دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

چهارشنبه های سبز من

همه اطرافیانم تقریبا میدونن که من عاشق چهارشنبه هام. دلیل زیاد دارم براش اما بی دلیل هم باز هم عاشقشونم. راستش تا مدرسه میرفتم، چهارشنبه ها برام نزدیک بود به تعطیلی و بوی دیدار فامیل رو میداد. مامان پنجشنبه ها میومد دنبالمون و میرفتیم خونه یکی از مادربزرگ، پدربزرگهام و تا جمعه شب اونجا بودیم.

دانشجو که شدم، چهارشنبه ها برام طعم دست پخت مامان و دیدار میداد. هر سه شنبه از شهر محل تحصیلم برمیگشتم خونه و تا جمعه پیش خانواده ام بودم.

بزرگتر که شدم، چهارشنبه ها روز جمع شدن خونه مادربزرگه بود. همه اعضای خانواده اونجا دور هم جمع میشدیم. هر کدوممون از هرجای تهران خودمون رو میرسوندیم تا یک شب رو در هفته با هم باشیم. تا همین یکی دو ماه پیش هم ادامه داشت این رسم نانوشته... 

شاغل که شدم، چون یک هفته درمیون پنجشنبه ها آف بودم، چهارشنبه برام مزه آغاز تعطیلات اخر هفته رو میداد.

حالا؟ هیچی... هیچ دلیلی ندارم اما به شکل مسخره ای به چهارشنبه که میرسم ذوق میکنم. چرا؟ نمیدونم... انگار نه انگار که چهارشنبه تازه وسط هفته است...


 

 این روزها شهر رنگ و بوی تازه ای داره. حال و هوای کریسمس و سال نو... ببخشید عکسها بی کیفیت و خارج از ابعاد هنریه. امروز چندجا کار داشتم. تند تند اینها رو انداختم. از عکاسان و هنرمندان در این زمینه پوزش میطلبم...


http://s5.picofile.com/file/8105546826/22122013435.jpg



http://s5.picofile.com/file/8105546992/24122013437.jpg



http://s5.picofile.com/file/8105547050/24122013439.jpg



http://s5.picofile.com/file/8105547150/24122013441.jpg



http://s5.picofile.com/file/8105547684/24122013442.jpg



http://s5.picofile.com/file/8105651018/25122013448.jpg



نظرات 28 + ارسال نظر
"یک من دیگر" چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 01:46 http://yekmanedigar.blogsky.cim

عه... دلیل خوبیه واسه چهار شنبه دوستی
بعدشم اینام که چراغونی کردن که! نیمه شعبانه؟

اعیاد شعبانیه بیایید اینجا در خدمت باشیم!

افروز چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:13

می دونی منم چهارشنبه ها رو خیلی دوست دارم نوجوون که بودم چهارشنبه ها سریالهای بهتری میذاشت تلویزیون مثل مسافری از هند کل هفته منتظر چهارشنبه میموندم و دقیقا مثل تو دوران دانشگاه چهارشنبه ها میومدم خونه الانم که سرکار میرم چهارشنبه ها یک ساعت زودتر میرم خونه و فرداش تعطیلم اصلا این روز حس خوبی میده بهم دلی
عکسای خیلی هم خوشگل بودن مهم حال و هوای اونجاست که تو منتقلش کردی

آخی راست میگی سریالهای خوب هم چهارشنبه ها بود. خانه سبز مثلا...
ای جانم
فدای تو

مریم نگار چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 08:37

...اتفاقن خیلی هم هنری شدن عکسها..!!
میدونی چقدر عکاسای حرفه ای زحمت میکشن تا خط نور های اینجوری دربیارن تو عکسها ؟!
ضمنا یه کمی از کشور گرجستان برامون بگو دلی جان...اطلاعاتمون کمه...ممنون عزیزمم..

قربان شما، آخ که دید هنریتون رو دوست دارم من
چشم حتما به روی چشمم

طاها چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:01 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
تا همین هفته چهارشنبه ها برای من هم روز خوبی بود(آخه رییسمون چهارشنبه ها نمیومد...اما امروز نمیدونم برای چی اومده؟!)
امیدوارم همه روزهای هفته براتون چهرشنبه باشه
بابت عکس ها هم ممنونم

سلام طاها جان
ای داد بی داد چرا رئیس امروز رو خراب کرد پس! منم امیدوارم رئیستون کلا کم بیاد
قربان شما

اردی بهشتی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:13 http://tanhaeeeii.blogfa.com

من هم عاشق عصر چهارشنبه و صبح پنج شنبه م


اوووو چه پوزشی هم میطلبی! اتفاقا عکسات از نظر من خیلیییی زیبا و حتی هنری بود!

بسکه مودبم مننننننن

اردی بهشتی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 09:46 http://tanhaeeeii.blogfa.com

البته من نظرم رو به عنوان یه دوستدار عکاسی عنوان کردم

ای جانم به تو هنرمند

سکوت چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 11:37

آره من هم با اینکه تعطیلات رو دوست ندارم اما نمی‌دونم چرا به چهارشنبه یه حس خوب دارم. اما توی استان ما یه شهری هست که معروفه آدم‌هاش شبای چهارشنبه خل میشن دیگه واقعا" مرد میخواد که شبای چهارشنبه بره سمت این جماعت

یا خدا!!! اون شهر کجاست سکوت جان؟ میگم نکنه منم اره؟؟؟

عزیزم دوتا نقطه اشتراک داریم با هم : اولی اینکه منم واقعا عاشق چهارشنبه هام و دومی اینکه اسم دخترم دل آرامه .
هم اسم شما . خوشحالم از آشناییت (هرچی گشتم شکلک بوسه پیدا نکردم )

به به، به خانم خوش سلیقه ای چون شما
دختر گلتون رو ببوسید :*
ببخشید ما امکاناتمون محدوده از این ( :* ) استفاده میکنیم

صدیقه(ایران دخت) چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 13:12

سلام دل آرام جونم
منم یاد نیمه شعبان خودمون افتادم یه لحظه...

چهارشنبه؟! نه من حس خاصی به هیچ روز هفته ندارم... در مورد هر روز همون موقع میتونم نظر بدم که مثلا امروز رو دوست داشتم یا نه ...
ولی این حس و حالی کهاز چهارشنبه ها گفتی رو درک کردم... مخصوصا دست پخت مامان ... آغاز دو روز پیش خانواده بودن و سروری کردن ...
هر روز هفته ت چهارشنبه خانمی

سلام عزیزم
آخی :))
قربان تو، برای تو هم هر روزت قشنگ و پر انرژی

snowman چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 19:35

- حست رو نسبت به چهارشنبه کاملن می فهمم. من فکر می کنم همیشه قبل ورود به یک خوشی، برنامه، مراسم شاد، عید، دور همی، و امثال این ها که حس های خوب دارن، خوشحال تریم و حسمون بهتره تا وقتی تجربه ش می کنیم و داخلش هستیم. حس چهارشنبه ها به خاطر "آغاز" ورود به اوقات دوست داشتنی حس نابیه. مثل چهارشنبه سوری که حسش فوق العاده س چون اسفنده و داره بهار میاد.

- بابا نوئل واست خوشی مداااااام هدیه بیاره دوستم.

و سلام

اره اینم تحلیل جالبیه. تا حالا دقت نکرده بودم :)
مرررررررسی عزیز دلم
سلام خانمی

snowman چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 19:37

بعد من چقدر از کلمه "حس" استفاده کردم تو کامنتمااااا

نشون میده تو خیلی آدم پر احساسی هستی

طـ ـودی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 20:40

خب مگه چیه!!!
ما هم تو کشورمون دم دمای سال تحویل که میشه چراغونی میکنیم خیابونا رو و از این چیز میزا میزنیم بهش، منتها فقط یه مقداری کمتره این رشته ها و چراغا، البته فقط یکم هاا
مثلا در حد هر 50متر یه رشته چراغه!!!!!!
:)))))

میدونم طودی
تازه نه که به سال نو و مراسمهای ایرانی اهمیت ندن ها، نه اصلا!!! بعد اصلا هم مراسم های عربی در صدر نیست و تازه هیچوقت هم شادی هامون شبیه عزاداری نیست اصلا!!!
:))))

آقای دنتیست چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 20:49

به شخصه عکس های مستند رو بیشتر از عکس های هنری دوست دارم

شکر خدا چه بهترررر

محمدرضا احدی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 23:12 http://www.akharinpelan.blogfa.com

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن؛
منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن؛
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم؛
که در طریقت ما، کافریست رنجیدن؛
به پیر میکده گفتم که چیست راه نجات؛
بخواست جام می و گفت: عیب پوشیدن؛
مراد دل ز تماشای باغ عالم چیست؟؛
بدست مردم چشم، از رخ تو گل چیدن؛
به می پرستی از آن نقش خود زدم بر آب؛
که تا خراب کنم نقش خود پرستیدن؛
به رحمت سر زلف تو واثقم ور نه؛
کشش چو نبود از آن سو، چه سود کوشیدن؟؛
عنان به میکده خواهیم تافت زین مجلس؛
که وعظ بی عملان، واجبست نشنیدن؛
ز خط یار بیاموز مهر، با رخ خوب؛
که گرد عارض خوبان، خوش است گردیدن؛
مبوس جز لب ساقی و جام می، حافظ؛
که دست زهد فروشان، خطاست بوسیدن.[گل]

ﺑﺸﺮا پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 09:00 http://biparvaa.blogsky.com

ﻣﻦ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﺣﺴﻲ ﺭﻭ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ﻫﺎ ﺩاﺭﻡ :)
ﭼﻪ ﻋﻜﺴﺎﻱ ﺧﻮﺑﻲ ﺩﻵﺭاﻡ...ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ اﻳﻦ ﭼﺮاﻏﻮﻧﻲ ﻫﺎ و ﺗﺰﻳﻴﻨﻬﺎﻱ ﻛﺮﻳﺴﻤﺴﻢ...ﻭﻟﻲ ﺩﺭ ﻋﻴﻦ ﺣﺎﻝ ﺩﻟﻢ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ﭼﻮﻥ ﻫﻤﺶ ﻳﺎﺩ ﺣﺎﻝ و ﻫﻮاﻱ ﻋﻴﺪ ﻧﻮﺭﻭﺯ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﻣﻴﺎﻓﺘﻢ...
ﻣﺮﺳﻲ...

چه بامزه ;)
عزیز دلم... کاش نزدیک نوروز هم مغازه های ایرانی یکم حال و هوای عید ما رو بگیرن حداقل
روزهای خوبی داشته باشی

میرزاده خاتون پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 11:42 http://khatoonnn.blogfa.com

واسه منم چارشنبه ها خیلی خاصه چون دانشکده پنجشنبه ها تعطیله
این عکسا خیلی خوبه الان اونجا چه روزای شادی هستش من همیشه از دیدن شادیِ دیگران شاد می شم و انرژی می گیرم

ای شیطون
تو از بس ماهی که از دیدن شادی دیگران شاد میشی

ماهنوش پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 13:09 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

عکساتون چقدر بوی زندگی میداد بوی امید .. کلی حس خوب گرفتم دل آرام جان مرسی 3>

چقدر خوشحالم که حس خوب گرفتی ماهنوش عزیزم

ترنم باران پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 22:57

سلام دلارام عزیز
ببخشید واسه تاخیر این مدت عزیزم
چهارشنبه های دوست داشتنیت مستدام
ایشالا اونجا هم این چهارشنبه ها به شکل دیگه ای واست دوست داشتنی بشه
عکسا هم طبیعیه طبیعی بودن

سلام ترنم عزیزم
اختیار داری
مرررررررررررسی

پروین جمعه 6 دی 1392 ساعت 07:49

فدای شما بشم من

الف. لام. ی جمعه 6 دی 1392 ساعت 10:41 http://www.inspiration90.blogfa.com

من از همون بچگیم عاشق پنج شنبه ها بودم :دی

چهارشنبه هات قشنگ دلی جانم :*

خیلی هم عالی
پنجشنبه های تو هم قشنگ عزیزم :*

نینا جمعه 6 دی 1392 ساعت 12:34

میلاد با سعادت مولود کعبه نه این که کعبه بدنیا نیومده ... خلاصه تبریک
الکی تعریف از عکساش نکنید نخیر دلی جان خیلی هم بد هست باید بیشتر تلاش کنی 4 تا عکس از پسراش با نمای نزدیک بنداز ببینیم از اون کشور و پسراش خوشمون میاد یا نه. نکه ار اقصا نقاط دنیا خاستگار داریم

نینا خیلی خوب بوووووووووووووود
بذار ببینم برای تحویل سال میخوایم بریم بیرون یا نه، اگه خواستیم بریم حتما دوربین میبرم چندتا عکس کلوز آپ برات میندازم میذارم اینجا :))))
نیست اون شب جمعیت زیاده، فکر کنم دستت باز باشه برای بررسی و انتخاب

پنج شنبه ها...

پنجشنبه خیلی طرفدار داره گویا :))

ته تغاری جمعه 6 دی 1392 ساعت 13:22 http://ssmall.blogsky.com/

دلیل های خوبی بود واسه دوست داشته شدن چهارشنبه ها
عکس ها خوب ادم همزاد پنداری میکنه با اینکه ما نداریم خوش به حالت حال و هوای کریسمس باید خیلی خوب باشه

اره خیلی خوبه حال و هواش ولی نوروز خودمون حسش آشناتره.

آزاده جمعه 6 دی 1392 ساعت 20:38

من هم بعد از ظهر های پنج شنبه رو دوست دارم. یه حس خوبی داره واسم.
عکسها هم خیلی قشنگ بود. اینجوری کم کم خیابانهای پایتخت رو به کمک تو یاد میگیرم. بعد اگه یه وقت اومدم اونجا گم نمیشم.

اینطور که متوجه شدم پنجشنبه با حداکثر آرا مقام اول رو داره در محبوبیت.
گم چرا؟ خودم هستم

سمیرا شنبه 7 دی 1392 ساعت 09:50 http://nahavand.persianblog.ir

وای چقد کریسمس و حال و هواش قشنگه ...به نظرم از نوروز ما هم قشنگ تره .....ممنون دلی جونم....منم چهارشنبه ها رو به خاطر تعطیلی فرداش همیشه دوست داشتم

البته اینها بیشتر به عیدشون اهمیت میدن، اگه ما هم همینقدر از نوروز استقبال میکردیم، نوروز ما هیجان انگیزتر میشد.
چه عالی

آزاده شنبه 7 دی 1392 ساعت 10:34

میدونی دل آرام زمان مدرسه رفتن من و همینطور زمان کارمند بودن بابا ، ۵شنبه ها هیچ وقت تعطیل نبود (جز تعطیلات رسمی). البته ما شهرستان زندگی میکنیم!
شاید به همین دلیل که عصرهای ۵شنبه برای من یه حس خوبی داره..
در مورد پایتخت و گم نشدن هم ،قربانت دل آرام

آزاده جان ما هم که تهران زندگی میکردیم پنجشنبه ها تعطیل نبودیم زمان مدرسه و خب پدرم هم که کار آزاد داشت. ما هم مثل شما بودیم :)

مژگان امینی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 18:27 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
هروزتان چهارشنبه
می گم اون جا حراج هم هست؟

سلام
ممنونم خانم امینی نازنینم
بله بله حراج های 50%، جای شما خالی
حیف که پول ندارم الان

مامان علیرضا mahtab سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 00:04 http://mynicechild.niniweblog.com

تا قبلا ها به دلایلی تاقسمتی شبیه دلایل شما و البته فکر کنم بیشتر ایرانیها من هم 4 شنبه دوست بودم
واز تاریخ91/5/25 که اتفاقا 4 شنبه روزی بود و اتفاقاتر روز تولد پسرم، دیگه واقعا عاشق 4 شنبه هام

الهی شکر که چهارشنبه هاتون قشنگتر شد با اومدن فرشته کوچولوتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد