دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

این پست تقدیم به دوست

*تاخر و تقدم اسمها بی منظور میباشد !


از روز اولی که این وبلاگ رو ساختم ، با خودم قرار گذاشتم که صدمین پست رو با این عنوان بنویسم : صدمین پست ، تقدیم به دوست .

اما صدمین پست به افتخار تولد بابک عزیز بود و حالا این صد و یکمیه ...

بهمن ماه 89 اولین بار گذرم خیلی اتفاقی به جوگیریات افتاد . اولین وبلاگی که توی عمرم خونده بودم . تا اون روز هیچی از وبلاگ نمیدونستم و اصلا نمیدونستم چی هست . احتمالا شماها اون روزها شماره پست هاتون سه رقمی شده بود و من چقدر دیر به جمعتون پیوستم . اولین کامنتم رو برای این پست بابک خان گذاشتم . انقدر جو صمیمی و گرم بود که فکر میکردم این آدمها همدیگر رو سالهاست که میشناسند و با هم رفت و آمد دارند . اون روزها یکم برام فضا غریبه و سنگین بود . از هیجان همه خوشم میومد و اصلا به شوق همین دور همی هاشون که بانی اش پستهای جالب بابک خان بود ، اونجا رو میخوندم . یکم که گذشت با بقیه بچه ها آشنا شدم : هاله بانو : در کامنتها دختری فوق العاده شیطون ، اما از نزدیک دختریست آرام و شیرین . که با لحن صداش تو رو دعوت میکنه به هم صحبتی بیشتر (هاله میدونم صورتی دوست داری ! )

 الهه : دختر گرم و دوستداشتنی که تا حالا چندبار افتخار دیدنشو داشتم . از لحن صدام متوجه میشه چه حال و هوایی دارم . حتی از طرز نوشتنم

وقتی چت روم راه افتاد ، با افراد بیشتری هم صحبت شدم و پای من به وبلاگهای دیگه باز شد . تیراژه یکی از بی نظیر ترین آدمهایی بود که تا حالا باهاش صحبت کرده بودم . قلمش رو با تمام وجود دوست دارم . (تیراژه برای من همیشه سبزه )

کیانا دختر پر انرژی که همیشه ، حتی در غمگین ترین شرایط هم میتونه حالم رو خوب کنه . زبون دراز (عارفه) ، الهام و محدثه با شیطنتهاشون همیشه برام دوستداشتنی هستند .

مهربان ، اسمش برازندشه ، شیطون و پر نشاط

هیشکی عزیزم ، خوشگل و پر احساس . با چشمهای سبزش حس قشنگی رو منتقل میکنه

مریم شیرزاد ، بینهایت مهربان (این بینهایت ، واقعا بی اغراقه )

محمد ، یه برادر واقعی ، همه جوره میشه روش حساب کرد

آناهیتا ، گرم و دوستداشتنی . با صداش فقط انرژی میده

محسن محمد پور  ، هرچند که کم مینویسه اما واقعا برام نوشته هاش قابل ستایشه .

میثا ی دوستداشتنیم ، در نظرم به عنوان یه دختر مقاوم نقش بسته

پونه ، احساساتش خیلی زلال و شفافه

وانیا ، اول به خاطر اسمش جذب وبلاگش شدم و بعد برای قلم و شخصیت شیرینش

آذرنوش گلم ، یک همراه همیشگی

آوای مهربان ، اول از همه کامنت گذاشتن هاش برام جالب بود ، و بعد با شخصیت دوستداشتنیش آشنا شدم

بهنام ، تازگی باهاش آشنا شدم ، اما همین مدت کم هم نشون داد که یک برادر دوستداشتنیه

حمید که با تمام وجودم نوشته هاش رو میخونم ، گاهی نوشته هاش برام سنگینه و شده چند بار بخونم تا شاید یک گوشه ایش رو درک کنم

محسن باقرلو ، با مرام و بزرگ بلاگستان 

شیرزاد عزیز ،  از جان گذشته ، دیر شناختمش ، هنوزم برای نبودنش متاسفم

آلن ، کابویی که ما رو توی تنهایی هاش سهیم میکنه

رامین ، دیر مینویسه اما من گاه و بی گاه به کلاسورش سر میزنم

کوروش تمدن عزیز ، با پستهای طنزشون بارها از ته دل خندیدم(میدونم آبی دوست دارین !)

آرش میرزای خوش ذوق که واقعا امیدوارم روزی کتابهایی با نام خودش ازش بخونیم

علیرضا ی پر استعداد

خانم زائر و مامانگار و روزگار مو عزیز ، مادران بزرگوار بلاگستان که بودنشون دلگرمی برای هممون

الف ، دختری پر از شیطنت

امی ، با اینکه کیلومترها از هم دوریم اما با پستهای قشنگش لحظه لحظه زندگیش رو دنبال کردم .

عاطفه خوبم ، آرامش عجیبی ازش میگیرم

عاطی ، انرژی و شیطنت در وجودش موج میزنه

فرناز ، دختری که با نوشته هاش سفر میکنم

فرشته ، که اولین بار کودک درونم رو در وبلاگش دیدم

تلاش عزیزم که امیدوارم زودتر به هدفش برسه


و بابک عزیز که باعث و بانی دوستیها و هم دلی های بی نظیر این دنیای مجازیه ، دنیای مجازی که برای خیلیهامون حقیقی شده


الان که این متن رو نوشتم ، تازه فهمیدم که چقدر دوست در این دنیای مجازی دارم ...


نظرات 42 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 21:10

خصوصی دارید بانو

خیلی ممنونم برای اینهمه دقت
تو اگه نبودی من چه میکردم

کیانا سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 21:47 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اون که نه اسم داره نه نه حرف زده
پس اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول شدممممممممممممممممم
هووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااا
جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ
به افتخار خوووووودممممم

حرفش رو زد ، اما خصوصی !
آفرررررررررررررررررین

تیراژه سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 21:49 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام عزیزم
سلام دل آرامم
سلام رفیق نازنینم
یاد سبزت همیشه جاریه..حتی در زمستانی ترین لحظه ها
برای من مهربانی هستی که هیچ وقت مرزهای صمیمیت رو نشکسته..کنارم بودی ولی هیچ گاه سرک نکشیدی به اندرونم حتی به بهانه ی رفاقت
و این برای من یه ارزشه...که هیچ گاه از یاد نمیبرمش
دوستت دارم رفیق ..
و ممنونتم به خاطر این رفاقت ناب..ممنونتم به خاطر بودنت..ممنونتم

سلام عزیز ِ دل ِ دلی
دلت همیشه سبز رفیقم ، عزیزم ، دوستداشتنیم
ممنونم برای لطف زیادی که به من داری
مواظب خودت و دل پر محبتت باش
منم دوستت دارم تیراژه گلم

کیانا سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 22:03 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی قربونت برم من دلی خوووووووشگل من
من هنوزم به اون هاله ورپریده و الی حسودیم میشه ،اونا تورو دیدن اما من نه

اصنشم چرا رنگ هم تیمی منو بدرنگ کردی ؟؟؟؟؟
خیلی خوشگل نوشته بوودی مرسیییی عزیزم

خدا نکنه خانووووم
ای جااااااااان ، چیزیو از دست ندادی عزیزم
رنگ هم تیمیت خیلی هم قشنگه
فدای تو

الف سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 22:11 http://www.inspiration90.blogfa.com

سلامممممممم.. ایشالا که همیشه شاد و سالم باشی دلی بانووووو ..

ایشالا 100000000000000000 پست وبلاگت ..

سلااااااااااام شیطون
ممنونتم ، ایشالا شما هم
واااااااااااااااااای یعنی من تا اون موقع زنده ام ؟!
فدات

الهه سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 22:16 http://khooneyedel.blogsky.com/

آروم دل.....
یادش بخیر اون روزایی که به تو هم به اندازهٔ میلاد گیر میدادم که وبلاگ بسازی و باز هم یادش بخیر تمام خاطراتمون...از چت روم گرفته تا دیدارهامون....
خوشحالم که این خونه رو ساختی و اومدی تو جمع ما....ولی قبل از ساختن خونه تو مجازستان،یه خونه تو دلم ساختی برای خود خودت.....
دوستت دارم عزیز دلم....
مراقب خودت باش عشقم

یادته ؟! دلی و میلاد شماها هنوز وبلاگ نزدییییییییییین؟؟
یادش به خیر
فدای محبتت مهربون
من به عشق همین مهربونیتون اومدم و موندگار شدم
شاد باشی همیشه الهه جونم

بابک سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 22:50

مرسی دلی
مرسی بابت محبت همیشگیت به من
چقدر خوب بود این پست
اسم بردن از همه دوستانی که دوستشون داری
و مطمئنم که دوستت دارن
ایشالا که همیشه شاد باشی و این حس خوب همراهت باشه

مرسی از شما
کسی که این همه دل رو با هم آشنا کرده و به هم نزدیک کرده خود تویی
خوشحالم که باهاتون آشنا شدم
اینا محبت نیست بابک ، حقیقته
برای شما هم آرزوی شادی و سلامتی همیشگی دارم
مرسی که هستی

فرشته سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 22:57 http://surusha.blogfa.com

ممنونم دل آرام عزیز...

امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی...

فدای شما خانوووووم

تلاش سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 23:33 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

سلام عزیزممم..
ممنون که من و هم هم ردیف دوستان قدیمت دونستی..
شرمنده ام کردی و باعثه افتخارمه..
ممنون ازت..

عزیزم منم رزو تولدم دیدم که چقدر دوست تو این دنیای مجازی دارم..
و چه حسه قشنگیه..
امیدوارم همگی مون به اهداف بزرگمون برسیم!

معلومه که شما هم جز دوستانم هستی عزیز
خوشحالم که دوستان زیادی داری ، حس فوق العاده ایه
منم امیدوارم

خدیجه زائر سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 23:44 http://480209.persianblog.ir

ممنون دختر نازنینم.........امیدوارم روزهای غربتت با خاطرات شیرین و دوستیهای صادقانه عجین باشه.

مرررررررررررررررررررررسی مادر عزیزم
وجودتون برکته به خدا
تنتون سالم
ممنونم

وانیا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 00:05

سلام دلی عزیزم
اول یه بووس مهربونم
بعدشم تو عزیزی همیشه برام عزیزه دل
پست رنگی رنگی که نوشتی خیلی به دلم نشست چقدر دوست خوب داری
دوست دارم
مواظب خودت باش خانوم گلم

سلااااااااااااام وانیا
مررسی ، منم بووووس
مخصوصا رنگی رنگی نوشتم بلکه دلمون باز بشه
منم دوست دارم مهربونم
شاد باشی همیشه

امی چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 02:02 http://weineurope.blogsky.com

دل آرام عزیزم ممنونم ازت به خاطر اینهمه محبت ممنونم که از منم اسم بردی ... راست می گی ما توی این دنیای مجازی چقدر دوست پیدا کردیم اگه بخوایم بشمریم.
منم دوستت دارم عزیزم .

خواهش میکنم امی عزیزم
خداروشکر دوستهای خیلی خوبی داریم
کاش یه روز تو هم بشمریشون
فدات

شازده کوچولو چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 09:22 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

واااااااااای دلی عزززززززززززیزم
نمی دونم چرا اشکم دراومد دختر
تو هم یکی از دوستای خیلی مهربون و خوبی هستی که وبلاگ جوگیریات، وبلاگ بابک عزیز داداش خوب بلاگستان به من هدیه داد
از صمیم قلبم برات آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم
به امید دیدار

جووووون دلم
نبینم اشکتو ...
مهربونی از خودته ، ممنونم . برای منم تو همیشه دوستداشتنی بودی و هستی
ممنونم
شاد باشی همیشه میثای عزیزم

فرزانه چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 09:33 http://www.boloure-roya.blogfa.com

از وبلاگ آقای باقرلو جوگیریات رو پیدا کردم و از جوگیریات با آدمهای بامعرفت و مهربون اشنا شدم. کسانی که امکان نداشت تو دنیای واقعی پیداشون کنم. امیدوارم که همیشه دوستان خوب دور و برت باشن.
بعدشم ببینم مگه تو درس و مشق نداری بچه جون. بدو برو سر درست. (آیکون کنترل از راه دور)

میفهمم چی میگی فرزانه جون .
ممنونم ، منم برای شما همین آرزو رو دارم
الان میرررررررررررم

هاله بانو چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 10:10 http://halehsadeghi.blogsky.com/

آخی یادش بخیر چه روزهای قشنگی بودن ...
چه پست نانازززززززی
البته اینجا یه سوال فنی پیش می یاد
دلی جونم چه جوری حساب کردی که این ۱۰۱ پستی که می نویسی؟؟؟؟
مرررسی دلی جونم

آره هاله فوق العاده بود
مررررررسی
بری روی عنوان پست شمارشو نشون میده
فدات

آذرنوش چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 12:31 http://azar-noosh.blogfa.com

مرسیییییییی دلی جون ! ایشالا دوستی ها همیشه پایدار باشه

فدای شما خانووووووووم
ایشالاااااااا

پونه چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 12:47 http://jojo-bijor.mihanblog.com

دلی جونم قربون این همه محبتت عزیزم.مرسی از این پست قشنگت.منم خوشحالم که دوست خوبی مثل دل آرام دارم.یادته تو چت روم کیا چقدر خصوصی با هم میحرفیدیم؟؟
امیدوارم هر جا که هستی دلت شاد باشه و زندگیت پر از عشق باشه خواهری خوبم .
دلم برات تنگ شده دختر .
در ضمن خصوصی هم داری خانمم

خواهش پونه جونم
آره یادمه ، یادته ما هم همیشه واست گل پونه رو میخوندیم ؟
مرررررررررسی عزیز دلم ، تو هم همینطور
دل منم
متقابلا خصوصی جواب دادم
ستایش رو ببوس حتما

میلاد چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 13:24

سلام دلی مالزیایی

آی سرمممممممم !!!

آرومتر خواهر من، نکوب اون جارورو تو سرم خوب درد داره

خوب حالا یکم نبودما، کم میومدماااا

به نظرت تاوانش جارو خوردن تو سرمه

شوخی میکنم دلارام

نمیدونم باید از کجا باید شروع کنم

این نوشتن از دوستان حسابی حسابی سردوق اورد منو

کار زیبایی که هاله بانوی نازنین ام انجام دادش و من حسابی کیف کردم و این بار تو و و

شاید بین این اسامی نباشم اما خوب بهت حق میدم چون از بس نیومدم و ازم خبری نبوده، یادت رفته داداشتو اما اشکال نداره، من بیشتر از این خوشحالم که اسم همۀ دوستای خوب اینجاست

بگذریمممم ابجی خانوم

از بس این بچه ها موقع رفتنت گریه و زاری کردن میخواستم بزنمشون، میخواستم بگم بهشون خیالتون تخت این بره اون ور بیشتر از قبل میاد پیشمون

الحقم درست حدس زدم، چون بهترین جا تو اون غربت دلگیر، کنار دوستای خوب بلاگستانِ که همۀ دوریارو برای ادم از بین میبرن
درست نمیگم دلی ؟ واقعاً اینجور نیست ؟

من که همیشه برام اینجوری بوده، چون انقدر روح بچه ها نزدیک و بینظیر و خالص که ادم یادش میره اینجا مجازیه

خیلی دلم می خواست موقع رفتن باهات خداحافظی کنم اما نکردم چون حس نمی کردم داری میری

خوشحالم که تونستم بعد از خیلی وقت برات کامنت بزارم

واقعاً از پست خیلی خیلی خیلی پرانرژیت ممنونم

دیدن این آدم ها کنارهم واقعا حس خوبی به آدم میده


میلااااااااااااااااااااااااااااااااااد
واااااااای چه عجججججججججججب
الان نمیدونم چی بگم ...
آخه پسر خوب تو کجایی ؟؟
خدا منو مرگ بده اصلا اسم تو رو یادم رفته بود ...

" تو برادر عزیز منی " اسمت باور کن توی ذهنم نبود ، مگه میشه بین دوستانم نباشی ، اتفاقا از دوستهای خوب منی

انقدر نیومدی بهم سربزنی گفتم دیگه یادت رفته منو
خدارو شکر که سر ذوق اومدی
تورو خدا نری با برف سال دیگه برگردی ...
خوشحالم پستم رو دوست داشتی
و خوشحالم که بعد ار مدتها اینجا اومدی

بی معرفت نشی باز ...
شاد باشی همیشه میلاد عزیز
اینم از طرف بچه ها : میلااااااااااااااااد تو هنوز وبلاگ نزدی

میلاد چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 14:09

دوباره سلام دلی جان

عجب پاسخ کامنت پرانرژی

کیفم کوک شد دوباره

خیلی خیلی از محبتت ممنونم، خیلی بهم لطف داری

از این به بعد اگه خدا به این بنده ناتوانش توان بده سعیمو میکنم بی معرفت نشم
به اقا برف هم میگن برو بینیم بابا، خودم میرم نمی خواهد منو با ببری

بعدم اینکه لطفا اون خط آخر پاک کن تا دوباره شرش فراگیر نشده، مخصوصا اون هیپی خانوم خیلی وقت پیر ندادهف اینو ببین پوست از سرم میکنه

خوش بگذره بهت مالزیاااااا

دوباره علیک سلاااام
اینجوریاست دیگه
ایشالا توان میده
عمرررررررررا اگه پاک کنم . بذار بچه ها ببینن
مرررررسی ، تشریف بیارید اینورا حتما

آناهیتا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 14:21 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

عزیزم
دیشب گفتم ما شانس آوردیم...بین بهترین هاییم...آدم هایی که تبادل مهر و محبت می کنند.خوشحالم عزیز
اسمت برازنده ی شخصیت و رفتار زلالته...
تو این جمع فقط با دو سه نفر آشنا نیستم...امیدوارم این دوستی ها روز به روز عمیق تر بشه.
مررررسی مهربون.جزء دوستان تو بودن باعث افتخاره.

دلی جان دست به اذیت کردنت ملسه ها! رنگ جناب تمدن چرا آبیه؟!؟
درضمن من که همش جیغ جیغ کردم! الان به صدای زنگ دارم امیدوار شدم!
یه آرزو هم می کنم...آرزو می کنم یه روز تمام این رنگ ها دور هم جمع بشن.

دقیقا
ممنونم آنا جونم
ایشالا
فدااااااااااات شما از بهترینهایی عزیزم
جناب تمدن چون آبی دوست داره !!
نگوووووووو ، صدات خیلی هم قشنگ و پر انرژی بوووود
آمین
شاد باشی گلم

رعنا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 14:39 http://rahna.blogsky.com

منم از طریق وبلاگ بابک خان خیلی دوستای جدیدی پیدا کردم ..
خوش باشید همیشه ..

منم همینطور
بس که این آدم مهربونه ، آدمهای خوب رو باهامون آشنا میکنه
شما هم
خوشحالم که اینجا اومدین

کیانا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 15:26 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

دلی اون خصوصیه کی بووود؟؟؟؟ چی گف ؟؟؟؟ چیکار داش؟؟؟
مالزیایی که نبود ها؟؟؟؟ من غیرتیمااااااااااااااااااااا

یک آدم فوق العاده دوستداشتنی بوووووووود
اگه میخواست که عمومی میگفت
نه فدات شم ایرانی بود خیالت راحت

پونه چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 18:29 http://jojo-bijor.mihanblog.com

آره دلی جونم یادمه دلم برای اون شبها تنگ شده برا اون جمع دوستانمون .دلم اون خوندنتون رو خواست چقدر از ته دل میخندیدم گاهی هم از ته دل گریه میکردم

ای جااااااااان
ایشالا بازم از اون سبک دورهمی ها پیش بیاد
شاد باشی عزیزم

رها پویا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 18:54 http://gahemehrbani.blogsky.com/

الهی که همیشه برقرار باشی و تا میتونی خاطره خوش از این دنیای مجازی و دوستان با خود به همراه داشته باشی عزیزم

مرررررررررسی
خود تو هم جز یکی از بهترین دوستهای منی که همیشه فیلم های خوشگل خوشگل معرفی میکنی
شاد باشی رها جون

عاطی چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 19:15



ببین!من هی این لینک دووستانو!زیرو روو کردم!هیچ عاطی-ای بجز خودم پیدا نکردم!:دی

ی عاطی هم غیر از خودم می شناسم ک الان وب نداره دیگه!!!!!!

ینی اوونی ک گفتی منم؟!

بگوو!من طاقتشو دارم!:دی


---------------------

ولی جدا ازین شاید تشابه اسمی!!!:دی! خیلی خووبه ک اکیپ دووستیتوون!انقد ناز و خووبه!واقعن خوش شانسی ک هموون اول کاری با وبلاگ جوگیریات اشنا شدی!من توو خیلی از اکیپ-آ بوودم!ولی هیچی این جمع نمی شه!با این ک ازشوون دوورم!ولی خیلی دووسشوون(دوووستوون!)دارم!


و البته!در گووشی عرض کنم!:دی!ک آرزوو می کنم منم ی رووزی با همه صمیمی شم!ولی نه ب زوور!


:دی!(امیدوارم دلتوون واسه م بسووزه!:)).)


خود خودتی ، شک نکن
خداروشکر جمع فوق العاده ای هستن (هستین !) .
ما هم دوستت داریم
حتما صمیمی میشی چون واقعا دلهای بزرگی دارن
چرا دلم بسوزه آخه دختر خوب

کیانا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 19:24 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

نه حالا دلی بوووووووووووووگووووووووووووووو من طاقتشو دارم
من اصنم فوووضووول نیستمااااااا خوووودت منو میشناسی کــــــــــــــــــــــــــــــــه

میدونممممممممم فضول نیستیییییییی ، فقط کمی تا قسمتی کنجکاوی

الهام چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 20:12 http://sampad82.blogfa.com

دلی ی ی ی...اول هرررررررررررب رنگ کوروش تمدن همچین بولدش میکردی همه ی متنشو ک خوب دیده شه!
هررررررر دلی بولدش کن!!
دلیییییی جوووووووونم....فدات بشم من الهی ک دلم واسه روسری قرمزت تنگیده...

دیدی چه خوش رنگ شده !! الانم انقدر خوب دیده شده که هم تیمیاش صداشون دراومده
خدا نکنه عزیزم ، ای جانم

عاطی پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 12:23



خب پس حالا وقتشه من ذوق کنم م م م م م م م م م :)))

مرسی عزیزـــــــــــــــَـــــــــم!:ایکس

ای جاااااااااااان
خواهش عاطی جون

آوا پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 15:38

ایشاله هزارمین پستتون رو بنویسید دل آرام بانو
میدونی همیشه تو ذهنم قبلنا این بود که این
جمعای دوستانهء بچه ها تا کی دووم داره و..
چندوقته دیگه به اون قضیه فکرنمی کنم...
خیلی اتفاقا هم باعث شده به این نتیجه
برسم که: مهم نیست تا کی هست این
زنجیرهء رفاقتا.مهم اینه که این زنجیرای
علائق ِ دلی موندگار و پایدار باشه.....
خیلیا ممکنه تو یه برهه ء زمانی ِ
زندگی باشن اما به خاطر جبر روزگار
جسمشون پیشمون نباشه اما
یادشون همیشه باهامونه......تا
همیشه...دلت شاد سرت سبز
و لبخند تااااااااهمیشه رو لبات
موندگار بانو...................
یاحق...

آوا یعنی تا اون موقع زندم
ایشالا که این جمع های دوستانه تا همیشه پا برجا باشه
شاد باشی همیشه عزیزم
حق نگهدارت

محدثه پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 19:18 http://shekofe-baran.blogsky.com

من و شیطونی؟!!
آروم تر از تو منم! (آیکون یه دماغ که هی دراز تر میشه!!)

دلییییییییییی!!! چرا پس من تو رو ندارم! یعنی آی دی تو گفتم!الان با زبون بی زونی تو رو تو رو در بایستی گذاشتم که آی دی تو بدارم!!!!

این کیانا که خیلی خجستس!کلا همیشه شیش میزنه!

فرنگ چ خبر؟!

بلهههههههه خود خود تو
از کیانا ی خجسته بگیر ای دیم رو
فرنگ خوبه سلام داره خدمتتون

عارفه جمعه 29 مهر 1390 ساعت 10:23 http://inrozha.blogsky.com/

سلاممممممممممم...
یادش بخیر چت روم
یادته چه قدر حدس میزدم مرسی واسه این پستت واسه این همه مهربونی دل اراممم

سلااااااااااااااااام
آره یادمه !
فدای شما ، مهربونی از خودتونه

م . ح . م . د جمعه 29 مهر 1390 ساعت 13:08

مرسی دلارام ... نظر لطفته نسبت به من و همه بچچه ها ...

فدای شما محمد جان ، داداش خوبم

عاطفه جمعه 29 مهر 1390 ساعت 19:49

؛*********
برات آرزوی بهترین ها رو دارم

ممنونم عاطفه عزیزم
منم برای شما

آوا جمعه 29 مهر 1390 ساعت 23:06

حتما هستی گلم
یعنی باید باشی
عزیزم..ممنون
بابت همه
چی......
یاحق...

ایشالا در کنار شما
منم ممنونم ازت
حق نگهدارت

کورش تمدن شنبه 30 مهر 1390 ساعت 16:16 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
اصلا من نخوام ازم تعریف کنی باید کی رو ببینم؟
واسه چی میایی پستهای من رو میخونی و میخندی؟خوشت میاد منم بیام بهت بخندم؟
حالا رنگ من رو بدرنگ میزاری؟باشههههههه
میخواستم آدرس یه رستوران معرکه رو بدم حالا که اینکار رو کردی نمیگم.وای چه غذاهایی داره
ممنون از لطفت.ایشاا... همیشه سلامت باشی و خندون

سلام کوروش خان
من که به شما نمیخندم که ! به پستها میخندم . شما بیا پست خنده دار پیدا کردی بخند
رنگش خیلی هم قشنگه . انقدررررررررررررررر بهتون میااااااااااااد
رستوران ... آخ جووووون ... هرچند من که اونجا نیستم که آدرس رو بدبن یا ندین
ممنونم ، شما هم

هیشکی ! یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 12:18 http://www.hishkii.blogsky.com/

قربون شکل ماهت قربونت بشم من...خودت خوبی که همه رو خوب می بینی...
چشات خوشگل می بینه...
خدا تو رو برامون حفظ کنه..

خدا نکنههههههه
فداااااااااات
چشمهات خوشگلن که خوشگل دیده میشن
و تو رو برای ما

بهنام یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 13:33 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلااااااام
چه پست قشنگی
اول اینکه ، هاله بانو، مادر من، آرام است و شیرین؟! چرا هرکی مادر منو دیده میگه آرومه؟! پس چرا من دیدمش اصلآ آروم نبود؟! حالا درسته خیلی خوبه و شیرین و از همین تعارفاتی که تو کردی(نه ببخشید از همین تعریفایی که تو کردی!!!) ولی اینقدرا هم آروم نیست باباااا!!!!!

مررررسی... من همیشه خودم رو زود نشون میدم و خوشحالم که زود متوجه شدی من چقدر دوست داشتنی ام!!!!!!

ایام به کام...

سلاااااااااام
قابل شما رو نداره
شیرین و آروم و دوستداشتنی
ای جان ، معلومه که دوستداشتنی هستی داداش خوبم
ممنون
شاد باشی

آوا دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 02:01

دل آرام بانو....حالتون خوبه؟
اوضاع بروفق مراده ؟هوا
هابدجور هی داره سرد
میشه ها!!نمی دونم
هوا اونجا چجوریه اما
بیشتر مراقب خود
باشید لطفا.
یاحق...

خوبم آوا جوووون
خداروشکر که اونجا داره سرد میشه ، بر عکس اینجا داره رو به گرما میره (فصلهامون برعکس هم هستن ! )
تو هم مراقب خودت باش مهربوووون
حق نگهدارت

کورش تمدن دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 15:40 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
واسه اینکه دلتون بسوزه باید بگم رستوران همونجاست که شما هستی

ااااااااا حالا که دارم فکر میکنم میبینم چقدرررررررررررررر قرمز به شما برازندست
گفتین آدرسش دقیقا کجا بود ؟

فرزاد دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 16:31 http://www.tak-shans.blogfa.com

منم اولین باری که وبلاگ بابک عزیز رفتم همین حسو داشتم
دوستای صمیمی ای که دور خودش جمع کرده...
چند باری رفتم ولی انگار مشغله و دور و بر شلوغ اجازه نداد بابک جان افتخار بده و سرکی به ماهم بزنه...
به هرحال بازم عزیزه
مثل خودت و دنیات

راستی تو که سر میزنی به ما! نه؟

واقعا انسان نازنینی هستن
خیلی سرشون شلوغه ، واقعا فرصت نمیکنه به همه سربزنه
مرسی عزیز
فرزاد عزیز به دنیای من خوش آمدی

علیرضا سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 12:38

salammm
Kheili kheili mamnun
Lotf dari delaram jan
Enshala in nazaninha hamishe salamat bashan o del aram , be lotfe dustaye khubi mesle to ,delaram

فدای شما علیرضا جان
ایشالاااااااا
در کنار تو عزیز

Melina چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 13:03 http://mywoorld.blogsky.com/

این همه محبت رو میپسندم
والبته راستش حسودیم شد
خوشحال میشم منم قابل این دوستی بدونی

اختیار دارین
خوش اومدی به این خونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد