دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

پیشنهاد بدید لطفا

عرضم به حضورتون که ما اینجا باید یک کنفرانس برگزار کنیم که البته تخصصی نیست و هدف سنجش مهارت ارائه دهنده ها در زمینه قانع کردن و تاثیر گذاری بر مخاطب هست . حالا تا دوشنبه باید سه تا موضوع ارائه بدم که از بین اونها یکی انتخاب بشه و بنده روش کار کنم .

حالا شما اگه مایل بودین و گذرتون اینورا افتاد و چیزی به ذهنتون رسید بیزحمت پیشنهاد بدید . دست شما دردنکنه


نظرات 56 + ارسال نظر
پونه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 19:52 http://jojobijor.blogsky.com/

تیراژه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 19:57 http://tirajehnote.blogfa.com/

دل آرام پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 19:59

خوب این چه قیافه ایه گرفتین شما دوتا ؟!

تیراژه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 20:01 http://tirajehnote.blogfa.com/

داریم تفکر می نماییم خواهر جان!
امریه؟!!!

نه قربونت برم
تفکر بنمایید ، مزاحم نمیشم
فقط اگه ایرادی نداره جواب رو به من هم ابلاغ کنین

صالی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 20:24 http://afsonkhanomi.blogfa.com

آیکون ایکیوسان در حال تفکر

جوووونم ایکیوسان

تیراژه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 20:36 http://tirajehnote.blogfa.com/

خب..نتایج تفکرات مورد نظر در یاهو خدمتتون ارائه شد!
حق المشاوره فراموش نشود!!!

دست شما دردنکنه
ولی من حالا با شما کار دارم فعلا

مرضیه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 20:49 http://www.bglife.blogsky.com

تاثیر فقر اقتصادی بر فقر فرهنگی...چیزی تو این مایه ها

ممنونم از پیشنهادت عزیززم
مرضیه جون باید موضوع جوری باشه که قابلیت قانع کنندگی ارائه دهنده سنجیده بشه . به فرض باید بگم فلان چیز یا فلان کار خوبه به این دلایل ... یا این وسیله رو بخرید یا اینکار رو انجام بدید به این دلایل ... ودلایل باید منطقی ارائه بشه .

عارفه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 22:51 http://inrozha.blogsky.com/

ما نیز فکرمی کنیم بعد خدمتتان عرض می نمایییم
تیراژه جان مزنه چند است ؟حق مشاوره رو می گویم

دست شما درد نکنه عزیزم
چه نیومده دنبال حق مشاوره است

FarNaZ جمعه 23 دی 1390 ساعت 00:01 http://shanzelize.blogsky.com/

الان اگه میشه برا اینی که گفتی یه زیر نویسم بذار من بفهمم چی میگی؟
کارایه خارجی میکنی؟

اوا فرناز جان به این وضوح توضیح دادم عزیزم که
میتونی به جواب کامنت مرضیه مراجعه کنی

تیراژه جمعه 23 دی 1390 ساعت 00:15 http://tirajehnote.blogfa.com/

عارفه من که چشمم آب نمیخوره این دل آرم خارجکی به ما حق المشاوره بده
حالا تو بیا و خانومی کن در راه رضای خدا تفکر کن و نتیجه رو بگو ..که ایزد در بیابانت دهد باز!!
والا با این حق المشاوره هاشون!!

این آیکون آخرت منو تحت تاثیر قرار داد

بهنام جمعه 23 دی 1390 ساعت 01:02 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام
خب هروقت کنفرانست تخصصی بود بگو من کمکت کنم!
من به خاطر این کنفرانس های سطح پایین فکرم رو خسته نمیکنم!

سلاااااااااام
سطح پایین ؟! خدا نکشه تورو
بابااااااااااا سطح بالااااااااا
با کلااااااااااااس

آذرنوش جمعه 23 دی 1390 ساعت 02:26 http://azar-noosh.blogsky.com

دلی جون چرا پست پایینی واسه من باز نمیشه فقط عنوانش میاد
خو الان من کنجکاوم بدونم پست پایینیه چیه واسه همین الان نظری در مورد این پست به ذهنم نمیرسه

آذرنوش جونم پست پایینی درباره تجربه یک غذای چینی عزیزم
از محتویاتش نوشتم و طعمش و قیمتش .

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 09:33

اهم اهم
یه موضوع بت میدم ،حق مشاوره شو باهم شوکولاتی حساب میکنیم

موضوع: چگونه کیانارا از گذاشتن آیکون اسکلت منصرف کنیم؟
هم جذابه
هم مفرحه
هم بی نتیجه
هم مخاطباش زیادن
هم بی نهایت تاثیر گذاره

حالا در کامنت های بعدی با موضوعات دیگه خدمتتون میرسیم فقط حق مشاوره رو شوکولاتی میگیرماااااااا

اون بی نتیجه رو خوب اومدی ، چون عمرا حرفامون روت اثر بذاره و نتیجه بده

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 09:47

چگونه کیانا را ساکت کنیم؟
چگونه خجالتش دهیم؟
چگونه از BUZZ زدن بازداریمش؟
چگونه نذاریم به دلی بگوید کپل مدرسه موشا؟(اینش خیلی تخصصیه به کمک نیاز داری )
چگونه درمقابل جفنگیاتش نخندیم؟(عمرن بتونی)
و خعلل سوالات دیگر که میتونی مخاطبتو تحت تاثیر قرار بدی

والا خودم بیشتر تحت تاثیر قرار میگرم و احتمالا های های به حال تمام بچه هایی که آی دیشون رو داری گریه میکنم

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 09:49

با سوالات بعدی در کامنت های بعدی در خدمت شما هستیم
فعلن روز خوش

روز شما هم خوش

صالی جمعه 23 دی 1390 ساعت 10:19 http://afsonkhanomi.blogfa.com

می گم درباره بدی اعتیاد بگو تمام شنونده ها هم قانع می شن که اعتیاد بده

اتفاقا موضوع بدی نیست . حتما بهش فکر میکنم . چون باید سه تا موضوع پیشنهاد بدم

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 12:07

من اومدممممممممممممممممممم

خدا به خیر بگذرونه

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 12:29

دلی راجع به بحث شیرین و مفرح و عامه پسند یعنی در اصل ایرانی پسند ازدواجم میتونی کنفرانس بدیااااا
میتونی از منم به عنوان یک روانشناس دعوت به عمل بیاری که بیام البته بت قول نمیدم که قبول کنم چون میدونی که سرم خیلی شلوغه و ایناااااااااااااااااااااا

یعنی همه کامنت یه طرف ، این "قول نمیدم قبول کنم" ات یه طرف !

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 12:35

طلاقم خوبه
حاشیه نشینی
بدمزگیه غذاهای چینی
خوشمزگی غذاهای ایرانی
معاهده ی شوکولات بین منو خودت و الی
صادرات دختر از چین به ایران
واردات دختر به ایران
کلن ایران
ایران و گردشگری
زلزله بم
مرگ
قتل
فیلمای ترسناک
قتل در آسانسور(خعلی باحال میشه اگه عملیشم اجرا کنین)
سوسک خاری در جنوب شرقی آسیا
گوشت قورباغه لذیذتر است یا حلزون
پیچ پیچی پسر است یا دختر(تو این مورد من میتونم به عنوان متخصص وارد کار بشم)
پیچ پیچیو ازدواج
میزان بالا بودن فشارخون در مردان نسبت به زنان

معاهده شکلات !!

میگم حالا وسطش یه نفس هم بکش

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 12:43

این کامنت جدی ست

یه موضوع میدم خداییش خودم خعلی دوس دارم روش کار کنم اما خو نمیدونم اونجا چقد کاربرد داره چون هرچیزی فرهنگ خاص خودشو میطلبه و البته این مربوط به رشته خودمه دیگه
ف.ا.ح.ش.گ.ی. و بیماریهای روانی
یادته گفتم میخام پایان نامه مو این موضوع بردارم؟؟؟
بیماری های جسمی حاصل از روسپیگری (این فک کنم اونجا زیاد باشه ،ازنظر من موضوع جالبیه البته تحقیقاتیه و زمان بر)

بیشتر از 50% روسپیا و اونایی که تو خیابون البته ایرانیشو میگم میبینی مبتلا به اختلال مانیا هستن

یه موضوع دیگه (ببین همه شو تو حیطه خودم میگم بعد نیایی بگی اینا به من نمیخوره هاااااااااا)
میزان مرگ و میر ناشی از اختلال وسواس

جواب منم جدی ست
کیانا جون قربون موضوع پیشنهاد دادنت برم آخه جوابی که به مرضیه دادم رو بخون ، بعد بگو این موضوعات تورو میشه اونجوری ارائه داد ؟!

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 12:45

کلن اختلالات روانیم خیلی موضوعات باحالیناااااااااااااا
همچی جذب میشی که بیرون نمیایی
مرجع م خاستی هموجووووووووووور بت معرفی میکنم حالشو ببری
من اصن ازاین اختلالات بیرون بیا نیستم نه؟؟؟؟؟؟؟

تو کلا اختلالات رو دوست داری
حالا میخواد اختلال روانی باشه ، میخواد کامنتی باشه ، میخواد مسنجری باشه

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 12:52

اون موضوع اولیه که گفتم میتونی اینجوری بگی که
بیماری روانی باعث روسپیگری میشه یا روسپیگری باعث بیماری روانی ؟

دیگهههههههههههه
حالا اگه موضوعی یادم اومد باز میام میگم

راجع به اعتیادم خاستی یه پاورپوینت دارم همه مواد مخدرو توش داره
خووودمم درستش کردم (الان خاستم پز بدم تو مواد خعلی ماهرم تازشم این ترم سه واحد درس اعتیاد داریم وااااااااااااااااااای خعلی باحالهههههه)

بیا دختر فرستادیم دانشگاه بره واسه خودش کسی بشه ، خانم دکتری چیزی بشه ، شد کارشناس مواد مخدر !! دانشگاه ِ داری ؟!

سلام

اگه جوابی که به مرضیه دادیرو نمیخوندم زیاد نمیگرفتم چی به چیه :دی

ببین این موضوع خوبه ؟!

بچه دار شدن و دلایلش.بچه دار نشین به این دلیل به اون دلیل . بچه دار بشین به اون دلیل به این دلیل !!! و تاثییر علت بچه دار شدن تو آینده و تربیت بچه ها برای توجیح شدن کسایی که میشنون

مثلن ! بچه دار نشین چون بامزست بچه ! بچه دار بشین چون احساس میکنین باعث کمال زندگیتون میشه . و کلی دلیل اشتباه و درست برای بچه دار شدن و نشدن . و اینکه اونایی که با این دلایل اشتبا بچه دار شدن چی به سر بچه هاشون اومد و اونایی که که با دلایل درست و صحیح چی به سر بچه هاشون

سلام
ببخشید من یکم مبهم پستم رو نوشتم .
پاراگراف آخرت رو دوست داشتم و یه زمینه خوبی بهم داد . ممنونتم برای پیشنهادت
به لیست اضافه اش کردم

ری را جمعه 23 دی 1390 ساعت 17:13 http://narenjestaan.persianblog.ir

عزیزم به نظر من باید ببینی در رابطه با چه موضوعاتی؛ کتاب و مرجع برای تحقیق دم دستت هست چون مسلمن فقط با عقیده و نظر خودت نمی تونی جلو بری
خیلی موضوعات هست بعضی هاش و بچه ها گفتن مثلا بچه های کار یا بی سرپرست یا شبیه این ها ولی موضوعی که همیشه برای خودم جالب بوده اینه :
نقش گذشته انسانها در ارتکاب جرم و جنایت

ری را جون
مرجع من اینترنت هست و میخوام با سرچ کردن موضوع در نت تحقیق ام رو انجام بدم .
ممنون برای موضوع پیشنهادیت . به لیستم اضافه اش کردم

کیانا جمعه 23 دی 1390 ساعت 18:01

خانم بیا رو پیشنهاداتم فک کن دیگههههههههههههههه

دارم فکر میکنم خانم

آوا جمعه 23 دی 1390 ساعت 19:36

خب الان چیزی بذهنم
نمی رسه. در اسرع
وقت پروپوزال می
دهیم............
اوهوووووووووم
یاحق...

واااااااااای شما چه مهربونیییی
یعنی هم موضوع پروپوزال رو میدی هم خود پروپوزال رو ؟
حق نگهدارت عزیزم

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 11:36

خووووووووووو همه موضوعاتی که من پیشنهاد دادمو میتونی اونجوری بگی دیگهههههههههههه
بگی چیکارکنی بهتر بشن اختالالات یا چیکار نکنی که بدترنشن
اینا بدش میکنن اونا خوبش واینا حررفاااااااااااااااااا
ببینین دیگهههههههههه خووودت اصن نمیخایی تلاش کنی بی من چهههه خووووووووووو

کیانااااا

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 12:01





چیه؟؟؟؟دارم فک میکنم مزاحم نشووووووووو دلی

کشتی منو با این فکر کردنت واقعا

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 12:19

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 14:30

جوووووووووووووووووووووووووووونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 14:33

تازشم دیشب یه موضوع پیدا کردم معرکهههه
توووووپ
اصن یعنی خعلی باحال
عمرن کسی بت پیشنهاد بده
به تیراژه گفتم اونم تایید کرد

چگونه تیراژه را عصبانی کنیم؟؟؟

جواب : از یه شماره ناشناس زنگ بزنیم بش بعد هرررررررر وکررررررررر بخندیم نمیدونی چقد عصبانی میشهههههههههه
اونروز زنگیدم داش منو میکشت،اما من قسر(غصر) دررفتم

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 14:35

من برم تا این دختره سروکله ش پیدا نشده
فک کنم رفته یه جا به اس rest room برا تفکر هنوزم بیرون نیومده

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 14:36

اس= اسم ِ

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 14:37

ی موضوع بت بعدن پیشنهاد میدم نگی من منحرفماااااااااااا
خداییش موضوع عامه پسندیه ،خعلیم قابلیت اقناع کنندگی داره

تیراژه شنبه 24 دی 1390 ساعت 16:07 http://tirajehnote.blogfa.com/

دلی..یه پیشنهاد توپ!!
"چرا باید کیانا را را خفه کرد!!"
چون باید جماعتی را از شر این موجود رهانید!!
فکر کنم اینو ارائه بدی حالا دانشگاه رو بی خیال ولی ما بلاگی ها بهت PHD افتخاری میدیم..باور کن!

پیشنهاد توپی بود

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 18:55

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای دلی این تیراژه رو از من دوووووووووووووووووووور کن

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:05

اهم اهم
در راستای شغل شریفمان چند نکته باید عرض بنماییم تا دوستان یه چی لااقل یادبگیرن
1
2
3
امتحان میکنیم
صدا میاد؟؟؟؟
خب حضار محترم بحث امروز ما درخصوص چگونگی شخص کنفرانس دهنده است امیدوارم که این بحث و صرف وقت چیزی به دانش ما اضافه بنماید

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:18

خب مث اینکه برنامه قطع شد حالا ادامه صحبت هااا
اول از همه اینکه وختی یکی میخاد کنفرانس بدهباس لباسش و کلن نوع پوشش ،آرایشش،مدل موهاش مطابق فرهنگ و سلیقه آدمایی باشه که میخان بیان و به کنفرانس گوش بدن
دوم اینکه وختی میخای کنفرانس بدی باس چهر ه ت آرووم باشه ،اونقد که آرامش و به شنوندهات منتقل کنی
همیشه لبخند بزنی و بهشو اطمینان بدی که مطالبی که میگی کاملن علمیه
تو چشاشون نگا کنی و نگاهتو روی همه بچرخونی ،نباید روی یکی زووم کنی .اینجوری تو نگاه همشون عمیق میشی و میفهمی چقد از مچیزی که میگی خوششون اومده یا چقد دارن بت گوش میدن
اگه بفهمی خسته شدن باید وسطش یه مطلب خنده دار مطابق با موضوعت بگی تا روحیه و فضا عوض بشه
مردم دزیافتای بصریشون خیلی بیشتر از شنیداریشونه اگه از فیلم و عکس استفاده کنی بیشتر جذب میشن
باید موضوعتم مطابق با سلیقه و دغدغه های روزمره اون مردم باشه ،اینجوری میدونن که به شنیدن مطالبت نیازدارن پس واسشون خیلی جذاب میشه
میزان اطمینانی که خودت از مطالبت داری تو صدا و گفتارت تاثیر داره پس از چیزی که میگی مطمئن باش تا اونام باورش کنن
مردم دوس دارن چیزایی که میشنون براشون ملموس و عینی باشه مثال زدن براشون درک مطلبو آسون تر میکنه
باید اینقد از دانسته هات مطمئن باش که بهشون اجازه نظردادن و سوال پرسیدن بدی
اینجوری بتو بیشتر اطمینان پیدا میکنن
مردم استرس و لرزش صدا رو خیلی خوب میفهمن پس نباید اینطوری باشی باید مسلط باشی به مطلب
رو جسچر و بادی ایمیجتم باس کار کنی
حالت دستا و صورتت مهمه
شب قبل کنفرانس باید کامل خابیده باشی آروم و بدون استرس تا مشکلی پیش نیاد
ی دوش قبل خابم کمک میکنه
ساعت کنفرانس باید طوری تعیین بشه که مردم نه خابالو و خسته باشن نه بی حوصله

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:23

دیگه اینکههههههههههههههه
مسلط بودن به مطلب خعلی مهمه
خووووولاصه که خاستیم یه افاضه چی چی یادم نیس بکنیم

دلی که میدونم اینارو میدونه
اینارو واس تیراژه نوشتم یکم یاد بگیره
الان که بیاد منو بزنه
من جیم شم

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:24

ای چقد امروز حرف زدممممممممممممممم

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:41

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:50

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:54

خسته نباشی آبجی

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 19:59


این آیکونو کی میشه استفاده کرد؟؟؟
من تاحالا استفاده نکردم ازش

الان اینم جز موضوعات پیشنهادیه ؟

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 20:05

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 20:06

من میخام اینجارو منفجر کنم بشه 50 تا کامنت یکی بیاد کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 20:08

نحوه استفاده از آیکون های بلاگ اسکای
اینم یه موضوع دیگه

خداییش من این همه تلاش کردم کامنت گذاشتم ،نظر دادم
موضوع گفتم
ولی بقیه هیـــــــــــــــــــــــــــــــــچ
واس همینه که میگم من اینجا حروم شدم دیگه
هیچکس نیس بیاد منو استعداد یابی کنه
واللا!!!

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 20:09

نه سوال شخصی بود
موضوعات پیشنهادیم دیگه واسه امشب تموم شد
کلی فسفر سووزووندماااااااااااااااااااااا

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 20:12

خب من رسالتم تموم میشه با یه کامنت دیگه
بقیه این وظیفه خطیرو به دوستان میسپارم بلکن که رستگار شوند

کیانا شنبه 24 دی 1390 ساعت 20:14

خب دیگه از اونجایی که صاب خونه به احتمال زیاد الان این شکلی شده بنده ترجیح میدم که زوودتر از محضر مبارکش مرخص بشم و بقیه کارهارو به دوستان بسپارم

خووولاصه که خووش گذش خعلی
بریم تا این صاب خونه با لنگ کفش بیرونم نکردههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد