دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

shame on me !

روی معرفت من حساب نکنید ! بازهم به خارجی ها ! کی گفته بی عاطفه هستند ؟

نخیر بی عاطفه که نیستند هیچ ، خیلی هم مهربون و با محبت هستند .

یک هفته به مناسبت سال نو چینی ها کشور نیمه تعطیل هست و مراکز آموزشی هم تعطیل رسمی . بر همین اساس دوستان تایلندی مون باروبندیل رو جمع کردند و رفتند مملکتشون .از اینجا تا تایلند با ماشین فقط 4 ساعت راهه ! احتمالا با هواپیما یک ربعه ! (والا ما محلات درس میخوندیم میخواستیم برگردیم تهران 4 ساعت توی راه بودیم .) چی میگفتم ... آهان ، امروز صبح زود حرکت کردند . از اونجایی که هم اتاقی من هم عازم بود صبح کمی سر و صداش رو میشنیدم اما انقدر غرق خواب بودم که نکردم بلندشم و از این بچه خداحافظی کنم .

صبح که بیدار شدم این یادداشت رو دیدم ، خیلی خجالت کشیدم ...



نظرات 27 + ارسال نظر
پونه شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 13:12 http://jojobijor.blogsky.com/

ای جان خب خودت خوبی عزیزم مهربونی مهربونی میبینی

لطف داری پونه جونم

جزیره شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 14:47

دل ارام جان چرا به خودت فوحش میدی خاهر؟خودزنی داری؟بعد خودم چشمم به شما روشن

خب عزیزم به مناسبت سال نو ما و تعطیلات تابستونو شهادت اماما و ولادت امامای ما هم تعطیل میکنن؟اگه اره بیام اونجا زندگی کنم

خب عزیزم تو هم اگه جای اون بودی نامه مینوشتی دیگه،نمینوشتی؟
چرا مینوشتی، من میدونم جتما مینوشتی.عزیزم به خودت تلقین کن که مینوشتی

خودزنی !!
نه نامردا ، اصلا نمیدونن عید ما چی هست ، میخوایم که کنگره تشکیل بدیم بلکه یکم تونستیم تبلیغ کنیم
مرسی از حس تلقینت !

na30b شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:05 http://fosil.blogsky.com/

فقط خجالت کشیدی
من اگه جای تو بودم می مردم و زنده می شدم

کوتاه بیا حالا نصیبه جون

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:14

من اوووووووووووووووووووووومدممممممممممم

خدا به خیر کنه

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:19

خجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالت بکش بی عاطفههههههههههههههههههههههه
برم بخونم ببینم چی نوشتن واست

ای باباااااااا خوب حالا چیزی نشده که

تیراژه شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:21 http://tirajehnote.blogfa.com/

ای جااااااااااانم
روحم زنده شد با این یادداشت
ولی یه چیزی دلی
فکر میکنی بی معرفتی؟
جدا؟
فقط به خاطر اینکه خواب بودی و خداحافظی نکردی؟
بی انصافی دختر...
چت دیشبمون...اینکه تا لحظه ای که خوابم ببره داشتم به حرفات فکر می کردم..انگار که کل روزم رو کنارم بودی...اینکه نمیترسم از حرف زدن با تو....
دلی...چیزی تو وجودت هست که اینها بازتابشه..من که نمیتونم رفاقتت رو جبران کنم..ولی دم رفیقای دیگه ات گرم...

فدای تو بشم من مهربوووونم
از ظهر تا همین الان دارم کار میکنم و حتی از پشت میزم بلند نشدم ... کامنتت تمام خستگیم رو درآورد
ممنونم که انقدر لطف داری به من
من کاری نکردم تیراژه ... شاید فقط جبران یه بخش کوچیکی از روزهایی هست که کنارم بودی ... یادته ؟

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:23

واقعن خعلی وقیحی

با منی ؟!
یعنی تا این حد ؟!

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:24

تیارژه باز تو امودی پا برهنه پیریدی وسط کامنتی من
یه بار دیگه اینجوری کنی میترکونمتااااااااااااااااااااا

هاهاهاها
حال کردم

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:25

تیارژه =تیراژه
امودی=اومدی

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:28

من که میدونم دلی تو اینارو گفتی تا فقط بگی بلتی اینگلیسی بخونی،تازشم خاسی پز بدی هم اتاقیت تایلتدیه
تااااااازشم اینم خاسی بگی که همش اینگلیسی میحرفی
چیههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فک کردی من نمیام افشاگری کنم؟؟؟
کوووووووورخوندیییییییییی
من میدونم کـــــــــــــــــــــــــــــــــه فقط خاسی همینا رو بیگیییییی

بابااااااااا باهوووووش
بابااااااااا افشاگررررر

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:30

اصنشم من کارم افشاگریه
اووستای اینکارام
فک کردی میتونی پززززززززززز بدی بعد من افشا نکنم؟؟؟؟؟
عمرررررررررررررررررررررررررن
تازشم رشوه و زیر میزی و اینام قبول نمیکنممممممم
من خعلی متعهدم

بله استاد !
شما به تعهدت برس مزاحم نمیشم

هاله بانو شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:51 http://halehsadeghi.blogsky.com/

ای بی معرفت ....
چیه ؟؟؟ خوب راست می گم دیگه

بله دست شما درد نکنه

کلاسور شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:52 http://celasor.persianblog.ir

دمش گرم

موافقم

هاله بانو شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:52 http://halehsadeghi.blogsky.com/

راستی رنگ لاک ناخنت خیلی خوشرنگه

مگه معلومه ؟!

مرسی عزیزم

صالی شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 15:53 http://afsonkhanomi.blogfa.com

چه با معرفت
من بودم سرم می انداختم زیر بدون نامه یا خداحافظی می رفتم
یه بار پسرخاله ام و زنش خونه ما بودن صبح زود بیدار شده بودن برن تهران از سرو صداشون بیدار شدم ولی خودمو زدم به خواب بعد از رفتنشون دیدم زن پسرخاله ام برام نامه نوشته تشکر کرده خجالت کشیدم
عذاب وجدان گرفتم بهش زنگ زدم تا خیالم راحت شد

آره خداییش
هرررررررر
عجب کلکی هستی تو
نازیییییی چه خوب کردی زنگ زدی

فاطمه شمیم یار شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 16:12

سلاممم عزیز جان
پیش میاد دیگه.
ولی خوب ایول معرفت..

سلاااااام عزیزم
خیلیییییی

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 16:15

حالا ببین چه هندوونه ای میدن زیر بغل هم (دلی - تیراژه)
یکی نیس بیاد از من تشکر و قدردانی کنه
اصنشم حسووود نیستمممممممممم

حسووووووود

ای جانم عزیزم قربونت برم من
من نمیدونم برای افشاگری باید تشکر کرد آخه ؟!
والا !

کیانا شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 16:37

بـــــــــــــــــــــــــــــــــعله دیگه

مرضیه شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 16:49 http://www.bglife.blogsky.com

عزیییییییزم. تو که ماهی و مهربون ولی ایرانی ها یکی از توهماتی که دارن اینه که خیلی با عاطفه هستن.

ماهی و مهربونی از خودته مرضیه جون
دقییییییقا

م . ح . م . د شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 17:19

سلام ... ایول به خط اولت دلارام

من نمیدونم کیا میان میگن این غربی ها و کللن هرکی خارج از ایرانه بی عاطفه و احساسه ؟!

به نظرم منم اصلن اینطوری نیست

نمیدونم ، شاید ماها زیادی عاطفه و احساس داریم که فک میکنیم اونا بی احساسن

سلااااام
مرسییییی
البته اینا که شرقی هستن ولی خداییش خیلی با محبت هستن و هرچی بی مهری دیدم از ایرانی ها بوده !

عارفه شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 18:10 http://inrozha.blogsky.com/

سلام
ازت معرفت دیده که معرفت به خرج داده

سلاااام عزیزم
لطف داری عزیزم

وااای عززززیزم چه مهربون
ولی با پونه موافقم خودت خوبی که آدمای خوب و دوست داشتنی در کنارت داری

آره میثا جون خیلی مهربونه
لطف داری عزیزم ، یکیشون خودت که خیلی مهربووونی

تو که مقصر نبودی خواب بودی خب دیگه چرا سرزنش میکنی خودتو ؟؟ :)

نمیدونم حس بدی داشتم
میگفم با خودم ، کاش وقتی سروصدا رو شنیدم بیدار میشدم

الهه شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 23:28 http://lahename.blogsky.com

بعله دیگه!!!!

دختری از یک شهر دور یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 11:04 http://denizlove.blogsky.com/

یاد بگیر دل آرام!!!!!!!! اما خداییش چه ادمای فهمیده ای بودن!!!! ما بودیم اگه میدیدیم طرف خوابیده یکمی هم خوشال میشدیم!!!!!!!!

چشم !!!!
آره خداییش
چرا یکمی خوشحال میشدیم ؟

بهنام یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 15:54 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلااام

چی نوشته تو این کاغذه حالا؟! خب ترجمه اش میکردی واسه ما بیسواد ها دیگه!

(خب حالا مثلآ ترجمه اش کردی!)

واقعآ که امثال تو باید خجالت بکشن! ایرانی ها با معرفت تر از این حرفان هااا رفتی اونور داری بد نامشون میکنی!!!!!!

(خب من دیگه برم فکر کنم هرچی از دهنم در میومد گفتم دیگه!!!!!)

سلاااااام
آهان الان تو مثلا متوجه نشدی چی نوشته !!!(من میرم تایلند ، مراقب خودت باش )

هررررررررررر بدنامشون کردم !!
خوبه متوجه شدی که هرچی از دهنت دراومد گفتی !

وانیا یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 17:13

قربونه تو با مرام ومعرفتت اما هیچی خواب صبح نمیشه

به به ببین کی اینجاست !!! عزیز ِ دل ِ دلی
خانم مارکوپولو
خدانکنه عزیزم
آره والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد