دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

بس که لب گزیدیم از گرانی ...

 دلAر رو ضربدر 3 میکنم ، عدد به دست اومده رو ضرب در 550 (همین الان با خبر شدم قیمتش افزایش پیدا کرده ... )  میکنم ، بعد یکم دیگه هم میذارم روش ، تا ببینم اینی که میخوام بخرم به تومن چقدر میشه !!!!!!


*ظاهرا دلAر هم جز اسمش رو نبرها شده ، وای بر من ...



نظرات 21 + ارسال نظر
کلاسور دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 16:11 http://celasor.persianblog.ir

بعد از اینکه به تومن شد هم عمرا بشه خرید کرد !!

آره والا ! عمرا اگه جرات کنی بخری
ولی دیگه چاره ای نیست
متاسفانه مشکل از شرایط ایرانه واگرنه اینجا قیمتها ثابته !

کلاسور دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 16:11 http://celasor.persianblog.ir

در ضمن اول !!!

افتخار میدید ، هر چند که اینجا اول و دوم نداره

ری را دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 16:19 http://narenjestaan.persianblog.ir

برای اینکه اصلن بهش فکر نکنیم باید خیلی پولدار بشیم . نه ؟
بیا سعی کنیم خیلی پولدار بشیم دلی
هان ؟

اصلا یه چیز داغون ری را
والا پولدارهاشم دودوتا چهارتا میکنن !
ولی تو سعی کن خیلی پولدار باشی

تیراژه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 16:54 http://tirajehnote.blogfa.com/

دلی دلار الان دقیقا چنده؟

تورو خدا اگه شما فهمیدین به ماهم بگین
من امروز چک کردم نوشته 1700 (بماند که4 ماه پیش 1060 تومن خریدیم !!!! )
اما کیه که بفروشه ؟ همه رو بلاک کردن که بره قیمتش بالاتر (نامرداااااااا)
اون دولت ...... که هیچ غلطی نمیکنه برای کاهش قیمتش ...

آوا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 17:59

اوهوووووووم
اوهوووووم
اوهوووم
اوهووم
اوهوم

یاحق...

الان شما خوشحالی ؟!
اونوقت چرا خوشحالی ؟!
قیمت دلار رفت بالا ما داریم بد بخت میشیم خوشحالی ؟!
نه به من بگو تو از چی خوشحالی ؟!

آناهیتا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:21

دلی جان دلار چیه عزیز دلم
امروز قیمت طلا رکورد شکست
هفتصد هزارتومن یک عدد سکه ی تمام بهار آزادی
دلی چشمام داشت از حدقه در می اومد
باور نکردنیه
بازار بورس الان شک شده!

خوش به حال بابا ی طفلکم ...

پونه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:36 http://jojobijor.blogsky.com/

مشکل چیه پونه جون ؟

کیانا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:41

خو من الان مایل به ازدواجم بگین مهریه مم 1992 تاس
سریعن اقدام کنه که میخام طلاق بگیرم مهریه مو بذارم اجرا

اینم یه راهشه دیگهههه

توضیحات لازم شفاها ابلاغ شد و شما توجیه شدی ان شاالله

کیانا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:44

بخشید یه چیش کمه
1992 تا سکه بهار آزادی
بجا سرعقدیم پول ماشینو به دلار بده بم پلیز

امر دیگه ؟!

کیانا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:53

آوا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:55

کامنتم تاییدی بود
دل آرام بانو واون
نیشخند آخرم
زهر خند بود
عزیزم.....
اوهووووم
!!!!!!!!!
یاحق...

شوخی کردم عزیزم
متوجه شدم
حق نگهدارت

یعنی بازم مهمه که به تومن چند میشه؟؟ راستی واحد پول اونجا چیه؟؟
در ضمن من هیچی از تبدیل واحد پول حالیم نمیشه!! اما اگه مجبور بشه ادم باید یاد بگیره دیگه!!

برای اینکه حساب و کتاب دستم باشه مهم عزیزم
واحد پولشون رینگت هست
دوبار که پول چنج کنی یاد میگیری عزیزم

عارفه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 20:24

سلام
پول برق هم با دلار حساب می کنند؟مدیونی به خودت بگیری

سلام عزیزم
به رینگت حساب میشه ولی برای خرید رینگت باید دلار داشته باشی
مدیونی فکر کنی به خودم گرفتم

آذرنوش دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 21:58 http://azar-noosh.blogsky.com

وای بر ما دلی جون ...وای بر ما...خدا آخرو عاقبتمونو با اینا بخیر بگذرونه...

الهی آمین ...

صالی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:19 http://afsonkhanomi.blogfa.com

هییییییییی دل آرام جون دست نذار رو دلم
330 هزار تومن دست گرفتیم خوشحال رفتیم گوشی بخریم در عرض دو هفته گوشی شده 400 تومن چرا؟ چون دلار گرون شده.نمی دونی چه حالی داشتم دلم می خواست بزنم تو گوش فروشنده مغازه دق دلیم رو خالی کنم

الهی بمیرم
میفهمم حالت رو عزیزم

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 00:12

سلاممم عزیز جان
لایک به تیترت نازنین و ایضا بسی جان دادیم از این همه
ع.دالت پروری و مدیریت جهانی شون

سلااااااام
آخ که گل گفتی فاطمه جون

روزگارمو سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 13:16

سلام.
این دل Aر رو ضرب دل ریش ریش ماکن.ببین چی به دست میاد.

سلام
الهی قربون دل ریش ریشتون
میفهمم ، حال و روز هممون همینه ...

کیانا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 14:01

من هنو منتظرمااااااااااااااااااااااااااااا

تازشم شوووما کتبی گفتی نه شفاهییییی چرا اذهان مردمو منحرف میکنی ؟؟؟هان؟؟؟؟

حالا چقدر هم تو تحت تاثیر حرفهام قرار گرفتی

کیانا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 14:04

اذهان عمومی قشنگتر از اذهان مردمه
تصحیح میکنم

عاطی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 15:16


هروز ب اینکه می گن امسال نابود می شیم مطمئن تر می شم!مردم ایران از گرونی و گشنگی و البته جنگ!بقیه کشورها هم شاید خوشی زیاد بزند زیر دلشان و بترکند!:دی

نمی دونم شنیدی یا نه!اینجا دلار شده مثه مواد مخدر!بیشتر از مصرف روزانه همراهت باشه!می گیرنت!

یعنی اینکه ما همچین کشوری داریم!

منم با تو هم نظرم
عجب !
کشور داغونی هستیم ...

بیوطن چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:36

آخه تو مالزی چیکار میکنی

جان ؟!
متوجه منظورتون نمیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد