دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

فلافل مجازی !

با توجه به این پست و همچنین این کامنتها تصمیم گرفتیم ، کیا تصمیم گرفتن ؟ شورای نگهبان !  لازم به توضیح نیست که من و مامان سمیرا تصمیم گرفتیم که ؟ هست ؟ نه خداییش ؟؟ همون میگم نیست . بله داشتم میگفتم ، قرار شد اینجا دستور پخت و سپس عکس محصول بدست آمده نه ببخشید غذای حاضر شده را بگذاریم .

خیالتان هم از جهت آموزش راحت باشد ، چرا که جایتان خالی چهار نفری دیشب خوردیم و الان هم در خدمت شما میباشم . 

حاضرید ؟ بریم ؟ دستهای بندری بالا ... اوه نه بیارید پایین بیارید پایین ... بریم سر غذا


مواد لازم :

عارضم خدمتتون که مادر جان میگویند و بنده مینویسم برایتان :

نیم کیلو نخود

یک پیاز متوسط

یک تخم مرغ (اگر مایه سفت باشد ، یک تخم مرغ دیگر اضافه میکنیم)

نمک و فلفل (معمولا میزان فلفل باید زیاد باشد که تندی حس شود)

1/4 قاشق چایخوری بیکینگ پادر

چهل و هشت ساعت نخود را در آب خیس میکنید و هر ساعت (منظورمان هر چند ساعت یکبار بود ! نه هر یک ساعت یک بار !!! ) ، آبش را تعویض میکنید تا ترش نشود .

نخود و پیاز را چرخ میکنید . و باقی مواد را اضافه میکنید . سپس در روغن غوطه ور سرخ اش میکنید . در آخر هم باید ما رو دعوت کنید بیایم بچشیم ، فلافل خود به خود ما رو که ببینه درست میشه . اصلا میخوام بدونم کدوم فلافلی جرات داره برای دوستان من ،خراب از آب در بیاد ؟؟(دو سه جمله آخر رو از خودم گفتم ) .


هرگونه سوال را خود سمیرا خانم جواب میدهند . بعد نیایید بگویید دل آرام ال شد و بل شد ! بنده فقط کاتب بودم . بله ! همچین آدم از زیر مسئولیت در برویی هستم

توجه شما را به عکسهای زیر و توجه روح خودم را به فحش و نفرین های شما جلب میکنم . باشد که همه باهم رستگار شویم !


http://s2.picofile.com/file/7567820642/1.jpg




http://s2.picofile.com/file/7567821719/2.jpg


*این پست تقدیم به پروین خانم عزیزم



نظرات 52 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 12:41

خوب خواهر من تو نمیگی یه ادم شیکمو اینجا نشسته نه دستور پخت میفهمه نه عکس، الان دلش می خواهد، اونم با همین مخلفات

ای خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

خدا زنده نگهدارد فلافل فروشی ها رو !

میلاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 12:42

همش تقصیر این جزیره است که نفرین کرد من به این فلافل ها نرسم

بی نوا جزیره

فرشته چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 12:46 http://houdsa.blogfa.com

نوش جونتون...مدیونین فک کنین ما دلمون خواست ها...

بعدم با عرض سلام خدمت مامان سمیرای عزیز...من عین یه زن کدبانو..!!! نخود خیس کردم..بعد یادم رفت که خیس کردم..جای همگی خالی بعد از یه هفته یادم اومد....بعد پختمش..انقدم خوشمزه شد..گفتم نکات خانه داری رو اینجا بگم دوستان استفاده کنن..

ای جانم
جدی پختیش فرشته ؟ یا داری شوخی میکنی ؟
آخه دو روز که آب حبوبات خیس کرده رو تعویض نکنی بوی ترشیدگی میگیره
باریکلا خانم کدبانو

میلاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 12:48

بنده باید اعتراف کنم، شدیدا عاشق ساندویچ هستم از هر نوعیش (حتی از غذاهای خوزشتی و برنجی خاص ایرانی)

مخصوصا اگر این همه مخلفات خوشمزه داشته باشه

تو معلومه چقدر هول شدیا !
"بیشتر" و "ر" شهید شدند در جمله بندیت میلاد جان

میلاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 12:49

خــــــــــــــــــــــوش به حالت دلارام که مامانت چنین غذاهای خوشمزه ای برات می پزه

دست سمیرا خانم درد نکنه (ایکون یه میلادی که شدیدا دلش آب افتاده)

ممنون
دست پخت همه مامانها خوشمزه است میلاد

تیراژه چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 12:56 http://tirajehnote.blogfa.com

اول از همه سلام!
دوم ممنون از سمیرا بانوی گرامی
سوم به میلاد خان بفرمایید اون چیزی که آب میافته دهان مبارک است نه دل!
چهارم ببخشید عذر میخوام..طبق روالی که در اموزش ها مصور اشپزی دیده ایم از مراحل کار عکس میگذارند و در نهایت از غذای اماده و تزیین شده
نه اینکه دوتاعکس ماهواره از میزشام
والا با این پست اموزشی نوشتن هایشان!!!

اما جدا از شوخی ممنون دل ارام جان
خیلی دوست داشتم طرز تهیه ی این غذا رو بدونم چون چند باری درست کردم طبق شنیده ها! و نتیجه اش را نگویم بهتر است!!

تیراژه ، من هم کمی شک دارم در به آب افتادن دل ! معمولا دل آب میشه ! مثلا میگویند : وای نگو دلم آب شد !
این پست بیشتر جنبه نمایشی داشت تا آموزشی
شما بیا اینجا درباره نتیجه اش صحبت میکنیم !

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 12:59

خصوصی دارید بانو

با تشکر

الف. لام. ی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 13:00 http://www.inspiration90.blogfa.com

من یه بار درست کردم و خیلی خوشمزه شد! فقط من میزان فلفل رو نمیدونم! هر چقدر ریختم تند نشده بود! لطف کنید میزان دقیــــــق فلفل رو بگید و یه خانواده رو از نگرانی در بیارید!

جونــــــــــم مخلفات! :ایکس

نوش جونتون دل آرام جان

نه دیگه الی
اومدی و نسازی ! به سوال کسانی که فلافل های خوشمزه درست کردند ترتیب اثر داده نمیشود ! ابتدا یکسری برای ما میفرستی ، تا فلافل خوشمزه بخوریم بعد اگر دیدیم میزان فلفل مناسب نیست وارد مذاکره میشویم .
مرسی عزیزم

ژولیت چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 13:22 http://migrenism.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااای
وای دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد!(با صدای کلاه قرمزی یا همون رفیق مملی فراگیان!)
اولا که دست مامان گلت درد نکنه
اما آخه تو نمی گی اینجا یه مشت شکموی تپل مثل میلاد رد می شن. آخه منم کلی شکمو ام! الان کلی دلم خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااست
من عاشق فلافلم
یه بار که اومده بودم پایتخت زن دایی اهوازی الاصلم واسم درست کرد. اصلا بد می چسبه ها. با مخلفاتش که دیگه نگووو
همه ی اینا رو با حالتی نوشتم که شکم قار و قور می کرد و بزاقم روان بود!
ای بابا دلی پست اکسپرس که می دونی چیه؟؟ خودتو نزن به اون راه. بدوووو تا از دهن نیافتاده!
من می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


طفلک آقای جعفری نژاد ، عجب لقبی دادی بهشون
ای جانم
پست اکسپرس ؟ چه اسم با کلاسی داره ! همون پست اسپرته ؟ یعنی پستهایی که مثلا بچه ها درباره ورزش کردن مینویسن ؟؟؟
اتفاقا غذاهای محلی رو کسانی که متعلق به همون خطه هستند ، با مهارت بیشتری میپزند و بی شک مزه فوق العاده ای داره.

عاطی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 13:29



:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

چقدر چند خط آخر عاالی بوود:))))))))))))))

من حتما امتحان می کنم!چون عاشق فلافلم م م م :دی

دست مامان سمیرا جان هم درد نکنه:گل

و این عکس ها با همین حجم و سایز در حلق ما:دی!!!!عجب چشمکی می زنه:دی

شما دیگه چرا خانم ؟!
شما که خودت اهل جنوبی
حتما خوشمزه ترین فلافل ها رو تجربه کردی.
حجم عکسها زیاده ها

طـ ـودی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:23

اینجانب الان ضمن اینکه دارم سعی میکنم به خودم بقبولونم که فلافل اصلا خوشمزه نیست بلکه اینکه عطش فراوونمون با دیدن این عکسا کم بشه!
دارم به اینم فکر میکنم که اون دوشبی که نخود باید هر یک ساعت یه بار آبش عوض بشه، بهتره این کارو به صورت شیفتی با یکی از اعضای خانواده انجام بدم و در آخر دوتا دونه فلافلم بدم به اون یا ساعت بذارم هر یک ساعت یه بار پاشم مراحل کارو به انجام برسونم!!!

طودی !!
نه عزیزم شما بیخود زحمت نده به اعضای خانواده . اون ساعت جهت تاکید بود . واگرنه پنج - شش ساعت هم جواب میده

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:31

سلام به روی ماه همه ، میلاد جان من که گفتم تشریف بیاورید ، خودتون جدی نگرفتید مادر جان.
تیراژه جان ،اتفاقا،وقتی در حال سرخ کردن بودم به دل آرام گفتم بیا از اینا یه عکس بگیر ولی دل ارام موضوع را جدی نگرفت و فقط از نتیجه کار عکس انداخت .میبینی مادرجان .

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:35

فرشته جان اتفاقا بعد ار یک هفته نخود ها زودتر میپزن و به زمان کمتری برای پخت نیاز داره عزیزم از این نکات خانه داری اکثر کدبانوها بلدن.

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:40

الف لام ی عزیز حتما فلفلت از نوع شمالیشه،میدونی که فلفلهای شمال یه نوعش شیرین است .اگر شما فلفل همدانی داشته باشی و خودت هم خشکشان کرده باشی ،کافیه فقط یه قاشق مرباخوری به نیم کیلو نخود بزنی بعد اونوقت مزه فلفل را قشنگ حس میکنی .

آذرنوش چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:41 http://azar-noosh.blogsky.com

فلافل های مامان منم تو فامیل معروفه...ولی من هیچوقت نتونستم از بیرون فلافل بخورم نمیدونم چرا :|

نوش جونتون دلی جون...دست مامان گلت هم درد نکنه:*

باید هم معروف باشه . خانم های جنوبی دستپختهای محشری دارند . مخصوصا اینکه غذا تخصصی باشه

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:43

جاتون خالی ژولیت و طودی و عاطی عزیز.

طـ ـودی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:47 http://b-namoneshon.blogsky.com/

ممنون سمیرا خانوم عزیز
ما فعلا کماکان محو عکس هاییم و در حال جمع کردن اب دهنمون!

طـ ـودی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 14:50 http://b-namoneshon.blogsky.com/

واااااای چقد خوب که گفتی دلارام؛ داشتم نقشه میکشیدم کل پروژه نخود خیس کنیشو بندازم گردن مامان بگم میخوام پروژه عملی انجام بدم، نخود خیس خورده بکارم درخت فلافل سبز بشه تو باغچه!!!

طودی !!!
خدا نکشه تو رو بچه
کلی خندیدم
چقدر خوب که مامان رو نجات دادم ! من یک قهرمانم !
آیکون توهم !!

طـ ـودی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 15:36 http://b-namoneshon.blogsky.com/

آهـــا پس این دلارام سیور که میگن شمایی؟!

الف. لام. ی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 16:14 http://www.inspiration90.blogfa.com

مرسی از توضیحاتتون سمیرا خانوم :)

آوا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 16:23

واااااااااااای دل آرام جانم،خدمت مامان
سمیرای گل سلام مخصوص برسانید.
بفرمایید مررررررررسی بابت گذاشتن
دستور پخت. آخه تنها چیزی که من
تاحالا خودم درست نکردم فلافل و
فسنجونه . که فلافل رو دستور
پختش رو نمیدونستم.مرسی که
گذاشتین.اما عکسا.اووووووووم
یکی زبون روزه الان اینو داره
می خونه و شیکمش به قارقار
افتاده باید چــیکار کنه آخه
اووووووووم ..درستش میکنم
انشاله سر فرصت. به محض
گیر آوردن یه تعطیلی خوب
که بشه دست به کار بشم.
آخه مامانی من الهانا
نیستن. خودم باید دست
به کار بشم که وقتی
برگشتن به دخترشون
افتخار بکنن.هرررر
یاحق...

پناه میبره به خدا
ایشالا خوب از آب در بیاد مامان بیشتر به تو امیدوار بشن عزیزم

کویر چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 16:27 http://faramushshodeh.blogfa.com

سلام...

سلام کویر عزیزم

مهربان چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 16:44 http://mehrabanam.blosky.com

( بیکینگ پادرت ) تو حلقم....
ما می گیم بیکینگ پودر.

عالی بود دل آرام. مرسی سمیرا جون

نیست من سالها ایران نبودم ...
فدای تو

مهربان چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 16:46 http://mehrabanam.blosky.com

فقط یه مشکلی هست که من هیچ وقت نمی تونم این غذا رو درست کنم. یه مشکل خیلی بزرگ....
اگه گفتی چی؟
من اون وسیله ای که باهاش نخود رو چرخ می کنن ندارم. راستش اصلا نمی دونم چیه ؟ باید آسیاب باشه احتمالا....
می شه به جاش از چرخ خیاطی استفاده کرد؟

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:05

خواهش میکنم مهربان جون، قابل ندو نستید که تشریف بیارید.
اون مشکل بزرگ هم به راحتی قابل حله هر وقت هوس کردی کافیه تشریف بیارید خونه ما.منظور دل آرام چرخ گوشت بوده ،در آسیاب هم میشه ولی چرخ خیاطی نه

دل آرام چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:15 http://delaramam.blogsky.com

میشه مهربان
فقط دل و روده انهایی که میخوان بخورنش احتمالا دوخته میشه به هم

جعفری نژاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:29

فلافل و سیب زمینی سرخ کرده ها یک طرف اون بشقاب مخلفات هم یک طرف اون کاسه ی ترشی دیگه کجای دلم بذارم


دلی ، ایشالا نوش جونتون بشه دستپخت مامان سمیرا ، اما دلی ، آآآآآی دلی ، نمی دونی چه دلی خون کردی از ما با این پستت ، با این عکس هاااا

سر پل صراط ( فک کنم یه پل معروف باشه که نمی دونم کجا رو به کجا وصل می کنه ولی اینطور که شنیدم همیشه ترافیکش سنگینه ) باید جواب این جماعتی رو که در حسرت فلافل های مامان جانتون گذاشتی بدی ، یکیشون خود من که از قضا خیلی بد پیله و کینه ای هم هستم ... از امروز این دو تا عکس هیچوقت از جلوی چشمام محو نمیشه دلی ، هیچوقت تا روز ابد

خونتون سبز ، دلتون گرم و لبتون خندون تاااااااااا همیشه

خب من دلم کباب شد که ...
"ترافیکش سنگینه" یعنی آخرش بود ...
من شخصا قول میدهم شما و روناک عزیزم رو مهمان کنم . آقا شما بگذر
دل شما هم شاد تااااااا همون همیشه

yasna چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:30 http://delkok.blogfa.com

وایییی دلاآرام جان شما هنوز از بشقابای گل قرمز دارین؟ مامان من اینقد اینا روو دوست داره فکر کنم ما هم توهمین ظرفا فلافل می کشیم ..جدا حوسمون انداختی...
برم ببینم بابا میره واسم بخره...

سرت رو به طرف یکی از شانه ها کج کن ، چشمهات رو ریز کن و تن صدات رو تا حد ممکن بیار پایین . حتما جواب میده و امشب میتونی فلافل بخوری !

جعفری نژاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:37

دلی جان راستی تا یادم نرفته خواستم بگم یه وقت خودتون رو تو زحمت نندازیم واسه این دختر شیرازیه با پست اکسپرس فلافل بفرستینا
می دونی پست اکسپرس ساندویچ رو از شما تحویل می گیره و تا دم در خونه ی ژولی اینا می بره ، تا اینجای قضیه حله اما مشکل اینه که اونجا کسی حال نداره بره بسته رو از دم در تحویل بگیره که ، ساندویچ می مونه تو دست آقای " پت ِ پستچی " بیات میشه ، زحمتتون به باد می ره

می دونی که ، ژن ِ شیرازی معلولیت به حساب نمی یاد اما یه محدودیت اساسیه که رو کلی از فعالیت های آدمیزاد تاثیر مستقیم می ذاره ، یعنی اساسن این فعالیت ها رو " کان لم یکن " می کنه

( حالا بشین تو کف ِ ساندویچ فلافل دختر شیرازی ... عکس جدیدت هم مبارک )

" کان لم یکن " ... من رو یاد دفترچه کنکور می اندازه ! پس حالا که اینطور شد (چون منو یاد کنکور انداختی ) کلا نمیفرستم ..

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:40

باور بفرمایید آفای جعفری نژاد من حاضرم توی همین دنیا جوابگوی شما و بقیه دوستانی که دلشان فلافل خواسته ،باشم.قرار را نذارید سر پل صراط ممکنه اونجا سرمون شلوغ باشه نوبت به شما دیر برسه.پس قرارمون در همین دنیا.

پروین چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:52

قربونت برم من عزیز دلم >D:<
به جان خودم آمدم اینجا برایت خصوصی بگذارم و بگویم از مامان عزیزت برام بپرس که دیدم نوشته ای دستور فلافل :*
سلام و احترام قلبی مرا خدمت مامان عزیزت ابلاغ کن و بروم که بخوانم پست را!

خدانکنه پروین خانم عزیزم
ای جانم ، بزرگوارید .

بابک اسحاقی چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 17:55

دست و پنجه شما درد نکنه
البته میدونم که شما از این هنرها نداری
دست سمیرا خانوم درد نکنه

بابک حالا باید حتما به روم بیاری ؟؟

جعفری نژاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:00

سمیرا بانوی عزیز

لطف شما زیادت می کند به سر ما

ممنونم ... زیااااااد

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:02

امیدوارم پروین جون مثمر ثمر باشه. ببخشید در جواب کامنتتون در پست بابک عزیز جوابتون را ندادم ، دقیقا دیشب که شما کامنت گذاشتید من آنجا بودم و خواندم ،ولی به احترام بابک عزیز صلاح ندیدم جواب بدم تادیشب که دلی از فلافلها عکس انداخت و امروز هم یه پست در موردش نوشت .امیدوارم بتونم حضوری در خدمتتون باشم و پذیرای وجودتان.

عارفه چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:05 http://inrozha.blogsky.com/

اتفاقا منم بعد خوندن اون پست هوس کردم درست کنم و فقط باید نحوه پخت رو سرچ میکردم که شما لطف کردی
هیچی دیگه من همین الان فلافل میخوام خوببببببب

ای جانم

پروین چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:06

ای جاااااان به سلیقه و کدبانوگری سمیرا خانم عزیز
سمیرا خانم جان، فکر کنم من باید بهتون بگم دخترم. چون هم اسم مامانتونم! چقدر خوش سلیقه سینی مخلفات رو درست کردید. دلمان بسی آب افتاد. فلافل فروشی های اطراف ما هم یا عربند یا هندی که هردو یک ادویه خاص به فلافلشان میزنند که من دوست ندارم متاسفانه.
سمیرا خانم عزیزم،
پس با توجه به دستور شما اشکال کار من این بوده که اولا بکینگ پودر نمیزدم و دوما اینکه نخود کنسروی پخته استفاده میکردم. الآن میگویم احتمالا پوکی و تردی فلافل بخاطر خام بودن نخودهای خیس خورده است.
راستی
من چون دستور فلافلم را از دوستان لبنانی ام گرفته بودم توی آن جعفری خرد شده هم میریختم.(یاد آقای جغفری نژاد عزیز افتادم!! اما خرد شده نه ها ... سالم و تندست انشاءالله!) بد نمیشد. اما این بار بدون جعفری میپزم. عکسش را هم میفرستم دلآرام جانم نشانتان بدهد ببینم تاییدش میکنید یا نه!
کاش میشد تشریف میاوردید برای خودتان درست میکردم. کاش .....

پروین چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:10

الآن جوایتون رو خوندم سمیرا خانم عزیزم
از جواب و زحمتتون واقعا ممنونم.
من دارم میرم سر کار. رسیدم، میایم و بقیهء کامنتها را میخوانم.
خیلی خوب است که همه اینجا جمعند. غذا هم که هست. واقعا دستتان درد نکند و سهره تان با برکت و خانهء دلتان گرم و برقرار

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:27

نه پروین جون انقدرها هم من از شما کوچکتر نیستم که جای دخترتان باشم ولی جای خواهر کوچکتر تون میتونم باشم برای همین به خودم اجازه دادم و پروین جون خطابتون کردم.
پروین جون هر غذایی یه ساختار اصلی داره و بقیه چیزا که بهش اضافه میشه سلیقه ایه.من فقط ساختار اصلیشو گفتم. خیلیا موقع مخلوط کردن خمیر وسط نان باگت به همراه شیر اضافه میکنن ،بعضی ها جعفری خرد شده،بعضی ها سیر و یا حتی یه کمی سیب زمینی خام رنده میکنن،دیگه اینا در اثر تجربه کردن بهتر دستتون میاد که کدوم بیشتریه ذائفه تان نزدیکتر است در ضمن بقول قدیمیا
کار نیکو کردن ار پر کردن است

سمیرا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 18:28

ذائفه=ذائقه

میلاد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 19:01

دلارام دل منو آب کردی با این پست، منم بعدازظهری که برای یه کاری رفته بودم بیرون وقتی برگشتم به سمت دفتر، رفتم دم فلافل فروشی دولپی (اگه یادت باشه آقا محسن تو یکی از پستاش تعریف فلافل های قارچ و پنیرشو کرده بود) یک عدد فلافل قارچ و پنیر خوشمزه خوردم که دیگه حسرت به دل نمونم

حالا دیگه نمی تونی دل منو آب کنی (آیکون میلادی که با اینکه فلافل خورده هنوز حسرت به دل مخلفات فلافل دلارامیناست)

نه دیگه میلاد
تو رفتی فلافل قارچ و پنیر خوردی ! دیگه اصلا حائز دل آب شدن و دهن آب افتادن و این حرفها نیستی .مدیونی اگر فکر کنی دلم خواست !
چه رفته ساندویج ویژه هم خورده

پروین چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 20:03

میلاد جان
شما فلافل هات هم با کلاسه. فلافل قارچ و پنیر!!

میبینید تو رو خدا پروین خانم

آوا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 20:19

وای دل آرام بانو ! میگما : این
میلاد خان جان چقدر شیکمو
هستن ماشاله ماشاله
چه زووووود رفت فلافله رو
اووووووووووووووووووووم
زد به رگ! بابا ماشــــاله
میلاد خـــان جان
دمی فرصت برادر!!!!
منم فلافل میخوام
اوووووووووووووم
فــــــــــــــلافل
میــــــــــخوام

یاحق...

گفت شاید انگیزه ای بشه برای شما تا بلکه بلندشی و همین الان درست کنی و مادر را امیدوار تر و شادمان تر .

آوا چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 21:07

اوهوم......اینم حرفیه خب
از الان چند دفعه درست
می کنیم و جهت تست
خدمت شومامیفرستم
بلکه تا زمان بازگشت ِ
شون قـــــابل ارائه و
برگشت نـــــاپذیری
باشه
یاحق...

مریم انصاری چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 21:51

دست مامانتون درد نکنه.

نوش جانتون دلارام جان.

.

ممنونم

مهرداد چهارشنبه 8 آذر 1391 ساعت 22:43

سلام
چه خوبه از میون این جماعت وبلاگی استاد یه چیزی درست کردی شما
من سیب زمینی سرخ کرده و مخلفاتشو ترجیح میدم
این کلم شوره یا کلم ترشی
گوجه فرنگی تازه و لیمو ترشا هم که خیلی خوفن

سلام
کلم شور هستند .

مامانگار پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 11:23

..به به ..چه خبره اینورا...؟؟
...سفره تون پربرکت باشه الهی...
من بلد نبودم پخت فلافل رو...ممنونم دلارام عزیزم..که چیزی به این خوشمزگی رو یادمون دادی...
دست مامان نازنینت هم درد نکنه بااین همه سلیقه و کدبانوگری..

ای جانم
اختیار دارید مامانگار عزیزم
مامانها همه هم با سلیقه هستند و هم کدبانو ، مثل خود شما
جمع خانوادگیتون همیشه گرم

نرگس۲۰ پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 14:58 http://narges20.blogsky.com

سلام دل ارام جان
به به چه تصاویر اشتها برانگیزی

دست مامان گلت درد نکنه و نوش جان

سلام نرگس عزیزم
جای شما خالی

جزیره پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 19:35

دلارام
به جان خودم نمیدونی چه حسی شدم برای اون لحظه ای که فک کردم میلاداینا اومدن خونتون فلافل خوردن. یعنی میخواستم شبانه راه بیافتم بیام سر میلاد و ببرم بزارم رو سینه ش تا عبرتی شه برای بقیه که وقتی میگم صبر کنین من هم بیام صبر کنن
وقتی کامنتا رو خودنم خیالم راحت شد که هیشکی نیومده بوده خونه تون
حالا ایشالله دفعه یبعدی بیایم خونه تون فلافل بخوریم
دست سمیرا خانوم جان هم درد نکنه
البته ما مادرمون یه روزایی در سالیان قدیم درست میکرد،خیی هم خوشمزه بودا نمیدونم چرا دیگه دست نمیکنه؟حالا باید بشینم زیر پاش ببینم راضی میشه یا نه

بازهم دست مامان عزیز و البته خودت درد نکنه.ایشالله دفعه ی بعدی باهم ساندویچ فلافل بخوریم

ای جانم جزیره
نه قربونت برم بدون شما که نمی آیند
ایشالا درست میکنند برات عزیزم
ممنونم دخترک قشنگ . ایشالا دور هم فلافل بخوریم و مرور خاطرات کنیم

جزیره پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 19:36

در ضمن میلاد جان امیدوارم این دفعه که رفتی ساندویچ بخوری تو ساندویچت یه سوسک بهت دالی بگه

جزیره وارد میشود

م . ح . م . د جمعه 10 آذر 1391 ساعت 17:44

حالا پست به من تقدیم نمیکنی هیچ ! لااقل از این عکسا نذار ! باع ! بابا مللت رژیم دارن گشنشون میشه ! جوابشونو میخوای چی بدی ؟! من که راضی نیستم !

بذار پیتزا درست میکنیم ، پستش رو به تو تقدیم میکنم
ملت باید جلوی خودشون رو بگیرن ، خوش تیپی دردسر هم داره دیگه ...
ولی من راضیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد