دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

ساقدوش میشویم

از حدود سه ماه پیش بهم گفته بود. راستش زیاد جدی نگرفتم. گفتم میون اونهمه کار و دغدغه و شلوغی به دست فراموشی سپرده میشه. این شد که رفتم برای خودم مو کوتاه کردم و مدل ابرو تغییر دادم و یکسری کارهای دیگه.

یکشنبه دیدم مستاصل زنگ زد که دلی سایزت چنده؟ سایز رو گفتم و قطع کرد! نگران شدم گفتم کمک میخواد ؟ نمیخواد؟ زنگ بزنم؟ نزنم؟ هفته قبلش دو بار زده بودم و جواب نداده بود. یعنی طفلی حتی فرصت برای تلفن زدن هم نداشت. گفتم مزاحمش نشم تا عصر... عصر خودش زنگ زد. گفت دلی بیا فلان جا.

- چرا؟

- لباست رو میارم بیا بگیر...

- باشه.

و رفتم... زودتر از من رسیده بود. خسته بود ولی زار نبود. چقدر ذوق کردم دیدمش. چقدر محکم بغلش کردم... گفتم هنوز تموم نشده؟ گفت نه... گفتم بیام کمک؟ کاری ازم برمیاد؟ گفت شما کمک هات رو همون روز انجام میدی و هر دو خندیدیم!

لباسم رو گرفت سمتم. گفتم وااااااااااااااااای چه خوشگله... گفت بیا اینم گل برای سرت... مدل مو رو تو انتخاب کن که به آتی هم بگم... باز دوست داری یا بسته؟ گفتم: باز... باشه پس صاف، فرق کج، گل سمت چپ. گفتم چشم قربان!! ادامه داد: کفشت سفید باشه یادت نره ها...دسته گلتون رو هم همون روز میگیریم... با پسرها و یا آتی قرار میذاریم که سر راه بردارنت... یکشنبه تماما در دسترس باش که آخرین هماهنگی ها انجام بشه... دوشنبه از صبح هم که با مایی... اوه دلی آرایشگاه هم... یهو گفتم راستی من موهامو کوتاه کردما! گفت میکشمت، ببینم؟؟؟ باز کردم موهامو، ریخت روی شونه هام. گفت نه خوبه، ترسوندی منو!! تند تند گفتنی ها رو گفت و رفت...

لباس رو دادم برام بخار بزنن. کفش آماده است. دل توی دلم نیست ببینم چه شکلی میشه. مطمئنم شبیه ملکه ها میشه... یه فرشته خوشگل... چقدر خوشحالم که جزء اولین نفراتی هستم که میبینمش... چقدر خوشحالم که از صبح کنارشم... فقط یکم دلشوره دارم، امیدوارم ساقدوشهای خوبی باشیم براش...



نظرات 27 + ارسال نظر
آذرنوش پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 01:04 http://azar-noosh.blogsky.com

واااااااای چقد هیجاااان چقد استرس (البته اگه من بجات بودم :دی)
مبارک باشه

والا منم یکم استرس دارم و هی به خودم میگم طبیعیه :)))

snowman پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 01:18

اولین و آخرین باری که ساقدوش بودم 12 سالگی ام بود. لباس توری سفید داشتم با کلاه و کفش قرمز!
همه ی عروسی هم دامن عروس را سفت چسبیده بودم! از سفیدی مطلقش خوشم آمده بود! از نزدیکی ام به پچ پچ های عمو و زن عمویم! از دست فشار دادن هایشان. از دوستت دارم هایی که توی ثانیه های کم خلوتشان در تالار به هم گفتند و من خودم را می زدم به نشنیدن!!!
چند باری هم لپم را محکم کشیدند هر دو باهم! یعنی ای کلککک!

خوشبخت باشد عروس این عروسی.
سلام دوست خوبم

ای جانم
ممنونم، ایشالا عروسی خودت
سلام عزیز دلم

ﺑﺸﺮا(ب.ر) پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 05:02 http://biparvabash.persianblog.ir

ﭼﻪ ﺧﻮﻭﻭﺏ....ﻣﺒﺎﺭﻛﺶ ﺑﺎﺷﻪ...ﺩﺳﺖ ﺭاﺳﺘﺶ ﺭﻭﻱ ﺳﺮ ﺧﻮﺩﺕ..
ﺧﻮﺵ ﺑﮕﺬﺭﻩ ﺳﺎﻗﺪﻭﺵ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ...
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﻲ...

ممنونم بشرا ی عزیزم
*نمیدونم چرا دوست دارم برای تو ترکیب گل و قلب رو همزمان استفاده کنم...

بشری درسته یا بشرا؟ آخه خودت یه بار برام اینجوری نوشته بودی.

سارا پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 08:10 http://www.takelarzan.blogsky.com

واااااااااااای چه روز خوبی میشه مطمئنا وقتی تو ساقدوشی دل آرام جونم
مطمئنم همه چی عااااااالی میشه عاااااااالی خوش باشی عزیزم

وای مرسی از این همه انرژی
سعی میکنم اون روز هی به کامنت تو فکر کنم

مژگان امینی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 08:31 http://mozhganamini.persianblog.ir

مبارک باشد
دل آرام جان حالا این ساقدوش که گفتی یعنی چه ؟
در شهر ما (همدان)فقط داماد ساقدوش مجرد دارد .و ینگه های عروس از زن های باتجربه ی فامیل هستند.البته بودند و حالا تقریباً نسلشان منقرض شده.ببخشید دیگه ما از شهرستان آمدیم.

فدای شما
شهرستانی و غیر شهرستانی نداره، همه تاج سر هستین :*
والا تا جایی که من در جریانم، ساقدوش ها در عروسی نقش هدایت کننده دارن تا عروس و داماد از جشن بیشترین لذت رو ببرن. اینجور که به من گفتن علاوه بر حضور مستمر در عکس ها () رابط بین مهمونها و عروس و داماد هستن و باید تلاش کنن همه چیز مرتب پیش بره.

فرشته پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 09:24 http://houdsa.blogfa.com

عزیزم...تو خوشگل ترین ساقدوش دنیایی...مهربونترینش...

خوش بگذره بهتون...خوشبخت بشن ..

فدای تو... مرسی از اینهمه تعریف
خیلی محبت و لطف داری فرشته عزیزم :****

مریم نگار پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 09:31

سلام دلی جانممم...
هنوزم ساقدوشی رسمه ؟؟؟!!!
من خیلی وقته دیگه ندیدم ...
خوشبخت باشن...هم عروس و هم ساقدوش عروس

سلام مامانگار عزیزم
نه رسم نیست، الان سلیقه ای هست.
مرررررسی :**

نیمه جدی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 10:16

میگما دلارام جونم من عکس میخوام! بله . تا این حد مشتاقم و ایشالله همیشه به عروسی و شادی قشنگترین ساقدوشی که تا حالا هر کی دیده تو هستی. مطمئنم.

عکس؟! من قربون اشتیاق تو برم اخه
ای جانم... چقدر لطف داری تو. ممنونم نیمه جدی عزیزم از محبتت

سمیرا پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 10:27 http://nahavand.persianblog.ir

به داد دردهای شکوفه برسید
http://nahavand.persianblog.ir/post/738/

ببخشید سمیرا من چند خط اولش رو خوندم اعصابم خیلی خرد شد... به همین دلیل کامل نخوندمش...
نمیدونم دقیقا چه کاری ازم برمیاد اما هرکاری که در توانم باشه انجام میدم.

فرشته پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 10:49

سلام دل آرام آرام دل ...
خوبی خانمی ؟

بنده هم همانی که نیمه جدی جان و فرشته جان گفتن ...بلیییی

و اینکه امیدوارم یک روز شاد و خاطره انگیزی رو داشته باشید .

سلام فرشته مهربونم
مرسی عزیزم
قربونت برم لطف داری خیلی

ترنم باران پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 12:08

حتما هم عروس زیبایی خواهد شد هم عروسیه زیبایی.
مطمئنم خوش میگذره حسابی چون عروسیه دوستان صفای خاص خودشو داره مخصوصا که شما جزء مهمترین ها هستین و اولین ها
نگران نباش بهترین ها اتفاق میافته و شما هم بهترین ساقدوشی رو انجام میدی

دقیقا عروسی دوستان یه چیز دیگه است...
ممنونم از قوت قلبت ترنم باران عزیزم :*

تـه تغاری پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 12:16 http://ssmall.blogsky.com/

وای من ساقدوش اینقدر دوست دارم جایی ندیدم البته !
حتما واسه خودم یه فکری میکنم
ایشالا به سلامتی و شادی باشه عزیز من حتما بیست بیست میشی

خب زیاد رسم نیست. بیشتر تشریفات میدونن تا رسم
ایشالا ایشالا :*
ممنونم عزیزم

یسyasna پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 12:29 http://delkok.blogfa.com

من هنیشه ساقدوش ها را دوست داشته ام... این هماهنگی و یکدستی خودش زیبایی خاصی داره ... شب خوبی باشه واست... خوش بگذره ان شالله..

اره منم هماهنگی و یکدستیشون رو خیلی دوست دارم.
ممنونم یسنای خوبم

ایران دخت پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 20:46

وااااای چه هیجانی.... خوش به حالت.... خیلی بهت خوش می گذره حتما. خوش به حالت دوستت که همچین ساقدوشای خوبی داره...
تبریک میگم... خوش بخت باشن همیشه.

ممنونم ایران دخت عزیززززززم

*اسمت چه اصالتی داره...

مژگان امینی پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 23:08 http://mozhganamini.persianblog.ir

اهوم م
حتماً عروسی خوبی می شود.

فدای شما

هانا پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 23:46

بسلامتی ...مبارکشون باشه ... انشاالله حاصل انتخاب دوستت یک عمر زندگی توام با عشق و آرامش باشه برای خودش و همسر محترمش.
و صد البته انشاالله روزیِ خودت عزیزم
ایشالا که از همیشه خوش تر بدرخشی و حسابی هم بهت خوش بگذره

ممنونم عزیز دلم

کاسپر جمعه 19 مهر 1392 ساعت 01:04 http://kasperworld.ir

به به مبارکه ...

منم تجربه ی ساقدوشی رو دارم ...

مرسی
چه جالب

ﺑﺸﺮا(ب.ر) جمعه 19 مهر 1392 ساعت 08:35 http://biparvabash.persianblog.ir

ﻣﺮﺳﻲ ﺩﻵﺭاﻡ ﻋﺰﻳﺰﻡ...
ﺭاﺳﺘﺶ ﺩﺭ اﺻﻞ ﺑﺸﺮﻱ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﺮ ﻭﺯﻥ ﻛﺒﺮﻱ...ﻭﻟﻲ ﻭﻗﺘﻲ اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﺸﻪ ,ﺑﻌﻀﻴﻬﺎ ﺑﻪ اﺷﺘﺒﺎﻩ ( bashari) ﻣﻴﺨﻮﻧﻨﺶ...ﭘﺲ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﺸﺮا ﺭاﺿﻴﻢ...
اﺻﻠﻦ ﺷﻤﺎ ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻱ ﺑﻨﻮﻳﺴﺶ..

ممنونم برای توضیحت عزیزم

khorshid جمعه 19 مهر 1392 ساعت 16:13

mobarak khanoom.
daram tajasom mikonam. delaram khanoom aziz ba lebas khoshgelo kafshe sefid. daste gol khoshboo, mooha bazo farghe kaj gol samte chap...
vah vah che khoshgel khanomi...
omidvaram khoshbakhto salamat bashan aroos damade jjadid.
tabrike faravan.

ممنونم از محبت و لطفت خورشید عزیز

ترنم باران جمعه 19 مهر 1392 ساعت 16:28

سلام دلارام جان
سوالی داشتم
شما کسی رو میشناسید که ارشد مدیریت اجرایی خونده باشه؟

سلام
نه عزیزم

اردی بهشتی جمعه 19 مهر 1392 ساعت 19:17 http://Tanhaeeeii.blogfa.com

آخیییی
چه لذت بخش
عروسی برگزار شده یا نه؟
بیا تعریف کن!

نه هنوز برگزار نشده

نرگس20 جمعه 19 مهر 1392 ساعت 23:24 http://w

خوشبخت باشن الهی
و
خوش به حال اون عروس که دل آرام ِ آرامِ دل ساقدوشش هست

مطمئنا جشن خیلی خوبی خواهد بود
خوش بگذره بهت عزیز دلم

ممنونم از محبتت نرگس عزیزم
ممنونم عزیز دلم

الف. لام. ی شنبه 20 مهر 1392 ساعت 08:52 http://www.inspiration90.blogfa.com

عزیزززززززززززم
خوشبخت بشن الهی

دلی ساقدوش باید مجرد باشه؟

ما آخه هیچ وقت ساقدوش دختر نداریم!!

ساقدوش ها مجرد هستند و سولدوش ها متاهل. که البته ما توی این مراسم سولدوش نداریم.

آقای دنتیست شنبه 20 مهر 1392 ساعت 10:00

مبارکه :)
هرچند اروپایی هست ولی رسم قشنگیه...

ممنونم
موافقم شور خاصی داره

سمیرا شنبه 20 مهر 1392 ساعت 10:57 http://nahavand.persianblog.ir

دلی جونم شرمنده ام که برای همچین پست شادی اون کامنت رو گذاشتم راستش اون روز به قدری داغون بودم از دردهای این دختر 16 ساله که فقط خواستم یه جوری منتشر بشه....ممنونم از همدردیت فقط خبرو پخش کن تا میتونی

الف. لام. ی شنبه 20 مهر 1392 ساعت 14:27 http://www.inspiration90.blogfa.com

سولدوش نشنیده بودم تا حالا ..

فکر کنم برای ترک هاست، درسته؟ تبریز و اون ورا ...

راستش نمیدونم دقیقا برای کدوم طرف هاست

م.م سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 19:59

خواهر عروس میتونه بعنوان ساقدوش باشه؟

من راستش زیاد قانون ها رو نمیدونم اما دیدم که خواهر عروس یا داماد هم جزء ساقدوش ها باشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد