دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

کاسه آب به دستم... چشم به جاده بستم...


دوستانم میدونن که من زیاد میزبان خوبی نیستم. یعنی کلا حوصله مهمون داری رو ندارم، بعد شما فرض کن طرف بچه هم داشته باشه دیگه واویلا... یعنی به جد چهره من رو که میبینه علاوه بر کوفت شدن مهمونی ، ترجیح میده سریعتر از خونه ما بذاره و بره. خب من و مامانم در این امر دو قطب کاملا متفاوتیم و هرچه ایشون راحت میگیره، من سخت گیرم... از بحثم دور نشم...

اینکه سی روز با هم بودیم اتفاق خوبی بود. نه که بگم خیلی خوش گذشت و یا راحت بود، نه... ولی خب این جزء خصوصیات آدمهاست که به آخرش که میرسن میگن "چه زود گذشت..." اما خوب بود.

میگن ماه رمضان، تو میزبانی و ما مهمان، اما من دلم میخواد فکر کنم این تویی که هرسال بلند میشی و میای این پایین خونه ما مهمونی... مرسی که امسال هم دلت خواست بیای خونمون... سال بعد هم دوست داشتی بازم بیا... منتظرتم...



نظرات 31 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 01:08 http://mahbuobe.blogsky.com

میدانی ؟!
بعضی هارا هرچه بخوانی ... خسته نمیشوی!

بعضی هارا هرچه گوش دهی ... عادت نمی شوند!

بعضی ها هرچه تکرار شوند ... باز بکر اند و دست نخورده!

دیده ای؟
شنیده ای؟

بعضی ها بی نهایت اند...

تیراژه پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 01:22 http://tirajehnote.blogfa.com

مهمانت بوده ام و میزبانی ات را دیده ام
بی شک هر که مهمان دل پاک و پر نور و مهربانت شده باز هم چشم انتظار مهمانی بعد میماند.
و چه خوش که هم تو و هم مهمان گرامی ات چشم انتظار دیدار بعد باشید..این یعنی رفیقید..
و خوب میدانم رفاقتت با خدا نیز به زلالی رفاقتت با ما آدمهاست دل آرام عزیز.

گل آفتابگردون! پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 01:45

میدونی دل آرام من همیشه نظرم این بوده و هست که
وبلاگ یه جورایی خانه مجازی بِلاگر محسوب میشه
و مدیر وبلاگ میزبان و ما مخاطبین مهمان اون بلاگ و بِلاگر
و بدون اغراق میگم شما جزو یکی از مهمان نوازترین هایی از نظرم
فک میکنم دوستان دیگه هم تایید میکنن این حرف رو ، همین که نمیذاری
مخاطبینت حس بدی بهشون دست بده (دست اون حس بد رو قلم میکنی اصن! ) همین که وقت میذاری انرژی میذاری همین نشون از مهمان نواز بودنته.... مگه میشه توی عالم واقعی شخصی به صبوری و متانت و دلرحمی تو مهمان نواز نباشه؟!!
حالا عکسش (یعنی به ظاهر مهمان نانواز ! بودن بلاگر و در واقعیت مهمان نوازترین حتی بودن ) ممکنه شدنی باشه یعنی میشه..
اما بلاگرهای امثال تو حتما مهمان نوازن در واقعیت
انشاالله حداقل صدتا رمضان دیگه رو در کنار عزیزانت به چشم ببینی و استفاده کنی در کنار عزیزانت..صدتا ماه رمضان کامل..

گل آفتابگردون! پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 02:12

حق داری اگه بگی ای بابا آفتابگردون ،
دو کلوم با خدا اختلاط نمیتونم بکنم ؟
آخه خودت گفتی دوستانم میدونن ما هم گفتیم
اونی که مخاطب این نوشته ست که خودش بهتر از خودت حتی
میشناسدت، گفتیم بیایم اثبات کنیم به خودت از طریق برهان خُلف!
البته اگه از طریق اون برهان میخواستم یه جور دیگه باید شروع میکردم که اتفاقا راحتتر هم بود به جان خودم...اگه اشتباه نکنم باید اول عکسش رو فرض میکردیم...بعد اون فرض رو نقض میکردیم به این دلیل و به اون دلیل:) بعد با رد اون میرسیدیم به اصل...
همیشه از هندسه بیزار بودم اما این برهان رو دوست داشتم...
ممنون که یادم آوردی همچین کارکردهایی هم دارم:))
چشم نظرمو دادم میرم دیگه اون لنگه کفش چرا دلی ؟
حرف مهمان نوازی و این صوبتا بودش الان ها
فدای تو :*

پروین پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 06:11

نیمه جدی پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 08:36

عزیزم... قبول باشه و عیدت مباااااااااااارکا باشه.

سارا پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 09:00 http://www.takelarzan.blogsky.com

چه تعبیر قشنگی دل آرام انگار اینجوری خیلی شیرین تر و دلچسب تر میشه

سمیرا پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 10:22

میزبان بودن و یا مهمان بودن هر دو حرمت دارند و به نظر من هیچ فرقی نمیکنه که مهمان باشیم یا میزبان ، همینکه بتونیم دل همدیگه رو به دست بیاریم و احترام همو داشته باشیم حق مطلب را ادا کردیم.
طاعات و عباداتت قبول دخترگلم . فکرمیکنم میزبان خوبی بودی برای او .چون تمام سعیتو کردی تا او را خوشحال کنی و از این خوشحالی خودتم خوشحالی.
طاعات و عبادات تمامی عزیزان و دوستان این خانه نیز قبول درگاه خالق هستی.
عیدتان مبارک عزیزانم.

مریم پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 12:36 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

دلمـ براش به شدت تنگ میشه
چ میزبان باشه و چ مهمان
ماه رمضون امسالم با تموم ماه رمضونای عمرم متفاوت بود... خییییییییلی

سلام خانوم... قبول باشه دلی جان

فرشته پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 14:01 http://houdsa.blogfa.com

عزیزم...حتما میزبان خوبی بودی با اون دل پر از محبتت واون چشمای خندونت...

نمیره که بخواد سال دیگه بیاد...هست همیشه..کنارت...

فرشته پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 14:02 http://houdsa.blogfa.com

سمیرا خانوم عزیز عیدتون مبارک خانوم...مشتاق دیدارتونم به شدت..

وانیا پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 14:13

منم مهمون بچه رو نمیتونم تحمل کنم
طاعاتت قبوووووووووووول

"من" پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 14:40 http://yekmanedigar.blogfa.com

خیلی اعتراف صادقانه ای بود...:)

م . ح . م . د پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 15:21

عید مامان سمیرا مبارررررررررک

تو هم حالا اگه خواستی مبارک باشه اگه نخواستی نباشه

باغبان پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 15:40 http://laleabbasi.blogfa.com

عیدت مبارک باشه دلارام نازنین و همینطور مبارکه مامان سمیرای مهربونت...
سطر آخر حالمو یه جوری کرد
"سال بعد اگه دوس داشتی بازم بیا"
...

جزیره پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 16:08

الان اینا رو گفتی که مهمونی نیایم خونه تون؟ تو چی فک کردی در مورد ما؟وقتش که برسه،نیتشو که کنیم، کمر همت مونو که ببندیم،همچین گروهی میریزیم خونه تون، حالا تو هی از در بیرونمون کن از پنجره میایم تو باز. هی اخم کن ماکه از رو نمیریمهیچ وخت به قتبلیت های دوستات که ما باشیم شک نکن
حالا اگه میخوای این "ما" رو برات اسم ببرم. همینقدر بگم که کافه چی هم جز گروهمونه


عیدت هم مبارکا باشه
بش بگو خونه ماهم بیاد،ماهم منتظرشیم.

جزیره پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 16:09

مسلما اون واژه "قابلیت" هست
:دی

عارفه پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 16:15 http://inrozha.blogsky.com/

دیدم چرا من چندوقت اضافه کنم دقیقا همون که جزیره گفت

اسماعیل پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 17:27 http://filozof.blog.ir/

نماز روزتون قبول ...التماس دعا

سمیرا پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 18:30

فرشته جان،محمدجان،باغبان جان عید همگیتان مبارک ، فرشته جان منم مشتاق دیدار رویت هستم.
انشااله کشکولهای همگیمان ، همگیتان ، پر شده باشه از عشق و نور و مهر و صفا.

رها پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 21:49 http://raha-vesal67.blogfa.com

ای جانم ... چه جالب بیان کردی دل آرام ...

روزه و نمازها قبول عزیزدل ...

yasna پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 21:59 http://delkok.blogfa.com

امسال که ماه رمضان مهممونتون بودیک که خوب بود

عیدت مبارک عزیز دلم...

هیچکسی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 13:21 http://hichkasinistam.blogfa.com

عید شماااا مبارک

نرگس۲۰ جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 16:17

عیدت مبارک دل آرام عزیزم

عباداتت قبول باشه

میزبان که تو باشی حتی ماه رمضان هم دلش میخواد تند تند بیاد پایین مهمونی

خورشید پورامینی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 18:02

سلام بانو،
من رو ببخشید برای تاخیر. می خواستم تشکر کنم از زحمت و لطفتون برای سفره های آسمانی امسال.

دل آرام عزیزم،
طاعاتت قبول و دلت پاک.
فطرت مبارک.

سلام عزیز دلم
فدای تو
عید تو هم مبارک خوشگل خانم

پروین شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 05:13

سمیرا جانم و دلآرام عزیزم
عیدتان مبارک عزیزان مهربان :*****
تنتان سالم و دلهاتان شاد

پروین شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 05:13

و عید همهء دوستان خوبم که اینجا را میخوانند.
دوستتان دارم

کویر یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 16:23 http://faramushshodeh.blogfa.com

باید در آغوشش بگیری...آرام.

سایلنت دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 11:53 http://no-aros.blogfa.com/

میاد مطمئن باش
خداوند بی نهایت است...

فرشته دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 13:46

آوا دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 14:51

سلام دل آرام عزیزم...پست سفره های
آسمانی امسال رو دیدم ..چقدردوس
داشتم شرکت کنم اماخب نشد....
خیلی دستت درد نکنه خانومی...
خسته نباشی عزیزدلم.........
کسی که اینجوری میتونه این
بزم رو بچینه و اینهمه دلهارو
دورهم جمع کنه مســــلما
میزبان خیلی خوبیه ......
انشــــــــــالله سال دیگه
مهمونی بعدی وعـیدی
دیگر...وسالهایی دیگر
انشالله......وتعبیرت
واسه میهمان بـودن
خدارو دوس داشتم
یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد