دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

اسبااااااب میکشییییییم

یه وقتهایی خونه ات هرچقدر هم که بزرگ باشه ، بازم یه چیزیش کم ِ .

یه وقتهایی خونه هرچقدر هم دلباز باشه باز هم ...

نمیدونم چرا ، اما از خونه به اون بزرگی دارم به یک اتاق دونفره کوچولو توی خوابگاه نقل مکان میکنم .

از کاری که کردم راضی هستم ، از شرایطم هم همینطور .

نمیدونم فردا باز هم راضی باشم یا نه ، اما الان اوضاع خوبه .


نظرات 28 + ارسال نظر
پونه پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 17:51 http://jojobijor.blogsky.com/

خدارو شکر که همه چی خوبه دلی جونم

عاطی پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 18:12 http://pransesbanoo.blogfa.com/


الهی

ایشالا همیشه اوضاع خووب باشه:ایکس

مرسی عزیزم

عارفه پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 18:52 http://inrozha.blogsky.com/

خداروشکر که راضی هستی انشائالله راضی بمونی

مرسی عزیزم

محدثه پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 22:53 http://shekofe-baran.blogsky.com

همه چی آرومه،تو چقدر خوشحالی،
پیشم هستی حالا به خودت میبالی!

جان ؟!

مرتضی جمعه 16 دی 1390 ساعت 01:39 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
تنوع تو زندگی لازمه!
تحول هم بوجود بیار!
اگه شد یه سر به منم بزن

تحول به وجود آوردم اساسی

به سلامتی :)

سلامت باشی

کیانا جمعه 16 دی 1390 ساعت 10:25

خب من الان باید یه شفاف سازی به عمل بیارم
اهم اهم
صدا میاد؟؟؟؟؟
خب عرضم به حضور انورتان عرض کنیم که این دلی خانوم ما خیلی تنبل تشریف دارن و اگه این خوووونه بزرگو با دوتا اتاق کوچیک عوض کرده فقط و فقط به این دلیله که
1. نمیخاد خونه رو گردگیری کنه،جارو کنه
2. حوصله مهمون داری نداره ،نه خونه ش بزرگ بود همه میریختن اونجا و بعد یه عالمه م ظرف کثیف میشد و ایناااااااااا
3. همون دلایل پیشین
4.بازم همونا
5. و مهمترین دلیل اینکه خیلی تنبله

اولا که با دوتا اتاق کوچیک نه و با یک اتاق عوض کردم (اطلاعات غلط نده دست ملت ) بعدشم من تبلم یا تو ؟؟؟؟؟
نذار افشاگری کنم

کیانا جمعه 16 دی 1390 ساعت 10:26

ادامه دلایل را در قسمت بعدی اخبار به استحضار شما دوستان عزیز میرسانیم

(دلی میتونی رشوه بدی تا بقیه شو رو نکنم آبروت نره،نقدی حساب میکنیم،بووگوووشماره حساب بدم)

به قول محمد : برو جقله

کیانا جمعه 16 دی 1390 ساعت 10:57

منتظر خبرم

این جا موند

بهنام جمعه 16 دی 1390 ساعت 11:40 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام
ایشالله فردا هم راضی باشی از این کارت...
بستگی داره که با کی همخونه بشی خب!
امیدوارم که به هم بخورید....

سلاااااااام
مرسی بهنام جان
فعلا که راضیم

فاطمه شمیم یار جمعه 16 دی 1390 ساعت 11:48

سلاممم عزیز جان
به سلامتی الهی...
زندگی خوابگاه سختی های خودش رو داره ولی خاطرات موندنی فراوانی هم داره..برای من که این جور بود..۲ سال زندگی تو خوابگاه اونم خوابگاه ۱۰ نفره...ولی خاطراتش هنوز گوشه های ذهنم باقی مونده...

سلاااااااااااام
ممنونم
امیدوارم واسه منم خاطرات خوبی داشته باشه
البته خوابگاه من 2 نفره است

کیانا جمعه 16 دی 1390 ساعت 12:15

منو که نذاشتن تو خابگاه بمونم اما خو بمون
من میذارم

اونجا که بودم منم نذاشتن بمونم
اما اینجا با اونجا فرق داره

خدیجه زائر جمعه 16 دی 1390 ساعت 15:11 http://480209.persianblog.ir

خونه ی بزرگ تنهائی خیلی دلتنگ تره......سختیای خوابگاه اما خاطرات قشنگی میسازه.

امیدوارم همینطور باشه

کیانا جمعه 16 دی 1390 ساعت 16:07

خانم بیا جواب کامنتاتو بده دیگه
الان میخای بگی خیلی داری کار میکنی؟؟؟؟
من که میدونم تو کار بکن نیستی

دارم جواب میدم خانم

کیانا جمعه 16 دی 1390 ساعت 16:13

چقد کامنت بالا بد شد
منظورم این بود که اهل کار کردن و فعالیت نیستی

با این وضع کامنت گذاشتنت

وانیا جمعه 16 دی 1390 ساعت 21:37

فدات بشم بووووووووووووووووووووووووس
خسته نباشی

خدا نکنهههههههههههههه عزیززززززززززم
بووووووووووووس
ممنونم

ری را شنبه 17 دی 1390 ساعت 09:17 http://narenjestaan.persianblog.ir

من تا حالا تو خوابگاه نبودم ولی شنیدم خیلی خوش می گذره
خدا کنه همینطور باشه

منم نبودم
امیدوارم خوش بگذره

کیانا شنبه 17 دی 1390 ساعت 09:53

فهمیدیم کار کردی حالا بیا کامنتاتو جواب بده دیگهههههههههههه

آمددددددددددم

الهه شنبه 17 دی 1390 ساعت 22:26 http://elahename.blogsky.com

گاهی وقتا تغییر هم لازمه

دقیقا

زلال یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 08:59

از قدیم گفتن جا به دله عزیزم

کیانا یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 09:29

شما اسباب کشیت تموم نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کیانا یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:48

یعنی واقعن نمیخایی بیای جواب بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کیانا یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 19:09

دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی کجایی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نمیای کامنتاتو جواب بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کیانا یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 19:39

اصنشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم من دیگه قهرررررررررررررررررررررررررررررررم

هر جور راحتی... شاید این بهتره...
اما تنهایی رو من بیشتر دوس دارم...
یعنی میدونی فک کنم من تحمل یه ادم غریبه رو توو خونه ام ندارم...

این هم یه تجربه جدید هاله جون

کیانا دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 17:17

oخب نتت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک
حالا منم آشتی

فدات

دل آرام دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 17:27

ورپریده خوبه تو میدونستی نت ندارم و اینجوری منو ترور کردی

کیانا سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 19:12

دیگه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد