی های باران خورده...

فرشته پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 23:36 http://houdsa.blogfa.com

خب یعنی الان که من همه ی غمهای دنیا رو دلمه باید چی کار کنم دلی؟

مگه من مردم فرشته...
بعدشم بهتون عرض کردم که چکار کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد