دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

برگر پز ها به بهشت نمیروند!

والا حق دارن این مردان پاک خدا (!) هی پارازیت میفرستن روی کانالهای اونور آبی. بلا حق دارن میگن اینها جیره گیر شیطان بزرگ ( عذرخواهی میکنم البته آمریکا جان) هستن. نبینین آقا جان! نبینین این برنامه های شبکه های اونوری رو. اینها اومدن بنیاد خانواده رو، حالا خانواده که نه ولی خب اومدن سست کنن. حالا گیر ندین چی رو، ولی اومدن یه حرکات تخریبی بزنن و برن. مخالفی؟ میگی نه؟ نه عزیزم شما که موافقی، بیا اینطرف. با اونوری ها هستم. یک نمونه بارز مثال بزنم که به کل بشقابتون رو تحویل مسجد محل بدین... برای گرفتن نذری؟ نه قربونت برم، برای طرح پاکسازی منازل از صور قبیحه. جانم براتون بگه، امشب شبکه بیگانه و ضد ایرانی من و تو، یه برنامه داد تحت عنوان "ایالات متحده برگر"... والا اسمشم میگم هوش از سرم میره! یعنی شما بگو اینها یک درصد، فقط یک درصد به روح اعتقاد دارن، ندارن! چهل و پنج دقیقه تمااااااااااااااااام هی آقای تستر رفت این فست فود، هی رفت اون فست فود. هی چیز برگر امتحان کرد، هی همبرگر امتحان کرد. هی من گفتم الان تموم میشه، هی گفتم الان تموم میشه. مگه تموم میشد!!! حالا من شام خوردم، یک عالمه تخمه خوردم، یک بستنی دبل چاکلتم همین چند لحظه پیشش از گلوم رفته بود پایین. ولی مگه پاسخگو بود؟ آب لب و لوچه بود که جمع و جور میکردم و قورت میدادم بره پایین (بله جانم ما از اون خانواده هاش نیستیم که آب دهنمون راه بیوفته. روش مدیریت کامل حکمفرماست).

هی با خودم گفتم "اه اه چه تصویرهای زشتی. نهههههههه من که سیر سیرم! نههههههههه من که اصلا همبرگر دوست ندارم. چقدر این روغنها برای پوست بدهههههه. به به چه گلهای قالی خوش نقشی! به به چه لامپهای پر نوری! چه رنگ دیوارها خوب شده! دِ لعنتی تموم بشو دیگه".

خلاصه بعد از چهل و پنج دقیقه زجرکش کردن بنده، تموم شد. ولی یاد و خاطره اش با من موند... حالا این شبکه ما کلا سالی یه بار میگیره ها، نگرفت نگرفت چه شبی گرفت...

نظرات 20 + ارسال نظر
تیراژه شنبه 11 آبان 1392 ساعت 00:18 http://tirajehnote.blogfa.com/

وای دلی
عجب چیزی بود
برگرهای خوش رنگ با پنیر آب شده ی طلایی و نان مخصوص
مردم و زنده شدم تا برنامه تموم شد
حالا شما شام و بستنی و تخمه ات به راه بود
من از صبح 6 تا لیوان چای کوفت کرده بودم
شام هم برنج با تن ماهی! میل کنم.
تصور کن حال من و معده ی سوزناکم رو!
البته پستت هم داغ دلمان را تازه تر کرد ها! فکر نکن حواسم نبود! یک سالاد مرغ و الویه ی مخصوص ات طلب من!

واااااااااای از پنیرهاش نگووووووو
خب نه چای حکم زندگی رو برای تو و حتی ما(!) داره. چون چای که نباشه هممون رو از زندگی ساقط میکنی :))))
قربون تو برم من، چشممممم دوتا سالاد مرغ و الویه میارم براااات

تیراژه شنبه 11 آبان 1392 ساعت 00:20 http://tirajehnote.blogfa.com/

برگر پز ها؟
بگو دست اندرکاران شبکه ی ضاله؟ ظاله؟ ی "تو و من"! به بهشت که هیچ!
صد در صد به جهنم واصل خواهند شد!

شاید هم به درک :)))

محمد مهدی شنبه 11 آبان 1392 ساعت 08:10 http://mmbazari.blogfa.com

سلام

خب زنگ میزدید فست فود محله تا براتون برگر بیاره ...

سلام
والا یکم دیر بود برای سفارش. بعد نیست من خیلی خویشتن داررررم. دیگه نزدم :)))

طاها شنبه 11 آبان 1392 ساعت 08:24 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
خدارو شکر که من این برنامه رو ندیدم،قطعا آب دهنم سرازیر می شد(ما مدیریت بلد نیستیم)...اما به هر حال برنامه خوشمزه ای بوده
ایشالا زندگیتون پر از خوشی های خوشمزه باشه

سلام
شکر خدا ندیدید. خیلی هم بی مزه و بی رنگ و زشت بود!!!
ممنونم، برای شما هم

محبوب شنبه 11 آبان 1392 ساعت 08:30 http://mahboobgharib.blogsky.com

وای دلارام، نمی دونی من شکمو چی کشیدم با دیدن این برنامه. کاش چشمام کور شده بود و نمی دیدم. خیر سرم از سه شنبه رژیم گرفتم... دیشب ساعت 11 به وحید گیر داده بودم که برو برام همبرگر بخر... اونم می گفت : مگه تو شام نخوردی بی جنبه! خلاصه این آخرا به فلافل هم راضی شده بودم... ولی برام نخرید... باورت میشه تا صبح خوابشو می دیدم؟ به خدا دروغ نمی گم... تازه می خوام امشب هم خودم چیزبرگر بپزم.

خدانکنه دخترررر
ای جان دلممممم. درک میکنم کامل محبوب...
وای خوش به حالتون. نوش جونتون چیز برگر خوشمزه. جای ما رو هم خالی کنیدا. ما زخم خورده ی دشمنیم :)))))

ﺑﺸﺮا شنبه 11 آبان 1392 ساعت 09:51 http://biparvaa.blogsky.com

ﺑﻪ ﺟﻮﻥ ﺧﻮﺩﻡ ﻓﻘﻄ ﺧﻮﺵ ﺁﺏ و ﺭﻧﮕﻦ...ﺑﻪ ﻗﺪﺭﻱ ﺑﺪ ﻃﻌﻤﻦ ﻛﻪ ﺧﺪا ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ.... ﻣﻦ اﻳﻨﺠﺎ اﺯ ﮔﺸﻨﮕﻲ ﻫﻢ ﺑﻤﻴﺮﻡ ﻓﺴﺖ ﻓﻮﺩ اﻳﻦ اﺟﻨﺒﻲ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻡ...اﻻﻥ ﻓﻘﻄ ﺩﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﻳﻚ ﻋﺪﺩ ﺳﺎﻧﺪﻭﻳچ ﻓﻼﻓﻞ ﻳﺎ ﺑﻨﺪﺭﻱ ﻣﺶ ﺟﻌﻔﺮ( ﺩﻛﻪ اﻱ ﻛﻪ ﻗﺒﻠﻨﺎ ﺳﺮ ﻛﻮﭼﻤﻮﻥ ﺑﻮﺩ) ﻫﺴﺘﻢ....ﻫﻲ.......

بشرا آخه من خیلی دوست داشتم پس چرا
عزیزم... امیدوارم بتونی به زودی یک عدد ساندویچ فلافل خوشمزه از همونها که قبلا سر کوچتون بود رو بخوری.

روزگارمو شنبه 11 آبان 1392 ساعت 10:02

سلام دل آرام جان
من به محض شروع شدن برنامه تلویزیون روخاموش کردم و تا مشت محکمی زده باشم به دهن یاوه گویان اجنبی.بععععععععععععله ! ما اینیم.

سلام بر موج بانوی عزیزم
خانم مشتتون جواب دادا
یعنی اگه ما ها هم یکی یدونه مشت میزدیم، اینها دیگه جرات ساخت چنین برنامه های بی محتوایی رو نداشتن!

سارا شنبه 11 آبان 1392 ساعت 10:05 http://www.takelarzan.blogsky.com

وااااااااای میدونی من که ندیدم و خدارو شکررررر مکنم دلی جون وگرنه درجان (سقط سغت سقت سغط صغط صغت صقط صقت)شده بودم الانم جات خالی یه سامبلیچ نون و پنیر زدم بر بدن و چون صبحه میلم نمیکشه به همبر کلنننن به شدت شانس آوردم

سقط
دور از جونت.بهتر که ندیدی سارا جان. یک برنامه چرتی بود!
نوش جان صبحانه ای که خوردی.

باغبان شنبه 11 آبان 1392 ساعت 10:42 http://laleabbasi.blogfa.com

خب من این برنامه رو ندیدم
داشتم کارتون کرودز رو می دیدمکلی هم مردیم از خنده

بهتر که ندیدی
کارتون خیلی هم خوبه، خیلی هم برای روحت مفیدتر از اون برنامه مزخرف بود که ما دیدیم :))

سمیرا شنبه 11 آبان 1392 ساعت 10:42 http://nahavand.persianblog.ir

وای نگو دلی...نامردا از یک هفته قبلم تبلیغشو کردن دلمون قیلی ویلی رفت! اما من فقط خودمو دلداری دادم که فست فود برا کلسترولت بده عزیزم...ببین روغناش چقد کثیفن..آفرین بشین انار دون کرده تو بخور...باریکلا دخترم...دیگه پا شدم رفتم خوابیدم قبل شروع برنامه شون

وای سمیراااااااا بهترین کار رو کردی که پاشدی رفتی خوابیدی...

"یک من دیگر" شنبه 11 آبان 1392 ساعت 11:13

من که ندیدم ولی همش حس می کنم این شبکه های اونور آبی سوسک پخته و سرخ شده نشون می دن! ( امضا:یک عدد انسان از غار در آمده!)

بهتره همین تفکرات رو داشته باشی من جان. چون تغییر تفکراتت مساویست با مزین کردن روح سازندگان این برنامه های خوشمزه به انواع و اقسام فحش های وزین!!

تـه تغاری شنبه 11 آبان 1392 ساعت 14:55 httpا://ssmall.blogsky.com/

چه فشاری رو متحمل شدی دلارام جان

میبینی تو رو خدا؟
کار من بعد از کارگران معدن، جزء سخت ترین کارها محسوب میشه :))

بهار همیشگی شنبه 11 آبان 1392 ساعت 15:23

پس چی فکر کردی وقتی میگن این شبکه ها اومدن برای جنگ نرم چرا باورتون نمیشه
حتما باید سرتون بیاد تا باورتون بشه؟!
این برنامه ها همه در راستای بیزار کردن ما از زندگیه
مرگ بر اسراییل

باورم شد بهار جان، باورم شد!
هدفهای شوم داررررررن

ترنم باران شنبه 11 آبان 1392 ساعت 15:38


جانم دلارام
ان شالله امشب ی دبل برگر با سس اضافه نوش جان میکنی ،هوش و حواست برگرده و دیشب و برنامه اش به کل از ذهنت بپره

ای ترنم جان، الان که فایده نداره. برگر بعد از مرگ دلی؟ (بر وزن نوشدارو بعد از مرگ سهراب مثلا!)

میرزاده خاتون شنبه 11 آبان 1392 ساعت 23:26 http://khatoonnn.blogfa.com

خدا لعنتشون کنه خواهر!!! بوپوکن الهی
من می دونم شما چی کشیدی

لعنت کنه کلهم الجمعینشون رو!!
شام شما نوش جونتون با اون عکس خوشگلتون

آذرنوش یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 00:41 http://azar-noosh.blogsky.com

الان اون آیکونه تو مسنجر هست که طرف آب از لب و لوچه اش آویزونه و چشماش مسته مسته به درد این پسته میخورد

والا منم همچین مواقعی میگم اه اه این فست فودا همش مضرن و اینا اما همچنان چشممان دنبال همان پنیرهای خوش رنگ و لعاب است...
اتفاقا چند هفته پیش موضوع مقاله داده بو د استاد ..بعد یکی از دوستان در مورد اینکه غذاهای خانگی بهتر از غذاهای فست فودی ست مطلب نوشته بود..استاد هم خیلی شیک گفت اصول مقاله نویسی ورعایت کردی دخترم اما به دلیل عدم صحت ِ موضوع، مقاله ات از نظر من قابل قبول نیست

از نظر منم قابل قبول نیستتتتت
درسته قرمه سبزی روی سر بنده جا داره ها ولی خدایی این برگرها خیلی باحالن. منم بودم به ایشون نمره نمیدادم. متاسفم :)))

مژگان امینی یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 08:53 http://mozhganamini.persianblog.ir

الان سه روزه که ما از دست اجنبی ها خلاص شدیم فقط از دو نصفه شب تا ده صبح می شود مثل الان باب اسفنجی دید که آن هم راجع به فرمول مخفی همبرگر باب اسفنجی است

ای وای من
باب اسفنجی هم؟؟

فرشته یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 15:13

من همیشه می گم کار این دشمن ِ ...هیچکس باور نمی کنه ......

+ دل آرام جان قملت مانا دختر ...

من باور میکنم فرشتهههه

ممنونم عزیز دلم
آدرست کو پس؟

ایران دخت یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 19:28 http://dokhteiran.blogsky.com

خدا مرگم بده دل آرام!!! ینی شما م؟؟؟ شمام از این بشقابای ضد انقلابی و ضد ارزشی دارید خدای نکرده؟؟؟!!!
باورم نمیشه!!!

میدونی من کجا این دردو کشیدم؟! ظهر یه روز ماه رمضون، از حد گرسنگی رو به قبله بودم. خاستم حالم و هوام عوض شه گفتم یه انیمیشن ببینم زودی افطار میشه! "ابری با احتما بارش کوفته قلقلی".... ینی اون روز با این انیمشن جان سوز فقط گریه نکردم!
بی هوش شدم دیگه جاتون خالی

+راستی دل آرام. بهت گفته بودم خیلی اینجارو دوست دارم

نه! (آیکون برخورد قاطع و ایجاد شک و تردید در مخاطب!)
این ابری رو ندیدم ولی میتونم تصور کنم چقدر میتونه وحشتناک باشه وسط یک ظهر ماه رمضون.
نه والا تا حالا نگفته بودی ;) . من ارادت دارم و تو خیلی لطف داری عزیز دلم

آقای دنتیست یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 22:46 http://dstooth.blogspot.com

این برنامه ای که گفتی رو ندیدم ‍خدا رو شکر ! ولی یکی از فانتزی هام اینه که یه کپسول گاز خردل بندازم تو اتاق خبر شبکه من و تو، در اتاق رو هم از پشت قفل کنم! :دی

دکتر جان فانتزی هات همچین یکم خشن نیست؟ البته فقط یکم ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد