دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

ممنون که آمدی

امروز وقتی در حال قدم زدن در پارک ساعی بودیم، نگاه میکردیم به ...

بچه هایی که با جیغ های بلند دنبال هم میدویدند.

خانواده هایی که نشسته بودند و تخمه میشکستند و حرف میزدند.

دکه آبمیوه فروشی ای که رهگذرها را ساپورت میکرد.


شاید...

بچه ها با خنده هایشان

بزرگترهای بساط پهن کرده روی سبزه ها، با نشستن و حرف زدنشان

جوانک دکه ی آبمیوه فروشی با فروش اجناسش

و ما با قدم زدنمان زیر سایه درختان


از آمدن بهار تشکر میکردیم...



نظرات 34 + ارسال نظر
mohadese پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 01:14

bahar khube!
hamishe khube!
hamin havash,hamin zibaee e tabiatesh, hamin nasime khonakesh!
hamechish khube! tashakoram dare!!mersi khoda jun!

سلام محدثه جان
درسته، بهار در کنار دوستان خوبی مثل شما دیگه محشره قطعا.

کاسپر(بابک) پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 01:49 http://kasperworld.ir

منم امروز بهار رو خیلی نزدیک تر از همیشه حس کردم و چشیدم کلی هم تشکر کردم بقول تو با همون قدم زدن و عکس گرفتنام ...

تشکر شما ویژه تر بوده. با عکسهایت بهار رو قاب گرفتی

فاطمه شمیم یار پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 01:57

سلامم دل آرام نازنینم
میدونی همه ی فصل ها برامن خواستنی و ودوست داشتنیه البت با کمی انصاف بگم از همه آخر تر تابستون رو دوست دارم..القصه اینو می خواستم بگم..اما بهار یه جور دیگه دوست داشتنیه میدونی بیداری زمین ، سبز شدن و تازگی رو بهتر حس می کنی ...با همه ی دلتنگیایی که داری نمی تونی چشم به این همه زیبا شدن های طبیعت و در نتیجه اثرش بر کائنات از جمله خودمون رو نادیده بگیریم...و الی آخر..

سلام به فاطمه عزیزم
بی نوا تابستان

انگار بهار یه تلنگره... میگه : ببینید درختهای خسته که شش ماه برگریزان داشتند و بی بار و برگ بودند باز هم "پر امید" جوانه زدند، سبز شدند، زندگی میکنند. شما آدمها چه کم دارید که "دوباره" جوانه نمیزنید... سبز نمیشوید... زندگی نمیکنید... به مرگ تدریجی تن داده اید...

تیراژه پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 02:12 http://tirajehnote.blogfa.com

مثل نوشتن این پست
که قدردانی از قدمهای سبزش بود..

مثل حضور تو
که دختر چهل گیس بهاری...

پروین پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 05:19

کاش بهار زودتر به شهر ما هم بیاید. امروز صبح 11- درجه بود. دیروز هم برف و بورانی آمد که بیا و ببین :(

ای جانم... چه روز سردی رو تجربه کردید. ایشالا بهار به زودی به شهر شما هم سر بزند.
هرچند شما خودتون فصل بهارید... نشاط و سرسبزی هدیه میارید.

میلاد پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 08:14

تنها تنها میری بیرون، الهی جیز شید

(با لهجه کش دار خونده شه) خــــــــــــوش بـــــــــــــــه حالتون

بابا بهار دوست
بابا سبز
بابا دل ارامی بهاری

تنها تنها نبود میلاد. با یکی از دوستهای قدیمی رفتیم.
ایشالا با شما هم میریم که خــــــــــــــــــوش به حالمون بشه

متشکرم
متشکرم
متشکرم

اردی بهشتی پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 09:50 http://tanhaeeeii.blogfa.com

بهار را عشق است !

دختر ِاردیبهشت را عشق است

نیمه جدی پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 10:57

ای جونم دلارام اسم قشنگ و رقص قشنگ و صدا قشنگ خودم!

آخه من قربون تو برم که هربار میای اینجا کلی به من انرژی میدی.
آخه تو خودت قشنگی که همه چیز رو قشنگ میبینی

سمیرا پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 12:12

هر فصل خدا تابلوی بی نظیر و بی بدیل است.یکی از یکی قشنگترو زیباتر.زیبا و قشنگ از این نظر که تو با شروع و تغییر هر فصل نو میشی ،تغییر میکنی،همیشه تو رو در یک وضعییت نگه نمیداره.و این تویی که باید چشماتو به روی این زیباییها باز کنی و همشونو ببینی و از تمامش لذت ببری.
لذت ببر عزیزم از تمام این زیباییها.

در جواب کامنت شما این اومد به ذهنم:

برگ درختان سبز در نظر هوشیار
هر ورقش دفتری است معرفت کردگار...

الف. لام. ی پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 14:27 http://www.inspiration90.blogfa.com

بهار عالی است ..

عالی شمائید

جزیره پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 14:30

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعله ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
من هم بهارو خیلی دوس میدارم دلی، هی قربون صدقه ش میرم.تازه این درخت خوشجل موشجلا رو که شکوفه دادن و سبط شدنو هم خیلی دوس میدارم
شاید در زندگی قبلی ام درختی،شکوفه ای چیزی بودم:دی اصن شایدم متولد بهار بودم خودم خبر ندارم

تو توی زندگی قبلیت، انرژی بودی. انرژی مثبت... هیجان بودی، هیجان خوب. امید بودی... عشق بودی...

جزیره پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 14:31

من اصن نمیفهمم این پدر مادرا اصن دقت نمیکنن. به نظرم باید تمام تلاششونو کنن بچه شون متولد بهار باشه به هرحال بچه هم دل داره دیگه،دوس داره متولد بهار باشه خب

من سکوت میکنم

م . ح . م . د پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 16:50

من دوس دارم بچچم مثه خودش آقا و خوب و جیگر میگر باشه

پس جزیره جان دققت میکنم یکاری شه شهریور به دنیا بیاد

البته باید توافق مامانش هم باشه

من کماکان سکوت میکنم

م . ح . م . د پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 16:50

خدائی این کامنتم خیلی ربط به پستت داره ها

نرو تو ظاهر ، برو تو باطن

شاعر میفرماید ما پیچچ موئیم و تو مو

دیگر عرضی نیست ، باشد تا امری کنیم !

ربطش رو ایشالا اونطرف برات روشن میکنم

م . ح . م . د پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 16:51

اینم یادم رفت بگم که خیلی خوشحالم که کامنتدونی تو

و تیراژه رو به چیز میکشم !

اصن به خودم میبالما ! تا این حد

من و تیراژه داریم حالا برات!!!!!!!!!
خدایا این آرامشی که دارم رو ازم نگیر!!!!!!!!!

تیراژه پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 18:45 http://tirajehnote.blogfa.com

یعنی تو اون روح شترت محمددددد!
چه روزی باشه که یک بلایی سر این درخت خارخارسک بیاریم که کلا بره وبشو حذف کنه محو شه از صحنه ی روزگار...

بیا کلا محوش کنیم

عاطی پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 18:54


تشکر از بهار..

خیلی قشنگ نوشتی:ایکس

:گل ل ل ل همیشه بهار!

تو خودت گل همیشه بهاری که خزون نداری

گل آفتابگردون! پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 19:50

سلام:)
از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون خواهر.. من همیشهههههههه نمیدونم چرا اما از بهار بیزار بودم اما امسال دوسش دارم زیاد! بازم چراشو نمیدونم...
بعد از خوندن این پست زیبا گفتم بیام بگم:
بنده از همین تریبون مراتب عذرخواهی بابت احساس قبلیم نسبت به بهار و تشکر بخاطر احساس تازه ام رو به سمع بهار جان میرسانم.. بهار جان ممنون که آمدی و منو به خاطر گذشته ها ببخش.....
مرسی دلی جان عالی بود پستت:*

سلام عزیزم
بهار جان هم از تو ممنون هست که آشتی کردی باهاش و دوستش داری و ایشون هم از امروز تو رو بیش از پیش دوست داره. آره
عالی توئی :*

سارا پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 20:08 http://haleman.blogsky.com

چه جالب یکم میامدید بالاتر ما امروز رفتیم پارک ملت

ایشالا دفعه آینده سعادت دیدار تو رو داشته باشم سارا ی عزیزم

فرشته پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 22:20

سلام بانوی آرام دل .
چه قدر خوب و روان و ساده تشکر کردی از آمدن بهار .
دلم می خاهد یاد بگیرم که ساده و روان از بودن خوبی ها ...شادی ها ...بودن ها و آمدن ها تشکر کنم . بی بهانه . بی منت .

ممنون که می نویسید و ما را مهمان می کنید به این ساده گی و زیبایی.
روزگارت همیشه بهاری و شاد دختر.

سلام فرشته مهربون
همین که ابرازش میکنی یعنی داری نزدیک میشی. یعنی قراره از "خوبی" بعدی که سر راهت قرار گرفت تشکر کنی. و این یعنی نشر انرژی های خوب، انتشار موج های دلنشین، مثل وجودت.

ممنون از تو که میخوانی

ری را جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 00:15 http://narenjestaan.persianblog.ir

چه کار خوبی کردی رفتی
این روزا آدم وقتی از خونه میره بیرون همه به هم میگن هوا هوای پارک رفتنه
خوشحالم که به فکر خودت بودی

چقدر خوشحالم که اینجایی ری را
تو هم به فکر خودت هستی، مطمئنم
نشون به اون نشون که برای پاییز چه زیبا نوشتی و حسش کردی و نفسش کشیدی.

نرگس۲۰ جمعه 16 فروردین 1392 ساعت 00:34

سلام دل آرام جان

پستهای زیادی در وصف آمدن و بودن بهار خوندم..اما این پست چه به دلم نشست

تشکر از بهار برای اومدنش ایده خلاقانه ایه...ممنون عزیزم

سلام نرگس عزیزم
خیلی خیلی ممنون از محبتی که داری.

م . ح . م . د یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 12:09

سلام ، با تبادل لینک موافقی ؟!

سلام، با له کردن تو موافقم

احمد یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 21:08 http://serrema.persianblog.ir

همیشه بهاری زندگی کنید
شاد
سلامت
برقرار
سال نو مبارک

ممنونم
سال نو برای شما هم مبارک باشه ایشالا

مژگان امینی یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 23:05 http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک
پس حول حالنا اثر کرد و بهار را دریافتی.
حیف که پارک ساعی به ما نزدیک نیست.بگو تو حالا پارک ته کوچه تان را می روی؟

سلااااااااااام
سال نو شما هم مبارک خانم امینی نازنینم
بله اثر کرد چه اثری
ای جانم، ایشالا پارک ته کوچه تان بروید و حسابی خوش بگذره. این طرفها هم بیایید مایه مباهات ماست.

پرچانه دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 11:17 http://forold.blogsky.com/

مرسی که اومدی بهااااااااااااااااااااار

بله بله مررررررررررررسی

Moh3eN دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 12:12 http://pelake23.blogfa.com

شاید واقعا لازم باشه همگی از بهار تشکر کنیم

تشکر میکنیــــــــم

جزیره دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 19:37

یکی از طرف من بزنین تو سر ممد بدرنگه.اصن حرفم یادم رفتا

من با دو تا بیشتر موافقم

م . ح . م . د دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 20:14

چی شی میگی جزیره ؟!

جزیره سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 11:11

پیرامون اون یه کاریش میکنی که بچه ت مثه خودت جیگر میگر و اقا بشه گفتم یکی بزن تو سرت ممد جان:دی

بازیگوش سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 18:15 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

حال و هوای بهاار نگفتنیهه...

مخصوصا با این باد و بارونی که در حال وقوع هست

ترنم باران چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 10:04

این روزا که عطر شکوفه های بهاری درختای پرتغال و آلبالو و گوجه سبز حیاط خونمون کل خونه رو خوشبو کرده بهار و با تمام وجودم حس میکنم.و حالا که دارم فکر میکنم انگار این مدت بیشتر حس های مثبتو به خودم جذب کردم تا فکر کردن به پریشانی فکری زندگی امروزی.
اینا معجزه بهارند شاید به تعبیری.
بهاری باشین همیشه حتی توی ی تابستون گرم یا ی زمستون خالی از جوونه

به به خوشبحالتون...
معجزه بهار همیشگی باشه برات ایشالا
ممنونم، شما هم عزیزم. امیدوارم همیشه سر زنده و با نشاط باشی.

آوا چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 15:04

******سال نو مبارک*******
چقدر دلم تنگ شده بود.انشالله
سال خوبی رو همراه با خانواده
و در کمال صحت و سلامتی و
پیروزی وشادی داشته باشی
یاحق...

به به آوا خانمممم
سال نو تو هم مبارک باشه عزیزم
بهترین ها در انتظارت باشه
حق نگهدارت

رها جمعه 23 فروردین 1392 ساعت 15:51 http://raha-vesal.blogfa.com

بهارت دل انگیز ، دل آرام بانو ...

ممنونم عزیزم
بهار تو هم زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد