دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

چاینیز فراید رایس !




بله امروز بنده جونم رو گذاشتم کف دستم و یک غذای چینی رو امتحان کردم . ظاهرش خیلی جالب نبود ، خیلی بد هم نبود . بوی بدی هم نداشت خداروشکر .

این غذا حاوی سه تیکه کوچک ماهی و سه عدد میگو نیم پز بود ، به علاوه برنج و ساقه های کرفس و اندکی تخم مرغ زده شده !!!! االبته روی برنج با مقادیر فراوانی پیاز داغ خشک شده تزیین شده بود (یا اگه راستش رو بخواهید ، با بی سلیقگی تمام همینجوری پاشیده شده بود روش ! )

وقتی غذا تموم شد به قدری احساس سنگینی میکردم که حد نداره . هیچوقت فکر نمیکردم چینی ها انقدر غذاشون پر روغن و سنگین باشه .

نکته خنده دارش قیمت غذاست ! فکر میکنین قیمتش چقدر بود ؟! 3.50 رینگت ، چیزی در حدود 1700 تومان !!


*اینجا رستوران به رستوران قیمتها زمین تا آسمون فرق داره ، اما قیمتهای غذاهای آسیای جنوبی معمولا ارزان هست ، خیلی ارزان !


نظرات 15 + ارسال نظر
عارفه چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 19:14 http://inrozha.blogsky.com/

بهله
تو هم یه وقت بذار یه رستوران بزن دل آرام باور کن هرکی ندونه ما که میدونیم تو سیب زمینی سرخ میکنی ترد نمیشه که نرم میشه یا میری تن ماهی میخری ذرت درمیاد بذار مردم مالزی هم یه ذره شاد شن واسه عوض شدن روحیه شون مهمون تو بشن
من فرار کنم الان؟

بله و ... استغفرالله !
شما فرار کن دیگه اینورا هم آفتابی نشو چون خونت پای خودت خواهد بود

عارفه چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 19:15 http://inrozha.blogsky.com/

می بینم که اولم شدم

بله دیگه وقتهایی که میخوای منو ضایع کنی اول صف وایسادی

کیانا چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 20:01

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
میبینم که غذا چینی مینی خوردی
من بمیرم نمیخورم از اینا
بعضیاش قیافه داره اما خو اصن خوشمزه نیس دیگهههههههه
من خام دوس ندارررررررررررررم چجوری نیم پز خوردی خو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لایک به کامنت اول عارفه

ولی این مزه اش بد نبود کیانا
بروووو دختر
تو هم همون که به عارفه گفتم

صالی چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 21:07 http://afsonkhanomi.blogfa.com

خب من دلم می خواد هر روز برم رستوران غذای چینی بخورم
ا

ای جاااانم عزیزم

تیراژه پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 05:03 http://tirajehnote.blogfa.com/

اول اینکه لایک به کامنت عارفه
دوم اینکه شوما لطف کن یه شام به ما بده بابت خونه ی جدید حالا چینی بود و سالاد مار ماهی بود و سوپ حلزون و ابگوشت لاک پشت و زهرمار عیبی یوخ!!
مهم اینه که به قول محمد یه شام بدی..مفت باشه ..کوفت باشه..گرفتی خواهر جان؟!!


آخ که چقدر دلم برات تنگ شده بود دلی.

چی چیو لایک به عارفه
کار یاد گرفتن !!
اولااااااااااا که دستپخت دارم عالی
بعدشم شما یه ناهاری شامی چیزی افتخار بده بیا اینورا تا واست سوپ بپزم 6تا ازش بزنه بیرون ! گرفتی خواهر جان ؟!!

الهی من فدات بششششششششششم منم دلم واست تنگ بوووود

روزگارمو پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 11:40

سلام.
نوش جونت.
ولی نون وپنیر وخیار وگوجه میخوردی بهتر نبود؟
ما اینجا میگو تمام پز ،سوخاری شده ،با تمام مخلفات میخوریم مزه نمیده .چطوری میگو نیم پز خوردی ؟

سلاااااااااااام
مرسی
خوب اینم یه تجربه بود
ای جانم شما خوب خودتون جنوبی هستین و استااااد ، دیگه خوردمش دیگه

کورش تمدن پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 12:20 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
وای بوی غذای چینی بهم میخوره حالم بد میشه.بدیش اینه که اکثر غذاهاشون شیرینه و من هم از غذای شیرین خوشم نمیاد
بهتون پیشنهاد میکنم حتما رستوران ناندوز رو امتحان کنید خوشتون میاد.یه رستوران زنجیره ای هستی که مال آفریقای جنوبیه و غذاهاش با مرغ

سلااااااااااام
حرف شما درسته اما این غذا تند بود ، تازه میخواست سس تند هم بزنه که من گفتم نمیخوام .
ناندوز که پاتوقمونه ، خیلی محشره .
کوروش خان نظرت درباره رستوران چیلیز چیه ؟ خیلی معرکه است خداییش

کیانا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 13:11

به حرف این کورش خان گوش نکن دارن اخفالت میکنن
کورش خان روو کنین دیگه کجاها رفتین ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مشکوکینااااااااااااااااااا

نه اتفاقا ناندوز جز بهترین رستورانهاست . وقتی غذاش رو بخوری ، دیگه هیچ مرغی رو قبول نداری ، بس که خوشمزه است مرغهاش

جزیره پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 14:53

سلام علیکم
لایک به کامنت عارفه صرفه جهت در اوردن حرص نویسنده

خب حالا بریم سراغ غذاهه. ببینم مگه غذاهاشون بوی بد میده؟پس چه جوری میخورنش؟

الان سه تیکه ماهیش تو این عکسه کجاشه دقیقا؟میگووووووووووووو.ووییییییییییییییییییییییییییی. برنج و کرفس و تخم مرغ؟چه شود.

میگما دلارام جان شما یه رستوران واجب شد اونجا بزنی،والا. این که نشد وضع،یکی خاک تو سر غذای ایرانی اگه به پای غذاهای اون چش گنجشکیا نرسه. والا


البته من این عکسو که دیدم یاد دنبه ی اب شده افتادم

وعلیکم سلام
جزیره تو دیگه چرا ؟!
اونها خوب اینجوری عادت کردن .
والا این عکس شبیه ترین عکسی بود که من تونستم توی اینترنت پیدا کنم .
مزه بدی نداشت عزیزم
غذای ما فوق العادست دربرابر غذای اینها .اتفاقا رستوران ایرانی هم هست ولی خوب پیش خودمون بمونه ، زیاد کیفیت غذاشون خوب نیست

این که میگی چی هست ؟!

کیانا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 18:49

ایییییییییییییییییییییییییییییییییی جزیرررررررررررررررررررره
حالمو بهم زدی که توووووووووووووووو

دنبه آب شده چه شکلیه مگه ؟

کیانا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 18:51

راستی دلی تو چطوری با این قاشقاشون اسمش چیه؟؟؟؟؟ غذا خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من یه بار تلاش کردم به هیچوجه نشد بخورم ،صرف نظرکردم از خوردن با اونا

من با اینا نخوردم که ، کلک زدم بهشون با قاشق و چنگال غذا خوردم

مبارزگر پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 18:52 http://stargirl1391.blogsky.com/

سلاااااااام
لایک به کامنت عارفه جهت تبعیت از دیگران!!!!
واییییییییییییی!میگو!ماهی!
من که جنوبیم لب به اینا نمیزنم
کلا تو غذا خوردن خیلی سوسولم
فقطم دستپخت مامانمو میخورم.مگه اینکه مجبور شم دستپخت دیگرانم به زور بخورم!!!
اینطوری نیگا نکن دلی خو تو هم دستپخت مامانمو بخوری دستپخت کس دیگه رو نمیخوری!!!مثل دوستام که دیگه دستپخت ماماناشون بهشون مزه نمیده!!
زود به زود اپ کن دلی
دلم برات تنگگگگگگگگگگگگگگ میشه خو

سلااااااااااام
ای بابااااا تو هم ؟!
چرا عزیزم ؟! خیلی خوشمزه هستن که
ای جانم
خوب هرکسی دست پخت مامانش رو ترجیح میده عزیزم ، این طبیعیه
چشششششم
قربون دلت برم عزیزززم

آناهیتا پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 19:51

دلی جان روحیه ی ریسک پذیریت و دوست دارم
من که به این غذاها نگا کنم اصلا دلم نمی خواد امتحان کنم!
ولی به قیمتش می ارزه!

قربون شما
البته خیلی اهل ریسک نیستم ، درحدی که در توانم باشه
بازم میگم طعم بدی نداشت انصافا
آره واقعا قیمتش خیلی عجیب بود

دل ارام من دوس دارم سوشی بخورم!!!! میشه عوض من یه سوشی بخوری؟؟؟؟

با اینکه از سوشی هیچ خوشم نمیاد اما چشم به جای شما حتما میخورم عزیزم

کورش تمدن یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 14:58 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
والا من چیلیز رو نرفتم ولی برای ناندوز هم که شده باید یه بار خدمتتون برسم

سلااااااااام
خدمت از ماست
مگر اینکه برای ناندوز تشریف بیارید اینورا قربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد