دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

ای سایه ی خدا ، زیر سایه ات خدا نشسته است...

*مادر ، کلمه سنگینی است و پربار ، اونقدر عظیم که با هربار گفتنش بی اغراق بغض میکنم . روز مادر به مامان سمیرای نازنینم ، خانم زائر عزیز، مامانگار بزرگوار، مامان ناهید ارجمند و گل ِنرگس اش ، موج بانوی مهربان و مادران عزیز آینده (مومو ، رها پویا، امی ،تلاش) و بانوان و دختران گل بلاگستان مبارک باشه . روح مادران پر کشیده قرین رحمت الهی ...


نه فرشته است و نه پری و نه حتی معصوم ، از جنس من و توست ... از خاک ِ بهشت آمده و به همان خاک باز میگردد ...

به دستانش نگاه کن همانند ماست ، اما گرمایش ... ، قلبش را بشکاف و ببین همانند ما دو بطن و دهلیز و ... اما رقتش ... ، چشمانش هم ، اما نگاهش ... ، لبانش ، اما کلامش ...

عصبانی میشود و دلخور ؛ اما کینه دار نه ...

چه درو میکند که عشق میکارد ؟ از کدام چشمه میجوشد که مهر میبارد ؟ سرسپرده کدام بوستان است که وجودش معطر است ؟

دوستت دارم نه برای اینکه وجودم از توست ، نه برای شب بیداریهایت و نه حتی برای از خود گذشتگی هایت ، برای خودت... برای وجودت ... برای بودنت ... برای تمام روزهایی که رفیقانه قدمم زدی ... 




نظرات 17 + ارسال نظر
عاطی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 00:58 http://pransesbanoo.blogfa.com



چقدر قشنگ بوود!!!!!!!!

رووزشوون مبارک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک

:گل

ممنونم عاطی عزیزم

هاله شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 01:15 http://assman.blogsky.com

چقد من دوس دارم مامان سمیراتو ..

مامانم هم تو رو خیلی دوست داره عزیزم

آوا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 01:37

روز تموم مادرای عزیز
مبارک و همسران
گرامی ایضا....
یاحق...

مبارک باشه
حق نگهدارت

[ بدون نام ] شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 01:55

عزیزززززززززم...ممنون از اینکه بیادم بودی....
روز مادرو به مامان سمیرای نازنینت که دختر ماهی چون تو رو به دنیا هدیه کرده تبریک فراوون میگم..
تو قلب مون جا داری آرام دل....

اختیار دارین
شرمندم میکنید مامان عزیزم
همیشه شاد باشید و سلامت ایشالا

مریم نگار(مامانگار) شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 01:56

شرمنده ...بالایی من بودم...

ری را شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 08:57 http://narenjestaan.persianblog.ir

الهی که تنشون همیشه سالم و قلبشون همیشه از فرزندانشون راضی باشه

chapdast شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 14:45

بهترین پستی بود که تا الان امروز برای روز مادر خوندم...
تبریک میگم این روز رو بهت :*

ممنونم عزیزم
روح مادر عزیزت شاد باشه ایشالا و تنت سلامت

سمیرا مامان دل آرام شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 16:32

دل آرامم
مرسی خانومی مرسی گلم
مرسی نازنینم
الهی که تو هم شاد باشی و سالم
منم دوس دارم به تمام اونایی که به من لطف دارن و میان اینجا به من و تو تبریک میگن
بگم:
یه دنیا ممنون
تنتون سالم ، لبتون خندون، دلتون شاد

اگر بدونی چقدر شاکرم برای بودنت ...

سمیرا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 17:20

ازنام و کلمه مادر این واژه ها برام تداعی میشه
میم : مظهر عشق
الف:ایثار
د: دلیل وجود ، دوست
ر: رفیق، راهبر

رها شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 19:11 http://gahemehrbani.blogsky.com/

روزشون مبارک
سلامت باشند

ممنونم عزیزم
همینطور روز خودت مامان آینده

جزیره شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 21:43

من که به شخصه تو توصیف این فرشته ی زمینی میمونم
روز همشون مبارک
سایه ی همه شون مستدام که این زمین بدون حضور این فرشته ها جهنمی بیش نیست....

ایشالا
موافقم عزیزم

الهام شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 22:07 http://sampad82.blogfa.com

فدات شم الهی من مهربون...

خدا نکنه عزیز دلم

محدثه یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 13:01 http://shekofe-baran.blogsky.com

سی ام من کو؟؟؟؟

روزشون مبارک!
ایشالا همیشه ی همیشه زیر سایشون باشی عزیزم

هیچی ازت ثبت نشده بود عزیزم
ممنونم
ایشالا شما هم زیر سایه مادر و پدر عزیزت باشی همیشه

پونه یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 14:01 http://jojobijor.blogsky.com

رفیق بودن با مادر خیلی خوبه خیلی خودم تجربه اش کردم

به به پونه خانمممم
خدارو شکر که تجربشو داری

م . ح . م . د یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 14:54

من مادر نیستم اما مادر ها رو دوس میدارم !

جای بسی تقدیر داره

سمیرا یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 17:01

هاله جون من میخواستم بهت بگم ، منم دوست دارم عزیزم
که دل آرام از جانب من اینو گفت

در ضمن محممد جان شما هم جملات قصاری میگیننننننا

ماشیمارو یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 19:35 http://mashimaro.blogsky.com/

روزشون مبارک

روزتون مبارک

ممنونم
روز شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد