دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

عقب مانده ها

یک هفته قبل از عید یکی از بهترین دوستانم رفت مشهد تا جشن عروسی اش را برگزار کند و راهی خانه بخت شود. از آنجایی که هفته پایانی سال بود و عملا مرخصی بی مرخصی، نشد که زیباترین لحظات زندگی اش را درکنارش باشم. هرچند که تمام آن روز حواسم پیشش بود و دلم تنگ و چشمهایم تر...

بعد از چند روز با هم حرف زدیم و از آنجایی که خطش مشکل داشت، گفت وقتی به منزل رسید با من تماس میگیرد. از قضا آن شب چند بار کسی با شماره ای ناشناس با من تماس گرفت ولی با وجود همهمه ای که آن سوی خط بود صدایی از شخص تماس گیرنده به گوش نمیرسید.. پیش شماره را که چک کردم متوجه شدم از مشهد هست و با خودم گفتم خب حتما دوستم تماس گرفته و خط ها باز مشکل دارد و صدایش نمی آید. چند بار تلاشم برای برقراری ارتباط بی نتیجه بود...

گذشت... یک هفته ای گذشت تا باز تلفنها شروع شد و باز هم نرسیدن صدا و همهمه ی پشت خط و... راستش کلافه شده بودم، هم از ناتوان بودن در برقراری ارتباط با دوستم و هم از این تماس های مکرر و بی نتیجه و اعصاب خردکن... تا پنجشنبه گذشته که خلاصه شخص مورد نظر به سخن آمد و خودش را معرفی کرد... یک مزاحم تلفنی بیکار... هم متعجب شدم و هم متاثر، چرا با وجود این همه پیشرفت و امکانات هنوز باید دست به دامان تفریحات چند دهه قبل شد...


نظرات 28 + ارسال نظر
snowman جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 01:10

ای ای ای!!
من به عنوان یک مشهدی عذرخواهی میکنم بانو!!
شمارش و بگو بدم پدرش و درارن!!


در ضمن با افتخار گویا اول!!

اختیار داری
برادر رو جای برادر نمیکشن که... شما چرا عذرخواهی کنی ...
بله بله

م س ا ف ر جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 01:45


سلام و درود پروردگار

در این چند پست ِ آخرین
تلخ نوشت ها
و گاه نیمه تلخ نوشت های دل آرام سرزمینمان را
می خواندم ولی راه به درونش نداشتم
که چرا و چه چیزی دل آراممان را نا آرام کرده

امشب یافتم که دوری یکی از بهترین دوستانش
اثر مهمی در این تلخ نوشته ها داشته
که او نا آرام از این فاصله ی فیزیکی است

امید که همچنان دلهایشان نزدیک
به دوستی و مهربانی باشد

امید که دیگر دوستان خوب دل آرام این سرزمین بتوانند
حضوری پر رنگ تر و شاداب تر
در زندگی دل آراممان داشته باشند
تا این روزهای جدائی "کمتر"
فرزند با متانت سرزمینمان را آزار دهد
آمین

سلام به شما م س ا ف ر عزیز
بله قطعا دوری ایشون بی دلیل نبود و البته عوامل درونی و برونی دگر...
یکی از بزرگترین الطاف خداوند به من، دوستان نازنینی است که هدیه داده. خدا همشون رو حفظ کنه...
ممنونم از محبتتون

عارفه جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 01:51

دل ارام من دارم یه 917 است دیوانه کرده من رو البته زنگ نمیزنه پیام میده پشتکارشم خوبه ها خوب

با همکاری طودی فکر کنم به سرعت کشف بشه

طـ ـودی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 02:22 http://b-namoneshon.blogsky.com/

دقیقا دل آرام دقیــــــقا...
گاهی واقعا بدجور کلافه میکنن آدمو

من واقعا تعجب میکنم که چرا هنوز این روش پیش پا افتاده و دِ موده باب هست...

طـ ـودی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 02:24 http://b-namoneshon.blogsky.com/

اون 917ای که عارفه میگه یا همشهریه ماست یا استان فارسِ

قربون دستت پیداش کن ببینیم کیه بلکه عارفه نجات پیدا کنه

نرگس۲۰ جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 03:15

سلام دل آرام جان
هممون به نوعی درگیر این مزاحمتها هستیم
من چندتایی مزاحم داشتم که یکیشون منو کاملا می شناخت...و اس ام اس بارون میکرد
کلی اطلاعات راجع بهم داشت و خودشو هم معرفی نمیکرد
از تلفن عمومی هم که زنگش میزدم همیشه گوشیش خاموش بود!!!
مجبور شدم خطمو عوض کنم ...علیرغم همه دردسرهایی که برام داشت

حالا دیگه هیچ شماره ناشناسی جواب نمیدم
نه تلفن...نه پیغام

امیدوارم تو هم هرچه زودتر از شر این ادم بیکار راحت بشی

سلام نرگس عزیزم
ای جانم تو هم مثل ما تا 3 صبح بیدار بودی
عجب آدمی بوده... و چقدر برای تو باعث زحمت شده...
ممنونم عزیزم

پیمان اسحاقی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 03:59 http://ruzayeman.blogsky.com

ن تفریحات قدیمی خیلی بهتره الان هک کردن مد شده تو که دوس نداری یکی بیاد هکت کنه پس مزاحم تلفنی بهتره

نه راستش کلا دوست ندارم کسی مزاحمم بشه. چه هک و چه تلفن

پروین جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 05:23

دل آرام جانم، اگر فحشم ندهی و فکر نکنی به عصبانیتت بی احترامی شده! باید بگویم من از خواندن این پستت خنده ام گرفت. اینکه کسی از راه دور زنگ بزند و حرف هم نزند خیلی بنظرم مسخره وخنده دار آمد. گوشی را قطع نمیکردی و حرف هم نمیزدی که آخر ماه حالش با قبض دریافتی اش حال بیاید!

حالا دوست عزیزت چه شد؟ من همه اش دل دل میکردم مبادا مساله ای شده باشد که دوستت بخواهد ولی نتواند با دل راحت باهات حرف بزند. مشکل دارم انگار. همیشه به امکانات بد و عمگین فکر میکنم اول.

اختیار دارید، دقیقا به نظر من هم خیلی مسخره است...
اوه اوه اینکار هم خوبه ها
قربونتون برم، خوبه تونستم باهاش صحبت کنم و مشکلی وجود نداره. طفلک تازه عروس مهمون داشته و درگیر بوده...

مریم جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 09:25 http://mmrad.blogfa.com

جالبیش اینه که وقتی منتظر یه تماسی یهو سر و کله اشون پیدا می شه :|

آخ آخ آره دقیقا مثل اینبار ِ من.

م . ح . م . د جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 11:48

منم یه 0912 دارم که بعدش با 5 شرو میشه خیلی رو اعصابمه !

محمد!!!!!!!!!!!!!
یعنی من تشکر میکنم که همیشه با کامنتهات منو غافلگیر میکنی

م . ح . م . د جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 11:49

راستی پست زیبا و پر مفهومی بود ، ممنونم دلارام جان . آیکون گل

گل رو اونطرف تقدیم فرق سر مبارکتان میکنم

کیانا جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 12:33

منم یه مزاحم تلفنی داشتم یه بار شمردم 45 بار در طول روز زنگ زد ،از 6 صب شرو میکرد تا 11:30 شب

در این حد که من کلا گوشیمو از سایلنت درنمیاوردم ،چن بارم دادم بابام جواب داد ولی کلن فایده نداش ، رفتم اعلام مزاحمی کردم خطشو قطع کردن با ایرانسل زنگ میزد
کلن خیلی استوار بود
حدود 3 ماهی بود بعد دیگه تو سال جدید بیخیال شد ،دید آبی از من گرم نمیشه

عجب استقامتی... نه، در واقع عجب آدم علافی!
خداروشکر بیخیال شده ها

آذرنوش جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 13:03 http://azar-noosh.blogsky.com

مزاحم های من زنگ میزنن بعد اس میدن خانوم گوشی و برندار میخوام آهنگ پیشوازتو گوش کنم

یعنی مردم از خنده آذرنوش
چه اعتماد به نفسی دارن آخه

م . ح . م . د جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 13:06

آذر نوش اون مزاحم منم که 0912 داره بعدش 5 داره دقیقن به خاطر آهنگ پیشوازمه ! نمیدونم چه آهنگیه که انقد خاطرخواش شده ! خب الان وسائل ارتباطات جمعی خیلیه ، میتونه به راحتی تو گوگل بزنه و دانلودش کنه انقد مزاحم مردم نشه ! نمیدونم پیش خودشون چی فکر میکنن اینا ، به نظرم مشکل روحی دارن که بهتره به امین آباد یا حتتا همدان رجوع کنن ! ب خاطر یه آهنگ پیشواز زندگی مردمو به هم میزنن !

من به احترام جمع سکوت میکنم
البته اینو بگم و بعد سکوت کنم، اونهایی که از اونجور آهنگ های پیشواز روی گوشیشون میذارن قطعاااااااااااااا امین آباد لازم هستن

بازیگوش جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 13:18 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

اوووف دقیقن! منم ایرانسلم گه اه مزاحم داره...با یه صدای اویزون هم حرف میزنن که خانوم وخ داری حالت بد میشه:-|

بلاخره با دوستت حرف زدی؟

امیدوارم ایشون هم به راه راست هدایت بشه و بیخیال مزاحمت برای یه خانم متشخص
بله تونستم حرف بزنم، مهمون داشت و در گیر بود که نتونسته بود زنگ بزنه.

آوا جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 14:07

انشالله دوست عزیزت خوشبخت
بشه.... و واقعا عجب آدمایی
پیدا میشن!!! کلا انسانهای
خوشحالی هستن فکر
کنم.. والا با این
تفریحاتشون !!
یاحق...

ممنونم عزیزم
والا به خدا

عاطی جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 19:34 http://www-blogfa.blogfa.com


مزاحم تلفنی

این واسه کسایی-ئه!که یا سنشون کمه!یا تازه موبایل خریدن!
(با توجه به مزاحمام!ب این نتیجه پی بردم!)


+پس ینی دووستت بهت زنگ نزد دیگه؟

:گل ل ل

آخه عاطی دیگه خیلی وقته از زمان اینجور مزاحمتها و تفریحات(!!) گذشته.

چرا بعد از چند روز زنگ زد. درگیر و دار مهمون داری بوده طفلک.
تو خودت گلی عزیزم

ری را شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 08:22 http://narenjestaan.persianblog.ir

یعنی الان هم که شماره می افته بازم مزاحم تلفنی هست ؟ واقعن که اون دیگه چقدر بدبخت بوده

دقیقا همین الان ری را، همین الان که شماره میوفته، کماکان دو زاری بعضی ها نمیوفته و بیخیال نمیشن

رعنا شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 18:25 http://rahna.blogsky.com

یکی بود مزاحم من بود من جواب میدادم بعد گوشی رو میزاشتم رو میزم تا شارژش تموم شه :دی!

بهترین کار رو انجام میدادی

eiti شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 22:45 http://eitii.blogfa.com

به تو سلام می کنم
کنار تو می نشینم
ودر خلوت تو
شعر بزرگ من بنا می شود .....شاملو
به وبلاگ من بیا شاید حضور تو گره گشای مشکل انسانی نومید باشدشاید کسی چه می داند؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

کویر یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 08:26 http://faramushshodeh.blogfa.com

این آدم های ترسناک مثل قارچ رو به افزایش اند و این ترسناک تر است

آدمها انگار برگشت به عقب کردن.

م . ح . م . د یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 11:39

به تو خداحافظ می گویم
کنار تو نمی نشینم
ودر خلوت تو
شعر کوچک من بنا می شود ..... آقا محمد !
به وبلاگ من نیا که شاید حضور تو مشکل انسانی امیدوار باشد شاید کسی چه می داند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نقطه ی بعد از علامت سوالها یادت رفت!!
با تشکر از آقا محمد هنرمند

که حضور من مشکل انسانی امیدوار باشد... دارم برات آقا محمد

تیراژه دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 08:54 http://tirajehnote.blogfa.com

خدا خفه ات نکنه محمد
پست دلی که کلا هیچ!
ولی کامنتهای بچه ها
مخصوصا این کامنت آخری تو منو روده پیچ کرد!

"پست دلی که کلا هیچ!"
تیراژه؟؟!! توی چشمهای من نگاه کن چه تاکیدی هم روی "کلا" داره
محمد اساسا کارش روده پیچ کردن دوستان عزیز هست، و البته عنایت ویژه به پستها

باران دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 13:50 http://my-hidden-half.blogfa.com/

عععع
این چه لوس بازیه دوباره رواج پیدا کرده !!!
چند وقت پیش واسه منم همچین مزاحمی پیدا شد دیونم کرد تا دیگه خودش خسته شد رفت

والا چه عرض کنم... تو فهمیدی به منم بگو
خدا رو شکر رفت.

فاطمه شمیم یار دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 19:34

سلامم عزیز جان
ای داد انگار اپیدمی شده
منم هفته پیش یه مشنگی زنگ زد گفتم اشتباه گرفتی..
شونصد تا اس ام اس عشقولانه فرستاد پشت سرش..
اتفاقا منم مثل تو فکر کردم چقدر طرف عقب مونده است دوران این مدل مزاحمتها فک کردم سر اومده...
جماعت بیکارمشنگ تصادفی ...این اسمیه که من گذاشتم روشون
اون تصادفی برمیگرده به شمارهای تصادفی که میگیرن
تا ببینن کی گوشی رو بر میداره

سلام فاطمه عزیزم
تو هم مزاحم داشتی؟! میگم چه همه دوستان سینه سوخته و درد کشیده هستن
چه اسم جالبی اتفاقا، داشتم به این فکر میکردم که خب از کجا میدونن خط برای یه دختر هست، تصادفی اسم خوبیه.
خدا شفاشون بده...

تیراژه دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 22:14 http://tirajehnote.blogfa.com

اون "پست دلی که کلا هیچ " رو بیخیال!
من فعلا دارم به چشمهای مهربان شما نگاه میکنم!
به به..حظ کردم!...چه نگاه مهربانی دارید شما بانو!!!

اینو نگی چی بگی

رها دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 22:56 http://gahemehrbani.blogsky.com/

عجب! پس خودشو معرفی کرد ...
خوب از سر ناچاری و کمبود امکاناتش بوده دلارام جون
برای دوستت هم آرزوی خوشبختی میکنم و امیدورام بزودی دیدارهاتون تازه بشه

آره خلاصه...
مرسی عزیزم
دیانای گل من رو ببوس حتما

الهیار صالح جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 16:16 http://alahyarsaleh1354.blogfa.com

مزاحم تلفنی همیشه بد نیست شبی یه مزاحم تلفنی مرا از مرگ حتمی نجات داد .تفریحات ناسالم اقسامی داره که این یکیشه خدا تفریحات سالم ازت نگیره

چقدر عجیب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد