دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

بدو بدو جا نمونی

چند شب دیگر تا شب یلدا (نمیدونم چرا شب یلدا برای من قرمزه! برای شما چه رنگیه؟!) باقی مونده. حتما هر کدوم از شما برنامه ویژه ای برای این شب بزرگ دارید. مهمان هستید یا مهمان دارید و از یکی دو شب دیگر شروع به برنامه ریزی و خرید سور و سات مربوط به اون شب میکنید. قطعا یک دقیقه در سال تاثیری در پیشرفت یا پسرفت روابطمان ندارد اما بهترین بهانه برای نزدیک شدن به همدیگر است. و از آنجایی که باید بهانه ها را روی هوا قاپید، میخواهم خواهش کنم تا ما هم دور هم باشیم.

از این رو دعوتید به یک بازی. برای این بازی شما باید یکی از نمادهای شب یلدا را در کنار یک بیت شعر که با دست خط خودتون مینویسید، در یک عکس قرار بدید و برای من به آدرس delaramweb@yahoo.com بفرستید. یعنی در عکس ارسالی شما، ما یک بیت شعر میبینیم و یکی از نمادهای شب یلدا را... حتی میتوانید نماد مربوطه را نقاشی یا طراحی کنید. خلاقیتش با شما...

از همین امشب تا  12 نیمه شب بیست و هشت آذر ماه فرصت دارید. از اونجایی که همه شب یلدا رو به دید و بازدید و دورهمی اختصاص میدن پس عکسها ساعت 22:00 بیست و نهم آذر ماه (یک شب قبل از شب یلدا) رونمایی میشه.

خودتون بهتر از من میدونید که نه دنبال تشریفات هستیم و نه قر و فر و نه حتی انتخاب بهترین عکس و از این حرفها. حتی منِ بی نوا نمیدونم اینجا میشه خرمالو، انار و یا آجیل پیدا کرد یا نه. یعنی در این حد!!! پس سخت نگیرید. اینجوری نشه که یه شب اومدیم خودتونو ببینیم همش توی آشپزخونه باشیدا


فقط چند تقاضای کوچولو:


*لطفا حجم عکسهاتون رو کم کنید.

*حتما "یلدای 92" رو ذکر کنید.

*خواهشا نامتون و در صورت داشتن وبلاگ، آدرستون رو توی ایمیل یاداشت کنید.


ممنونم از همراهیتان...



نظرات 34 + ارسال نظر
مژگان امینی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 18:18 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
من هیچ برنامه ای نداشتم چون ما هر سال پیش مامان بودیم.خوب با تشکر از دلارام برم به نماد و این جور چیزا فکر کنم

سلام خانم امینی عزیزم
روح مادر محترمتون شاد باشه ایشالا و سایه شما مستدام

طـ ـودی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 19:01

چشــــــــــــــــــــــــم
من که شب یلدای امسال رو به احتمال زیاد نشستم تو اتاق و دارم درس میخونم!!
مدارِ منطقی!!!
فرداش امتحان دارم!
نمیدونم این مسئولین وقتی داشتن برنامه میریختن مغزشونو کجا جا گذاشته بودن!!
والـــ ـــلا!!
فقط خوشحالم که یه دیقه بیشتر میتونم درس بخونم!

ای جانم...
واقعا مسئولین بی فکرن. قربونت برم اونها آیین ملی چه میفهمن چیه...
من از جانب اونها عذرخواهی میکنم.

آذرنوش شنبه 23 آذر 1392 ساعت 19:12 http://azar-noosh.blogsky.com

اگر پدر جان لطف کنن و از سره کار انار بیارن حتما شرکت خواهیم کرد:دی
شب یلدا واسه من یعنی فقط انار :دی

ایشالا که میارن و نوش جان میکنین. جای ما رو خالی کن ;)

هیچکسی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 19:27 http://hichkasi.blogfa.com

سلــــــــــا م....
چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام
چشمتون بی بلا :)

زویا یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 00:00

سلام دلی جان...من همیشه وبت رو خوندم اما خاموش...اما برای این مسابقه دلم میخواد روشن شم :-)

سلام زویا جان، خیلی کار خوبی میکنی :)
مسابقه نیست عزیز دلم، یه دورهمیه که یه شب رو خوش بگذرونیم هممون

"یک من دیگر" یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 00:23 http://yekmanedigar.blogsky.cim

مسابقه نیست که نیست در هر صحال من یکی که جایزه می خوام!

بله چشم! جایزه هم میدیم! حالا کاری نداریم که دقیقا برای چه امری باید جایزه بدیم!! ولی خب جایزه تو رو شخصا میارم شهر سهراب تحویل میدم

"یک من دیگر" یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 00:23 http://yekmanedigar.blogsky.cim

صحال... حال!

ترنم باران یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 00:27

منم دوست دارم تو این دورهمی باشم خب

این هفته سرم خیلی شلوغه مخصوصا شب 29. تمام تلاشمو میکنم که حضور داشته باشم

ایشالا که بتونی بیای و داشته باشیمت توی این دورهمی ترنم باران عزیزم

زویا یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 10:40

دل آرام جان فرستادم...همچین شرکت کننده اکتیوی هستم من ،که شب قول میدم و صبح بهش عمل میکنم :-))))) انشالا به همه خوش بگذره

شگفت زده کردی منو زویا...
ایشالا با وجود شما خوش میگذره.

سمیرا یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 14:37

دلی جونم یعنی از اون نماد عکس بگیریم بعد زیرش شعر بنویسیم؟

نه سمیرا جانم
یه بیت شعر بنویس و یکی از نمادها رو بذار کنار کاغذت و از هردو با هم عکس بنداز.

مزاحم تلفنی یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 15:05

خانم این نماد دو بار خرج میذاره رو دست ما که آخه!! یعنی الان یه کاسه آجیل و انار و یک عدد هندونه و ... بخریم و یه خط شعر بنویسیم و عکس بگیریم بعد دوباره شنبه همین چیزها رو بخریم و عکس نگیریم نگو که خوراکی ها رو نگه داریم برای روز شنبه چون میدونی که آدم های شکمو نمی تونن این کار رو انجام بدن
شاید من کاغذم رو برداشتم بردم کنار میوه فروشی از طبق میوه ها عکس گرفتم!!!!! یا اینکه کاغذم رو ببرم آجیل فروشی. تصور کن ملت مطمئن میشن که با یه دیوانه طرف هستن
باشه دلی خانوم تمام سعی ام رو میکنم. دیگه به هر حال همه اینا بخاطر اینه که شما تو پایتخت خارجی

ای وای من نه مراحم جانم(با تاکید بر روی "ر" مراحم)
قربونت برم نمیخواد تو طبق بزنی که. یه دونه اناری، یه دونه ازگیلی خرمالویی اصلا نشد یه دیوان حافظ بذار کنار نوشته ات و عکس بگیر. اصلا نه سخت میخوایم بگیریم و نه پر هزینه. بلههههههههههه
مهم اینه که عکسها رو که میبینیم متوجه بشیم ربطی به شب یلدا داره.

ته تغاری یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 17:43 http://ssmall.blogsky.com/

سلام دلارام جانم خوبی؟
قطعا دور همی خوبی میشه امیدوارم تونم که شرکت کنم و در کنار هم لذت ببریم ممنونم برای ای دورهمی !
پیش پیش یلدات هم مبارک

سلام ته تغاری عزیزم
ایشالااااا
یلدای تو هم مبارک

نرگس20 یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 21:04 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرامم
ممنون بابت این ایده ی خوبت

میزبان که تو باشی،با اخلاقی که ازت سراغ دارم مطمئنا به همه خوش خواهد گذشت

سلااااااام بر نرگس عزیزم
قربان تو نرگس مهربونم.البته من هیچوقت میزبان خوبی نبودم ولی تمام تلاشم رو میکنم

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 21:47 http://dokhteiran.blogsky.com/

آخه تو این اوضاع و احوال باز ذهن مارو درگیر پیدا کردن نماد و این جور صوبتا میکنی؟! نه این انصافه؟! میخام بدونم واقعا!!!

سعی خودمو میکنم ولی قول نمیدمااااا

خب میخوام از این اوضاع و احوال بیرون بیای دیگه
عزیزمی

کاسپر دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 00:12 http://kasperworld.ir

سلام ...
ایشالا که فرصتش دست بده و من هم بتونم شرکت کنم ...
تشکر بابت ایده و پیش پیش هم خسته نباشید ...

سلام
ایشالا...
ممنونم

عاطی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 00:35 http://www-blogfa.blogsky.com

kheyli ham khub

misherkatiiim:-D

:golllll

منتظریم :)))

آفو دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 08:23 http://www.asimesar.blogfa.com

هووووووووووم ... خوب میگفتی هر کی عکس خودشو و یه نماد و یه بیت شعر بفرسته ...
بهتر بودا .... مام با بچه ها آشنا میشدیم و اینا ...

:)

نینا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 08:41

خلاقیتت تو حلقم

طاها دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 08:48 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
امسال هم شب یلدا قسمت شده تنها باشم و برنامه خاصی هم ندارم...
درباره نمادهاش هم که تا حالا بهش فکر نکردم
ایده خوبیه،اگه بتونم نمادی از این شب طولانی پیدا کنم حتما به جمع شما اضافه میشم
شاد باشید و سلامت

سلام
ای بابا چرا تنها، تشریف بیارید اینجا همه دور همیم
ممنونم

ﺑﺸﺮا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 09:42 http://biparvaa.blogsky.com

ﺳﻼاااﻡ ﺩﻵﺭاﻡ ﻣﻬﺮﺑﻮﻭﻭﻭﻥ...
ﻣﺎ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻱ ﻧﺒﻮﺩﻳﻢ, ﭼﻪ ﻫﺎ ﻛﺮﺩﻱ..!!??
ﺣﺘﻤﺎ ﺷﺮﻛﺖ ﻣﻴﻜﻨﻢ .
ﻣﺮﺳﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﻳﻠﺪاﻣﻮﻥ ﻫﺴﺘﻲ.

سلااااااام
ایشالا بشرا عزیزم

میرزاده خاتون دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 13:20 http://khatoonnn.blogfa.com

سلام دل ارام جان
خیلی فکر خوبی کردی. حیف که ما اون شب سفریم. احتمالن به نت دسترسی نداشته باشیم تامراسم رونمایی رو ببینیم
دیشب می خواستم عکسی که گرفتم واست بفرستم فرصت نشد امروز فرستادمش

سلام خاتون عزیزم
الهی که خوش بگذره بهتون. جاتون خالی خواهد بود عزیز دلم

مشق سکوت- رها دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 14:49 http://mashghesokoot.blogfa.com/

شب یلدا برای منم قرمزه، قرمزه خوشمزه
امیدوارم بتونم شرکت کنم

برای منم به همون خوشمزگیه

تیراژه دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 19:59 http://tirajehnote.blogfa.com/

میزبان مهربانی هستی..هر جا که باشی.
این بار نیز به امید خدا در این دورهمی مهمان خانه ات خواهم بود.
خانه، خانه است دیگر..مجازی و واقعی اش به لطف صاحبخانه دیگر فرق چندانی ندارند.
پیشاپیش سپاس دل آرام جانم.

فدای تو بشم من
ایشالاااااا
مرسی رفیق که هستی

جزیره دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 20:03

خب من که از همین الان میدونم شب یلدا اینجا نخواهم بود. یعنی بخوام هم نمیتونم چون ذقیقا 27 آذر شارژم تموم میشه و مطمئن هستم دیگه تا بهمن شارژ نمیشه پس ما که نیستیم:(

تو تا اون خبر رو به من ندی، عکس هم میفرستادی نمیذاشتم که
حالا که نیستی پس پیشاپیش تولدت مبارک دختر قشنگم... یه عالمه آرزو و انرژی و لحظه های خوب برای تو

جزیره سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 10:01

امشب ساعت 10 شب بیا خبر خوبه رو بت بدم

جزیره سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 10:05

فک که میکنم ساعت 10 دیره
8-9 هستی؟

جزیره سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 10:07

هههههههه تولدمهههههههه
مرسی عزیزم
البته که دیشب دوتا از عزیزان زهر کردن تولدمونو. فک کن!!! دعوا دعوا سر یه مسئله ای که مربوط بود به تولد من!!!!
بعد من هم گفتم میخوام تولدی که سرش دونفر اینجوری با هم دعوا میکنن اصن نبااااااااااااشه. والا به قران
خجالت هم نمیکشن. اصن شگون تولد ادمو میپرونن

"شگون تولد آدمو میپرونن"... یعنی اعتماد به نفس چه میکنه!!!
منتظرتمها، باز نیام ببینم نگفتی رفتی تا بهمن هاااا
:*

مرضیه سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 12:24

بازم سلام عزیزدلم.امسال یلدا برای من متفاوته.یلدای امسال رو بینهایت دوست دارم...
ایشالا یلدای امسال برای همه پر از تفاوت شاد باشه...

سلام مرضیه گلم
خدارو شکر. ایشالا خوش بگذره بهت عزیزم
ایشالا ایشالا

م . ح . م . د سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 15:25

مرگ بر فرانسه

بله حتما همینطوره که تو میگی!!!

مژگان امینی سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 20:23 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
ممنون
راستی یلدا برای من نارنجی است.

سلام به شما خانم امینی عزیزم
چه جالب

سکوت چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 10:09 http://www.sokoot-.blogfa.com

سلام. من تازه وارد هم یه چیز فرستادم البته من دو تا عکس رو توی یه صفحه وورد گذاشتم و فرستادم.
در ضمن از آشنایی باهاتون هم خرسند و مسرورم. هرچند که توی وبلاگ دوستان کامنت‌هاتون رو زیاد خوندم.

سلام سکوت عزیزم
بله اسمتون رو وارد کردم. من هم خوشحالم که شما رو اینجا میبینم و ممنون که افتخار دادید برای این بازی.

رضوان پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 00:19

دلارام جان سلام
من نقاشیمو فرستادم اگه رسید خبر بده
مرسی
ما یه دیوان حافظ داشتیم که یکی بی اجازه از کتابخونه مون برداشت برد براهمین نقاشیشو کشیدم
چیزای دیگه هم میشد بکشم اما مداد رنگی نداشتم!!!

رسیده عزیزم

طـ ـودی پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 17:21

منم عکسمو فرستادم، البته خصوصی
رسیده دیگه؟!

عکست رسید عزیزم اسمت اضافه شد.
فکر کن عکس به اون خوشگلی نرسه ;)

طـ ـودی پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 19:00

مرســــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد