دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

مستطیل سبز

نه اینکه عاشقش باشم ، اما خب بدم هم نمی آمد ... باتوجه به فضایی که در آن بودم کم کم با فوتبال و قوانینش آشنا شدم . استقلال و پرسپولیس آن روزها تنها تیمهایی بودند که حرفی برای گفتن داشتند و باقی تیمها (آن طور که من یادم می آید ) فقط بودند ... مثل چند سال اخیر نبود که تیمهای شهرستان  قدرتمند و پرطرفدار باشند . این بود که بیشتر افراد یا آبی بودند و یا قرمز ...

به واسطه علاقه خانواده و دوستان به تیم آبی پوش استقلال ، به طبع گرایش من هم به آن سمت رفت . با اینکه هیچ علاقه ای به بازیکن به خصوصی نداشتم اما خب شدم یکی از طرفداران این تیم و کماکان بر سر علاقه ام هستم ... طرفدار دو آتیشه و یا متعصب نیستم اما خب وقت سر به سر گذاشتن که می شود ، بدم نمی آید کمی شیطنت کنم ، به شرط آنکه همه چیز به شوخی بگذرد و بعدش هم تمام ...

امروز وقت نهار ، برای همکارم که میدانستم طرفدار سفت و سخت تیم پیروزی است یک بیت شعر خواندم و همه زدند زیر خنده ... او هم در جوابم گفت خودت شروع کردی و خلاصه چند دقیقه ای به شوخی و کل کل گذشت و در آخر گفت چون خیلی عزیزی چیزی نمیگویم !!

طرفداری ام از استقلال و سر به سر گذاشتنم در همین حد است . بیش از این ، قضیه را لوث و دو طرف و اطرافیان را دلخور میکند به گمانم ...



*این پست تقدیم به م.ح.م.د ...


نظرات 13 + ارسال نظر
تیراژه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 01:12 http://tirajehnote.blogfa.com

چرا لینک محمد پر رنگه ولی لینک من کمرنگ بود؟!
در مورد این پست هم هیچی برای گفتن ندارم!

ولی عجب پستی بود!
به کی هم تقدیمش کردی!!
یک طرفدار سرسخت و پرو پاقرص فوتبال و حواشی اش!

لینک ایشون پر رنگه ، چون قرار بود طرفدار "آبی" بودنش رو یادآوری کنه .
سوال بعدی

جزیره سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 08:33

کافی چی حسادت و بزار کنار. تو دیگه بوزورگ شدی.


بله بله
خواستم یه شعر دوبیتی براتبخونم دیدم حس کل کل ندارم. حالا ایشالله بعدن برات میخونم:دی

حس داشتی حتما یک سر بیا این طرفها

عارفه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 09:30 http://inrozha.blogsky.com/

این طوری هم خوبه دل آرام این که قضیه رو لوث نمیکنی

در حد یک شوخی کوچولو کافیه

فرزانه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 09:34 http://www.boloure-roya.blogfa.com

خوبه باز تو یه آشنایی داری دلی جان . من تو این مقوله کلا بی سواد هستم. آخه خداوکیلی خودت بگو ژیمیناستیک بانوان تو استخر و رقص باله ورزش هست و دیدن داره یا این که 22 نفر بیخودی دنبال یه توپ هستن!!! (آیکون فرار از دست طرفداران دو آتشه فوتبال)

به به عجب ورزش هایی رو دنبال میکنی فرزانه جان

جعفری نژاد سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 09:40

ان شاءالله خداوند رحمان به راه راست هدایتتان بفرماید ( این دعا شامل عزیزی که پست را به ایشان تقدیم کردید هم می شود )

خدا را چه دیدی ، شاید هم راه راست را به سمت شما کج کرد

آوا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:58

خب من طرفدار تیم های
ایرانی نیستم واسه
همینم بالطبع اظهار
نظر خاصی نمیتونم
داشته باشم.....به
خوب کسی تقدیم
شد..به مـــــــرد
فوتـــــــــــبالی ِ
بلاگستانیِمان..
یاحق...

آوا خارجی که میگن شمایی ؟؟

پرچانه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 13:02 http://forold.blogsky.com/

این روزها همه به هم پست تقدیم میکنن
پس من چی؟

شما تاج سری

محدثه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 13:03 http://shekofe-baran.blogsky.com/

آوااااااااااا!!
بابا با کلاس!
بابا خارجییییییییییی!!!


به نظر من هم این چیزا صرفا جنبه ی سرگرمی و چند دقیقه خنده رو داره!
اصلا نمیرزه که موجبات دلخوری رو پیش بیاره!
هر چند اگه ببینم جایی داره دیگه خیلی بد گفته میشه از تیمم، به طرفداری ازش قیام میکنم! :دی
اســــــــــــــتـــــــــــــــــقــــــــــــــلااااااااااال! 3>

قیام میکنی ؟
حالا محدثه جان صحبت میکنیم باهاشون ، شما خودت رو هیچ ناراحت نکن .

نرگس۲۰ سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 16:43 http://www.narges20.blogsky.com

برای من طرفداری از تیمهای فوتبال مقوله سرگرم کننده و جالبیه به شرط اینکه به قول خودت در حد همون شوخی و کل کل باقی بمونه گرچه من طرفدار هیچ تیمی نبودم
ولی دوتا برادرام یکیشون طرفدار استقلال و یکی پیروزی بود و همیشه خدا موقع بازی های این دو تیم برای هم کرکری میخوندن...دیگه وقتی استقلال پیروزی با هم بازی داشتن که خونه رو هوا بود
یادش به خیر.......

ای جان
اینجوری هم هیجان داره ها ! هرکس طرفدار یک تیم ... اوه چه شود ...

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 22:31

سلامم دلارام جان
خوب من یه زمانی به فوتبال علاقه داشتم..ولی تیم های خارجی و تیم ملی...شاید حدودای 10 بیست سال پیش..ولی از اولم استقلال پیروزی برام فرقی نمیکرد..
(آیکون بی احساس تو بگو)
ولی کلا کل کل رو دوست دارم اما به قول تو در حد نرمال..خوب گفتی..

سلام بر فاطمه جان
شما هم خارجی ؟؟ ای بابا چقدر خارجی داریم
چرا بی احساس خانم ...

آوا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 12:41

بهله دل آرام و محدثه
جانم.......اونم فقط
اسپانیا و بارسا...به
شماهم اکـــــــیدا
توصیه می کنم به
جــــــمع بیگانگان
ملحق شوید....
منــــتظر حضور
ســــــــــبزتان
هســـــــتیم
هررررررررررر
یاحق...

باران جمعه 7 مهر 1391 ساعت 20:33 http://my-hidden-half.blogfa.com

ما که اهل فوتبال نیستیم

همه مثل هم نیستن که

آذرنوش شنبه 8 مهر 1391 ساعت 20:10 http://azar-noosh.blogsky.com

لایک به کامنت فرزانه

تو هم ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد