دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

بلند بخند و برقص و بچرخ ...

این روزها فعال شده اند . برو و بیایی پیدا کرده اند ...تعدادشان زیاد است و سلایقشان متفاوت ... روزی میبینی همه متفق شده اند و بزم و شادی به راه می اندازند و من هم از شادیشان سرخوش ... روزی نه ... هر کدام ساز خودشان را دست گرفته اند و کوک کرده اند و کناری نشسته اند و حالا ننواز کی بنواز ...روزی میبینی شروع میکنند به طرح مسئله ای و تلاش برای رد و یا قبولش ... امروز دقیقا وقتی که درگیریشان بالا گرفته بود و همهمه راه انداخته بودند ، تک تکشان را گرفتم و انداختم در یک محفظه شیشه ای و درش را بستم ... گفتم حالا هرچقدر که دلتان میخواهد هوار بزنید ... بلند بلند دعوا کنید ... دست به یقه شوید ... اصلا بزنید همدیگر را ناکار کنید ...فقط سمت من نیایید ... صدایتان را نشنوم ... نبینمتان ...

گذشت ... ساعاتی ... دقایقی ... نه ... شاید هم لحظاتی ... جو آرامی حکم فرما شد ... سکوت ...راضی بودم از وضع موجود ... سرگرم کار بودم که نگاهم بهشان افتاد ... دنیای تنهاییشان نوای غم داشت ... شاید به این سبب است که آنقدر صدایشان را بالا میبرند آدمکهای ذهن من ...



نظرات 15 + ارسال نظر
تیراژه یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 00:14 http://tirajehnote.blogfa.com

آدمک های ذهن..
ادمک هایی که قلدری میکنند گاهی
قهقه های مستانه ی کلافه کننده دارند گاهی
گریه های مظلومانه
و گاه تمنای نیم نگاهی و گرمای آغوشی..
یکیشان فرشته خو و دیگری شیطان صفت
آدمکهای ذهن..
آدمکهای ذهن تمامیت ما را تشکیل میدهند
براستی این بین ما کدامیم؟
ما..
من ام..تو ای..اوست..

ژولیت یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 00:17 http://migrenism.blogsky.com

ای موش بخوره اون ادمک های ذهنتو. تصور صحنه ای که یقشونو گرفتی و انداختیشون تو شیشه منو یاد ممل و دختر مهربون انداخت. همیشه دلم می خواست یکی از اون آدمک ها رو داشته باشم.
ادمک های ذهنتو آزاد بذار...آزااااااااااد آزاااااااااااد
:*

کویر یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 07:55 http://faramushshodeh.blogfa.com

جمله هایت نا تمامند...
برای من!

فرناز یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 08:38 http://www.zolaleen.persianblog.ir

صدای خودت چی؟

جزیره یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 09:30

نیمه جدی یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 10:14

دلارام جان... من اسیر آدمک ها شده ام این روزها... مثل گالیور دست و پا بسته ی سرزمین لی لی پوت...

آوا یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 12:39

آدمکهایی که گاهی تمنایت میکنند
برای سخنی،حرفی،کلامی و تو
از پشت شیشه های سکوت
تنها نگاهشان میکنی و بس.
که پرواز میکنند در آسمان
خیال وماهیهای قعردریای
وجودت به آن ها لبخند
می زنندکه هی فلانی
دنبال کورسوهای نا
امیدی مروکه هرچه
هست در اعماق
دریای دلت است
و بس...........
یاحق...

مریم نگار (مامانگار یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 13:20

دلی جان...
از من میشنوی..اسیرشون نکن...
برعکس...از خونه ذهنت بیرون شون کن برن...
اونوقت ببین سکوتش رو...

فرزانه یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 14:59 http://www.boloure-roya.blogfa.com

دلارام جان دلت براشون نسوزه یه وقت مثل آدمک های ذهن من که خودم رو انداختن بیرون میشی!! اینا جنبه ندارن. والله به قرعان

yasna یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 15:03 http://delkok.blogfa.com

واقعا لایک به کامنت فرزانه.. اینقد این روزا پر رو شدن به خدا ..همه جا هم که همراه آدم ان ... جدا چه روزگار سیاهی واسمون درست کردن خواهری..

سمیرا یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 17:19

هر چی را که در یک جا حبس کنی ،به مرور با شدت بیشتری با او مواجه میشوی.بهتره باهاشون حرف بزنیم و متقاعدشان کنیم و یا بذاریمشون برا همیشه کنار.نه به سازشون برقصیم و نه کنار بیاییم ،خوب گوش کنیم ببینیم میخوان از چه دری وارد بشن ایندفعه چه ترفندی میخوان بکار ببرن بعد ما با آگاهی حل و فصلشان کنیم.

پروین یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 20:13

قربان ذهن ات و همهء آدمک هایش دلآرامم
گناه دارند حیوونی ها ... اسیرشان نکن. باهاشون حرف بزن و دلالتشان کن که زیاد اذیتت نکنند. بعد هم بذار حرف هایشان را بزنند، اما به خودت یاد بده اگر خواستند اذیتت کنند محلشان نگذاری
البته خودت از من بهتر میدانی عزیزکم
و میدانم که دوستشان داری

مهرداد یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 21:06

این نوع نوشته ها رو خیلی می پسندم
دست مریزاد

آذرنوش یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 23:34 http://azar-noosh.blogsky.com

چقد دوست داشتم این پستو...آدمای خیالی یا واقعی ذهن که ماله من اکثریت خیالین...میدونی دلی این آدمکها از خیلی از آدمک های آدم نمای آطرافمون بهمون نزدیک ترن...واسه همین دوسشون دارم

رها دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 14:03 http://gahemehrbani.blogsky.com/

گاهی پرواز میکنند و بی مرز میشن دلارام جونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد