دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

HAPPY 2012

دیشب موقع تحویل سال نو ، جای تک تکتون خالی بود . اون موقع دلم میخواست همتون اینجا باشید تا باهم شادی کنیم ، دست بزنیم و جیغ بزنیم  : HAPPY NEW YEAR ...

امیدوارم این سال جدید برای همه مردم دنیا پر از سلامتی و موفقیت و شادکامی باشه ، الهی که هیچ دلی غصه دار نشه و لحظه لحظه های همه پر از حس دوستداشتن باشه .


*شب کریسمس بابانوئل بهم کادو داد . جاتون خالی یک شیرینی خیلی خوشمزه بود .


چندتا عکس از مراسم دیشب :


* عکس 1


* عکس 2


* عکس 3


آتش بازی در لحظه تحویل سال : 

1


2


3


نظرات 40 + ارسال نظر
ری را یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 12:21 http://narenjestaan.persianblog.ir

وای . چه عکسهایی
مرسی که ما رو تو شادیت شریک کردی
عیدت مبارک عزیزم

خواهش میکنم ، وظیفمه ری را جون
سال نو شما هم مبارک

کورش تمدن یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:46 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
سال نو بر تمام اجنبی ها و اجنبی دوستان و اجنبی نشینان مبارک
من عاشق این رنگهای شاد جنوب شرق آسیام.با این رنگهای شاد ادم روحیه اش 100 برابر شاد میشه

سلااااااااااام
ممنون ، برای شما هم مبارک باشه ایشالا (غیر مستقیم خواستم بگم اجنبی هستینا )
اینا کلا آدمهای شادی هستن ، راست میگین

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:49

سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال نوت مبارررررررررررررررررررررررررررررررک خارجکی شدی دیگه هااااااااااااااااااااااا بیـــــــــــــــــــــــــــــبیــــــــــــــــن

اصنشم این چه وضعیه که تو دوبار سال نو داشته باشی ما یه بار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه میخام بدونم

سلااااااااااااااااااااام
سااااال نو تو هم مبارررررک
خارجکی بود
دیگه دیگه

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:50

قبووووووووووووووووووووووووووووووول نیـــــــــــــــــــــــس منم کادو میخام خوووووووووووو
اصن تو این عکسارو گذاشتی دل منو بسوزو نیهاااااااااااااااااااااااا
نه راسشو بوووووووووووووووووگووووووووووو
اعتراف کنننننننننننننننننننننننننن
زوووووووووووووووووووووووووود

نه بابااااااااا کجا میخوام دلتو بسوزونم
میخوام شما هم شاد بشیییییین

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:52

چیه پززززززززززززززززززززز میدی؟؟؟!!!
اصنشم مام اینجا آتیش بازی داریمممممممممم
بهله خیلیم خوبشو داریم
دلتم بسووووووووووووووزه
آیکون زبون دازی نداره این ورا؟؟؟؟؟ یه دونه لازم دارم
فقط یکی
نه؟؟؟نداره؟؟؟ نمیشه از یجا قرض بگیری ؟؟؟؟پس میدماااا
باور کن
خب اصن نده
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش
ولی بازم زبوووووووووووووووووون درازییییییییییییییی

ااااااا باریکلا
از آتیش بازیتون عکس بنداز بذار منم ببینم خوب

ما اینجا کلا مودبیم ، زبون درازی نمیکنیم

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:53

دلمم میخاد بیام اینجا شلوغ کنم
اغتشاش کنم
چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوس دارم اصنشم
بهلههههههههههههههههههه

شلوغ کن عزیزم
راحت باش

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:55

الان فک کردی من این عکسارو دیدم حسودیم شده؟؟؟؟؟
عمررررررررررررررررررررررررررررررن
عمرن من حسودی کنم بت
اصن من خوووشم نمیاد از این کارا
من که مث تو جلف نیستم
متینم
بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
حسودم خوووودتی

نهههههههههههههههه
کی تو ؟؟؟؟؟ حسودی ؟؟؟؟؟ عمرااااااا
معنی متین رو نمیدونستیم که متوجه شدیم

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:10

راستیییییییییییییی
یادم رف بگم من الان اصنشم هوس شیرینی نکردمااااااااااااااااااا

ای جاااااااااانم
شیرینی خوب نیست واسط ، چاق میشی

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:13

کلن مسنجرم پکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

از بس آتیش میسوزونی

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:17

مسنجرم بازهههههههههههههه هااااااااااااااااااااااا اما نمیتونم پی ام بدممممممممممممممممم

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:19

به حول و قوه الهی مسنجرمان به حالت عادی بازگشت تا منافقان بدانند نمیتوانند مرا از گوود به در کنند

نفس میکشیدیما

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:29

خاااااااااااااااااااااانوم شوووما چرا نمیری سر خونه زندگیت؟؟؟؟؟؟
مسنجر که نیتس اینارو هم که جواب نمیدی
پس کجا دور میزنی ها؟؟؟؟؟
من غیرتیماااااااااااااااااااااااااااااااا
گفته باشممممممممممممممممممم

من سر خونه زندگیمم

شازده کوچولو یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:36 http://www.shazdehkocholo

چه عکسای خوشگلی
ایشالله که همیشه شاد باشی عزیزم
و سالی پر از موفقیت پیش روت باشه

مرررررررررررررسی میثا جونم
ایشالا شما هم همیشه شاد باشی
سال خوبی داشته باشین

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:37

الووووووووووووووووووو
الوووووووووووووووووووووووووووووو
الووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
صدا میاااااااااااااااااد
یک
دو
سه
امتحان میکنیم
حالااااااااااااااااااااااااااابیاااااااااااااااااااااااااااا
دسسسسسسسسسسسسسسسس
دسسسسسسسسسسسسسسس
قرررررررررررررررررررررررررررر
قرششششششششششششششش بده
سوووووووووووووووووت بلبلییییییییییییییییی
بیا کف قشنگه رووووووووووووووو
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ خوووووبه خوووووووووووووووبههههههه
قررررررررررررررررررررررر قرررررررررررررررررررررررررر
جیییییییییییییییییییییییغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ

عروسی که یک ماه پیش بود ...
کریسمس که هفته پیش بود ...
سال نو هم که دیشب بود ...
پس الان چه خبره کیانا که به وجد اومدی ؟!

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:42

خب دیگه من برم یه چرتی بزنم تا بعد که باز بیام خدممتون برا مراسم شام و ایناااااااااااا

داری میای سر راهت شام هم بگیر قربون دستت

عارفه یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 15:48

واقعا جامون خالی

آره عزیزم خیلی خالی بود

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 16:10

خب من همچنان هستم
میخام بمونم اینجاااااااااااااااااااااااااااااااا تا همه کامنتارو جواب بدی خیالم راحت شه

شما خیالت راحت برو چرت بزن ، والا

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 16:11

شب عید یکم به ما دیر میرسه نه اختلاف ساعت داریم و ایناااااااااااااااااااااا
منم به همین دلایل دیر رسیدم

البته شما کلا هیجان داری عزیزم ربطی به این برنامه ها نداره

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 16:13

شااااااااااااااااااااااام بی شاااااااااااااااااااااااام چاق میشی عزیزم
مدیونی اگه فک کنی خاستم قضیه شیرینیو تلافی کنما

اصلا تابلو نبود

الف یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 19:10 http://www.inspiration90.blogfa.com

سال نوت مبارک دل آرام گل

سال نو تو هم مبارک عزیز دلم

الهه یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 19:10 http://elahename.blogsky.com

سلام عزیزم.
وایی اینجا رو ببین...
جای ما هم شاد کن

سلاااااام
جای شما رو هم خالی کردم و هم جای شما شادی کردم

خیلی خوشحال شدم خوش گذشته بهت :) جای ما خالی :)

امیدوارم تو سال جدید تک تک ثانیه هات شادی باشه و آرامش و سلامتی :)

ممنونم عزیز
جاتون خیلی خالی بود
مررررررررررسی ، برای شما هم همینطور باشه ایشالا

کیانا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 21:54

ما آمدیم نبودید

ولی ما که آمدیم شما همچنان بودید

عاطی یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 23:56 http://pransesbanoo.blogfa.com/


الهی!

منم ب نوبه ی خودم تبریک می گم!:دی

چقد خوش گذشت بهتونا!جای ما خالی:دی!

همیشه شاد باشی دووستم:ایکس

جای شما حسابی خالی بود عزیزم
مررررسی
تو هم شاد باشی الهی

مهربان دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 09:42 http://mehrabanam.blogsky.com/

مبارک باشه برات خانوم
ما هم که عید شد یه عالمه عکس می گیرم تا دل تو بسوزه ...

مررررررررسی مهربان جونم
من خودمو واسه عید میرسونم

کیانا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 11:17

لاااااااااااااااااااااایک به کامنت مهربان بانو جاااان

اگه فک کنی من اینجا همش پلاسم میکشمتاااااااااااااااااااااااااااااا

بازم آمدیم نبودید

لایک به جواب من حتی
شما اینجا خونه خودته ، راحت باش عزیزم

امیلی دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 12:05 http://myimagination.mihanblog.com

سلام دوست جونم
خوشحالم که بهت خوش گذشته

سلام امیلی جون
ممنونم عزیزم

FarNaZ دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 12:06 http://shanzelize.blogsky.com/

جای ما خالی
چقدر خوش گذشته گویا

آره جای شما خالی خیلی

هلیا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 14:35 http://www.mainlink2.blogsky.com

وایییییییییییییییییی من عاشق آتیش بازیم .
مبارک باشه و حسابی بهت خوش بگذره عزیز

مرررررررررررسی
پس جای شما خیلییییییییییی خالی بود چون کلی آتیش بازی کردن

کیانا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 14:55



صرفن جهت اعلام حضوررررررررررررر

حضوریت زده شد عزیزم

عارفه دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 16:30 http://inrozha.blogsky.com/

منم حاضرررررررررررررررررررررررررر

بله بله

عارفه دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 17:15 http://inrozha.blogsky.com/

چرا به من نگفتی عزیزم؟

الهی من قربونت برررررررررم
عمدی در کار نبوده عزیز دلم

عارفه دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 17:37 http://inrozha.blogsky.com/

بهنام دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 22:07 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام
اومده بودم اگه کیانا اجازه بده یه تبریکی هم من بگم!!!

سلاااااااااااااام
قربون شما مرررررسی
کیانا ماشالا خیلی فعاله

کیانا سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 09:46

بهنام من به تو چیکار دارم
حسووووووووووووووووووووود توم میتونی پاش بیا کامنت بذار خوووووووووووووووووووو

کیانا سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 13:37

قرررررررررررررررررررربون خنده هات بشمممممممم من

خدا نکنه عزیزم

صالی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 22:51 http://afsonkhanomi.blogfa.com

چه عکس های قشنگی
کی نوروز فرا می رسه ما عقده خالی کنیم!

قربونت
ای جاااااان

جزیره چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 22:10

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
والا این کریسمس به من هیچ ربطی نداره. اخه برام یه اس دادن که سالروز نمیدونم چیه عیسی مسیح و عید کریسمس به شما و مسلمانان جهان هیچ ربطی نداره شما به ادامه ی برنامه های محرم و صفر بپردازید
ولی خب برای شما چون اونجایی مبارک باشه دیگه ه ه ه
یعنی واقعا درد و بلای بابانوئلتون بخوره تو سر حاجی فیروز، یه سال نکرد واسه خوشیه دل ما هم که شده یه باکس کادو خالی بزاره واسمون .والا
اون خانوما روووووووووووووووووووووووووووووووو
نچ نچ .ما از اون خانوما هم نداریم واسه عیدمون،چه حیف

ما اصلا هم دلمون هوس اتیش بازی نکرد چون خودمون 4شنبه سوری دارییییییییییییییییییییییییییم ولی خب از اون خانوما و اون کادوها نداریم دیگه

سلاااااااااااااام
باحال بووود
مرسی عزیزززززززم
چشمتو درویش کننننن

دختری از یک شهر دور... پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 11:15 http://denizlove.blogsky.com

سال نو مبارک!!!!!!!
خوش گذشته ها حسابی!!!
از عکسها معلومه!!!!!!

سال نو شما هم مبارک
جای شما حسابی خالی بود

زلال شنبه 17 دی 1390 ساعت 08:23

merry christmas

مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد