دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

نفس ِ عمیق

از شب قبل که فائزه زنگ زده و گفته میدان فاطمی باید چند لحظه ای با "تو" ملاقات داشته باشد برای گرفتن آن سی دی ای که برادرت برایش آماده کرده بود ، دل توی دلم نیست . خون خونم را میخورد که کاش میگفتم من ساعت یازده به شما میپیوندم ، کاش میگفتم من خودم به کافی شاپ میام ، یا نه،  کاش اصلا گفته بودم من نمیام ! 

خوب دلم نمیخواست با "تو" چشم در چشم بشوم ... اما هیچکدام را نگفتم ، فقط خودم را خوردم ... همیشه همینطورم ، عادت به حرف زدن به دیگران ندارم ، فقط با خودم درگیر میشم ...

صبح سشوار به دست به آینه زل میزنم ، یه نفس عمیق ، سشوار را رها میکنم ... پنکک را برمیدارم، پد اش را دست میگیرم و میفشارمش ، بیخیال اش میشوم و میرم سراغ کمد لباسهایم . مانتوها رو ورق میزنم ، برایم هیچ اهمیت ندارد کدام را بپوشم ، مانتو آبی آسمانی با روسری ساتن سرمه ای رنگ ساده ترین گزینه ی پیش رویم است ، همان را میپوشم .

ساعت 9:30 میشود ، برای رفتن دست دست میکنم . پاهایم باید مرا ببرند که نمیبرند ... به فائزه زنگ میزنم و بی مقدمه بعد از سلام میگویم "من جلو نمیاما" . با خنده میگه "خوب حالا تو ام، نیا ، نوبرشو آورده ، دیر نیایا " و بعد خداحافظی و سکوت ممتد ...

چشمهایم باز است ، پاهایم قدم برمیدارند ، دستانم در تاکسی را می گشایند ، اما من جای دیگرم ...

میدان فاطمی _ ساعت 10:30

همه ایستاده ایم و فائزه منتظر " تو " است ، من به ظاهر بی تفاوت با زهرا گرم صحبتم ، اما چشمانم دو دو میزند که از کدام مسیر میرسی ... وقتی فائزه میگه "اومدن" بی اختیار بعد از نیم نگاهی ، به سمت مخالفت میچرخم و پشت به "تو" می ایستم ... صدای احوالپرسیتان را میشنوم و اینکه فائزه میگوید " جلو نرو ، امروز روزش نیست" ، چند نفس عمیق ... و دلی که با هیچ نفس عمیقی از تلاطم نمی افتاد ...


نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 07:44

زود دعام گیرها شدهااااا

یعنی چی میلاد ؟!
من نگرفتم منظورت رو !

کاسپر شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 11:00 http://kasperworld.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ...
همونطور که قبلا هم ازتون خواسته بودم از همون دومی استفاده میشه ...
بازم ممنون ...

سلام
دست شما درد نکنه
ممنون برای این بازی قشنگ

میلاد شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 14:33

آخرین خطی که تو کامنتدونی پست قبل برات گذاشتم، یه آرزویی از خدا برات کرده بودم

این اشاراتی که تواین پست آورده بودی، خیلی اون حس نشون می داد البته شایدم غیر از این باشه
این برداشت من بود

که اگه درست باشه برداشتم، یعنی اینکه خدا زود داره دعامو مستجاب میکنه

آهان !!
نه میلاد جان هنوز دعات مستجاب نشده ، این تنها یک مرور از یک خاطره بود .
برای دعای قشنگت ممنونم

مریم نگار(مامانگار) شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 17:19

سلام دلارامم...
سال نو مبارک عزیزززززم...
...بهاری باشی..امسال و هرسال...
...دلت آرام...و عشق در گوشه گوشه اش ماندگار...

سلاااااااام
قربون شما بشم
ایشالا شما هم سال پر برکت و فوق العاده خوبی داشته باشید .

کاسپر سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 15:23 http://kasperworld.persianblog.ir

سلام عزیز ...
اومدم بگم 10 عکس فینالیست مشخص شده، خوشحال میشم بیای و توو رای و امتیاز دادن شریک بشی ...
کل عکسها هم روز 12 فروردین همزمان با معرفی برنده نهایی نمایش داده میشه ... [لبخند]

ممنون از زحماتتون
به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد