دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

و من یک تیر ماهی ام


دوستش ندارید... باشد حرفی نیست... از بودنش ناراضی و شاکی هستید... باشد ایرادی نیست... گرم است، کلافه اید، کم حوصله اید... باشد تمامش گردن تابستان...

نمیخواهیدش، تحملش کنید... میگذرد... من به عنوان یک تابستانی، از جانب او به شما قول میدهم زودتر از آنچه فکرش را کنید برود... میرود... میرود...


*خوش آمدی تابستان عزیز من...



نظرات 56 + ارسال نظر
باغبان یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 23:49 http://laleabbasi.blogfa.com


دلآرام متولد ماه تیر!!!!
تولدتون پیشاپیش مبارک باشه
چون من خورشید رو خیلی دوس دارم بالطبع تابستون رو هم خیلی دوس دارم

تو از بس مهربونی

شاذه یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 23:55 http://moon30.blogsky.com

سلام
چه بانمک نوشتی!
ولی من دوستش دارم. عاشقشم. منم تیرماهیم. بیستم!
و عاشق تابستان... یعنی از اوائل بهار من امیدوار میشم که هورا تابستون داره میاد. کلاً هم خوشوقتم که تو کویرم. اگر شمالی بودم و دور از آفتاب دلم می گرفت.

سلام
تولدت پیشاپیش مبارک
عزیزم...

طـ ـودی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 00:55 http://b-namoneshon.blogsky.com/

تابستونت مبارکـــــ دختر تابستونــیِ دوست داشتنی

ممنونم عزیز دلم

بهار همیشگی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 01:19

مگه میشه کسی از تابستون بدش بیاد و دوست داشته باشه زود تموم بشه
به نظر من سال فقط باید دو فصل داشته باشه بهار و تابستون
آخه این دو فصل با خودشون شور زندگی میارن و به آدم نشاط میدن...
پس دختر پرنشاط تابستونی تولدت مبارک

آره بهار جان... بد که سهله خیلی ها متنفرند از تابستان...
ممنونم عزیز دلم

محمد مهدی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 01:38 http://mmbazari.blogfa.com

سلام
من عاشق تابستونم ...

راستی تولدتون هم مبارک

سلام
چقدر خوشحال میشم افرادی رو میبینم که تابستان مهربان من را دوست دارند...
ممنونم

سمیرا دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 02:15

من تمام فصول و ماههای سال را به دلایل شخصی خودم دوست دارم و تابستان را که دیگه نگو و نپرس
فکر کنم گرمترین فصل در زندگی من باشه .

پر مناسبت ترین فصل...
سالگرد ازدواج خودت و خاله، تولد بچه هاتون، تولد مادر و پدر...

پروین دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 02:49

حالا شاید بخاطر دلآرام خانم عزیز یک تجدیدنظری توی رابطه‌مون با تابستون بکنیم. شاید ....

من هم تیرماهی‌ام و تیرماهی‌ها را دوست دارم (تیغ ماهی را اما نه ها!) تیرماه را هم خیلی، م م م م .... نه. دوست ندارم. از گرما عاجزم چون

ای جانم...
پس من تولد شما رو پیشاپیش تبریک میگم و براتون کلی آرزوهای خوب دارم. و امیدوارم تیرماه کانادا هوا دلپذیر باشه :*

تیراژه دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 03:30 http://tirajehnote.blogfa.com

آمدن تابستان و تیرماه دوست داشتنی اش مبارکِ همه ی ما باشد "تیرماه"ی عزیز ما.
و چقدر قشنگ گرامیداشت مقدم این فصل رو نوشتی دل آرام.

ممنونم عزیز دلم...

جعفری نژاد دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 08:17

خب آدم باس واسه دوست داشتن هر چیزی یه دلیل داشته باشه
شاید اونا که تا حالا تابستون و تیر ماهش رو دوست نداشتن نمی دونستن چه موجود مهربون و دوست داشتنی ای تو این ماه به دنیا اومده

تولدت پیشاپیش مبارک آبجی خانوم
بودن آدمایی مثل جنابعالی عجیب حال دنیا رو خوب می کنه

من رو همیشه شرمند محبت و لطفت میکنی...
از خدا ممنونم برای داشتن نازنینانی چون شما...
ممنونم... روناک عزیزم رو ببوس

کیانا دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 10:12 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

بجون خودم خیلی گرمه .منم ب گرما طاقتم کمه خو امسالم که دهن به روزه( عبارتو حال کن ) باس از این بیمارستان برم اون بیمارستان و کلی کلنجار برم با آدما و فک بزنم سر راضی کردنشون
خو انصافه؟؟؟!!! انصافه من طفل معصوووم اینجوری عذاب بکشم آخر؟؟؟!!!!
یکم خوب نیگام کن ببین چقد دلت واسم سوخید الان

ولی حالا در مبارک بودن این ماه ک شکی نیس .من کلی متولد تابستون دارم یکیش مامان خودم .بعد مسئله ای که همیه واسه من مطرح میشه اینه ک چرا وقتی بهار فصل عشق و عاشقیه بچه ها تو تابستون بدنیا میان؟؟؟!!! واقعا این سوال عمیقه هااااااا

ناراحت نباش کیانا، زود ِ زود میره...
والا من همیشه از جواب دادن به سوالهای فلسفی و عمیق تو عاجزم...

مریم نگار(مامانگار دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 10:19

.لذت لحظه ای رو که گرمازده و کلافه و خسته برمیگردی توی خونه خنکککک..و یه پارچ شربت خوش طعم تگرررری رو سر میکشی...با هیچ چیز عوض نمیکنم..
جلو جلو...تولدت مبارک دلی من...

ای جانم مامانگار مثبت اندیش من
ممنونم از لطفتون :*

"من" دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 12:17 http://yekmanedigar.blogfa.com/

من تابستون رو دوست دارم چون دلارام تابستونیه...
من تابستون رو دوست دارم چون واو تابستونیه...
من تابستون رو دوست دارم چون فصل گرم عاشقیه...

ای جانم
من و تابستون و صد البته جناب واو هم عجیب تو رو دوست داریم.

فاطمه شمیم یار دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 12:21

سلامم عزیز جان
خودت هم خوندی تو وبم که تابستون رو دوست ندارم ذاتا ولی میشه به خاطر و به افتخارهمه نازنینایی که تو این فصل به دنیا اومدن دوست داشتنم رو تغییر بدم و بگم تابستون را دوست خواهم داشت به خاطر شما ها..
قابل توجه همه دوستانم که متولد تیر ماه و کلن تابستونن..

و البت بعد این همه پر حرفی
تولدت مبارم دل آرامَم...تنت سالم و دلت خرسند عزیزم

سلام فاطمه عزیزم
میدونی چقدر دوستت دارم؟
ممنونم :*

امیرحسین... دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 12:28

هر فصلی زیبایی خودش را داره...تنوع میوه های تابستونی را هیچ فصلی نداره

مرسی امیرحسین برای این نکته ظریفت

فرزانه دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 13:08 http://www.boloure-roya.blogfa.com

آخه چرا ما رو تو این موقعیت میذاری؟ خوب ما از گرمای تابستون خوشمون نمیاد. اما چاکر همه تیرماهی خوشگل و خانمی مثل دلی جون هستم. بچه جون یه ذره دندون رو جیگر مبارک میذاشتی روز تولدت میشد اون وقت از محاسن تابستون میگفتی خوب. باشه بابا یادمون نمیره

قربان شما برم من
اونوقت تابستون دلگیر میشد که فقط برای خودم هست که دوستش دارم و به یادش افتادم...

هاله بانو دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 13:39 http://halehsaadeghi.blogsky.com/

تیرماه خوبی داشته باشی خورشید تابستون ...

در کنار تو عزیزم :*

ف رزانه دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 14:22

پست قشنگی بود واسه اومدن تابستان...

مبارک باشه رسیدن ماه تولدت...تابستون هم فصل خوبیه و تیر هم ماه خوبی، با وجود تولد عزیزانی مثل دل آرام جان...

خوش باشی عزیز

ممنونم از محبتت ف رزانه عزیزم

snowman دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 14:35 http://www.tilleternity68.blogfa.com

این آدما هستن که به روز و ماه و فصل هویت می بخشن. عزیز و پرخاطره ش می کنن یا منفور و بد.
و اگه دفاعی از تابستون هم نمی کردیدا فقط تیتر پست کافی بود که تیر عزیز بشه واسم
تولدت پیش پیش مبارک رفیق

و سلام دوستم

دقیقا آدمها هویت میبخشن...
از بس مهربونی تو
سلام عزیزم

گل آفتابگردون! دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 15:21

الهییی دلم کباب شد براش که آخه اینجور که تو گفتی
همینکه گفتی قول میده زود بره اونم بعد از اون همه صداقتی که
در پاسخگویی به سوالات به خرج دادم..... من شرمنده ام تابستان عزیز
بیا دست بدیم به هم..

دلی جان سپاس، یه لحظه فکر کردم اگه فصل ها واقعا درک کنند، چقدر از
تبعیضی که من قایل میشم ناراحت میشن..البته اگه به رسمیت بشناسن منو :)..........من پاییز رو بیشتر دوست داشتم بعد زمستون رو بقیه برام مهم نبودن تا امسال که برای بهار پست نوشتی گفتم برخلاف هر سال امسال بهار رو دوست داشتم و الان دیگه حس خیلی بدی نسبت به تابستون ندارم...الان همه رو دوست دارم هرچند دروغ چرا هنوز پاییز رو یه جورایی خاصتر
اما حواسم به فصل های دیگه هم هست اگه باز ببینمشون... ممنون برای این پست...

و در پایان:
طبق تحقیقات میدانی ای که انجام دادم شما متولد بیست و سه تیر هستی
خیلی زوده برای تبریک اما کی میدونه شاید تا اون روز نباشم که تبریک بگم پس پیشاپیش تولدت مبارکها باد فرشته روی زمین:*
انشاالله مقدماتش جور بشه و روز تولدت کاینات با بزرگترین خوشحالی ِ زندگیت سورپرایزت کنه...انشاالله

+هرچند بادمجون بم آفت نداره و احتمالا هستم خدمتتون بیست و سوم برای تبریک:)

تابستون هیچوقت از تو دلگیر نیست، تو افتابگردونی... یک آفتابگردون مهربون...
ایشالا سالیان سال شاد و سلامت باشی
ممنونم عزیزم :*

اردی بهشتی دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 16:35 http://Tanhaeeeii.blogfa.com

آخی
فرا رسیدن تیرماه مبارکت باشه عزیزم
اتفاقا من عاشق گرما و تابستون هستم !

فدای تو :*

بازیگوش دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 19:48 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

الهیییی اینقد مظلومانه و معصومانه نوشتی ادم دلش نمیات به این گرما فوش بده دیگه :دی ی ی

تولدت تیر ماهه دل ارام؟:-*

ای جانم...
بله بله :*

نرگس۲۰ دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 20:15

سلام دل ارام جان
آخی...اینقدر ماهرانه ازش دفاع کردی که با وجودی که اصلا نمی تونم گرماشو تحمل کنم،دلم براش خیلی سوخت

و اما تیرماه...تولد دوتا از عزیزانمه که حالا با خوندن این پست شد ۳تا از عزیزانم

به همین دلیل تیرماه را دوست دارم و گرمای بیش از حد اونو بهش می بخشم...چون ۳عزیزی بهم داده که گرمای وجودشون زندگیمو گرم و روشن می کنه

مانا باشی دل آرام عزیزم

سلام نرگس عزیزم
والا راضی به دلسوزی نبودم.
ای جانم مهربون من :*

آذرنوش دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 20:39 http://azar-noosh.blogsky.com

دم همه ی بچه های متولد تابستون گـــــــــــــــــرم

اصن هم من شهریوری نیستمااا

مخصوصا خودت :*

وانیا دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:58

همیشه حس میکنم آدم اگه تابستون دنیا بیاد خیلی ستمه من عاشق زمستونم گرمای تابستون امونمو میبره

برای گرمایی ها خیلی سخته قطعا

نرگس۲۰ سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 00:12

نه دلسوزی از روی ترحم!
فقط فکر کردم شاید مورد بی مهری قرارش دادم ازبس از گرماش شکایت کردم

عزیزم...

روناک جعفری نژاد سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 00:46

پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم .من که شدید عاشق تیر و متولدینش هستم

ای جانم روناک عزیز من
من هم عاشق تو هستم عزیز دلم

نیمه جدی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 07:58

تولدت مبارکا باشه دلارام جانم. هر چند ترجیح می دادم تو آذر یا بهمن به دنیا آمده بودی ! چیه خودخواهم ؟ خب بد ه مگه ؟ دوست دارم کسی که دوسش دارم تو ماهی که دوسش دارم به دنیا اومده باشه ؟ ولی با قلبی پر از ایثار و گذشت و فداکاری میگم که خیلی ناخودآگاه رفتم برای دوست داشتن تیر و تابستون! مگه میشه آدم ماه و فصل تولد یه اسم قشنگِ رقص قشنگِ با معرفتو دوست نداشته باشه ؟ نه دیگه نمیشه .

آخه الان من جواب این کامنت پر از مهربونی تو رو چی بدم...
خیلی دوستت دارم...

آوا سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 11:59

پیشاپیش تبریک میگم حلول ماه
تیر ماه را از جانب مشرق زمین
و ورودیکی ازفرشتهءآسمانی
به آغوش زمین......تولد ماه
تولدت مبارک عزیزم........
یاحق...

قربون تو برم من :*

صالحه سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 12:58 http://mokhallafat.blogfa.com/

تابستون مهربونه به شرطی که آدم رو گرما زده و بی حال نکنه :)

عزیزم...

فرشته سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 13:11

سلام دل آرام جان .
خب ببین چرا آدم را در این وضعیت می گذارید ؟؟؟نه خدا را خوش میاد؟؟؟
خب ما به دخترک تابستانی و مهربان اینجا ارادت داریم زیاد...
دخترک لطیف و خونگرم و مهربون و خندون تیرماه ...
اما خب با گرمای تابستان و اینها ...خب خوشمان نمی آید زیاد ...دعوا نکنید دیگه ..

سلام فرشته جان
دعوا نداریم عزیزم... بنده کاملا آدم دموکراتی هستم ولا غیر

فرشته سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 13:32

و بعد اینکه تولد دختر مهربان تیرماهی هم مبارکمان باشد و مبارکش ..انشاالله صدساله بشی دختر خوب . شاد و خندون و سلامت و موفق و کامیاب.
..
و مهم تر اینکه شیرینی و کیک و دست و جیغ و هوراااااا بماند برای شب تولد...

ممنونم از دعاهای خوبت فرشته مهربون من

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 13:34

دل آرام اسم قشنگ و رقص قشنگ...
مرسی نیمه جدی جان...

فرشته اسمت کوش؟

ژولیت سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 14:28 http://migrenism.blogsky.com

تابستان با طعم هندوانه ی خنک و بستنی شکلاتی رو مگه می شه دوست نداشت دوست خوشمزه ی من؟
ماهگرد تولدت مبارک دخترک مهربون:*

به به... نه والا :*
ممنونم ژولیت عزیز من

ترنم باران سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 15:26

سلام
امسال تیر ماه برای من با خبرای خوب شروع شده و من بی نهایت خوشحالم
به این گرما نیاز داشتم و انرژی مثبتمو درست از همین لحظه ها و از همین جایی که هستم تقدیم میکنم
به امید روزای دلنشینی که گرمای تیرماهو برامون مثل خنکای نسیم صبحگاهی هر دیاری دلچسب میکنه درست مثل همین روزهای من
آمین

و تبریک برای تولدت ای بانوی گرمابخش تیرماهی

سلام عزیزم
شکر خدا که آغاز دلنشینی داشتی
ممنونم :*

فرشته سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 15:27 http://www.houdsa.blogfa.com

منم تابستونیم...اما نه تیرماهی..

اما الان یه دلیل خوب دارم واسه دوست داشتن تیرماه...

تولدت پیشاپیش مبارک مهربونم...

منم کلی دلیل دارم برای بیشتر دوست داشتن تو
چشمهایت...

الف. لام. ی سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 18:30 http://inspiration90.blogfa.com

و من یک تابستانی ام! :))

تولدت پیش پیش مبارک عزیز دلم
:****

ای جانم :*

سارا چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 11:50 http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام دلی جونم
نه اینکه دوس نداشته باشمش فصل قشنگیه ولی با گرماش نمیتونم کنار بیام
تولدت مبارک نازنین بانو

سلام عزیزم
ناراحت نکن خودت رو...
ممنونم

نازنینn چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 18:24

تبریککککککککککک دلارام جان

'از طرف یه تیر ماهی'

تبریک به خودت نیز

حامد پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 03:54 http://endland.blogfa.com/

مگه میشه؟آدم حتا اگه پاییزی ِ زمستون باز باشه هم ته دلش تابستون رو دوست داره.مخصوصا اگه دهه شصتی باشه که زندگیش گره خورده به کوچه ی تابستون ِ ظهر

ما آدمهای نوستالژیک و خاطره بازی هستیم...

مسعود پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 12:02 http://literature.blogsky.com/

دوست دارم وبلاگ ساده ولی صادقانتو. کاش منم مثل تو میموندم... نه؟
.
8سال پیش منم مثل شما خیلی انرژی داشتم
خیلی..

امیدوارم باز هم پر انرژی بنویسی و ادامه بدی

کیانا پنج‌شنبه 6 تیر 1392 ساعت 13:05 http://p4nt4lo0n.blogsky.com

روشنک جمعه 7 تیر 1392 ساعت 00:18 http://hasti727.blogfa.com

وااااای عزیز دلم
تولدت مبارک گلم...مهم نیست کدوم روز ...مهم اینه که گرمی تابستون با گرمی به دنیا اومدن تو شروع میشه

ای جانمممم روشنک عزیز من :*

منطقه امن جمعه 7 تیر 1392 ساعت 15:49 http://mantagheyeamn.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک
تابستونم دوس دارم

سلام
ممنونم

رها جمعه 7 تیر 1392 ساعت 22:54 http://gahemehrbani.blogsky.com/

دوسش داریم عزیزم
کلی خاطرات خوب داریم ازش باوجود گرمای طاقت فرساش یه آرامش خاصی درش هست. شما عزیز دل ما درش متولد شدی. دختر خودم هم تو قلب تابستون دنیا اومده. پس اومدن این فصل گرم هم مبارک

تولد دخترک خوشگل من هم مبارک باشه
ببوسش از طرف من :*

م س ا ف ر شنبه 8 تیر 1392 ساعت 05:40

بنام خدای تابستان آفرین
بنام خدای تیر آفرین
بنام خدای دل آرام آفرین

سلام خداوند بر دل آرام
در روزی که به این سرزمین هدیه گردید

و این گونه سلام دادن اشتباه نیست
بلکه برگرفته از فرهنگ قرآنی است
که در سوره مریم "آیه 15" خداوند سلام می دهد
به حضرت عیسی در روزی که بدنیا آمده

در این چند ماهی که با دنیای دل آرام آشنا گشته ام
به این باور رسیده ام که "دل آرام ِ ما"
در شعاع ِ وجودی خودش در دنیای مجازی و حقیقی
بدیگران با رفتار و گفتار نیکش
"سلامتی روحی و جسمی" بخشیده

و اکنون سزاوار "سلام ِ صمیمانه ی ما"
و شایسته
"درخواست سلامتی جسمی و روحی" هست

فرزند با متانت ایران زمین:

باز شدن غنچه ی زندگی ات در دل تابستان را
به پدر و مادر ِ دلبندت و به دیگر عزیزانُ و دوستانت
صمیمانه شاد باش می گویم

خدای بی همتا در مهربانی:
پیوسته و پیوسته به دل آرام ما
از جرعه های آرامش بنوشان
آمین

اکنون که طولانی شد
عذرخواهی کرده و باقی حرف هائی را
که در ذهنم رژه می رفتند نمی آورم


خدای را به تعداد خانه هائی که در تیرماه
هدیه ی آسمانی گرفته و یا می گیرند سپاس می گویم

ممنونم جناب م س ا ف ر عزیز
من این همه نیستم...
ممنونم از حضور و پیام زیباتون
سایتون مستدام

کویر شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:27 http://faramushshodeh.blogfa.com

یک خط ممتد توی مغز که هیچ شباهتی به آرامش ندارد

... :)

زهـــرا شنبه 8 تیر 1392 ساعت 11:55

تولدت مبارک باشه تیر ماهی ِ دل آرام

ممنونم عزیزم

yasna یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:57 http://delkok.blogfa.com

تیرماهتون قشنگ


راستی تیرماه شهر شما از تیرماه شهر ماه گرم تر ها...

ممنونم عزیزم
مگه شما کدوم شهری؟

سلام دوست عزیز

انجمنِ هنریِ وبلاگِ گروهیِ کارِخوب عضو میپذیرد ...

از همکاریِ شما قطعن خوشحال خواهیم شد

برای اطلاعاتِ بیشتر و اعلام همکاری به آدرسی که گذاشته شده مراجعه فرمایید

مریم یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:57 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

میخواستم پنجاهمین کامنت مال من باشه دلی
حالا میرم میخوونم

عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد