دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

ختم قرآن برای پدر و مادرهای آسمانی

خبر شنیدن فوت آقای اسحاقی قلب هممون رو به درد آورد... خیلی دلم میخواست الان در کنار خانواده اسحاقی بودم... لعنت به فاصله ها... خیالم راحته که دوستانم درکنارشون هستند و تنهاشون نمیذارن... اما حال دلم خوب نیست...

تصمیم گرفتم برای روح پدر بابک عزیز، پدر مهربان نازنین، پدر یسنای عزیز و مادر هاله بانوی عزیزم و پدر بزرگ و مادر بزرگهایی که به تازگی از بینمون رفتن ختم قرآن بگذارم. فکر میکنم اینجوری روح اون عزیزان و دل ما آرومتر بشه... ثوابش رو هدیه میکنیم به روح همه رفتگان مخصوصا آقای حشمت الله اسحاقی نازنین...

اگه مایل هستید در این طرح شرکت کنید، لطفا عدد جزء مربوطه رو کامنت بذارید تا همه با هم بتونیم قرآن رو به نیت آرامش روح عزیزان از دست رفته و تسلی قلب بازماندگانشون ختم کنیم...

دوستان عزیزم که از ادیان دیگه هستید، شما هم اگر تمایل داشتید به رسم و آیین خودتون برای این نازنین ها دعا بخونید.


جزءمتقاضیجزءمتقاضی
1سمیرا (مامانم)16اردی بهشتی
2هما17مامانگار
3صدیقه(دخت ایران)18نیمه جدی
4بهاره19محمد و فهیمه
5آزاده20نرگس 20
6خانم مژگان امینی21خانم مژگان امینی
7میلاد22سمیرا
8آقای داود پورامینی23شبنم
9هاله بانو24زهرا
10تیراژه25خاموش
11فرشته26ناشناس
12مهرداد27کودک فهیم
13آوا28هدیه
14تلخند خانم29طودی
15لیلا30دل آرام


+


با همدلی شما دوستهای نازنین، تا قبل از مراسم روز سومِ (جمعه) جناب اسحاقی، قرآن یک دور کامل ختم شد. باشد که این هدیه روح همه رفتگانِ این جمع، علی الخصوص این پدر تازه از دست رفته را شاد کند. عمرتان با عزت...



نظرات 44 + ارسال نظر
هما چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 14:24

دلارام جان جزء 2 رو من میخونم.
روحشون شاد...

خدا طول عمر بده بهت عزیزم

سمیرا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 14:31

من مطمئنم که خواندن قران خیلی اثر بخشه هم برای آرامش روح از دست رفته هم برای صبر عزیزانمون .و این کمترین کاریه که از دستمون بر میاد.
بابک جان ما در کنارتیم هر چند ممکنه فرسنگها از هم دور باشیم ولی دلمون الان پیش شماهاست .

امیدوارم صبر و آرامش همراه لحظه هاشون باشه..

صدیقه (ایران دخت) چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 14:41 http://dokhteiran.blogsky.com

سلام عزیزم
کار عالی ست...
هر جزئی مورد نظر شما بود فذقی نداره... میخونم
خدا همشون رو رحمت کنه

سلام صدیقه جان
شما زحمت جزء 3 رو بکش عزیزم

آزاده چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:28

سلام دل آرام جان
من هم جزء ۵ رو میخونم. زمانش رو مشخص نمیکنی؟

سلام عزیزم
لطف میکنی آزاده جان
ان شالله از همین امروز تا روز جمعه که سومشون هست ختم میکنیم براشون.

نرگس20 چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 15:47 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل ارام جان..ممنون که به فکر هستی

خدا رحمتشون کنه.

منم جزء20 را می خونم

سلام نرگس عزیزم
خدا طول عمر بهت بده.

میلاد چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 16:21

سلام دل آرام

امروز تو ماشین وقتی داشتیم می رفتیم، یادت بودم

انگار که باهامون بودی مثل همیشه

نمی دونی بابک چه حالی داشت دل آرام، خیلی داغون بود
بمیرم برای دل داغدار داداشم

خدا بهش صبر بده

بابک عدد 7 خیلی دوست داره

من جز 7 انتخاب می کنم

سلام میلاد...
"نمی دونی بابک چه حالی داشت دل آرام، خیلی داغون بود
بمیرم برای دل داغدار داداشم " با این جمله ات من مردم...
چقدر خوب که همراهشون بودین. منم پیشتون بودم... دلم باهاتون بود... دلم اونجا بود...
خدا صبر بده...
مرسی میلاد...

بهاره چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 16:51

فرقی برام نمیکنه، شما بگین کدومو بخونم

ممنونم از لطفت بهاره جان
شما زحمت جزء 4 رو بکش عزیزم

طـ ـودی چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 17:03

منم 29 رو میخونم ...

ممنونم عزیز دلم

مژگان امینی چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 18:35 http://mozhganamini. persianblog.ir

دل آرام جان
خودت برای من هم مشخص کن.

خانم امینی نازنینم شما زحمت جزء 6 رو بکشید.
خدا طول عمر به شما بده..

داود(خورشید نامه) چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 19:25

سلام

جزء 8

سلام
ممنون از لطفتون

لیلا(خواننده خاموش) چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 20:02

منم 8 رو میخونم

لیلا جانم ممنونم از لطفت. جزء 8 رو آقای امینی میخونند. اگه امکانش رو داری جزء دیگه ای رو انتخاب کن. اگر هم نه همین 8 رو من برای شما میذارم. دوبار خونده بشه.

هاله بانو چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 20:53 http://halehsaadeghi.blogsky.com

من جزء 9 رو می خونم دلی

ممنونم عزیز دلم...

لیلا(خواننده خاموش) چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 22:09

باشه من 15 رو میخونم

ممنونم از لطفت لیلای عزیزم
عمرت طولانی

تیراژه چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 22:17 http://tirajehnote.blogfa.com/

برای من هم خودت انتخاب کن.

+امروز در تمام لحظه ها حضورت رو حس میکردم دل آرام..

زحمت جزء 10 رو تو بکش عزیزم
ممنونم از محبتت تیراژه ی عزیز من...
خیالم راحت بود که شماها در کنارشونید... و دلم تماما پیشتون بود...

آوا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 22:32

سلام بانو... اگه اجازه هست منم شرکت کنم توی این ختم قرآن... جزء 13 رو من می‌خونم...

سلام آوای عزیزم
ممنونم...

فرشته چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 22:36

چقدر روز سختی بود امروز دل آرام...چقدر سختتت...

خدا بهشون صبر بده...

برای من هم یک جزء بنویس.

ان شالله...
جزء 11 برای شما فرشته عزیز

مهرداد پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 00:42

خدا بیامرزه اسحاقی بزرگ و هنرمند رو
و صبر بده به بابک عزیز و خانواده شون
برای منم یه جزء بنویس دلارام بانو

ان شالله
الهی آمین...
جزء 12 رو شما بخون بی زحمت

هدیه پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 03:34

سلام. خدا رحمتشون کنه و به عزیزانشون صبر بده.
برای من هم یک جزء در نظر بگیرین. ممنون.

سلام
ممنونم هدیه عزیزم، شما جزء 28 رو لطفا بخونید.

تلخند خانوم پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 07:30

سلام
خدا همه رفتگان را قرین رحمت خویش نماید.
اگر لیاقتش و داشته باشم من هم جز ۱۴

سلام
ممنونم از محبتت. عمرت طولانی

اردی بهشتی پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 08:35 http://tanhaeeeii.blogfa.com

منم جزء ۱۶

خیلی وقته قرآن نخوندم... دیگه وقتشه برم سراغش..


خدا همه رفتگان رو رحمت کنه!

قبول باشه. و روح پدربزرگت شاد
ان شالله

مریم نگار پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 09:00

ممنون دلی جانم...کارت خیلی قشنگه...
امیدوارم خدا خودش به بابک و خونواده عزیزش بردباری عطا کنه..
..روح مرحوم اسحاقی بزرگ در آرامش..
منم جزء17

ان شالله هدیه خوبی باشه برای روح همه رفتگان به خصوص آقای اسحاقی نازنین...
ممنونم

نیمه جدی پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 09:01 http://nimejedi.blogsky.com

دلارام جان برای منم یه جز خودت انتخاب کن.

زحمت جزء 18 با تو نیمه جدی عزیزم

ﺑﺸﺮا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 09:21 http://biparvaa.blogsky.com

ﺑﺮاﻱ ﺷﺎﺩﻱ ﺭﻭﺡ ﺟﻨﺎﺏ اﺳﺤﺎﻗﻲ و ﻃﻠﺐ ﺻﺒﺮ و ﺁﺭاﻣﺶ ﺑﺎﺯﻣﺎﻧﺪﮔﺎﻧﺸﺎﻥ ﻛﺎﺭﻱ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺩﻋﺎ و ﻣﻨﺎﺟﺎﺕ اﺯ ﺩﺳﺘﻤﻮﻥ ﺑﺮ ﻧﻤﻳﺎﺩ.
ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺩﻵﺭام ﻋﺰﻳﺰﻡ...

دعا بزرگترین کاره بشرا...
ممنونم از حضور و همدلیت

کودک فهیم پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 11:02 http://the-nox.blogfa.com

خدا بیامرزدشون و به بازمانده ها صبر بده...
خدا تو و عزیزانت رو حفظ کنه دلی...خیلی کار زیبایی کردی مهربان دل...
منم جزء 27 رو می خونم...

ان شالله
ممنونم عزیز دلم
خدا طول عمر بهت بده

خاموش پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 12:09

سلام
منم 25 رو میخونم

سلام
ممنونم خاموش عزیز

زهــــرا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 12:53

سلام دل آرام عزیز
منم تسلیت میگم و برای خانواده مهربون و دوست داشتنی اسحاقی از خدا میخوام که دلشون رو آروم کنه و صبرشون رو زیاد..
خدا همه ی رفتگان رو بیامرزه
.
من جزء 24 رو می خوونم

سلام زهرا جان
ممنونم عزیزم

مژگان امینی پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 14:58 http://mozhganamini. persianblog.ir

سلام دل آرام جان
من جزء شش را خواندم .بیست ویک را هم میخوانم

سلام به شما
ممنونم از مهرتون

فهیمه پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 15:05

سلام عزیزم . دیروز محمد بهم گفت خیلی ناراحت شدم

جزء 19 رو از طرف من و محمد

سلام فهیمه جان
ممنونم از محبت هر دوتون

سمیرا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 16:02 http://nahavand.persoanblog.ir

خبربسیار ناراحت کننده ای بود...با اینکه هیچوقت ندیده بودمشون اما دوستشون داشتم...حیف شد حیف....منم تسلیت میگم به بابک عزیزو خانواده ش....از تو هم ممنون که از راه دور مهربونیت همه جاهست دل آرام جانم...منم جزء 22 رو میخونم اگه خدا قبول کنه

واقعا خیلی غم انگیزه سمیرا... خیلی...
ممنونم از همراهیت

شبــ نم پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 16:40

جزء 23 هم برای من ...

روحشون قرین رحمت الهی ..

ممنونم شبنم عزیزم

احمد پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 17:01

روحشون شاد
دستمریزاد دل آرام عزیز ...

ان شالله
ممنونم از حضورتون...

زهــــرا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 18:15

روحشون شاد
.
ممنونم ازت دل آرام
..
این کارت خیلی ارزشمنده..(گل)

من هم از همه عزیزانی که همدلی کردن ممنونم

هانا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:10

اللهم صل علی محمد و آل محمد

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین/ الرحمن الرحیم/ مالک یوم الدین/ ایاک نعبد و ایاک نستعین/ اهدنا الصراط المستقیم/ صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم و لاالضالین.

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد/ الله الصمد/ لم یلد و لم یولد/ و لم یکن له کفوا احد.

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد/ الله الصمد/ لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد.

بسم الله الرحمن الرحیم
قل هو الله احد/ الله الصمد/ لم یلد و لم یولد/ و لم یکن له کفوا احد.

اللهم صل علی محمد و آل محمد.

+شب جمعه ست، فکر کردم بنویسم، اگه از دوستان کسی چشمش به این کامنت افتاد و راضی بود یک دور بخوندنش هدیه به ایشون و همه ی بزرگوارانی که ازشون اسم بردی ... گرچه میدونم و دوستان خودشون هم اثبات کردن که نیازی به حرکت من ندارن اما حس کردم وظیفمه بنویسم
ببخشید.
ضمن اینکه آفرین به شما و دوستان دیگه، برای حرکت ارزشمندتون(ختم قرآن و اهدا ثواب اون) .

خیلی کار خوبی کردی عزیزم
روح همه رفتگان شاد...

کیانا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:57

من دیر رسیدمممم

برای دعا خوندن و طلب صبر و آرامش کردن هیچوقت دیر نیست عزیزم

فرشته جمعه 27 دی 1392 ساعت 20:32

سلام دل آرام جان...
ممنونم بابت این طرح.
روحشان شاد .

سلام فرشته عزیز
ممنون از همراهی دوستان

[ بدون نام ] جمعه 27 دی 1392 ساعت 22:16

من دیر اینجا رو دیدم عزیزم. متاسفم :(
من که همه اش دارم برای آرامش دل بابک و مادر نازنین و خواهرهایش دعا میکنم. کار دیگری از دستم برنمیاید :(

حضورتون در هر زمان که باشه، گرمی بخشه...
غیر از دعا کاری ازمون ساخته نیست...

پروین جمعه 27 دی 1392 ساعت 22:20

بالایی من بودم. خدا قبول کنه از همه اتون. روح نازنین آقای اسحاقی بزرگ هم شاد :(

ممنونم پروین خانم عزیزم
ان شالله...

سکوت شنبه 28 دی 1392 ساعت 12:13 http://www.sokoot-.blogfa.com

قبول باشه. ایشالا برسد به روح نازنین آقای اسحاقی

ممنونم عزیزم
ان شالله

احمد شنبه 28 دی 1392 ساعت 12:33

قبول باشه

ممنونم،ان شالله

ته تغاری شنبه 28 دی 1392 ساعت 14:05 http://ssmall.blogsky.com/

چه کار خوبی کردی دلارام....من دیر رسیدم اما برایشان صلوات میفرستم و فاتحه میفرستم ....
روحشون شاد
و مرسی بچه ها...

ممنونم از تو عزیزم

omid یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 10:05 http://eshkevar770.blogfa.com/

آپم

نرگس20 یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 18:29 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرام جانم
انشالا که روحشون شاد باشه
انشالا که خدا دل بازملندگان رو آروم کنه

خودت خوبی عزیزم؟

سلام نرگس عزیزم
ان شالله
خوبم، شکر. شما چطوری؟

میرزاده خاتون دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 18:33 http://khatoonnn.blogfa.com

خدا رحمتشون کنه.حتمن براشون فاتحه می خونم

ممنونم عزیزم

آوا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 10:59

دل آرام نشدکه باشم....خداخودش
دلشون رو آروم کنه....یادم نمیره
روز دیدارمون رو.....یادته؟خیلی
سخته...چی بگم..چی بگم..
به اینجاهم نرسیدم.........
روح استادعزیزشاد........
یاحق...

عزیز دلم براشون دعا بخون. آقای اسحاقی که مطمئنم جاشون توی اون دنیا خوبه. برای بازمانده ها دعا بخون که دل بی قرارشون آروم بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد