دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

آدم پارسالی

منتظرم... منتظر اس ام اس های تبریک سال نو. منتظر شنیدن آرزوهای خوب خوب برای شروع یک سال جدید. منتظر خداحافظی هایی که خبر از شش روز خواب بدون دغدغه میدهد. منتظر چیدن سفره هفت سین که تمام سلیقه نداشته ام را به پایش بگذارم و ده دوازده روز از مهمانها به به و چه چه بشنوم. منتظر حس گرفتن و دعای لحظه تحویل سال. منتظر عیدی گرفتن. منتظر حس مخصوص یک مراسم ایرانی با تمام کم و کاستی ها و اختلاف نظرهایش. انتظاراتم به زودی برآورده میشوند...

میدانم بعد از شش روز باید غرغرهای مدیرم را تحمل کنم. جای خالی بچه ها را نگاه کنم. به تمام آنهایی که خوش میگذرانند حسادت کنم.برای تمام برنامه ریزی ها دلم بلرزد. با خودم قول و قرار بگذارم و به ریش عهدهای سال پیشم خنده که نه قهقهه بزنم...

من با تمام انتظاراتم، با تمام دانسته هایم، با تمام حسهای خوب و بدم و با تمام دلشوره هایم وارد سال جدید می شوم. طبیعت نو می شود، ساعت جلو می رود اما آدمها همانند...


نظرات 24 + ارسال نظر
بابک اسحاقی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 01:24

انگار همین دیروز بود که داشتی برای دوست خارجیت در مورد هفت سین حرف می زدی
چقدر خوشحالم که نزدیکی دلی

آره...
فایل تبریک صوتی پارسال رو گوش دادم دوباره. حسم چیزی بین خنده و گریه بود.
خوشحالم که اینجام... خوشحالم که دوستی مثل تو دارم...

جعفری نژاد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 08:08

سلام

اول: این سلیقه ی نداشته که میگی، مطمئنی نداریش؟! بعید می دونماااااا

دوم: بعضی چیزها را پیش بینی نکنیم بهتر است دلی جان
کسی چه می داند! شاید بهار امسال غافلگیرمان کرد

سوم: آدم ها همانند... هر چند همیشه استثناء وجود دارد

سلام
مطمئنی دارم؟! بعید میدونمااااا
خداکنه با اتفاقات خوب غافلگیر بشیم.
آره، همیشه...

جزیره شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 08:58

موافقتم رو با کامنت جعفری نژاد اعلام میدارم."ایکون تنبلی حاد"
نه شوخی کردم بابا، بعدن میام مفصل حرف میزنم

منم بعدا مفصل جوابت رو میدم

زیتون شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 10:09 http://zatun2002.persianblog.ir/

هرروز صبح یک سوره کوتاه ازروی قران بخون وتسبیحات حضرت زهرارا معکوس ۳۴سبحان الله ۳۳الحمدلله ۳۳الله اکبربگو
وضوهم داشته باش انقدرخوش بهت میگذرد وموفقیت های زیاد وبدون خستگی بدست می اوری که به هیچ کس حسادت نخواهی کرد انشاءالله وبا لب خندان دراوج بهداشت روان هستی
------------
عید روز بوسیدن درب وحوریه بهشت مبارک باد
پیغمبربه جوانی که گفت میخواهم درب بهشت وحوریه ای را ببوسم فرمود بجای درب بهشت پدرت وبجای حوریه بهشتی مامانت راببوس گفت مرده اند فرمود قبرشان راببوس گفت نمیدانم کجاست فرمود خط بکش روی زمین داخل محدوده خط کشیده راببوس (یادبود)
انشاءالله زندگی ات دراین سال سرشار ازبرکت باشد
پیغمبردرراهی ازگله داری خواست شیربخرد به او نفروخت
فرمود خدا گوسفندانت را زیادکند
امد درمکان بعدی ازیک پیرزن که یک بزداشت شیرخرید دعا کرد خدا به گوسفندت برکت بده
اصحات تعجب کردند به او که گله داشته گفتی زیادکندبه این که یکی داره میگی برکت بده !!
گفت مثلا گربه چند بچه می زاید گفتند ۷تا فرمود تاحالاگله گربه دیده اید ؟!گفتند خیر
فرمود بزچندتا می زاید گفتند یکی
گفت چقدرگله بزوجوددارد؟
گفتندزیاد
فرمودتفاوت زیادبا برکت همین است که بز گله میشه گربه نمیشه

ممنونم زیتون عزیز از توصیه هاتون

آوا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 12:10

دل آرام،رفیق عزیزم پیشاپیش سال نوت
مبارک..آدم همون آدمه اما همیکنه توی
روزهای آخر سال کلی نقشه واسه
سال بعدمون می کشیم، همین که
دعاهای خوب خوب واسه هم میکنیم
همینکه باتموم نرسیدنها به خواسته
هامون بازم امیدواریم و توی دلمون
بذرای آرزوهای جدیدمیکاریم...اینا
یعنی امـــــــــــیدواری،اینا یعنی
دلخوشی و اینا یعنی یه عالم
ستاره توی حتی تاریکترین شبها
ی زندگی واین زیباست.سلامت
و پیروز باشی...................
یاحق...

ستاره هایی که فروغشون همون چند روز اوله.
امیدوارم ولی برای تو همیشگی باشه
جات خالی بود آوا این مدت.
حق نگهدارت

سمیرا شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 13:18

من چقدر خوشحالم که تو قبل از شروع سال جدید نزدیکمونی عزیزم. پارسال به شوق دیدار تو روزها را سپری کردیم ،در واقع آخرین روزهای پارسال برای ما سرشار از خوشی بود چون برای دیدن تو آماده میشدیم.
اما امسال با همدیگه به شوق و ذوق شنیدن خبرها و پیامهای خوب آخرین روزهای سال را سپری میکنیم.
امیدوارم تمام ثانیه های باقی مانده از امسال و تمام ثانیه های سال آینده و سالیان دیگر برای همه سرشار از پیامهای آرامش بخش باشه، که اگر این آرامش باشه آدمی از همه لحظاتش لذت میبره.

امشب همش پارسال رو مرور میکردم. اتفاقات رو، حسها رو، روزها رو... و امسال چقدر خوشحالم...

دلی جاااان سال خوب و خوشی رو برات آرزو میکنم.... به بهترین آرزوهات برسی.... شاد باشی.... خندون باشی.....
خوش باشی...عزیزکم

ممنونم پری جان
امیدوارم تو هم مثل همیشه شاد باشی و پر انرژی

نرگس20 شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 16:23

سلام دل آرام جان

برای لحظه لحظه ی سال جدیدت آرامش،آسایش،دلخوشی،عشق و کامیابی آرزو می کنم.

صمیمانه امیدوارم هرآنچه برات اتفاق می افته لبخندی

از رضایت بر لبت بشونه و دلت هم همراهش بخنده

در مورد" آدمها همانند که همانند" باهات موافقم

ای جانم
ممنونم نرگس عزیزم
و همچنین بهترین ها در انتظار تو باشه الهی

snowman شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:44 http://tilleternity68.blogfa.com

مثل اصرارمون به خونه تکونی. به اینکه در لحظه ی تحویل سال یک اپسیلون گرد روی پایه ی کناری مبل گوشه ی پذیرایی نباشه. اما بعد از سال تحویل٬ دیگه تحویلش نمی گیریم تااااااااااااااااااا.... خدا داند...
اره ما آدمای پارسالی هستیم. یا یک تکون کوچیک تو دلامون. لحظه ی تحویل سال. لحظه ی یا مقلب القلوب...

آفرین
مثالت عالی بود.
واقعا لحظه نابی هست. و برای همه ویژه...

گل آفتابگردون! شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:52

دوست من سلام:)
" یک سال دیگر در راه است،
روزهای زندگی آماده ان تا فرصت عشق ورزیدن، آرامش، پیشرفت، شکوفایی و سعادت رو بهمون هدیه بدن
امیدوارم شما هم آماده باشی تا از این فرصت ها استفاده کنی دل آرام عزیزم:* "
با اجازه آقای حلت مدیر مسئول مجله وزین موفقیت با دخل و تصرف!! بخشی از سرمقاله رو اینجا نوشتم..بهم حس مثبت داد خوندنش..فکر کردن به اینکه روزهای زندگی آماده ان و اگه ما آماده نباشیم و فرصت ها رو بسوزونیم خدای نکرده..نوشتمش که یادمون باشه:))
سال نو پیشاپیش بر شما و خونواده محترمت و دوستانِ خوب و شریفت مبارک..بهترین ها رو براتون آرزو میکنم
قربانت: گل آفتابگردون! با عشق:)

سلام عزیزم
ممنونم که دلت خواست ما هم در این حس مثبت شریک باشیم.
بهترینها نصیبت بشه در این سال جدید مهربونم

سارا یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 11:10 http://www.takelarzan.blogsky.com

سال نو مبارک نازنین بانو با دنیا دنیا آرزوی خوب

ممنونم سارای گلم
برای تو هم مبارک باشه

فرزانه یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 13:24 http://www.boloure-roya.blogfa.com

دلی جان من همیشه می گفتم که کم عقلی کردی برگشتی! اما از پنج شنبه گذشته نظرم عوض شد دیگه اگه بخوای هم نمیذاریم که بری. چرا؟ می تونی دلیلش رو از سمیرا جون بپرسی (آیکون ایجاد ابهام)
امیدوارم که در کنار خانواده محترمت روزهای شــــــــــــــادی
داشته باشی.

مرسی از نظرت واقعا
ای جانم با ایجاد ابهامت
ممنونــــــــــم. شما نیز

م . ح . م . د یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 16:44

هرروز صبح با آهنگی بندری از برادر سندی بیدار شو !
نیاز به وضو هم ندارد ! انقدرخوش بهت میگذرد وموفقیت های زیاد وبدون خستگی بدست می اوری که به هیچ کس حسادت نخواهی کرد انشاءالله وبا لب خندان دراوج بهداشت روان هستی

-----------------------------------------------

عید روز بوسیدن دوست دختر مبارک باد
آقا محمد رو به جوانی که گفت میخواهم دوست دختر وحوریه ای را ببوسم فرمود بجای دوست دخترت مرا ببوس و به جای حوریه آرش را ! گفت آرش کیست ؟! فرمود مردی از دیار جانی ها !گفت نمیشناسم و نمیدانم کجاست ! فرمود خط بکش روی زمین داخل محدوده خط کشیده راببوس (یادبود آرش )
انشاءالله زندگی ات دراین سال سرشار از ... و ... میشود !

محمد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من به احترام جمع سکوت اختیار میکنم
و کماکان "!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

تیراژه یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 16:52 http://tirajehnote.blogfa.com


یعنی خاک بر سرم کنند م.ح.م.د با این کامنتت!!!!

نرگس۲۰ دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 01:03

منم یه چیزایی تو همین مایه هایی که تیراژه جان گفت

میخواستم به م.ح.م.د بگم!!!

منم همینطور حتی

عاطی دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 16:45



سلام دل آرام عزیزم م م م:-*

سال نورو خیلی زیاد بهت تبریک میگم:-*

امیدوارم سال خیلی خووبی داشته باشی:گل ل ل ل ل


سلام عاطی گل من
من هم امیدوارم سالی پر از اتفاقات نیکو در انتظارت باشه.

الهه دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 20:12 http://khooneyedel.blogsky.com

آدمها هم عوض میشن آروم دلم...آدمها هم ثابت نمیمونن...درست مثل ماه و سال و اوضاع و احوال...بازم میگم خدا کنه رو به بهتر بودن تغییر کنیم.....
امیدوارم امسال برات خالی از دلشوره و پر از آرامش و شادی باشه عزیز دل الی.....
امسال که اینجایی و هستی و قول هم دادی که ور دلم میمونی و هیچ جا نمیری من خیلی خوشحالترم...عید سالی که گذشت استرس رفتنت رو داشتم همه ش و نمیدونستم که قراره موندگار بشی.....مراقب دل آروم دل من باش...عــــــــاشقتـــــم

ایشالا همه در جهت بهتر شدن و رو به خوبی تغییر کنیم.
عزیزم... معلومه که جایی نمیرم. هستم در خدمتتون
فدای تو
یک سال پر از شادی و سلامتی برات آرزو دارم عزیزم.

تیراژه دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 23:52 http://tirajehnote.blogfa.com

کامنت بابک اسحاقی عزیز...

اخرهای سال ۹۰ بود..صبح توی فرودگاه بودی..تا اخرین لحظه چت کردیم..تا همون وقتی که نزدیکیای پرواز بود و باطری لپ تاپت رو به اتمام..خداحافظی کردی و من مرور کردم..
فروردین 90..تازه توی چت روم جوگیریات با هم حرف زده بودیم..بعد ایدی رد و بدل کرده بودیم..بعدتر ها دوستی بی حاشیه و آرامی داشتیم تا پاییز 90..اواسط پاییز بود که جریانی پیش آمد و جز تو کسی رو محرم ندونستم برای پرسش..پرسیدم و پاسخ دادی و همان جرقه ای شد که دوستی ساده ی ما عمیق تر شود و جاری تر وگرم تر..به قولی صمیمی شدیم..این صمیمیت روز به روز بیشتر جان گرفت تا اسفند..اوج درگیری های شخصی من...روزهای کشمکش شدید با "او" و تو و مریم که همراهم بودید...محرم راز و سنگ صبور..هر کدام از زاویه ای و نگاهی..و چقدر تو خردمندانه دست عقل و احساسم را گرفتی و نشاندیشان سر میز..بدون اینکه هیچ کدام مجال زیر پا گذاشتن دیگری را پیداکنند..تا به نتیجه برسم...تا به ارامش برسم..قبل ترش هم در استرس های مهمانی نویسندگی ام در جوگیریات با اینکه نگفته بودم مهمان منم اما همراه بودی با من..دید روشنت به همه چیز نور می انداخت به صفحه ی روبرویم..بگذریم..
اسفند بود..27 اسفند..صبح با هم چت کردیم و من شب میخواستم پست بنویسم..
این آهنگ:
http://s1.picofile.com/file/7331404408/Behnam_Safavi_Ali_AsHabi_Farzad_Farzin_To_Nazdiki.wma.html
از پلیر وبلاگ جوگیریات پخش میشد..اس ام اس دادم به بابک..اجازه گرفتم برای اینکه لینک آهنگ وبلاگش را ضمیمه ی پستی کنم که میخواستم برای بازگشتت بنویسم..بابک با روی گشاده جوابم را داد و من پست را نوشتم..وسطهای نوشتن اس ام است از خط ایران رسیدکه با طنز همیشگی و دلنشینت از بازگشت غرور امیزت به وطن! گفته بودی..جواب دادم دارم پست مینویسم..گفتی با تشکر از استقبال گرمتون!!. خندیدم و پست را تمام کردم و انتشار..جوگیریات را باز کردم..بابک کد آهنگ را از وبلاگش برداشته بود..بیشتر شرمنده شدم و سپاسگزار..
و تو نزدیک بودی..
تویی که از چت روم جوگیریات شناختمت و شناختنت را مدیون بابک اسحاقی عزیز هستم که انگاری رسالتش برای آدمها آشنا کردنشان با یک دیگر است و با مهربانی..
و تک تک این رابطه ها و دوستی ها را مدیون محسن باقرلو که از همان اول دستم بگرفت و پا به پا برد..باز هم بگذریم..
شبهای زیادی را تا دیروقت حرف زده ایم..قصه ها گفته ایم..با لبخندت دلم روشن شده..با تلخی ام نگران شده ای..و..
آره..وارد سال جدید میشویم و همه چیز تغییر میکند اما آدمها همانند که بودند..من هم همانم..اما این "من" ها و آدم ها مو به مو با همین خاطرات...با همین رفاقت ها ...با همین بهانه ها است که "من" میشوند.."ما" میشوند
و سال ها از پی هم میایند و میروند ....
سالها گرد همین من و ماها میچرخند..رنگ میگیرند..خاطره میشوند و میگذرند..
سال جدید ات متبرک باد به وجود نازنینت دل آرام.

27 اسفند سال 90... توی فرودگاه به محض اینکه آن شدم و دیدم نیستی، آنقدر نزدیک حست کردم که بدون توجه به ساعت اس ام اس دادم...آمدی... با معرفت...
رسیدم ایران... خبر دادم که رسیدم. از پست نوشتن گفتی... غافلگیر شدم... خواندمش، اهنگش را شنیدم... بغض کردم...
و حالا بعد از آن همه مدت خوشحالم... نه برای اینکه آن مورد پیش امد و با من مطرحش کردی، نه برای اینکه با او در تب و تاب بودی، نه... برای بودنت خوشحالم رفیق... رفیق ِ همیشه...
و ممنونم از بابک، به عمق تمام حسهای خوبی که با دوستانم تجربه کردم... ممنونم که همیشه منشا خیر و دوستی بوده و هست. سرش سلامت و دلش تا همیشه شاد...

هدیه سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 19:34 http://hedi5559.blogfa.com

عیدت مبارک دخترک : )
با آرزوی بهترین ها برات...

ممنونم هدیه عزیز
نوروزت مبارک

میلاد چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 14:50

سلام سلام سلام م م م م

عیدت مبارک خواهری گلــــــــــــــــــــــــــــــــــم

به سمیرا خانوم گل: سال نو مبارک

انشالله که امسال دل آرام سال پیروزی و پیشرفت و عشق باشه برات

سلام میلاد
نوروز تو هم مبارک باشه
ممنونم، امیدوارم امسال برای تو هزاران هزار بار بهتر از پارسال باشه و شادی همراه لحظه های زندگیت.

احمد چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 19:48 http://serrema.persianblog.ir

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشین

سلام
سال نو شما هم مبارک
ممنونم. بهترین ها در انتظارتان.

کاسپر(بابک) پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 17:00 http://kasperworld.ir

نوروزت مبارک دلی جان ...
ایشالا در کنار خانواده عزیزت سالی پر از شادی و برکت و سلامتی داشته باشی ...

ممنونم بابک عزیز
امیدوارم امسال برایت از پارسال بهتر باشه و شادی و سلامتی همراه لحظه هایت.

کودک فهیم جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 12:03 http://the-nox.blogfa.com

باورم شده که هر وقت که دل شاد باشه همون زمان عیده...
کامنت بابک اولین کامنت این پست بود و دیدم.این یعنی اینکه ایشالا می تونیم هم رو ببینیم و ایران هستی از این به بعد؟:x یا میری؟ :| در هر صورت شمال اومدی شهر ما هم باید بیایی ها.گفته باشم.
نوروزت شاد باش دل آرام عزیزم.امیدوارم دلت و لبت با هم بخنده.

بله بله ایران هستم و میمانم در خدمتتان
معلومه که شمال بیام حتما میام پیشت.

پروین جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 19:49

دل آرام عزیزم
سال تو را به تو و خانوادهء محترمت، بخصوص مامان گل و دوست داشتنی ات تبریک میگویم.
خوشحالم که این سعادت را داشتم که با شما عزیزان آشنا شوم و به خودم میبالم که دوستی ام را پاس مینهید.
عاشق کامنت تیراژه شدم و عاشق دوستی تان. دوستی و همراهی تان تا همیشه پایدار دختر گل مهربان من :*

ای جانم
آخه من قربون شما برم که انقدر مهربانید
ممنونم برای تمام حس خوب و زیبایی که به ما میدهید. افتخاری است آشنایی با شما...
الهی که سال جدید هزاران هزار بار بهتر از سال گذشته باشه برای شما و خانواده محترمتون.
دوستتون دارم زیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد