دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht


به آسمون نگاه میکنم. داره بارون میباره. از پشت پنجره شدید به نظر نمیاد. اما پا توی کوچه که میذاری میبینی ریز ریز و بی امان بر سرت میبارن. از پشت پنجره چقدر هوس انگیز بود... دقیقا مثل خیلی از چیزهای اطرافم که از دور جذابن و به محض اینکه قصد داشتنش رو میکنی ترسناک میشن. مثل خیلی از مسائل که به نظر ساده و سطحی میان و وقتی شکافته میشن اندازه یه اژدهای دو سر حجم میگیرن... مثل خیلی دو دو تا چهارتا هایی که سورپرایزت میکنه و میشه پنج...

حس میکنم تا همین لحظه پشت پنجره نشسته بودم و حالا باید برم زیر انبوه بارون... حس میکنم دو دو تا چهارتام، شده پنج...



نظرات 35 + ارسال نظر
فرشته پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 08:54

گاهی اوقات این خیس شدن ها بد نیست...

روزهات همه قشنگ و پر از انبوه حس های زیبای بارونی ...

ممنونم فرشته مهربونم

جزیره پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 09:35

فک کنم من اولین نفری ام که دارم کامنت میزارم

جزیره پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 09:35

+

جزیره پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 09:37

پست رو هم خوندم الان.
ترسناک بودخیلی ترسناک.اون قسمت که تشبیه کرده بودی به اژدهاغمناک هم حتی بود همون قسمتش

نه نه نترس من اینجام :*

آوا پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 10:14

دل آرام..همین الان ، همین لحظه
توی همــین بارونی که از پشت
شیشه نظاره گرشم به یادت
افتادم وناخودآگاه چشمای
منم مـــثل آسمون این
شهر.....خوب نیست
اینجوری بشم.پشت
سر ِ...الهی موفق
باشـــــی و شاد و
سلامت تــــا دنیا
دنیاست عزیزم.
یاحق...

فدای تو
حق نگهدارت عزیزم

سمیرا پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 13:02

درست میگی این یه روی قضیه است ، اما خیلی مواقع هم شده فکر میکنی عجب بارون تندیه ، شرایط سختیه ،ولی چون کارداری مجبوری بری زیرش اونوقت میبینی ای بابا انقدرا هم که فکر میکردی تند نبوده و قابل تحمله و بعضی اوقات هم خیلی لذت بخشه.
که البته بازم همونی میشه که تو میگی دودوتامون چهارتا نمیشه

امیدوارم همینطور باشه

ترنم باران پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 16:56

بارون خوبه
شایدم زیر هجوم این قطرات کمی از دلولپسی های این دو دو تاچهارتاهایی که پنج تا میشن کم شه.فراموش که نه ولی میشه زیر بارون بهش فکر نکرد. یا اینکه آروم تر بهش فکر کرد.
سرده ولی هنوز بارون نیومده زیر بارون بجای ما هم لذت ببر و نفس بکش
مرسی

ترنم جان اون روزی که من نوشتم بارون میومد. تا دیروز هم البته میومد. ایشالا طرف شما هم بباره. تو که خودت ترنم بارانی...

عاطی پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 18:13 http://www-blogfa.blogsky.com

:گل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

آقای دنتیست پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 19:34 http://dstooth.blogspot.com

روایت داریم بارون که میاد باید سیاوش قمیشی رو پلی کنی و در کنار صدای بارون بهش گوش بدی :)
فقط مواظب باش سرما نخوری :دی

روایت بسیار دلنشینیه. فقط بگین روایت رو همچین یکم رمانسش کنن و تاکید داشته باشن یکی هم کنار دستمون باشه بی زحمت :)))

مریم پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 21:54 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

عااااااشق بارونمآ
وای که چ لذتی داره آروم آروم زیر بارون قدم بزنی
سلام دلآرامم

بارونم عاشق توئه
سلام عزیزم

مژگان امینی پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:37 http://mozhganamini.persianblog.ir

نترس دل آرام جان من رفتم خیلی لذت بخش بود . تو هم برو.
خیلی هم توی زندگی دودوتا چهار تا نکن نه این که فقط ممکن است پنج تا بشود .ممکن است اصلاً خود چهارتا هم جالب از آب در نیاید.
شاید پنج یا سه هم بهتر باشد.

ای جانم که اول خودتون تجربه میکنین و بعدا به بقیه توصیه...

جودی آبوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:44 http://judy-Abbott.blogsky.com

مثله گوشه ی ناخن که خیلی کوچولوه ولی وقتی میکشیش تا زانوت میاد

اوه اون که خیلی دردناکه

آذرنوش پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:54 http://azar-noosh.blogsky.com

مثل خیلی از آدمای دور و برمون...

آدمهای دور و برت یکی از یکی بهتر باشن ایشالا :*

پرند پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 23:35

دل آرام عزیز کامنتت رو توی وبلاگ حمید دیدم. گفتم تو خونه ی خودت جواب محبتت رو بدم. ممنونم که هنوز به یادمی...

وای پرند... خیلی خوشحال شدم اسمت رو دیدم. خیلی زیاد... بازم باش پرند...

snowman جمعه 1 آذر 1392 ساعت 01:31

بعد یه عده دیوونه هم هستن٬ ( مدیونی فک کنی مشخصن دارم خودم و میگما!!) که بارون هر چی شدید تر باشه بیشتر وسوسه میشن بزنن بیرون!!
نتیجه گیری: دو دو تای من همیشه پنج میشه!

سلام رفیق

دور از جونت. به دوست من بد نگوها

سلام عزیز دلم

ﺑﺸﺮا جمعه 1 آذر 1392 ساعت 05:06 http://biparvaa.blogsky.com

ﺩﻵﺭاﻡ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ و ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺷﺘﻨﻲ...اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﺳﻔﺮﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺎﺷﻪ...و ﻫﺮ ﺟﺎ ﻛﻪ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﺧﻮﺵ و ﻟﺒﺘﻮﻥ ﺧﻨﺪﻭﻥ ﺑﺎﺷﻪ...ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮا ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺖ اﺯ ﺭﻓﺘﻨﺘﻮﻥ..ﻧﻪ ﭘﻴﺶ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻳﻢ و ﻧﻪ ﺩﻳﺪﻩ ﺑﻮﺩﻣﺖ ﻭﻟﻲ...ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ...
ﺑﺭاﻱ ﺗﻮ و ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ی ﻧﺎﺯﻧﻴﻨﺖ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺁﺭﺯﻭ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺩاﺭﻡ...

چون تو خیلی خوب و مهربونی
ممنونم از محبت همیشگیت عزیز دلم. من هم همیشه برای تو شادی آرزو دارم

ترنم باران جمعه 1 آذر 1392 ساعت 09:46

دلارام جوگیریات پست زده که رفتی،واقعا؟
من تازه باهات دوست شده بودم.وای دلم تنگ میشه دلارام
انگار ته دلم خالی شد وقتی اینو شنیدم که نیستی
امیدوارم هرجا هستی موفق باشی گلم
سفرت به سلامت
مارو بی خبر نزار

ترنم عزیزم اینجا و اونجا نداره. من همیشه توی وبلاگم هستم و تو نازنین رو اینجا میبینم
دلت شاد باشه عزیزم

آزاده جمعه 1 آذر 1392 ساعت 14:06

دل آرام جان سفرت بسلامت. خیلی دلتنگت میشم با اینکه تا حالا ندیدمت!
امیدوارم به هر جایی که سفر میکنی بهترینها در انتظارت باشن دوست من.

ممنونم از محبتت و مهربونیت آزاده خوبم

ایران دخت جمعه 1 آذر 1392 ساعت 16:40 http://dokhteiran.blogsky.com

دل آرام؟؟؟
چه بی خبر؟! زود زود بنویس دوستم. زود زود دلم تنگ میشه...
امیدوارم هرجا هستی شاد و موفق باشی

جان دلم :*
کما فی السابق اینجام و در خدمتتون
ممنونم از دعای خوبت

کاسپر جمعه 1 آذر 1392 ساعت 17:01 http://kasperworld.ir

امید و توکلت به خدا باشه رفیق ... از بارون لذت ببر ...

ممنونم

ترنم باران جمعه 1 آذر 1392 ساعت 17:52

دلاراااااااااااااااااااااااام
خواستم صدات کنم
بگم خوشحالم واست هر جا که باشی
دلم تنگ شده،نمیدونم چرا
منتظرم که دوباره بیای با خبرای خوب
به سلامتی سفر خوبی داشته باشی

عزیزم... ممنونم ترنم جان

آقای دنتیست جمعه 1 آذر 1392 ساعت 20:34 http://dstooth.blogspot.com

با خوندن پست بابک اسحاقی واقعا غافلگیر شدم!اینجور مواقع نمی دونم باید غمگین بود یا خوشحال... غمگین بخاطر رفتن یک دوست هموطن و خوشحال از اینکه میدونی مسیر جدید و بهتری رو برای زندگیش انتخاب کرده
امیدوارم هرجا که هستی شاد و موفق باشی :)

ممنونم دکتر عزیز
اینجا وبت رو بی وی پی ان باز میکنم. خیلی خوبه از این لحاظ :)))

فرشته جمعه 1 آذر 1392 ساعت 21:16 http://houdsa.blogfa.com

دلی دیشب که بهت اس ام اس دادم بغض داشتم. تا آخر شب...صبح که بیدار شدم رفتم کنار پنجره...دقیقا ساعت 8...زیر بارون به آسمون نگاه کردم و دنبال رد هواپیمایی گشتم که دوستای عزیزمو با خودش میبرد به جایی که میخوان زندگی قشنگ تری داشته باشن...دیگه نشد بغضو نگه دارم...

خیلی دلم برات تنگ میشه...میدونم که این دنیای مجازی فاصله ها رو کم میکنه...اما لحظه شماری میکنم تا روزی که دوباره بشینم کنارت و از ته دل بخندیم و چشای مهربونت روبه روم باشه...

سمیرای مهربونم دلم برای صمیمیت صدا و خنده هاتون تنگ میشه...امیدوارم سرزمین جدید همون جایی باشه که همیشه منتظرش بودین...

ای جان دلم فرشته عزیزم. هیچوقت اشک نشینه توی اون چشمهای خوشگلت. منم دلم به دنیای مجازی خوشه که کنار دوستهام نگهم میداره.
زود زود باز هم همو میبینیم.
اینبار با اون دوربین قشنگت چندتا عکس بگیر ازمون بریم به آشناها نشون بدیم

طـ ـودی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 21:26

شاد باشی هرجا که هستی رفیقِ مهربون

تو هم همینطور طودی عزیزم

snowman جمعه 1 آذر 1392 ساعت 22:36

تازه معنی این پست رو فهمیدم...
دلارام مهربان هر کجا که هستی گرم و ایمن باشی. خدا پشت و پناهت دوستم... :)

ممنونم عزیز دلم
سلام :*

آوا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 10:00

دیروز از صبح دل تو دلم نبود..بخصوص
که این چندروز آخر همش هوابارونی
بود..یه جور بدی بودم...ازیه طرف
خوشحالم که بخاطرهدفته وهـر
چی باشه از اینجاموندن........
بیخیال..بماند....اما ازیه طرف
دیگه درسته که خیــلی دیربه
دیرهمو میدیدیم اما هــمین
که میدونم دیگه نیستی...
مثل یه مــوهبت که وقتی
کنارته قدرشونمیــدونی و
وقتی میره تازه میفهمی
کی بوده و چی.........
به خصوص نگاه گـــــرم
سمیراجون ودلـگرمی
های همیشگیش....
واستون ازصمیم قلب
دعامیکنم که به هــر
چی آرمان وهدفتونه
برســیدو یه زندگی
سـرشار از آرامش
و آســــــــایش در
انتظارتون باشه..
آمیــــــــــــــــن
یاحق...

ممنونم آوای عزیزم از محبت و دعاهای خوبت
حق نگهدارت :*

سمیرا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 10:10 http://nahavand.persianblog.ir

حیف شد دلی...دوست داشتم ببینمت...امیدوارم هرکجای این کره خاکی که میری شاد شاد شاد زندگی کنی....راستی منو که یادت نمیره؟ اون دفعه که رفتی چی شد برگشتی؟

ممنونم عزیزم
میام باز سمیرای خوبم. نه چرا دوستهای گلم یادم بره... :*

ته تغاری شنبه 2 آذر 1392 ساعت 11:54 http://ssmall.blogsky.com/

دلارام عزیزم امیدوارم هرجا هستی شاد و موفق باشی

ممنونم ته تغاری عزیزم :*

میرزاده خاتون شنبه 2 آذر 1392 ساعت 13:02 http://khatoonnn.blogfa.com

سلام دل آرام جون.وقتی فهمیدم رفتی یاد همه دوستایی که رفتن افتادم و یه دل سیر گریه کردم. الهی که هرجا هستی کنار خانواده عزیزت خوشحال و سلامت و موفق باشی

سلام خانم خانما. ممنونم عزیز دلم

نیمه جدی شنبه 2 آذر 1392 ساعت 13:08

اگه باشی یانباشی برای من تکیه گاهی
برای من که غریبم تو رفیقی جون پناهی ...یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت غم من نخور که دوری برای من شده عادت ...
پس اسم قشنگ من هم رفت..

ای جانم که منو لایق دونستی و این شعر رو برام خوندی...
نخیررررررررررر من اینجاااااااااااااااام (آی دلم ضعف میره منو اینجوری صدا میکنی، آی ضعف میره...)

حرفهام همونهاست که برات گفتم و برام گفتی...

"یک من دیگر" شنبه 2 آذر 1392 ساعت 15:00 http://yekmanedigar.blogsky.cim

دلارامی کجا رفتی؟ هرجا رفتی سلامت باشی الهی... خیلی خوبه بعضی وقتا که تو این دنیای مجازی با هم دوستیم. اینکه داری میری ولی بازهم هستی... اینکه رفتنت رفتن نیست... هستی...

همینجام کنارتون :* :*
دقیقاااااا. این دنیا برای من که خیلی محشره. رفتم ولی کنار دوستهام هستم هنوز و تا همیشه.

اردی بهشتی شنبه 2 آذر 1392 ساعت 20:24 http://Tanhaeeeii.blogfa.com

:***

عزیزم :*

مزاحم تلفنی یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:54

چه معنی داره پایتخت خارج کامنت منو بخوره؟؟؟؟
دلی جونم برای تو و خانواده گرامیت آرزو می کنم که به هر چی که میخواستین برسین.
اگه فک کردی که از دست تلفن های من در امانی کاملا در اشتباهی زود تند سریع به تکنولوژی مجهز شو

پایتخت خارج بیجا میکنه پیامت رو بخوره :)))))
فدای تو بشم من
تو رحمتی، وجودت برکته

پروین دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 08:13



:* :*

سمیرا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:14 http://nahavand.persianblog.ir

سلام دلی جون خوبی؟ دلتنگتیم...اونجا همه چی آرومه ؟

سلام سمیرا جان. خوبم عزیزم. محبت داری
دفعه قبل مالزی دانشجو بودم و تنهایی برام خیلی سخت بود.
اینبار هم برای همیشه اش رو فقط خدا میدونه. تا ببینیم چی پیش میاد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد