دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دوباره زندگی


من میتوانم جوانه بزنم

پر از شکوفه شوم

اگر فصل برگریزانم را دیدید، فصل بهارم دوباره از راه میرسد.

مرا با شکستن کاری نیست، که ریشه هایم را عمیق در زمین دوانده ام.

باد اگر تمام دارایی هایم را برد و سوز اگر در دل شاخه هایم پیچید؛

غم در من راهی ندارد... حیاتم نه به شاخ و برم، که به ریشه هایم وابسته است.

برگهایم رفتند... شاخه هایم خشکند... اما ریشه هایم چشم انتظار بهار دوباره اند.

بهار که بیاید زندگی باز میگردد...

نظرات 17 + ارسال نظر
مریم نگار یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 08:54

زندگی همیشه هست...در جانِ فصل ها و رنگها !..
این ماییم که به زندگی بازمیگردیم...
زندگی ات همیشه بهارانه و سبز عزیز دل...

درسته مامانگار عزیزم
گاهی آدم پای خودش رو از تب و تاب زندگی میکشه کنار و میشه یه تماشاچی صرف. و گاهی حس میکنه وقتشه برگرده به پیچ و خم زندگی و بشه همون آدم پر انرژی سابق.
حالا این منم. یه دل آرام پر انرژی که اینجاست و مثل همیشه عاشق زندگی و دوستانشه

جزیره یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 20:08

خوشحالم برات بابت این همه انرژیت. ایشالله همیشه همینقدر پرانرژی باشی دل ارام جان
پر از امید، پر از شادی، پر از حسای خوب

مررررررررررسی عزیز دلم
دنیا پیچ داره، خم داره، بازی های مسخره داره، اما مطمئنم که ما از اون قوی تریم

فرشته یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 23:57 http://houdsa.blogfa.com

عزیز دلم...همینه قربونت برم. بهار میاد...امیدوارم این بهار فرق داشته باشه واسه همه...

دلم برات تنگ شده. به سمیرا جون سلام برسون بگو چند شب پیش انقد دلم هواشو کرد که اشکم سرازیر شد... بهش بگو دلیل داشت... شاید بفهمه منظورمو...

ای جانم... منم دلم برات یه ذره شده فرشته... خیر باشه ایشالا و نبینم اشکت رو مگر از شوق زیاد...
:*

مزاحم تلفنی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 11:29

اول من یه کمی غر غر کنم: چرا کامنت پست قبل من ثبت نشده؟؟؟؟ مسئولش هم اصلا بلاگ اسکای نیست!!!!!
دلی جان باز یه چیزی نوشتی که مجبورم تو خصوصی برات نکته ای رو بنویسم. یه بار هم که خواستم کامنت آدمیزادی بنویسم نمیذاری که آخه
میدونم با این همه انرژی داری خودت رو برای مهمون های عید آماده میکنی (آیکون همون آدم با پشتکار و پررووووووو)
شما در اسرع وقت به خصوصی مراجعه کن لدفن

آخه تو چقدر بدجنسی من چجوری جواب اونها رو بدم خب. روی این بلاگ اسکای زیاد حساب نکن. زیادی تعریف کردیم ازش داره هی سوتی میده.
عاشق زاویه نگاهتم یعنی من :))))))))
قسمت بشه خصوصیت رو حضوری جواب بدم. بلند بگو آمین

مریم نگار دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 12:49

خب ..پس بسلامتی جناب مزاحم تلفنی دارن میان پیش شما !!
اما دلی جون یه چیزی بگم و برم...ایشون از این قول ها زیاد میدن...ولی بیشترش سرکاریه

منم از اونجایی که میدونم سرکاریه، خودم باید دست به کار بشم و بیام

snowman دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 13:29

چقدر دلم از این جمله ها میخاست..
مرسی برای این جوانه هایی که نوشتی تا توی دل ما هم گل بشن.

سلام دوستم

سلام عزیز دلم
دلت زنده و بهاری باشه همیشه ایشالا

نیمه جدی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 19:21 http://nimejedi.blogsky.com/

به به ! مجدد تاکید می کنم به به !! دلارام گرجس ما با کلی امید و اینا برگشتن . به این میگن بازگشت غرور آفرین و پر افتخار ! تو خود بهاری اسم قشنگ...

شاعر میفرماید: تو خود معجزه هستی. نمیدونی که چی هستی!! (احتمالا شاعر از یک بیماری نادر رنج میبرده. شما به دل نگیر :))) )
فدای تو بشم من که انقدر اعتماد به نفس میدی بهم.
اومدم امید رو پخش کنم، اما تو خودت منبع انرژی و امیدی. احتیاجی نداری بهش :*

سکوت سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 09:33

دل آرام جان خوشحالم که به بهار شدن دوباره ات امیدواری. ایشالا هیچ وقت دیگه فصل برگ ریزانت رو نبینیم

ممنونم عزیز دلم. سکوت خوبم من هم برای تو امیدوارم که این نگرانی هرچه زودتر از زندگیتون کنار بره و خوشی و ارامش همراه همیشگیتون باشه.

تیراژه سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 12:56 http://tirajehnote.blogfa.com/

دوباره بهار
دوباره زندگی

و تو
که همیشه سبزی رفیق چهارفصل من.

و دوباره تو
که عزیز دل منی دوست دوستداشتنی و ناز من

باران پاییزی چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 11:08

اصلن این پستتان را دوست داشتیم خیلی زیاد. لحظه های خوش زندگی گوارایتان

فدای تو عزیزم :*

احمد چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 11:25 http://serrema.persianblog.ir/

مرسی از این پست زیبا و پر محتوا :)

قربان شما. برگ سبزی تحفه ی درویش بود.

میرزاده خاتون چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 20:20 http://khatoonnn.blogfa.com

انشالله که دلت همیشه بهاری باشه دل آرام جان

ممنونم عزیز دلم :*

صدیقه (ایران دخت) چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 22:17 http://dokhteiran.blogsky.com




سلام

سلام به روی ماهت

هانا پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 15:18

عالی بود

+بهار زندگیت جاویدان عزیزم

ممنونم هانای گلم

ترنم باران جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 00:37

بهار که بیاید زمستان که سهل است مرا نیز با خود خواهد برد.

دلارام الان باید خوشحال باشم ولی نمیدونم چرا بهاری نیستم....

خوبه که با بهار دوباره زندگی برات نو میشه خیلی خوبه
دلم برات تنگ شده از این راه دور و نزدیک...(امیدوارم بهم نخندی از این حرفم)

اگه "باید" خوشحال باشی، پس باش. خیلی هم باش... از این باید ها کم پیش میاد توی زندگیمون.
نخندیدم، من به محبت اعتقاد دارم :*

ترنم باران جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 00:41

وقتی اینجا میام حس خوبی دارم
وقتی میام نت باید صفحه ی خونتو باز کنم
حتی وقتی که میدونم پست جدید نذاشتی ...

ای جانم که تو انقدر مهربونی عزیز دلم

سمیرا شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 21:07 http://nahavand.persoianblog.ir

گاهی حتی بهار هم جوانه نمی دواند در رگ خشک زندگی....نمی دانم چرا خیلی وقت است بهار به دل من سر نمیزند دلی جانم

بهار هم میاد. فقط باید منتظرش باشی. پنجره ها باز باشه و خونه آب و جارو. شک نکن با اولین نسیم از راه میرسه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد