دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

ریتم زندگی

هرجا باشی آسمون همین رنگه ... خیلی این جمله رو ، عبارت رو ، اصطلاح رو یا هرچی که اسمش هست رو شنیدم . اما نه ! جدا نه ... آسمون همون رنگی نیست که بوده ، حال و هوات اون نیست ، حست فرق میکنه ، آدمها با رفتارشون و فرهنگشون بهت ثابت میکنن اینجا با جایی که بودی فرق داره . حالا تو هی خودتو بکش بگو نههههههه اوضاع مثل قبله ، آسمونم همون رنگیههههههه ، همه چی با چنان دهن کجی بهت میگه نه که حض کنی ، که دیگه تکرارش نکنی .

اینجا فقط غروب روز تعطیلش همون رنگه ...



*همه چی خوب و میزون داره پیش میره  . یکم طول میکشه تا عادت کنم


نظرات 32 + ارسال نظر
کیانا سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 09:11

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
الهی قربونت برم من
نترس عزیزم عادت میکنی عزیز من
اصن عادت نکردی خووووودم میام پیشت

خدا نکنه عزیزم

فکر کنم حالا حالا ها عادت نمیکنم ، پاشو بیااااااا

الف سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 09:39 http://www.inspiration90.blogfa.com

کیانا راست میگه ! با برو بچ جمع میشیم میایم ! همین بغل گوشمونی دیگه !

عادت می کنی عزیزمممممم

پاشین بیاین پس ، منتظرم
مرسی گلم

بابک سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 10:00

عوضش دیگه غروب جمعه هاش دلگیر نیس
این یه نکته مثبت
ولی خب غروب یکشنبه اش هست
این به اون در
پس دیدی چیزی فرق نکرده ؟

تعطیلی تعطیلیه دیگه ، حالا جمعه نشد ، یکشنبه ...

با وجود شما دوستهای خوبم معلومه که چیزی فرق نکرده

تلاش سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 10:36 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

سلام عزیزم..
من آخرشم نفهمیدم کجا رفتی..
اما منم باهات موافقم..

سلام تلاش جون
عزیزم در جواب کامنت پست قبلی گفتم بهت که مالزی هستم
فدای شما

الهه سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 10:56 http://khooneyedel.blogsky.com/

دلی من...دلی مهربون و خوشگلم...
رنگ آسمون مهم نیست...مهم اون دلیه که زیر اون آسمون میتپه....دل تو هوای اینجا رو داره...ولی کم کم به اونجا هم عادت میکنه......
الهی که همهٔ کارات عالی پیش بره و راضی باشی از اونجا بودنت....واسه ت یه عالمه بوس با انرژی مثبت میفرستم....دلم برات تنگه....ولی خوشم به خوشی تو...پس خوشحال باش....
دوست دارم عزیز دلم

جانم الهه عزیزم
دلم با من نیومد اصلا ... اونجاست ... زیر اون آسمون
ممنونم عزیز دلم
انرژی مثبتت میاد از راه دور حتی
دل منم برات تنگه
شاد باشی همیشه الهه جونم

عادل قربانی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 11:26 http://www.kajboland.blogfa.com

یه کمی طول میکشه تا عادت کنی قربونت برم
خیلی مراقب خودت باش عزیزم

امیدوارم زود عادت کنم
تو هم خیلی خیلی مواظب خودت باش میثا ی مهربونم

شازده کوچولو سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 11:39 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

عزیزم کامنت بالا مال منه

اگه نمیگفتی شوکه میشدم
مرسی گلم

الهام سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 12:17 http://sampad82.blogfa.com

عادت میکنی دلی...اونقد ک دیگه ب بودن توو اینجا غریبگی میکنی...

امیدوارم زود عادت کنم
فکر نمیکنم هیچوقت نسبت به اونجا غریبه بشم

آذرنوش سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 13:55 http://azar-noosh.blogfa.com

ااااااااااااا کامنت من کوووووووووووو؟

نمیدونم والا !!

آذرنوش سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 13:58 http://azar-noosh.blogfa.com

بار دیگر مینگاریم:با کامنت الهام موافقم معمولن کساییکه میرن اونور بعد چند وقت ایران واسشون غریبه البته آدما متفاوتن ولی منظورم این بودکه به زودی خیییلی به اونجا عادت میکنی

متشکرم که دوباره نگاشتی
امیدوارم عزیز دلم
ممنونم

مامانگار سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 15:37

سلام دلارام عزیز....
..خوشحالم که همه چیز خوب پیش میره و راضی هستی نازنین....
...برات روزای خوب و خوشی آرزو میکنم..

سلااااااااااااام
ممنونم مامانگار عزیزم
شاد باشین الهی

فرزانه سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 15:41 http://www.boloure-roya.blogfa.com

یه کم طول بکشه اشکالی نداره ولی دو کم نشه ها

چشششششم ، نمیذارم دوکم بشه

الهام سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 16:19 http://sampad82.blogfa.com

دلی اینجا و اونجا رو قاطی میکنم!
هرررررررررررررررررررررر

تمرکز کن دخترم ، قاطی کردن نداره که

پونه سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 16:28 http://jojo-bijor.mihanblog.com

دلی جونم خدارو شکر که همه چی خوبه مواظب خودت باش عزیزم

فدای تو عزیزم
تو هم مواظب خودت و ستایش کوچولو باش

حمید سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 17:40 http://abrechandzelee.blogsky.com/

از حدود یه هفته پیش که از رفتنت گفتی هم پستهای اینجارو دنبال میکردم و هم پستهایی که بچه ها برای رفتنت نوشته بودن...ولی دلم میخواست تا اولین واکنش جدیت به زندگی جدیدت سکوت کنم...
خوشحالم که برخلاف چیزی که تصور میکردم اولین برخوردت با دنیای تازه ای که باهاش آشنا شدی یه برخورد منطقیه نه یه برخورد احساسی...
آره...شک نکن که هرکی اولین بار "هرجا باشی آسمون همین رنگه" رو گفته ترسوترین و ناامیدترین آدم دنیا بوده...
به هیچی فکر نکن...جز لذت بردن از آسمان تازه ات...موفق باشی...

چه جالب ،
جدا برام عجیب بود که چیزی نمیگفتی ... دلم میخواست نظرت رو بدونم ، تو جز اون افرادی هستی که همیشه حرفات برام خاصه و واقعا برام عجیب بود که چیزی نمیگفتی و حالا دلیلش رو فهمیدم .
خوشحالم که از نظرت رفتارم منطقی بوده .
یه چیزی میگم محاله باور کنی ،از لحظه ای که حرکت کردم تا همین الان ، با خودم شرط کردم که درگیر احساساتم نشم . نه اینکه حسم رو بذارم کنارا ، نه ! منظورم اینه که "بیش از حد " درگیر نشم . امیدوارم نبرم .

ممنونم
تو هم موفق باشی همیشه

حامی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 18:53

سسسسللللام دلی خانوم
من جز این از تو انتظار نداشتم
میدونی چرا ؟
چون انتخاب خودت بوده
نه کسی بهت پیشنهاد داده
نه کسی مجبورت کرده بود
تصمیمی بود که خودت گرفتی
خودت هم باید باهاش کنار بیای، که اومدی
آبرین آبرین دختر خوب و منطقی
خیلی خوشحالم که با روحیه خیلی خوب داری جلو میری
پس پیش بسوی فردایی بهتر
قربونت برم
مراقب خودت باش
از راه دور منم با یه عالمه انرژی مثبت
میبوسمت

سلااااااااااااااام عزیزم
همینش سختترش میکنه که همه چی پایه خودمه !
فدای شما
انرژیهای مثبتت رسییییید
مواظب خودت باش

عاطی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 19:38 http://pransesbanoo.blogfa.com/



آخی!

حتمن خیلی زوود ب همه چی عادت می کنی!:ایکس!

دعا کن مارو هم بطلبه!:دی

عاطی این علائم اختصاریت منون کشته
ایشالااااااااااااااااااااااا بطلبهههههه

حمید سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 20:26 http://abrechandzelee.blogsky.com/

حمید سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 20:28 http://abrechandzelee.blogsky.com/

سختترین روزها اولین روزهاست...
اگه حالا کم نیاری هیچوقت کم نمیاری...
پس کم نیار...امیدوارم از پسش بربیای...

خیلی دارم تلاش میکنم ، خیلی زیاد
ممنونم ، منم امیدوارم موفق بشم
شاد باشی

آناهیتا سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 22:52 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

خب معلومه که آسمون یه رنگ نیست دل آرامم
این جمله برای دل خوش کُنَک آدم هاست!
ولی تو مقاوم باش
همین که خواستی زندگی رو از یه دریچه ی دیگه ببینی،یعنی تو مقاومی، می تونی...
دل تنگی ها و غصه هات و با ما در میون بذار
هر کاری که باعث بشه دلتنگیت سبک بشه...
مطمئنم خیلی خوب از روی این دست انداز هیجان انگیز زندگیت رد میشی...آروم و نرم...

دارم سعی میکنم آنا
حتما باهاتون حرف میزنم عزیز دلم
خوشحالم که بهم اطمینان میدی . ممنونم عزیزم

آناهیتا سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 22:59 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

دل آرامم یه چیزی رو فراموش نکن
آدم هایی که از چسبندگی عاطفیشون جدا میشن، موفق هستند...تو یه کاری کردی که خیلی از هم سن و سال هات از جمله خودم جرأت انجام دادنش و نداریم...پس تو بین ما داناتری...
تو پرواز کردن و اوج گرفتن و بلدی
به تو یاد دادن قوی باشی
از آموخته هات جدا نشو عزیزم
من از همین جا از مادر دور اندیشت تشکر می کنم...با اینکه ندیدمشون اما مطمئنم اگه پشتیبانی ایشون نبود تو الان اونجا نبودی...اگه ایشون تو رو به سینشون چسبونده بودن و بال هات و بسته بودن، تو الان زیر آسمون دیگه ای نبودی...در هم گره خوردن آدم ها باعث پیشرفت نمیشه...همه در جا می زنن...
قدر لحظه هات و بدون و لذت ببر.
ببخش وراجی کردم
دوست دارم شاد ببینمت.

این حرف رو نزن عزیزم ، داناتر نیستم ، شاید فقط یکم خواستم متفاوت تر تجربه کنم
آفرین نکته ی خوبی رو گفتی ، مادرم ... اون تشویقم کرد و پام وایساد
این تکه رو خیلی دوست داشتم : درهم گره خوردن آدمها باعث پیشرفت نمیشه ... البته عکس اش هم صادقه ... از هم دور افتادن هم باعث پیشرفت نمیشه
ممنونم برای این همه حرفهای خوب
شاد باشی گلم

آوا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 00:28

آسمون همه جا همین رنگه رو من یکی خیلی بهت گفتم الانم میگم.اما این دال ِ بر این نیست که حس
و حالِت و آدم های دور و برت که عوض بشن چون
دنیای بالا سرت یکیه چشم بدوزی باون بالا باین
امیدکه ستاره هاراه رو نشون میدن....ستاره ها
فقط تو شبن..قرارم نیس تموم ساعتای شبانه
روز هی شب باشه که آدم چشم بدوزه به اون
بالا!! آسمون همین رنگه واقعنم همین رنگه!
مگه رنگ آسمون عوض میشه.....یعنی آدم
همون آدمه فقققققط تحت شرایط زمانی و
مکانی متفاوت که قرار می گیره رفلکسای
مختلفی از خودش نشون میده...ناراحتی
خوشحالی درد تلخی گریه توهم و....این
دیگه بسته به خود آدماااااااااس که تحت
شرایطای مختلف چجوری میشن و چه
طوری از پس خیلی چیزا برمیان!!!بابا
آسمون همین رنگیه کلی امیدتوشه
وانرژی مثبت!! چرا چپکی برداشت
شده خب!!!!واااااای که چقدر این
ارتباطاااات متنی اعم از کامنت و
ایمیل واس ام اس و..بده..اصلا
نمیشه لحن رو توشون ادا کردو
متاسفانه تو بیشتر وقت ها بد
برداشت میشه.....خصوصیو
دوباره می نویسم میفرستم
دل آرام بانو....خوشحالم که
خوب پیش میره........زمان
بهترین حلاله ومن مطمئنم
که راحت تر از این حرف ها
باهاش کنار میای.........
مطمئنم..................
یاحق...

میفهمم چی میخوای بگی . میخوای بگی این جمله برای امید دادنه که آدمها توی شرایط جدید دست و پاشون رو گم نکنن و بگن اکی همه چی همونجوره .
آره بدی نوشته اینه که لحن نداره متاسفانه .
خصوصیت رو خوندم ، برات بهترینها رو آرزو میکنم و امیدوارم طی این چند روز همه چی به خوبی پیش بره و دلت شاد بشه . برات دعا میکنم . منو بیخبر نذار .
حق نگهدارت

تیراژه چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 00:55 http://tirajehnote.blogfa.com/

عادت میکنی عزیزم
حتی به رنگ آسمونش
به تلخی غروبش
به شیرینی صبحش
به آدمای شناس و ناشناسش
عادت میکنی..عادت میکنیم...
حرف اساسی رو حمید گفت...اگه اولش کم نیاری تا تهش میری..و میدونم که تو آدمٍ "کم آوردن" نیستی..

اون روز که باهات چت کردم خیلی خوب بود . بهم خیلی انرژی دادی عزیزم
اینجوری که میگی غرق امید میشم ... ممنونتم تیراژه گلم

خدیجه زائر چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 08:35 http://480209.persianblog.ir

برات خیلی خوشحالم عزیزم........حرفهای حمید و بابک و بقیه حرفای همه اس......برات روزهای خوبتر آرزومندم.
یه عالمه بوس برای دختری که به موقع به احساسش می پردازه......

ممنونم مادر نازنینم
منم یه عالمه بوس برای مادر عزیز بلاگستااان
شاد باشین همیشه

حامی چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 10:05

دلی گلم داشتم به این موضوع
فک میکردم
اگه من موقعییت تو رو داشتم
با این همه دلگرمی ها
و انرژی های مثبت
چقدر میتونستم اوج بگیرم
تو هم میتونی
من مطمئنم
همانطور که همه گفتن
دلتنگی طبیعیه
ولی هر وقت دلتنگ شدی اونو تو دلت نگه ندار
با اونایی که دوسشون داری
که کم هم نیستن درمیون بذار
ما باهاتیم
دوست داریم
برات یه عالمه چیزای خوب آرزو میکنم

ممنونم عزیز
چشم حتما باهاتون حرف میزنم . اما تمام تلاشم کنترل خودمه
ممنونم از اینکه همراهمی
تمام دوستانم گلن ، بهتر از آب روانن
ممنونم برای آرزوهای خوبت عزیز دوستداشتنی من

رها پویا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 17:33 http://gahemehrbani.blogsky.com/

به سلامتی دلارام جان
برات یه عالم آرزوی خوب و رنگی دارم و اینکه موفق باشی و توصیه میکنم از دوران تحصیلت حسابی لذت ببر و از با همسن و سالها و همفکرهات بودن
آسمون فقط به شکل فیزیکیش همین رنگه ...
نه تفاوت داره معلومه که داره عزیزم مهم اینه که تو راهت رو انتخاب کردی و فکر کردی که درسته پس....درسته ادامه بده و موفق باشی
منتظر خبرهای خوب بعدی هستیم

ااااااااااا رها تویی !! اینورا خانوووووم
ممنونم یک دنیا از آرزوهای خوبت
شاد باشی عزیزم

محدثه چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 19:13 http://shekofe-baran.blogsky.com

سلام عزیزم!!!
زود زود عادت میکنی!
به فکر هدفت باش!
همه چی برات زود عادی میشه عزیزکم!

سلام محدثه جونم
چششششم عزیزم
شاد باشی الهی

بهنام پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 00:39 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام
یه اشتباهی که من همیشه مرتکب میشم اینه که قبل از کامنت گذاشتن کامنت بقیه ی بچه ها رو میخونم! بعدش نمیدونم چرا دیگه حس کامنت گذاشتن ندارم!!!!!!
به هرحال باز هم آرزوی موفقیت میکنم برات!

چقدر آرزوی موفقیت کنم خب! خسته شدم!

سلام بهنام جان
خوب نخون برادر من ، نخون
ممنونم ، شاد باشی و موفق
خوب تو آرزو کن ، من سعی میکنم سریع موفق بشم که خستگیتون در بره !

کیانا پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 13:14 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

تو نمیخای آپ کنی دخترررررررررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چشششششم
حالا چرا انقدر خشن ؟!

وانیا پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 15:25

ای جاااااااااااااااان ریتم زندگیشوووووووو
درست میشه هرچند میدونم چرند میگم آخه یکی نیس بگه بیشین بینیم بابا جوجه وانی تو که تنگه دله ننه باباتی چی چیو میگی درست میشه خب دلی هم آدمه دلش تنگ میشه دیگه
فدای تو رنگ آسمونت دل دریایت بزرگتره رنگشم آبیه
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

چرند نمیگی عزیز دلم
حرفت حقه ، آخرش باید خودمو قانع کنم دیگه
الهی که سایشون بالای سرت باشه همیشه
خدا نکنه گلم ، بزرگی از دل خودته ، اونم با رنگ آبییییییییییییییی ، قابل توجه قرمزا
بووووووووووووووس وانیای عزیزم

کیانا پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 19:53 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

چشمت بی بلااااااااااا ولی کوووووووووووووووو پست جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بچچه میام میخورمتااااااااااااااااااااااا
ورپریده ِجزقل رفته اونور ببین چه کم پیدا شده ، یه پست نمیذاره

مینویسم ، روی چشمم
بیااااااااااااااا

امیلی شنبه 23 مهر 1390 ساعت 11:47

من که خودم تجربه نکردم واقعا نمی تونم بفهمم چه حسیه... ولی امیدوارم کم کم بهش عادت کنی دوستم

ممنونم امیلی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد