دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

هذیانهای بی سر و ته

سرما خورده ام . هه ، البته برای من اتفاق عجیبی نیست . برای بار هزارم ... منگ ِ منگ ام ... از سه شنبه غروب تا همین لحظه ، شاید کلا یک ساعت حال و روزم عادی بود . حوصله دارم و ندارم ... حال دارم و ندارم ... از صبح یک کله خواب بودم تا ساعت یک ربع به دو ... این میون بعضی دوستان اس ام اسی جویای احوال بنده بودند ، مایه مباهات است که دوستانی دارم که می خواهند بدانند هنوز زنده ای یا نه . با یک چشم باز و درحالی که دیگری بسته بود با یک دنیا عشق جوابشان را دادم . عشقم دیدنی نبود ، فهمیدنی بود ... میدانم که فهمیده اند ... همانطور که من محبتشان را فهمیدم ...

خسته ام از این همه سرماخوردگی ... خسته ام که میانگین ماهی دو روز سرماخورده ام ... که یکی درمیان مرخصی برای سرماخوردگی میگیرم ... که همه مدام در حال توصیه هستند ...

از شلغم ، فرینی ، پرتقال و متعلقاتش ، دارو ، از رختخواب که بوی کسالت دارد ، از این سر ِسنگین ،  سرفه ، دستمال کاغذی ، چشمهایی که با اینهمه خواب هنوز هم له له میزنند که روی هم بروند ... از همه اینها بدم می آید ...

من از این پست هم که تمامش هذیان است ،غر غر است ، ناله است ، بدم می آید... حق دارید شما هم بدتان بیاید ...

نظرات 33 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 23:24

انشائ الله هرچه زودتر بهتر شی عزیزم
توحق داری هرچی دوست داری بنویسی
ببین عسل لیمو رو بزنی تو چایی هم خوبه واست

ممنونم عارفه عزیزم
عسل + لیمو + آب جوش ، این ترکیب مدتها به واسطه گرفتگی صدایم ، مهمان هر روزه من بودند و هستند و به گمانم خواهند بود .

الهه پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 23:35 http://khooneyedel.blogsky.com

آروم دلم...سیستم دفاعی بدنت ضعیف شده...باید یه فکری به حالش بکنی...
بیحوصلگی توی مریضی هم که یه چیز عادیه...فقط استراحت کن و به خودت فشار نیار...
زود خوب میشی قربونت برم...

آره الهه ...
سه شنبه ،چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ... چهار روز استراحت به گمانم باید کافی باشد . دعا کن کافی باشد ...
فدای تو

فاطمه شمیم یار جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 00:02

سلامم عزیز جان
حق داری نازنین..من همیشه میگم سرماخوردگی با اینکه ساده ترین بیماری محسوب میشه یه جورایی ..به شدت با اصاب و روان آدم بازی میکنه...فقط به زمان احتیاج داره...خودت رو تقویت کن خانومی

سلام فاطمه عزیزم
همه جوره آدم رو درگیر میکنه ...
چشم

جزیره جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 00:06

ای وای من.خدا بد نده دلی
مریضی خیلی بده واقعن، اعصاب نمیزاره واسه ادم. ایشالله که زودی خوب میشی، دیگه حالا تذکر ندم که چی بخوری چی نخوری چون خودت میدونی
خوب میشی هانی، زودی خوب میشی.

قربون تو برم من
ای جانم ، تذکرت روی چشمم
تنکس مای دیِر

کاسپر(بابک) جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 00:17 http://kasperworld.ir

سلام دلی ...
ایشالا که زودتر خوب شی .. سیستم دفاعیه بدنت ضعیف شده که انقدر زود به زود سرماخوردگی میاد سراغت ...
حالا من برعکس تو سالی یه بار میشم ولی همون یه بار اشکم رو درمیاره الان بعد 2 هفته هنوزم گلو و سینه م خووب نشده ...
همه ی اینارو که گفتی منم بدم میاد خصوصا اون خواب و استراحا اجباریش ...
مراقب خودت بیشتر باش خانوم ...

سلام بابک جان
ممنونم
قدر بدون این کم مریض شدن رو ... (زدم به تخته البته ، چشم نزنم یهو !)
چشم ...

طـ ـودی جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 00:57 http://b-namoneshon.blogsky.com/

وااای امون از این سرماخوردگی هایی که دست از سر آدم برنمیدارن و همهی لذت سرما و بارون و برف رو میگیرن از آدم...
ایشا... زودتر خوب شی دل آرام جان

البته طودی جان ما اینجا برف نداریم کماکان
ممنونم عزیزم

نرگس۲۰ جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 01:25

سلام دل آرام جان

منم متوسط هر زمستون۴ ۵ بار سرما می خورم و الان

میتونم حست را درک کنم

امیدوارم زودتر از شرش خلاص بشی

مراقب خودت باش

سلام نرگس عزیزم
ای وای من ... پس میدونی چی میگم ...
فدای تو

نیمه جدی جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 01:41 http://nimejedi.blogsky.com

آخی عزیزم. دلارام جان به نظرم الهه درست میگه باید فکری به حال تقویت خودت بکنی.خیلی خیلی مواظب خودت باش. آخه ما یه دلارام اسم قشنگ و رقص قشنگ که بیشتر نداریم

ای جانم که اینجوری میگی
نیمه جدی جانم ، هیچوقت ِ هیچوقت فکر نمیکردم انقدر شیرین و عزیز باشی برام ... قبلا هم بهت گفتم ... خیلی عزیزی

snowman جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 02:06 http://www.tilleternity68.blogfa.com

الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی...
بی ربط بود. شایدم نبود.
سلامت شوید

خدانکنه تب کنی
خدانکنه پرستار لازم داشته باشی ...
ممنونم

جعفری نژاد جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 09:14

زود خوب شی دلی جان

خوب خووووووووب

تمام تلاشم رو به کار بستم

وای یعنی ها هیچکی به اندازه ی من این کلافگیتو از مریضی همیشگی....از سرماخوردگی.....از درد کشیدنا نمیتونه درک کنه.......
کل این پست همه ی اون درد و دلای خودم بود که این چند وقته قورتشون داده بودم.....
من که بدنم کلا ضعیفه و نه فقط سرما خوردگی که هزار تا درد و مرض دیگه هم هر چند وقت یه بار بهش اضافه میشه....
ولی پیشنهادم برای تو اینه که بری یه واکسن آنفولانزا بزنی شاید به دردت بخوره و کمتر مریض بشی.....
بعدشم اینکه هر دوره سرماخوردگی 7 الی 10 روز طول میکشه تا کامل از بین بره.....یه ذره که خوب میشی دارو هاتو قطع نکن و تا آخر بخور چون این ویروس ها و میکروبای خاک برسر لعنتی تو بدنت پنهان میشنو دوباره منتظر یه فرصت برای بروز خودشون هستن که تو این آلودگی و سرمای خشک هوا هم این فرصت زود به زود براشون ایجاد میشه......

امیدوارم حرفام به دردت بخوره چون خوده منم مثل تو کل سال رو مریضم همیشه.......
ولی گه گاهی که خسته میشم از این همه بها دادن به بدنم میرم یه کار بدنی سخت میکنم با اینکه حالمم خیلی بده و ماهیچه ها میسوزه گاهی ولی شادمانم از اینکه یه ذره این بدن لوس رو دارم تادیب میکنم که انقدر اذیتم نکنه دیگه......و خدایی یه ذره ادم میشه وقتی این کارو میکنم و بهش اهمیت نمیدم!:دی

اول من یه سوال بپرسم (بالاخره میتونم از رانت صاحب وبلاگ بودن استفاده کنم یا نه ؟! ) : شما نضال خودمون هستی ؟ چون نوشتی مبارزگر سابق پرسیدم .

آره این رو قبول دارم که به ظاهر خوب میشیم و هنوز مریضی پنهان هست توی بدنمون و منتظر فرصت ...
ممنونم عزیزم
امیدوارم همیشه سلامت باشی
حالا آنقدر هم سخت نگیر به اون بدن بی نوا ... دست خودش نیست که ...

مریم انصاری جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 11:40

غم ات مباد و گزندت مباد و درد مباد، دل آرام جان.

امیدوارم الآن که کامنت دوستات رو می خونی، حالت بهتر شده باشه.

ممنونم مریم عزیزم
الان نسبت به قبل خیلی خوبم ، چیزی در حد پادشاهی ...

فرشته جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 13:56

سلام ..انشاالله که زودتر بهتر بشی خانمی . من هم با تقویت موافقم . سعی کنی غذاهای مقوی بخوری تا بدنت قوی تر بشه . آبجوش و عسل هم خیلی خوبه .

سلام فرشته جان
ممنونم عزیزم
چشم

گل آفتابگردون! جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 14:11

به نظرم سرماخوردگی از اون دست بیماری هایی هستش که
هرکی یه قلق واسه ناک اوت کردن و در نطفه خفه! کردن ویروسش داره
اگه قلقش دستت بیاد کمتر اذیتت میکنه !
برات سلامتی آرزو میکنم زود ٍ زود خوب شی الهی
خدا دوستای بامعرفت و مهربونتم واست نگهداره

درست میگی ، البته فکر کنم معمولا استراحت بهترین راه باشه
ممنونم گل آفتابگردون مهربونم

سمیرا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 19:42

ااااا دلی جون؟ تو که خوب بلد بودی برقصی دختر کم.
الان باید با این سرما خوردگیت تانگو برقصی ، دست در دست هم،آرام و آهسته، در آخر هم یه چرخ کامل با هم بزنید و اون بره یه گوشه سن،تو هم بری یه گوشه دیگه سن.
مامانم اینا را که دیگه من نباید بهت بگم ، خودت استادی.

دقیقا با اون حال من حتما باید تانگو میرقصیدم
بله با تشکر

پروین جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 22:23

ما خودت را دوست داریم عزیز دلم. پستت را هم دوست داریم. اما سرماخوردگی ات را دوست نداریم.
دل ارام جانم
میدانم از توصیه های همیشگی خسته شده ای. اما میگذاری من یک توصیه بهت بکنم؟ لطفا؟
سارای من هم همیشهء خدا سرما خورده بود. بخصوص اگر مثلا درسش سنگین تر بود یا امتحان داشت که اینها تقریبا یعنی همیشه. پارسال حدودهای مهر یکی از دکترهای naturopath در یک برنامهء تلویزیونی گفت برای بالا بردن مقاومت بدن در مقابل سرماخوردگی و فلو echinacea بخورید. قرصش را. مثل مولتی ویتامین مثلا. من همان موقع یک بستهء بزرگ برای سارا خریدم که باید روزی یکی میخورد و اگر میدید نزدیک است سرما بخورد روزی سه بار هر بار یک یا دوتا. بدون اغراق از آن موقع دیگر سرمای سخت اصلا نخورده است و فقط گاهی میگوید حالم خوب نیست. انگار میخواهم سرما بخورم. در همین حد. من به خیلی ها توصیه اش کرده ام و معمولا کار کرده. تو هم یک گوگل سرچ بکن عزیزم و ببین میشود پیدایش کنی و بخوری؟

ای جانم
اختیار دارید . ممنون برای توصیه خوبتان . حتما میگردم ببینم میتونم پیدا کنم یا نه .
یک دنیا ممنونم پروین خانم عزیزم

پروین جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 22:27

اون این گوشهء سن و اون گوشهء سن را هم تایید میکنیم!

دل آرام جان من دارم یک ماه دیگه میام ایران. بگرد ببین اگر این ؛اکی نیشا؛ گیرت نیامد بگو برایت بیاورم. به جان خودم بی تعارف میگویم :***

بله
جدی ؟ تشریف میارید ایران ؟ چقدر عالی
والا من الان خوشحال از امدن شما هستم ، دیگه نمیتونم به اکی نیشا فکر کنم

آوا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 22:47

انشالله به زودی زود حالت
بهتربشه دل آرام عزیز...
متاسفانه این گرم وسرد
شدن هواو آلوده بودنش
بی تاثیرنیست.........
باآرزوی بهبودی........
یاحق...

ممنونم آوای عزیزم
حق نگهدارت

پروین جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 23:42

عزیزم الآن رفتم دیدم اکی نیشا همان ؛ سرخارگل گیاهی علفی و چند ساله از تیره ی کاسنی می باشد؛!!
از ویکی پدیا. برای من که مشکلی را حل نکرد این دانش جدید، اما برای تو را نمیدانم. فکر کنم خودم بهترین گزینه باشم!

شرمنده کردید.
معلومه که خودتون بهترین گزینه هستید

فرزانه شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 10:24 http://www.boloure-roya.blogfa.com

خوب به قدر کافی همه قربون صدقه ات رفتن دلی خانوم حالا من یه کمی سر به سرت بذارم. فکر نکن که من نفهمیدم همه این پست برای این بود که برای سمیرا جون ناز کنی و خودت رو لوس کنی
امیدوارم که هر چه زودتر خوب شی.

ای دل غافل
دیدی لو رفتم ؟
قربون شما برم من

مامانگار شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 17:20

..سلام دلی جان...
ممکنه از سینوزیتات باشه عزیز...(آیکون مدعی سردرآوردن از بیماریا و اینا)
هرچه هست که باید گوله گوله انرژی برات ارسال کنیم تااین ویروس میروسها نابود بشن..انشاا..
منتظر خبر سلامتی کاملت هستیم..

سلام مامانگار عزیزم
بعید هم نیست (اختیار دارید این حرفها چیه)
ممنونممممم، گلوله های انرژیتون داره میرسه
ممنونم

م . ح . م . د شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 17:24

" مایه مباهات است که دوستانی دارم که می خواهند بدانند هنوز زنده ای یا نه "


البته که مایه ی مباهات هست

واسه همین هرشب که نیستی من از تی تی میپرسم ، زندست ینی ؟!

داشتن دوستی مثل تو که قطعا مباهاته


ولی جدی ، یکیشون منظورم تو بودی .

م . ح . م . د شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 17:24

ها ، کللن بد عصبانی هستی ها !

ما مزاحمتون نمیشویم ! ایشالله بعدن مراجعه خواهیم کرد

آخه من به این مهربونی
من به این آرامی
من به این ملایمی
من به این لطیفی

دختری از یک شهر دور یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 17:26

ایشالا زود خوب میشی...
مامان هم سرما خورده... خیلی اصرار کردم بره دکتر اما نرفت... خوشش میاد به خودش عذاب بده... مامانم هیچوقت به حرف من گوش نکرد...

ممنونم عزیزم
اینجوری نگو هاله ... شاید دلایل خاص خودشون رو دارن . نمیدونم ...

فرشته یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 22:44

سلام
روبراهی که انشاالله دختر ؟

سلام فرشته جان
بد نیستم ممنونم عزیزم

رعنا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 00:05 http://rahna.blogsky.com

اوه دلارام هم سرماخورده واسش کامنت نزارم ویروس سرماخوردگی رو به ما نده
بهتری دخترم ؟

تو بذار ، من از راه دور جواب میدم
ممنونم عزیزم

زیتون دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 13:46 http://zatun.blogsky.com

همیشه انقدرغذای گرم وخشک بخور که ادرارت مثل اب بی رنگ نباشد بلکه مثل طلازرد باشد تا دیگه سرما نخوری یعنی اسید بدنت بالا نره
عفونت نگیره
سونامی سرطان درراه است هرروز خرما بخور هرروزعسل بخورمنیزیم دارند مانع سرطان وسرماخوردگی هستند

ممنونم از راهنمایی شما

ماه بانو(مبارزگر سابق) دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 15:10

اره من همون نضالم دل آرام جان

جزیره دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 21:52

پس من چی؟
چطور اون ممد میتونه جز دوستان مایه ی مباهات باشه بعد من نیستم


تو که عزیز دل منی آخه شیرین زبون

جزیره دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 21:52

راستی اومده بودم حالتو بپرسم

مرسی عزیز دلم

نرگس۲۰ دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:26

سلام دل آرام جان
امیدوارم الان دیگه این سرماخوردگی دست از سرت برداشته باشه
خوبی؟

سلام نرگس مهربونم
ممنونم عزیزم
ولی همچنان سرفه ها دست در دست هم ، در محوطه گلویم قدم میزنند و گاهی نیز بدو بدو میکنند !

م . ح . م . د سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 09:35

سارا سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 11:01 http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام نازنینم
حق داری منم از سرماخوردگی و سر سنگین که مدام خواب میخواهد متنفرم
بهتر میشی عزیزم به زودی

سلام سارا ی عزیزم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد