دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دو ساله شد




تولدت مبارک تولدانه



*انتقادات شما را پذیراییم...

نظرات 24 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:30

چه جالب تولد تولدانه ست ! تولدش مبارک .
کاش توی این تولدها کیک و شیرینی هم بود

واقعا عالی میشد

فرشته جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 22:30

تولدش مبارک.و یک خدا قوت به بچه های زحمت کش تولدانه.

مرسی عزیزم

بابک اسحاقی جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 23:56

خسته نباشی دل آرام عزیز

قربان شما

فرشته شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 00:05 http://houdsa.blogfa.com

تولدش مبارک. خسته نباشی عزیزدلم...
سمیرا جون راست میگه...کیک میخوایم. لطفا مسءولین رسیدگی کنن...

مسئولین همزمان با سرو الویه و لازانیا، کیک میارن خدمتتون

سمیرا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 00:13

یعنی مسئولین رسیدگی میکنن؟
من که چشمم آب نمیخوره!

همون که به فرشته گفتم!!

سمیرا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 00:16

نه مثه اینکه موضوع جدیه ! مسئولین میخوان رسیدگی کنن

م . ح . م . د شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 00:43

من این تولد فرخْنده رو به خودم فعالترین عضو این گروه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای خود طول عمری با عزت همراه با سلامتی و دلی خوش و لبی خندان در سایه ی نظام مقدسمون آرزو میکنم ...

طبق روال عادی برنامه، من سکوت میکنم

"یک من دیگر" شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 00:49

مبارکه مبارکه ایشالا عروسیش!

هیچکسی شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 01:17 http://hichkasinistam.blogfa.com

مبارکا باشه ...

ممنون عزیز دلم

سمیرا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 08:35 http://nahavand.persianblog.ir

بادا بادا مبارک بادا./...دست شمام درد نکنه بانو دیگه میدونیم اگه همه فراموشمون کنن یکی هست که تولدمون رو یادش باشه

فکر کن کسی تو رو فراموش کنه... :*
قربان شما

نرگس۲۰ شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 14:50

خدا قوت دل آرام عزیزم

تولد تولدانه ات هم مبارک...ایجاد چنین مرجع خوبی واقعا ایده ی خلاقانه ای بوده

ممنونم نرگس عزیزم :**
ایده اولیه اش از بابک عزیز بود

سمیرا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 15:55 http://nahavand.persianblog.ir

راستی من خیلی وقته میخوام یه سوال بپرسم همه ش یادم میره تو متولد چندی دلی؟ و اگه میشه مامانتم بگو؟ بعد دلیلشو برات میگم

من متولد 64 هستم
سنی ندارم که

کیانا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 18:32

دلی به تولدانه بیا تولد منو تبریک بگوووووو

بعد اون آیکون ِ که مثلا بوس ِ ولی همش لبِ رو واسم بذار

دستت دردنگیره دخترم که اینقددددد تلاش میکنی واسه تولدانه

میشه جای تولد یه مرجع شوئر یابی بزنین؟؟؟ ثواب داره هااااااااااااااااا کلی جوون عذب (؟؟؟) اینجاا هس البته میدونی خودمو نمیگم ک بقیه رو میگممم

بله بله چشم
نه نه اون آیکون برای من واقع تهوع آوره شرمنده!!!
شوهر یابی :)))) فکر کنم کلی دعای خیر پشت سرم باشه :)))

آذرنوش شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 19:28 http://azar-noosh.blogsky.com

تولد تولدانه البته با یه ماه تفاوت همسن وبلاگ فسقل ِ منه

مبارک باشه.خسته نباشی دل آرام جان

پس یه ماه از وب تو کوچکتره :))
ممنونم عزیز دلم

سمیرا شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 20:51

در وبلاگ هاله خوندم که امروز روز جهانی وبلاگ نویسانه ،
اول گفتم به دختر گلم تبریک بگم و براش از خدا بخوام که بهترینها را براش رقم بزنه.روزت مبارک .
و برای تمام بلاگرهای عزیزی که با تمام عشق و علاقه مینویسند وما را در خواندن نوشته هاشون شریک میکنند آرزوی سلامتی و موفقییت دارم و به تک تکشان تبریک میگم.روزتان مبارک.

متشکرم متشکرم :***

روشنک شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 22:10 http://hasti727.blogfa.com

خانم جان تبریکات ما رو که قلمبه قلمبه از ته دلمون زده بیرون پذیرا باشین پیلیز...
اخر شهریور هم افتخار بدین در خدمتتون باشیم بازم پیلیز

ای جانم
اصلا موج انرژیت تا اینجا رسید :***

بابک نوعی شاد شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 23:00 http://avacode.ir

تولدش مبارک ...
خسته نباشی دلارام ...

ممنونم

باغبان یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 08:30 http://laleabbasi.blogfa.com

باز من دیر رسیدم تولد تموم شد؟؟؟
قبول نیست منم کیک و الویه و لازانیایی که مسئولین رسیدگی کردن رو میخوام!!!!!
تولدش با تاخیر مبارک
ممنون که هستی

نه قربونت برم تولد تا وقتی که مهمون ها باشن ادامه داره (انقدر بدم میاد اونهایی که مهمونی هاشون رو زود تموم میکنن!! خب بابا جان ما هنوز دلمون میخواد قر بدیم چرا اخه انقدر زود؟؟!! یعنی به من باشه میگم مهمونها تا وقتی وسط باشن کماکان مهمونی ادامه داره!!)

باران پاییزی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 10:00 http://baranpaiezi.blogsky.com

تبریک من رو هم بذیرید دلارام بانو.
وبلاگ آقای اسحاقی مانند دهکده ی جهانیه که تونستم با دوستان جدید آشنا بشم و تفکرات جدید
موفق باشید

اصلا مگه میشه تبریک شما رو نپذیرفت؟؟
دقیقا موافقم
متشکرم

yasna یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 13:00 http://delkok.blogfa.com

سلام
خواستم انتقاد کنم بگم چرا سوال داششتم جواب و ندادید و اینا...
بعد دیدم ...
خسته نباشی... شما و بابک عزیز...
تولدش مبارک

سلام عزیزم
چی شد؟ سوال داشتی جواب ندادیم؟ بگو خودم برات جواب میدم همینجا قربونت برم

عاطی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 14:02

مبارکه تولدش .....

خیلی وبلاگ خوبیه!و حتمن می دونید ک من خیلی دووسش دارم:دی

ولی حیف ک همه مون واقعا کم کاری می کنیم واسه ش(البته بجز شما ک دست اندر کارید):دی

آخه چرا کسی ک تولدشه نباید بیاد و خوشحالی شو ابراز کنه(البته همه تیریپ غم برمیدارن تو روز تولدشون)

یا چرا نباید کامنتدونی تولدانه رو تو روز تولد دوستمون نترکونیم؟(حتی اگه دوستمون اثلن ب تولدانه سر نزنه:|)

یا هرچیز دیگه ای!!!!!!

من تولدانه رو دووس دارم خیلی!ولی حرصم می گیره ازش!رووزی صدتا بازدید و حتی ی کامنتم نه!!!!!

ما اگه نخوایم کامنت بذاریم پچرا اومدیم بلاگستان؟!!!!

والا

(آیکون بی اعصاب:دی)

عاطی جان یک لیوان آب بخور عزیز دلم :)))
هرکسی یه برداشتی و یک نوع رفتاری با تولدش داره، اما من اگه جایی تولدم رو تبریک میگفتن مطمئناً به قدری ذوق میکردم که دلم میخواست حتما اون شخصی که تبریک برام نوشته هم بدونه چقدر خوشحالم کرده...
شاید واقعا بعضی ها براشون تولدشون مهم نیست... در هر حال من وظیفه خودم رو انجام میدم. چون دلم میخواد حتی ذره ای هم که شده در شادی ِ مهمترین روز آدمها شریک باشم.
البته که تولدانه همیشه میزبان دوستهای گلی چون توئه...
یک عالمه گل ل ل ل ل :*** (به تقلید از خودت)

عاطی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 14:07

خب حالا تولد:دی

تووووووووووووللللللللدددددددششششششششششش مبااااااااااااااااارک ک ک ک ک

:گل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل


:دی

ای جانم :**

تیراژه یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 18:31 http://tirajehnote.blogfa.com

ان شا الله تولد ۲۰ سالگی اش!
تولد "تولدانه" مبارک.
خسته نباشی برای تمام شبهایی که هر جا باشی برای تبریک گفتن به دوستان این وبلاگ دوست داشتنی رو آپ میکنی دل آرام جان
و ممنون از مبدع خوشفکرش بابک اسحاقی.

20 سال دیگه... ایشالا
ممنونم عزیز دلم :***

طـ ـودی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 20:12 http://b-namoneshon.blogsky.com

تولدش حسابـــــــــــــی مبارک
انتقاد و پیشنهاد هامو میذارم برگشتم قشنگ با فراغ بال میگم بهت الان با گوشی نمیشه!

منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد